Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kouče Uličného rozčílili pískající fanoušci

Ani po vítězství nad Zlínem 1:0 nevyprchala z trenéra fotbalistů Olomouce Petra Uličného zloba na část diváků. Od prvních minut pískali a nadávali, což trenéra přimělo k hádce s jedním z nich už v průběhu zápasu. Hlavním terčem nadávek byl od úvodního hvizdu útočník David Rojka. Nastoupil místo Lubomíra Reitera a hned v úvodu měl největší šanci Sigmy v první půli. Ani to fanoušky neobměkčilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mr_Smith

Nepískat,chodit na fotbal!!!
Jsem si jistej,že pískat by se na trenéra a na hráče už vůbec nemělo. Na druhou stranu,jak vyjádřit svoji nespokojenost...??? Chodím na fotbal pravidelně docela dlouho a když přestal hrát Luuuďa,tak přestalo být kino a zůstal jen ten fotbal.Neříkám,že bychom Rojkovi něměli dát šanci...ale Uvažte není Lubo,Standa nebo Víťa Tuma lepší..??? Co se týče kotle je pravda,že takovej kotel nemá ani Žižkov. Jsem přesvědčenej,že pokud začnou naši dávat góly a vedení udělá něco s tím kotlem tak začne chodit lidí daleko víc.Vzpomeňte si na předminulou sezonu.
Sigma je nejlepší...
0/0
19.4.2003 21:49

siddy

Do prd...
Panebože AŤ my nikdo neříká že Rojka je prvoligový utočník ten by se neprosadil ani v Holici.... A jestliže trenér řve na fanoušky že jsou č.... ť si uvědomí že těch 100000 ,- /měs. co bere je taky z peněz za vstupenky !!!!!! A hlavně ať nemektá něco o Anglii protože tam se sice dá prohrát o dvě a více branek ale tam se taky OPRAVDU hraje do umoru v SIGMĚ to poslední dobou jde vidět jen u Vlčka. Zápas se Zlínem i s Synotem mě připadal že se hrál na taktiku uhonit Vlčka ostatní stojí !!!
0/0
19.4.2003 1:34

Djuk

kotel
Kdo byl v neděli na Sigmě,tak by se neměl divit,proč diváci pískali.
for Martin Cica:Stěžuješ si na kotel,ale proč teda nejdete na Jih (to vám vadí chuligání).Je tam sice hůř vidět,ale pokud se dohodneme na jednom místě,tak se může dát kotel do stavu,v jakém byl před 2-3 rokama.jinak jih byl stejně nejvís slyšet i v neděl.i
0/0
16.4.2003 20:35

Mazivo

DĚS
Ja byl na sigmě letos několikrát,ale to co jsem viděl mi připadlo děsný!Pan Uličný má pravdu,hráči mají obrovské nasazení,ale to je z fotbalu všechno!!Ať se nediví,že lidi na tu hrůzu nechodí!Když zaplatím 50Kč za vstupný,tak chci vidět akce,kombinace a góly!!A ne jakési šílené bránění na jistotu!Ať hrají ze zajištěné obrany,ale hrají dopředu!Divák chce vidět góly,ne "výborně" zvládnutýho zanďoura na plichtu 0:0!Ale to je problém celýho českýho fotbalu!Hrát na jistotu,nic nezkazit,radši odmazat od sebe než abych něco zkazil!Kdybyste hráli atraktivní útočnej fotbal,dávali góly,určitě by chodilo mnohem víc lidí!Ale na takovej děs,kterej tam ukazujete by vůbec neměli ukazovat ve zprávách!!Ale budete mít v Olomouci 1.ligu hokeje,tak se tam ti diváci nebudou nudit!
0/0
16.4.2003 15:54

Martin Cica

Kotel
Asi každej fanoušek co chodi uz delši dobu na Sigmu ví,že kotel byl uprostred tribuny,tehdy ještě na stání.Po přestavbě tribuny na sedačkovou vedení klubu usoudilo,že bude lepší to rozprodat na místenky.Tím pádem místa skalním Sigmáckým fanouškům ,kteří vydrželi spolu fandit celý zápas a vyhecovat i zbytek diváků,zabrali "páprdové",kteří jsou věrným obrazem hlavní tribuny-sedet a obcas si neco zařvat nabo zapískat.ALE TO NENI KOTEL.Mělo by přece být jistě i v zájmu kravaťáků ve vedení klubu aby se tento kotel obnovil.Vzpomeńme,jakou atmosféru dokázali vytvořit Baníkovci a kolik jich bylo.Jinak samozřejmě fandím Sigmě a věřím,že se zachrání a nakonec skončí do 10.místa.
 
0/0
16.4.2003 10:54

Majk

Kotel
By me zajima co se stalo s byvalym kotlem??? To je ten fotbal prestal bavit nebo co???
0/0
15.4.2003 17:15

Absolut Urbanek

Re: Kotel
Vedeni klubu, ktery nema zajem, aby divaci na fotbal chodili, kotel rozprasilo, aby mohlo prodat permanentky. Nahradou bylo nabidnuto misto na male tribune za brankou, ze ktereho je houby videt a ze ktereho nebude kotel stejne slyset, protoze na rozdil od mista pro fanousky hostu neni pod strechou.
0/0
16.4.2003 9:37

Jirka

Ticho
Souhlasím s tím, že hrobové ticho je opravdu hrozné. A nevím proč by hráči na to měli být přípraveni(pískot). Tak se fandí jenom u nás. Kde je ta atmosféra která vždycky byla v Olomouci? Proč se nefandí jak když hrála Sigma s Vigem? Na druhou stranu buďme rádi, že diváci chodí a né jak na Slavii.
0/0
15.4.2003 16:13

johny

A co takhle Šimák..
Olomouc je profesionální tým, takže hráči musí s pískáním počítat. Vždyť i v Leverkusenu pískají na Šimáka a tam nepíská jen těch 23 lidí co si zašlo ke stadionu na párek.
0/0
15.4.2003 14:43

3-7

Re: A co takhle Šimák..
To je celkem dobrej příklad.Ale taky byl / a je / Šimák psychicky v pr.... . Ale sportovec, stejně jako třeba herec musí být připravenej na to, že se bude tleskat nebo pískat. To je ocenění publika. Horší asi je, že jsme naše kluky tím pískáním asi fakt dostali pod velkej tlak. Teda já nepískal, spíš jsem si dvakrát ulevoval - asi nesprávně, ale já se na to opravdu nemoh koukat! Snad příště budeme mít důvod k potlesku. Horší je fakt, že máme nejhorší kotel v lize. Resp. ho nemáme vůbec! Protože to neorganizované fandění nám moc nejde. Kdo na Sigmu letos chodil, ví, o čem mluvím...Hrobové ticho při zápasu je strašný. Jak pro diváka tak pro hráče.
0/0
15.4.2003 15:11

Martin

BRNO
Petre,vratte se do Brna!!!!!!!!!!!!please!Prosim!!!!
0/0
15.4.2003 14:04

hrtosek

Uličný má v něčem pravdu
Souhlasím v něčem s panem Uličným. Je pravda to, že fotbal v České republice je známý tím, že pokud se danému klubu nedaří tak diváci ne že jim přestanou fandit a pískat na hráče a oni na ten fotbal přestou úplně chodit. Podívejte se do zahraničí a ne jenom do Anglie, kde kluby , které jsou již jistým sestupujícím, nebo hrají o záchranu kolik tam dojde lidí!!!! Téměr plný stadion!!!  
Český "fanoušek" (píšu v uvozovkách, protože někteří se za ně pouze vydávají např., když je v Praze derby S tak je polovina Prahy slávistů a druhé sparťanů, ale za týden tam hraje např. Hradec a tam dojde 3 000 diváků a to přeháním- kam se podějou všichni ti fotbalový "fanoušci") je rozežraný. Není to jenom v Olomouci je to v celorepublikovém měřítku. Podívejte se na zápasy v Praze. Na přední české kluby chodí v průměru 3000 díváků CO TO JE??? na milionové město. Lidi jste normální, vždyť u zahraničních klubů tvoří vstupné jeden ze základních kamenů rozpočtu a co chcete udělat s tím, když Vám přijde na zápasa 2 500 lidí tak nemáte pomalu ani na zaplacení rozhodčích.!!!!!!! Podpora fanouška ve fotbal je ta, že na ten fotbal bude chodit!!!
Při sobotních nebo pondělních televizních zápasech na ty stadiony nikdo nejde!! Proč by tam přece měl někdo chodit , když si může zadek hřát pěkně doma v křesle a vidět všechno v bedně (televizi). Podívejte se na Německou 2. Bundesligu, kde v pondělí večer dojde na fotbal plný stadion lidí a ten fotbal je také v televizi.
Největší mezinárodní ostuda nastává ve chvíli, kdy se hrajou evropské poháry. Žižkov hraje doma s Glasgow rangers a na tom stadioně nikdo není!!! KDO TAM MÁ PŘIJET ABY TI LIDI TAM PŘIŠTI NĚJACÍ MARŤANI NEBO CO???
Lidi a funkcionáři ligových klubů zamyslete se nad sebou. Pokud bude rozumné vstupné tak ti lidi tam chodit budou. A pokud VY "fanoušci" začnete chodit na stadiony, tak tím nejlépe prospějete svému klubu!!!!!!!!!
Mj. nejsem z Prahy, ale ze Zlína a osobně takou situaci znám velmi dobře.
 
Hratosek
 
 
 
0/0
15.4.2003 13:57

MK

Re: Uličný má v něčem pravdu
Nechapu, proc se tak rozcilujete. Lidi u nas proste nemaji o fotbal takovy zajem, jako je treba v Anglii. To je proste realita.
0/0
15.4.2003 14:55

Martin

"skvělý fotbal"
Jen mě mrzí, že na fotbal chodí pořád tolik diváků. Já chodím na fotbal pravidelně 20 let. To co si dovolí tvrdit trenér Uličný je nehoráznost. Tohle je bojovný výkon? To je stěží 1A řída. Takhle když někdo bude pracovat v práci, tak ho určitě vyhodí. Jestli jsem si trenéra Uličného vážil, tak tímhle tvrzením o tzv. bojovném výkonu jako odborník skončil. Odvolávat se na jiné ligy je blbost. Pokud opravdu budou bojovat, tak na ně nikdo nebude křičet. To co předvádí někteří hráči, by muselo vyhrát v pořdu Neváhej a toč.
0/0
15.4.2003 13:55

Paul

Fotbal není jen ...
Vážený pane Uličný,
přiznám se ,že i já jsem se v neděli asi po 30 min přidal k těm co chtěli Rojku střídat . Když jsem počátkem 70-let studoval v Praze tak jsem chodil na Spartu a vy střílel branky . Tehdy aspoň balon hráčům nepřekážel . Teď kdykoliv jsem v  zahraničí jdu na fotbal taky. Mimo jiné jsem měl možnost navštívit zápasy v Anglii (Manchester United) ,Skotsku, Itálii , Německu (Bayern Mnichov),  Španělsku, Belgii, apod. a to i pohárové zápasy Máte pravdu v tom,že na stadionech v těchto zemích panuje úplně jiná atmosféra , čím to asi bude?  Fotbal totiž není jen o nasazení ... v tom už jste aspoň kus práce udělal a věřím,že Sigma bude hrát I.ligu i dále,... ale nemyslíte,že divák si zaslouží i něco více? Určitě sám víte,že to lehké nebude a pokud se vám to podaří,tak to je ta nejlepší odpověď nám divákům.Upřímně Vám v tom přeji hodně úspěchů
 
0/0
15.4.2003 13:32

Keramik

No, když to srovnám třeba
s Rennes, který hraje absolutní tušku, kde se před sezonou mluvilo o pohárech a teď o záchraně... Nemůžu si pomoci ale ve Francii se nenadává a nepíská, při zápase se fandí.... a pak se nadává třeba po zápase. Na konci nebo v půli hráče vypískat můžu, ale při zápase bych měl hráčům pomoci. A kdo tvrdí, že hráči jsou profíci a nějaký emoce, atmosféra apod. by s nima neměla nic dělat viděl sport jenom z rychlíku. Chcete vidět fotbal ale pískáte při každý nepovedený přihrávce.... se pak divte, že hráči jsou nervózní a hrajou ještě hůř. Rojku jsem neviděl... ale fakt je jeden. Čeští fanoušci často neumí docenit přínos vysokých hráčů ! Nemotorně vypadají, často ale hrajou nezastupitelnou roli (teď mluvím obecně, fakt jsem Rojku neviděl). Brňácí pískají na Doška a při tom je to možná jejich nejužitečnější hráč a když hrál Koller ještě v Čechách, taky se na něj pískalo. A chtěl bych Vás vidět kdybyste hráli fotbal a lidi na Vás od začátku pískali (vlastní fanoušci, ne hostující !!!). Nevím kdo z českých nestorů, ale myslím, že Ježek, říkal že až 70 % výkonu dělá sebevědomí. Myslím, že má pravdu. A pískáním ho hráči nepřidáte.
0/0
15.4.2003 13:21

Opavak

Re: No, když to srovnám třeba
Mluvíš mi z duše!
0/0
15.4.2003 13:47

hamilkar

Re: No, když to srovnám třeba
sptávně keramiku, ti chudáci co nejvíc řvou na hráče jsou sami většinou největší antitalenti, kteří fakt nic jinýho než řvat v davu nemůžou...
0/0
15.4.2003 14:05

Martin

Re: No, když to srovnám třeba
absolutne s tebou souhlasim !! a uz me serou ty prispevky !!!!!
0/0
15.4.2003 19:05

kubula

pane Uličný hrozně jste mě zklamal,diváci začnou fandit jako v Anglii,až budou hráči hrát jako v Anglii.Ale když vidí slabou 1.A třídu,tak se nedivte,že tak reagují.Ostatně nedovolujte se přirovnávat k Anglii,když zacházíte s českým pohárem tak jako třeba právě vy p.Uličný.
0/0
15.4.2003 12:44

Rosi

Kde je černej Pascal
Uličný je určitě jedním z nejlepších trenérů v lize, tak nepochopím proč odrovnal černocha Pascala. Určitě to není žádná superhvězda, ale stoprocentně lepší než Rojka. Vzpomeňme - dal vítězný gól Blšanům na podzim(1:0), v poháru Sarajevu a na kolik celkově nastoupil minut? Kotrba ho jednou postavil na 10min. proti Spartě, Uličný zatím ani na min.- Pěťo jsi snad rasista?
0/0
15.4.2003 12:36

černý bratr

Re: Kde je černej Pascal
Hňupe, oba Nigerijci jsou po zranění a začínajjí trénovat.
0/0
15.4.2003 15:47

Rosi

Re: Re: Kde je černej Pascal
Martins měl zlomenou nohu, a co je Pascalovi? Je mu ještě zima? Ty ocasu línej.
0/0
15.4.2003 16:20

Majk

Re: Kde je černej Pascal
Oba bráši maji nejakou vrozenou nemoc, ze se jim rozpadavaj kosti nebo co a oni si porad stezujou, ze je to boli a tak chodej akorat 2x-3x za tyden do posilovny a to je vse. Pri prestupu nemuseli delat lekarske prohlidky, protoze to Kubicek nechtel a tak  je ted musi platit i kdyz si uz nejspis za Sigmu nezakopou az do vyprseni smlouvy. Smlouva jim tady konci na podzim. Vydupal si je Panik, kterymu je doporucil Werner Lička. Driv spolu trenovali, ze... Samozrejmne, ze Panik z toho mel taky nejaky love za to, ze se jich zbavili v Polsku:-)  
0/0
15.4.2003 17:11

3-7

pohár ČMFS
Když už jsem si tady přečetl větu o poháru ČMFS tak mě znovu vylítl tlak na 200/100!Asi jsou hráči málo trénovaní nebo z boje o záchranu psychicky úplně v p....i!Jinak si nedovedu představit, proč se tento pohár z naší strany neuvěřitelně odbyl!Dvě utkání za týden přece musí dvakrát do roka odehrát NORMÁLNĚ trénovaný prvoligový fotbalista s prsem v nose!Petr Uličný si stěžuje na "výkony" diváků a zbožně ukazuje na Anglii.Ale nejmenuje se systém utkání středa-neděle náhodou ANGLICKÝM TÝDNEM po vzoru zápasové zátěže v téhle zemi?Jestli máme fandit jako v Anglii, proč hráči nezvládnou anglický týden? Ještě že musel nastoupit kvůli pozorovatelům z Brugg Rozehnal.A jestli ten pozorovatel byl i na utkání se Zlínem tak jsme asi do Belgie doprodávali...
0/0
15.4.2003 12:33

xt

Re: pohár ČMFS
S prsem v nose? No jestli maji hraci SIgmy prso svy stary v nose, tak muzou tezko pak neco hrat, to se da pochopit :-))
0/0
15.4.2003 13:08

3-7

Re: Re: pohár ČMFS
Ty Jarine,tak jsem se v té slohovce upsal.Ale děkujeme ti, že jsi svým FOTBALOVÝM názorem přispěl do této rubriky, vtipálku...
0/0
15.4.2003 14:49

petr

Nestezujte si na divaky...
Mily Petre Ulicny!
Jezdim na Sigmu pravidelne uz 15let. Ale jeste zadny trener si nedovolil poucovat divaky, co maji delat.
Bud prosimte rad, ze pres tu bidu, co Sigma uz druhy rok hraje stale chodi v prumeru 5000divaku. To je neuveritelne a zda se mi, ze je jasne videt, jak temto lidem na Sigme zalezi.
Jenze hraci musi prinutit lidi fandit svou hrou a v prvnim polocase se Zlinem to bohuzel neudelali. Takze se do hodnoceni divaku neplet...
Apropo Anglie, tam je opravdu uzasna atmosfera, hotove divadlo, kazdy tyden me v tom utrvzruje Galaxie Sport. Jenze jak tam jezdi hraci 90min v kuse. To bohuzel nasi nedelaji...proto ten piskot.
Jestlize prumery plat je v Cesku 15000 a hraci Sigmy napr. Siegl maji 250 000 tak se nezlobte, ze si taky nekdy nekdo zapiska...Zvlast kdyz zaplati za permanentku 1000Kc.
Sigma do toho
0/0
15.4.2003 11:53

marc

Re: Nestezujte si na divaky...
Aha, uz to chapu, takze se na hrace piska protoze se jim zavidi penize. No tak to je mi teda duvod.
0/0
15.4.2003 12:40

Vendelin

Re: Nestezujte si na divaky...
Ono, jestli to taky není obráceně. Diváci hráče v Anglii povzbuzováním ženou a oni jezděj... Ápropos pár zápasů už jsem v lize také viděl a desítky, možná stovky diváků tam chodí jen proto a svým hráčům nadávali. Co znamená fandit nevědí. Proto, i když má Uličný jistě své chyby, s ním v tomto případě souhlasím.
0/0
15.4.2003 13:01

hamilkar

Re: Nestezujte si na divaky...
seš lojzík, tvoje názory se mi vůbec nelíbí
0/0
15.4.2003 14:08

Petr

Pohrdani divaky
Me zase rozciluje pohrdani divaky ze strany olomouckeho klubu - Ulicny v tomto jenom navazuje na Panika (vzpominate, jak za vyrazeni z UEFY mohli fanousci, kteri "po hracich chteli, aby hrali fotbal"?). Pan Ulicny by si mel uvedomit, ze pokud budou divaci z fotbalu odrazovani, tak neni duvod, aby nekdo daval penize na vyplaty hracu a treneru. Pohrdanim fanousky i je pristup Sigmy k poharu v Teplicich - k jedine soutezi, kde jeste Sigma mohla letos fanouskum udelat najakou radost. Pokud jsou na tom hraci tak zoufale, ze nezvladnou dva zapasy v tydnu, pak si nelichotive komentare divaku zaslouzi a urcite nemuze nikdo rikat, ze by se klidne uplatnili ve spickovych klubech.
0/0
15.4.2003 11:34

3-7

Diváci
Začnu trošku zeširoka:chodím na zápasy Sigmy už šestnáctou sezonu pravidelně a zažil jsem tu ledaco. Ale je pravda,že poslední dva roky se naprosto vytratil "kotel" a hlavně se vytratila radost z fotbalu. Olomoucký divák je velmi náročný, to ví hráči a určitě si to musel uvědomit i trenér Uličný.Teď mě tady může kdokoliv seřezat, ale i já jsem se prostě na tribuně neudržel a zhruba od 30. minuty jsem asi dvakrát adresoval ne moc přívětivý hlasitý komentář na pseudovýkon Davida Rojky.A jednou na neuvěřitelně nahrávajícího Zbožínka.Jestli Uličný /mám ho jako trenéra hodně rád/ označí chůzi a nemotornost obou útočníků v prvním poločasu za bojovnost,tak už ničemu nerozumím!Hergot,Koller má taky pět metrů výšky,ale běhá celej zápas,napadá obránce a vyvíjí na ně tlak.Ale naši kluci se sotva hnou.Pane Uličný, to opravdu nebyla bojovnost.Ještě že máme Reitera.A makal taky Vlčák a tradičně Kovi.Ale příští zápas zase budu na stadioně.A budu zase začínat potleskem pro naše barvy.Doufám, že mi to tentokrát vydrží...
0/0
15.4.2003 11:18

rebel

Olomouc z ligy ven!!!!!!
Uličný hru zvedl a je to škoda, protože Sigma by měla spadnout. Jinak se Kubíček a jiní paznehti nikdy neprobudí a pořád to v Olomouci s fotbalem bude stát za h...o!!  Je to fakt škoda. Takový derby z Holicí, když by lidi přišli na to, že na Holici je to lepší... No nic, třeba spadnou příští rok!
0/0
15.4.2003 11:06

risolino

Re: Olomouc z ligy ven!!!!!!
Kubíček je normální řadový člen představenstva, takže klidni emoce a probuď se radši ty! Šéf už je v Olomouci několik měsíců úplně někdo jiný...
0/0
15.4.2003 11:43

Mara

Co se děje?
Vždycky jsem považoval Olomouc za klub s velkou perspektivou(pěknej stadion,dobrý podmínky,slušnej kádr,dobrá mládež..),a tak teď nemůžu pochopit,že se už druhou sezonu po sobě potácí na chvostu.Stejně tak sem moc nepochopil odchod Radka Látala(i když do toho nevidim).Co se to teda se Sigmou děje?
0/0
15.4.2003 10:44

risolino

Fanděme všichni
Vím, že při pohledu na hru Sigmy se to příčí, ale opravdu se snažme naši Sigmu podržet. Je v nelehké situaci a pískáním ji určitě nepomůžeme. Na druhou stranu ale chápu tu část olomouckých fanoušků, kterým se zdá, že Rojkovi míč spíš překáží. Zdá se to i mně. Myslím, že si Kubíček a spol. nechal uniknout mnohem kvalitnějšího hromotluka do útoku ze sousedního Prostějova - a to Jana Žemlíka. Vyfoukli nám ho Blšany, je to škoda... Možná bylo na čase, aby se Uličný obořil na některé "fanoušky", kteří pískají od první minuty. Snad se nad sebou zamyslí... SIGMA FOREVER!
0/0
15.4.2003 10:43

Pereko

Vysoci hraci
Bohuzel v Olomouci nejsou vysoci hraci v mode a taq nekteri "fanousci" na ne piskaji. Kdo piskal a nadaval neni fanousek, v tom ma Ulicnej pravdu. Kdyz se Vam to nelibi tak na fotbal nechodte. Za Ulicnyho se hra zvedla a Sigma ma bodove uspechy, kluci makaj, takze fandete i kdyz se neco nepovede...........
0/0
15.4.2003 10:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze