Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparta vede o sedm bodů, třetí je Liberec

Vítězství fotbalistů Sparty v sobotním derby se Slavií vyjasnilo situaci na čele ligové tabulky, boj o třetí místo a účast v Poháru UEFA zůstává otevřený. V neděli všichni zájemci zklamali: Ostrava prohrála ve St.Městě, Liberec remizoval v Budějovicích, Teplice hrály nerozhodně doma s Brnem a v pondělí Žižkov padl v Příbrami. Díko tomu se na třetí místo dostal Liberec. V dolních patrech tabulky se začínají topit Bohemians i Hradec Králové, oba týmy jen remizovaly, a jejich ztráta na 14. příčku vzrostla.Uvnitř článku najdetete podrobnosti ke všem zápasům x Prohlédněte si FOTOGALERII

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JH

Deník Sport ukazuje genitálie fotbalistů!!!
Deník Sport ukazuje genitálie fotbalistů!!!
0/0
16.4.2003 19:47

JH

Deník Sport ukazuje genitálie fotbalistů!!!
Deník Sport ukazuje genitálie fotbalistů!!!
0/0
16.4.2003 19:21

sleepy

hmm
To uz jasne vyhraje Sparta,ale je skoda ze to neni dramaticke jako loni.Skoda ze Liberec to ted sere.Kdo fandi Liberci tak piste na mejl  sleepy@seznam.cz  nebo na iCQ 224712404
0/0
14.4.2003 14:13

Reziva spartanska chudinka

Spartani!
Chodim na Letnou uz od narozeni, miluju spartansky kotel a ty ozrale vyholene fanousky, kteri se neboji opic a delaji na ne huhuhu! Proc mame za tuto nevinnost mit zavreny stadion? P.S. Kocku, ja Te asi myluju!
0/0
14.4.2003 12:33

Re: Spartani!
Já tebe taky, huhuláku :o)))
0/0
14.4.2003 13:19

jirik22@atlas.cz

Slavíci, toho chvástání bylo prostě moc.
Máte 4 skvělé útočníky a Sparta jen kopyta (vaše zde 100x omletá slova), nicméně fotbal se hraje na goly a dopadlo to jak to dopadlo. Mám raději výhru než ódy v novinách. A taky Beránek dělá chybu. Nejlepšího hráče Slávie Skácela utopí v obraně a pak ho ještě střídá. Vachoušek není v záloze ani poloviční. A geroj Dostálek, doufám, že ho už nikdy nebude cpát do repre. Nicméně ani Sparta jásat nemůže, ukázalo se. že střed obrany bez Hubschmana, s Petráše a Homolou a na levo navíc se Zbončákem - to prostě nepůjde.
0/0
14.4.2003 11:48

rzlm

Re: Slavíci, toho chvástání bylo prostě moc.
Přesně, Hubschmann zahrál i v záloze, ale ta obrana bez něj vázne, nemá to kdo dirigovat. Jinak oba naši útočníci byli efektivní na 100%, při čemž dřevák Mára Kinclů jeden fík dal a na druhej přihrál :-))
0/0
14.4.2003 12:07

šáfa

Re: Re: Slavíci, toho chvástání bylo prostě moc.
S Junem bych nesouhlasil, párkrát jste šli do přečíslení a on to naštěstí pro nás drbal, drbal až z toho nic nebylo nebo to střelil do x-té řady.
0/0
14.4.2003 13:16

rzlm

Re: Re: Re: Slavíci, toho chvástání bylo prostě moc.
Ale dal gól. To jsem měl na mysli :-)) Jinak je fakt, že to několikrát skopal. A taky nevyhrával hlavičkový souboje a už od 30 minuty jsem si přál Kincla. Kotrba ho tam na konec, což se fakt vyplatilo.
0/0
14.4.2003 15:08

Francois

A co televize Nova?
Teda takový zápas jsem už dlouho v lize neviděl, gratuluji Spartě k vítězství a Slavii především k tomu, že předváděla útočný fotbal. Bohužel jsem nemohl být očitým svědkem vydařeného derby, takže jsem musel vzít zavděk televizním přenosem. Ze ja vul nevypl zvuk. Pokud se chce clovek dobre pobavit, tak potom Nova a predevsim komentator Tittelbach mu jeho prani splni. Ty jeho hlasky, no to je vazne uroven. Rezie prenosu? To byl taky vysmech, ale vlastne tradice. Holt, clovek nema na vyber. Do Prahy se tak casto nedostane, takze musi vytrpet devadesat minut u televizni obrazovky. Uz se vylozene tesim na souboj ČR - Holandsko. Uz predem je mi ale jasne, ze reportaz budu radeji poslouchat z radia.
0/0
14.4.2003 10:31

šáfa

Re: A co televize Nova?
A všimnul jsis třeba při hokeji, dám příklad je odpískáno, a před brankou se to pošťuchuje a kamera vesele sleduje třeba hlavního rozhodčího jak z dálky vše sleduje, místo toho aby ukázala co se děje. A těch příkladů je hafo - z toho vyplývá, že ten rejža na ČT taky nekdy vyvádí pěkný věci, tím se ale nechci zastávat Novy, to ani náhodou. S Novou nic stejně nehne, ta si bude mlýt stále tu svou. Ještě jedna věc se mi líbila od komentátora, jak si vychválil v kolik hodin se přenos vysílal.
0/0
14.4.2003 11:20

Francois

Re: Re: A co televize Nova?
Jo, tak to bylo přesný. Prý to dokázalo, že tahle hodina nemůže nikomu vadit, když na fotbal přijde 18 tisíc lidí. Asi mu v tu chvíli nedošlo, že se hraje derby. Souhlasím taky, že občas to na ČT při hokeji ujede. Ale není to tak do očí bijící. Ještě jsem neviděl, aby dávali záznam a v tu dobu už se dávno hrálo. A když si vzpomenu ještě na předchozí kolo (Sparta hrála v Blšanech), kdy ještě neskončila půlka a Nova klidně pustila reklamu, tak to bylo opravdu něco. Asi se máme ještě na co těšit.
0/0
14.4.2003 12:04

rzlm

Re: Re: A co televize Nova?
Jojojo, to byla od něj super hláška. A už vůbec nebral v potaz to, že hrají 2 nejlepší týmy z ligy a že jsou z Prahy. To v takovejch Blšanech přijdou 2 tisícovky a to ještě musej dojet přespolní :-)) A co teprve v červnu, já bych toho osla nechal celej zápas běhat okolo hřiště a běda mu se zastavit >>> okamžitě vyslat silný elektrický impuls do mikrofonu a makej!! Pablb jeden.
0/0
14.4.2003 12:04

Francois

Re: Re: Re: A co televize Nova?
Ale třeba by po inkasování toho el. impulsu vypouštěl ještě lepší hlášky než do teď :-)
0/0
14.4.2003 12:25

rzlm

Re: A co televize Nova?
Tak Vaš-khu Pitelbachů to je tradice, ale střihy bylo tentokrát opravdu žalostné. Fakt nevím, co to tam sedělo zač. Nějaká cvičená vopice nebo co??
0/0
14.4.2003 11:34

libor

Re: A co televize Nova?
Co se Vám nelíbí vždyť mají "nejlepšího" sportovního komentátora podle TýTý a to už několik let.
0/0
14.4.2003 11:49

Kocek

Pro zdejší stálice
Tenhle víkend dokázal, že se tu dá diskutovat fakt slušně a rozumně. Navrhuju, aby těch několik z nás, co je tu pravidelně, přestalo reagovat na občasné výpady jiných pisálků a soustředilo se na diskuse pouze mezi sebou. Myslím, že si nemusíme zrovna zobat z ruky, ale debatovat slušně se dá. Co Vy na to??
0/0
14.4.2003 10:17

pan Feroslav

Re: Pro zdejší stálice
Sounds good:)))
0/0
14.4.2003 10:34

Šamot

Re: Pro zdejší stálice
Souhlas
0/0
14.4.2003 10:37

Maxx

Re: Pro zdejší stálice
Máš asi pravdu Kocku,ale na druhou stranu,nebyla by to pak moc velká nuda?Taková lokotkaIQ64 nemá chybu a pár příspěvků by stálo za to občas zarámovat.Někdy není na škodu se trochu odreagovat a připomenout si co blbů je všude kolem(a to ti největší sem vůbec neumí vlézt :))))
0/0
14.4.2003 10:45

Kocek

Re: Re: Pro zdejší stálice
Třeba zrovna Lokotka je klasickej prudič, neni nijak sprostej a baví se tím, jak na něj všichni podrážděně reagujou. Ten mi nevadí. Koneckonců, nejsem o moc jinej.
0/0
14.4.2003 10:51

Maxx

Re: Re: Re: Pro zdejší stálice
No,o to jde.Já mám lokotku docela rád,ale taky třeba někoho,kdo se podepisoval "slavista":Ten na mne vždy vychrlil takový příval nadávek....studijní poklad,tolik sprostých slov jsem ani neznal.Měj se.
0/0
14.4.2003 11:20

šáfa

Re: Pro zdejší stálice
O.K. - ale myslím, že to nebude mít dlouhého trvání, uvidíš, že se vždy někdo najde.
0/0
14.4.2003 11:14

Kocek

Re: Re: Pro zdejší stálice
Právě to myslim, na cizí kašlat. Ať si tu nadávaj jak chtěj, když na to nebudem reagovat a budem se bavit jen mezi sebou, sami přestanou. Myslím, že už se docela známe ne?
0/0
14.4.2003 11:22

šáfa

Re: Re: Re: Pro zdejší stálice
jo,jo
0/0
14.4.2003 11:33

šáfa

Re: Re: Re: Re: Pro zdejší stálice
sakra, ještě jsem to nedopsal. I když u tebe někdy člověk taky neví.
0/0
14.4.2003 11:34

Kocek

Re: Re: Re: Re: Re: Pro zdejší stálice
Neboj, sám nikdy nezačínám. Nějaký pošťuchování, to jo, ale nadávky ne. Schválně to zkusíme, osobně taky moc nevěřím v dlouhý trvání. Ale za pokus nic nedáme :o))
0/0
14.4.2003 11:55

icik

Re: Re: Re: Pro zdejší stálice
Myslíš, že tě nedokážu vytočit bez nadávek? Nedráždi mambu bosou nohou, meluzíno.
0/0
14.4.2003 14:49

Kocek

Re: Re: Re: Re: Pro zdejší stálice
Ty mě dycky rozesměješ ty hulko :o))))))))
0/0
14.4.2003 15:22

JANČA

Re: Pro zdejší stálice
mě je to jasný už dlouho, takže souhlas.
0/0
14.4.2003 12:13

žbl

Re: Pro zdejší stálice
... rozumná řeč...    vždyť jde hlavně o to aby liga za něco stála, aby repre postoupilo na EURO a kluby aby přivezly co nejvíc bodíku do koeficientu....   a taky aby jednou v lize mistrů byly dva týmy.... (ale to je spíš zbožný přání ... hlavně po letošku kdy tam nebyla ani noha..) snad bude příští rok líp a i to štěstíčko na los,   jinak  Slávka dle očekávání rupe v Teplicích a bude ráda když si neodveze čtyřku..... snad se chytnem na Starým městě....
0/0
16.4.2003 17:15

Aferrado

Derby
Tohle derby dopadlo pro Sparťany ideálně. Slavia se totálně znemožnila a Sparta vyhrála. Nedat takový šance, to se hned tak nevidí. V pátek jsem tu psal jak je Slavia (hlavně venku) labilní a oni to potrhli a podepsali. A ještě 7 kol před koncem prohlásí, že o titulu je rozhodnuto. Ne, že by asi nebylo, ale házet flintu do žita tak brzo - to je typické slávistické sebevědomí. Stímto přístupem se do LM těžko dostanou. 
0/0
14.4.2003 9:41

pan Feroslav

Re: Derby
Neřekl bych, že sobotní prohra byla způsobená slávistickou labilností, to by se bejvali na nic kloudnýho nezmohli a dopadli by jako před třema rokama, kdy si z Letný po ostudný hře odvezli bůra. A že 7 kol před koncem prohlásí, že je o titulu rozhodnuto? Proč si něco nalhávat? Nejsme v Anglii, kde ani takovejhle náskok nic neznamená.
0/0
14.4.2003 9:59

felix

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
14.4.2003 9:24

pan Feroslav

gratulace
Gratuluju objektivnim sparťanum na tomhle foru k vítězství v sobotnim derby a tim pádem i k titulu. Bez gólu nemůžeme proti Spartě myslet na úspěch a víc se v tom radši pitvat nebudu, musel bych bejt na některý naše jedince sprostej:)))
0/0
14.4.2003 9:22

Šamot

Došek nás definitivně pohřbil
To co předvedl Došek nechápu ještě teď. Opravdu musim dát sparťanům za pravdu v tom, že Kincl je proti němu hvězda. Jinak zápas celkově byl dobrej. Překvapil mě Vachoušek, zdá se že se mu vrací jeho podzimní forma. Dívat se na ty jeho kličky je paráda. Doufam že se do mě sparťani nepustí, ale podle mě byla Slávie o maličko lepší, ale Sparta měla štěstí /které k fotbalu taky samozřejmě patří/ a proto vyhrála. Takže jenom doufam že od příštího zápasu bude útočná dvojice Vachoušek-Adauto a Došek si pár zápasů prosedí na lavičce.
0/0
14.4.2003 9:20

rzlm

Re: Došek nás definitivně pohřbil
Neposedí, Adauto prý nebude hrát 3 týdny.
0/0
14.4.2003 10:24

Maxx

Re: Došek nás definitivně pohřbil
No on nejenom Došek.Pánové,kdy měla naposledy naše liga Kanonýra?Takového který dá víc než 20 gólů,rozhoduje zápasy?Takového,který by se alespoň trošičku přibližoval Makaayovi,Van Nistelrooyovi,Henrymu nebo Larssenovi?
0/0
14.4.2003 11:26

Kocek

Re: Re: Došek nás definitivně pohřbil
Naposledy to byl možná Lokvenc, poslední rok ve Spartě dal tuším 15 golů, stejně tak Siegl. Ovšem při stylu, kdy dá Sparta za sezonu 70 golů(ne letos), musí dát vynikající útočník sám 25. Možná Svěrkoš je klasickej hrot, ale bohužel vůně pár milionů z ciziny vedení Baníku zlomí a prodá ho.
0/0
14.4.2003 13:14

Groower

Re: Re: Re: Došek nás definitivně pohřbil
Myslím,že jich dal 24,ale nevím to 100pro.
0/0
15.4.2003 15:53

Groower

Re: Re: Re: Došek nás definitivně pohřbil
Dal jich 24 z toho 20 ligovejch.
0/0
15.4.2003 16:03

Babel

Slávie!!!
Holt bude nejlíp druhá, co se dá dělat? Pogratulovat Spartě k vítězství v derby a k titulu!!! Takže (Kocku) gratuluji!!!
A Slávie dost musí máknout v příští sezóně!!!
0/0
14.4.2003 9:18

Bobr

Sparta byla lepší a zaslouženě vyhrála.
Nerozhodly neproměné gólové šance Slávie, ale její menší snaha po vítězství. Nemá cenu říkat kdyby... kdyby sparťané v první půli nechybovali v obraně... kdyby slávisté proměnili nabídnuté šance... kdyby moje babička měla koule, byl by to dědeček a já bych ten hezký fotbal v sobotu neviděl :-) Čekal jsem, že po prvním góle Slávie zapne a ukáže, že chce vyhrát, ale nic takového se nestalo, Sparta ji v tu chvíli jasně přehrávala a přidala druhý gól, což rozhodlo. Fotbal se nehraje na šance a na kdyby, ale na góly a ty Sparta dala dva a Slávia ani jeden. Není co víc dodat.
0/0
14.4.2003 9:09

xt

Trener Hrebik vedel proc Marka stavel
Dokaze se celou dobu co je na hristi, rvat o kazdej balon, v zivote jsem ho nevidel vypustit souboj. Ma ale smulu, ze hraje v koncinach, kde se odjakziva na fotbalisty od vysky 1,90 nahoru, jenom piskalo a nadavalo, driv na Kollera, pak na Lokvence a ted na Kincla. Jejich pohyb sice nevypada tak elegantne jako u manekynu ze Slavie, ale pristup a bojovnost je prikladna. Konecne padl mytus o nejlepsim utoku v lize (pry ho ma Slavia). Ano, podle vstrelenych branek urcite. Sparta - 40 golu, Slavia 48 golu. Tak vam mili slaviste gratuluji k tem golum navic, kterymi jste rozstrileli Hradec a Budejky. Opet ale budete druzi, ostatne jako vzdy, dalsi titul budete mit podle sve obyvkle periody v roce 2046.  
0/0
14.4.2003 8:49

betman

pro Kocka
dík za tipy !
0/0
14.4.2003 8:28

Kocek

Re: pro Kocka
Čau, vyšly ti?? JÁ měl 9 zápasů, za pade by to hodilo 1500 a blbej Trabzonspor doma plichtil s Instanbulsporem, já myslel, že mě trefí :o)))
0/0
14.4.2003 10:12

betman

Re: Re: pro Kocka
Tvoje byly OK, ale zčernili mě Grasshoppers :-(. Jinak gratulace k titulu, doufám, že se dostanete do LM a pořádně to tam osolíte ať jsou body do koeficientu a ti naši umělci budou mít šanci dostat se do UEFy třeba z šestého fleku :-)...prý, že mohli vyhrát 4:3, ten Cviertna byl asi v komatu...
0/0
14.4.2003 10:35

Kocek

Re: Re: Re: pro Kocka
Sparta mohla taky vyhrát třeba 10:8, Cviertna to myslel jako žert ne? :o)) Letošní titul sice potěší, ale rozhodně není důsledkem nějaké jízdy jako v letech minulých. A na kvalifikaci o LM se bude muset mužstvo ještě hodně zlepšit.
0/0
14.4.2003 10:50

RV

T.Došek
Slávistické vedení by mělo začít uvažovat, zda T. Došek je pro ni přínosem nebo ne, zda by se neměl prodat a za získané peníze koupit někdo jiný. K této úvaze mě určitě nevede jenom sobotní derby...
0/0
14.4.2003 7:59

rzlm

Re: T.Došek
Tomáš nezklamal, potvrdil, že je to nesktečné dřevo a silně pochybuji o tom, že by stoprocentního spalovače stoprocentních šancí někdo koupil a živil :-)) Slavii radím, aby toho darmošlapa a darmožrouta vykopla na hodinu.
0/0
14.4.2003 8:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze