Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mezi fotbalisty vynikali kapitán a střelec

Fotbalový kapitán Pavel Nedvěd s kanonýrem Janem Kollerem ovládli kvalifikační zápas s Rakouskem, skvěle jim kryl záda brankář Petr Čech. Ale v národním týmu nezklamal nikdo. V hodnocení uděluje MF DNES známky od 1 do 5 s využitím půlbodů. Zhodnoťte sami výkony reprezentantů: Kdo byl nejlepší? x Kdo vás zklamal?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirik22@atlas.cz

ˇMužstvo nemá schopnost kombinovat,
když nehraje Rosický. I za těch pár minut ukázal, jak umí zrychlit hru a přihrát z první. Rosický má smůlu, že fotbaovým myšlením ostatní hráče příliš převyšuje a tak někdy vypadá na hřišti až osamoceně. Navíc Bruckner zneužívá toho, že je to komplexní fotbalista a zbytečně ho nutí do defenzívy a pak chybí jeho creativita v ofenzivě. Jinak Grygera byl mnohem lepší než Jankulovski, zejména v prvním poločase.
0/0
3.4.2003 16:22

baos

Re: ˇMužstvo nemá schopnost kombinovat,
To co píšeš jsou tradiční kraviny . Jak mohl Rosický zrychlit hru když na hřišti byl ve chvíli kdy na to už všichni srali a nikam se nehrnuli. Jinak si ale taky myslím , že je lepší ve hře dopředu a sázka na Nedvěda je sporná . Nezapomeň jak Grigera zařídil gól v Holandsku , nebo místo nahrávky úplně volnému Kolerovi napálil bodlo branařovi do břicha . Naproti tomu Jankulovski parádně vykouřil před druhým gólem obranu , proměnil penaltu ,je výborný technik a nedělá chyby .
0/0
4.4.2003 10:11

Big Brother

Nedvěd up, Rosický down.
Poborský sice nahrál Nedvědovi na 1.gól, jinak si to ale stále drbal s Grygerou jako bysi nacvičovali signály do Sparty a několikrát zcela ignoroval hráče postaveného lépe než Grygera. Šmicerovi to na rozdíl od Holandska moc nešlo. Nejslabším hráčem byl ale Rosický, absolutně nevýrazný jako by bez zájmu.Nevím co dělal na hříšti Vachoušek ? Bruckner mohl dát šanci Gedeonovi, který je jasnou jedničkou Slávie. Když už jde Koller ze hříště, proč Bruckner nevyzkouší dvojici Barmoš-Svěrkoš ?
0/0
3.4.2003 15:40

Big Brother

Re: Nedvěd up, Rosický down.
Pochopitelně BAROŠ, aby mě někdo neopravoval. I když Barmoš byl také vynikající- obránce Interu Blava v a repre v 70. a 80. letech.
0/0
3.4.2003 15:43

korek

Re: Nedvěd up, Rosický down.
Svěrkoš je beze sporu velice kvalitní útočník, ale má ještě čas. Vždyť teprve teď přišel do 21. Je pravda, že Rosa 21 skoro přeskočil, ale přesto si myslím, že Svěrkoš má ještě čas. Ale když bude mít 21 už postup do baráže v kapse, tak proč ne.
0/0
3.4.2003 18:42

Aleš

K Poborskému a Barošovi
Koukám, že se tady řeší houfně Poborský, tak se taky přidám. Podle mého názoru byl po prvních 20 minutách na vystřídání. Spousta ztracených míčů, žádný průnik, žádná přihrávka, u první šance Rakušáků to byl on, kdo nepokryl hráče, který stál pak sám před Čechem. Do situace před prvním gólem se dostal náhodou, míč se mu při průniku pletl pod nohama, zkušenější obránce by ho nepustil. Ale už příhra na Nedvěda byla naprosto přesná a učebnicová a pak už byl pořád lepší. To je mimochodem ukázka toho, jak se sám hráč dokáže hecnout a zvednout ze stavu, ky se mu nedaří. Což je sice osobně o Poborském, ale tentokrát a tom vydělal celý tým. A my u TV a v hledišti, potažmo:-)
A jako Ostravák něco k Barošovi. Ten kluk ukazuje, že je zblázněný do fotbalu a do útočení, naprosto bez zábran a bez ohledu na to, jestli stojí proti Francouzům, Nizozemcům, Rakušákům nebo Marťanům... Po jeho úspěšném (a patřičně "nafoukaném") období v Baníku jsem upřímně řečeno nečekal, že bude schopen zase ten frňák sklonit k zemi a makat a makat a makat. Jestli mu to vydrží mentálně a zdravotně, má ve fotbalu hodně před sebou.
0/0
3.4.2003 15:37

baos

Bolf si zaslouží lepší hodnocení
Nevim podle čeho to známkuješ Nohejl , ale podle výkonů na hřišti ne . Pokud ano tak si kup brýle s pořádnými dioptriemi a nenaddržuj borcum zralým k ukončení kariéry.
0/0
3.4.2003 15:24

sleepy

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 14:22

No name

Re: Bez Rosy to pujde vzdy
Tím Karlem musíš myslet pana Brüknera, protože pokud máš na mysli Karla "von Banhoff" Poborského, mohlo by to svádět k doměnce, že buď máš fotbal rád (ale vůbec mu nerozumíš), nebo jsi s "Karlem" v příbuzenském vztahu. Bez urážky, on je už vážně dávno za svým zenitem a měl by skutečně uvolnit místo jiným.
0/0
3.4.2003 14:37

franta

Re: Bez Rosy ne
Souhlasím, jeden z nejlepších Karel Poborský. Nebýt jeho přihrávek a kreativity na pravém křídle, mohlo to skončit všelijak (kdybychom nedali 1. gól my, ale oni). Ale Rosický jednak nebyl fit a pak potřebuje hráče který mu rozumí, naběhne do volného prostoru a umí i zakončit. Myslím že se ještě ukáže co v něm je. Barošovi to asi moc nesedlo, ale Jankulovského akce na levém křídle s gólovým centrem byla senzační.
0/0
3.4.2003 15:14

JamQ

Re: Bez Rosy to pujde vzdy
Jankulovski dobře útočil, ale v defenzivě byl z obránců nejhorší, takže to žádná zas tak "skvělá hra na levé straně" nebyla. Nějak jsem nepochopil, co myslíš tím, že "Grygera zklamal"...to jako že nedal gól, nebo co...penaltu kopal Jankulovski, takže takhle se Grygera prosadit asi nemohl...
0/0
3.4.2003 18:47

Puki

Šmíca je tragik
Nechápu jak může dostat za2, když není schopnej nahrát na 5m v pohodovym  zápase, kde se mu kluci tak poctivě ukazujou. To prostě neni na reprezentaci.
0/0
3.4.2003 12:42

Ftipnej

Smicer
Nahodou Smicer svoji umyslne nepresnou nahravkou prispel k druhemu golu. On to nahral spatne schvalne, nebot uz dopredu vedel, ze to ten Rakusan zkazi a ze z toho bude gooool. Mel to proste promysleny.
0/0
3.4.2003 11:24

Gosudar

Oprava:
Jankulovski: 1,5; Smicer: 3 Kdyz nekdo da gol a na dalsi nahraje a jinak nekazi, nemuze byt hodnocen hure nez Poborsky. Smicer byl uplne mimo, povedla se mu snad jedna prihravka, totalni vybuch
0/0
3.4.2003 11:14

korek

Re: Oprava:
Ale Poborský taky nahrál na gól, Janek dal gól z penalty, ale kromě té super akce před 4 gólem moc vidět nebyl. Naopak Steve lítal nahoru dolů a byl určitě lepší než Jankul
0/0
3.4.2003 18:38

antibush

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 11:05

guru

Re: Nova kurvi fotbal!!!!
Vždyť to všichni víme, tak se zklidni .
0/0
3.4.2003 13:22

Tipar

střídání
Nevím,jak je to v našem týmu s kartama,lepší nasadit při rozhodnutém zápase Lokvence s Vachouškem,který většinou nic brutálně nepokazej a mít jistotu,že hráč základní sestavy nedostane žlutou a zahraje si pak nějakej důležitej zápas venku.
0/0
3.4.2003 10:59

VLADIMÍR ŠMICER

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 10:54

Tatka

A jeste hodnoceni
To jako podle odborniku z I-Dnes hral Jankulovski stejne "dobre" jako Smicer a Miminko, ktery nehrali vubec nic???
0/0
3.4.2003 10:22

jirik22@atlas.cz

Re: A jeste hodnoceni
Jankulovski měl jednu pěknou akci, ale jinak bylo vidět jak tápe a jak mu chybí tvořivost, hlavně v prvním poločase. Jen nakopával nebo hrál zpátky na Ujfalušiho, zatímco Grygera s Poborským to tahali celou první půli dopředu. Nedvěd je bojovník a dříč, hodně běhal a udělal gol, ale tvořivost mu taky chybí a ukázalo se, že bez Rosy to nepůjde. Ne každý mužstvo je jak Rakousko. Šmicer hodně kazil, stejně jako Baroš, ale ten dotáhl alespoň některé akce. Tragedie byly rohy, zahrávané nakrátko, nepovedl se snad ani jeden, naopak signál při standardce byl dobrý, ale myslím, že to vyšlo na Bolfa (neviděl jsem v TV) a ten má na zemi s míčem vždy problémy, takže můžem být rádi, že se v šanci nezranil a ne litovat neproměněné příležitosti. Nasazení Vachouška pak bylo naprosto zbytečné, protože pak už fotbal skončil.
0/0
3.4.2003 10:42

Ftipnej

Re: Re: A jeste hodnoceni
Naprosty souhlas .... jen na Jankulovskiho bych nebyl tak prisnej. Ale napravo Grygera s Poborskym byli lepsi. Signal pri trestnaku opravdu nesikovne zakoncoval Bolf, ale byli tam dalsi dna nasi hraci, takze pri trose stesti púrihravka mohla jit na jineho naseho fotbalistu. Nasazenim Vachouska nas trener kompenzovat podle me prisne vylouceni Rakusana, takze se hralo 10 na  10 :-))) ... Preju hezky den
0/0
3.4.2003 10:49

Tipar

Smicer
koukám na starý komentáře a nestačím se divit.Šmicer hrál proti Holanďanům hodně slušnej zápas.Včera to bylo horší,ale pořád nemůže bejt posvícení.Komentář utkání pro jeho kvalitu,profesionalitu,kreativnost přihlížejícího Nováka netřeba komentovat..
0/0
3.4.2003 10:22

Tipar

Hodnocení
Muj nazor-Baros 1,5 Nedved 1,Koller 1, Grygera 3, Poborsky 2,Rosicky 2,5,Smicer 3,5,Galásek 1,5,Ujfac 1,5,Jankulovsky 2,5.Čech nelze hodnotit,nemel praci a jednou efektne rozehral,jednou to kop do zamezi.
 
0/0
3.4.2003 10:11

Kule

Re: Hodnocení
proč se piplat v jednotlivostech? vyhrál manžaft, vyhrál 4:0 v exhibičním výkonu (hlavně po přestávce), neznámkujme hráče, ale celý kolektiv - takže za výbornou, ale je to jen pololetí, ta známka se musí potvrdit ještě 4x.
0/0
3.4.2003 10:50

jenik

hodnocení přenosu
mám pár poznámek k přenosu:
děs a hrůza,špatně umístněné kamery(daleko),mizerné prostřihy(černá pole při prostřihu na další kameru),komentář:k nováckým "komentátorům" se raději nevyjadřuju..ale i Csaplár neměl evidentně svůj den,mimojiné dáno asi i tím že komentátor nu ani jednou nenahodil otázku,myšlenku..a C. to fakticky komentoval sám.
paralerně jsem se druhý poločas díval na slovácích na Anglie-Turecko,a právě ve srovnání s tímto přenosem přenos NOVY kulhá.  
0/0
3.4.2003 10:09

Ftipnej

?
Muze mi nekdo rict, co pozitivniho udelali na hristi Vachousek s Lokvencem ???
0/0
3.4.2003 9:57

Tatka

Re: ?
Vachousek se ukazal na repre scene (coz byl jedinej Berankuv cil) a doufa, ze mu to pomuze k angazma (a Slavii k penezum). S ohledem na to, ze si nekop' do balonu tento zamer asi moc nevysel...
0/0
3.4.2003 10:21

Ftipnej

Re: Re: ?
No, ale alespon mu pribyl jeden reprezentacni zapas.
0/0
3.4.2003 10:27

Simsala Bim

Pro letenskeho dydžeje...
Hochu, zápas který jsme včera společně shlédli, výkon, atmosféra i výsledek OK. Ale už nigdy prosím nepouštěj Mašinku!!! Je to horor. Chápu, že je to otázka vkusu, ale tohleto... Rovněž bych Tě rád upozornil, že Není nutno... není ideální rozehřívací píseň - je hrozně utahaná. Nevím jestli sis toho povšiml, ale většina diváků zpívala asi tak o tři takty rychleji... Co třeba (ale je to jen návrh) šáhnout po fotbalových klasikách - třeba Zelená je tráva je podle mně OK, navíc aspoň první sloku zná stopro každý.
0/0
3.4.2003 9:49

jirik22@atlas.cz

Re: Pro letenskeho dydžeje...
Kdyby sáhl po Nirváně bylo by to ještě svižnější než "Zelená tráva".
0/0
3.4.2003 10:01

JamQ

Re: Re: Pro letenskeho dydžeje...
You Know You're Right
0/0
3.4.2003 18:53

Kule

Re: Pro letenskeho dydžeje...
na tohle téma jsem se rozepsal na jiném poli. Tahleta stupidní píseň člověka pronásleduje všude a nejhorší to je na vesnickejch bálech, jak se traktoristé, dojičky a ostatní spojí v jeden šik a je jich celej sál plnej, vsadil bych se, že se při Mašince leckde dostaví i orgasmus. Dobře to řeší brácha, kterej když jde někde hrát na akci na kytaru a někdo ho votravuje s takovouhle záležitostí, tak v duchu malíře z Vesničky odvětí, že když se mi něco nelíbí, tak to nedovede zahrát. Mě na tom fotbale štvou ty Vágnerovský songy nebo ty hymny na zakázku, to mi je fakt milejší kutálka jako na Bohemce. Inovace repertoáru by byla nanejvýš nutná, výbornejch chorálů bylo složeno dost, rozhodně bych se v případě cizích songů nebál přitvrdit a u našich písní bych použil například hity z filmu "Ať žijí duchové" nebo jiný skvělý songy.
0/0
3.4.2003 11:06

Woodey

Re: Re: Pro letenskeho dydžeje...
Skřítkové tesaři vylezte z mechu, ...,  a postavte střechu.
0/0
3.4.2003 11:34

Niinima

Hodnocení
Souhlasím s hodnocením MF; měli jsme trochu štěstí na začátku, ale jinak to byl výtečný výkon celého mužstva; Musím pochválit i Brucknera, že barošovi udělal místo právě Rosický, který ještě není ok. Ta jedenáctka co vyběhla na plac na začátku je asi to nejlepší co teď máme. A opět souihlasím s Brucknerem, že vyzdvihnout zaslouží mimořádně Nedvěd, byť proti Rakušanům zaráli velmi dobře nebo solidně všichni. Jen jsme se mohli trochu snažit víc na konci, zdá se, že na konci kvalifikace budou Holandaniimy honit každý gol. Jelikož se podle nových kritérií při shodnosti bodů počítají goly vstřelené na hřišti soupeře, máme co dělat v bělorusku a Rakousku. Tam to bude těžké. Jinak Rakušási mě zklamali - jakoby tu všichni zapomněli, že uhráli remízu se silnějším Řeckem a že hráli loni baráž o MS a že taková Austria hraje nyní velmi dobrý fotbal. Navíc mají pár škovných fotbalistů v bundeslize. Ještě zamyšlení nad Barošem - líbí se mi Karlův trik nasadit ho až během zápasu, kdy jsou všichni vyšťavení a on tam vlítne jak velká voda. Včera když hrál od začátku to nebylo špatné, ale v případě krize už nebylo kam sáhnout. Karel by se měl popohlédnout ještě po jednom kvalitním útočníkovi ke Kollerovi a Barošovi. Vráta Lokvenc to nebude a Smicrovi to sedí v záloze. Mimochodem Smicr se v poslední době zlepšil. Hodnocení: Cech 1,5 Grygera 2 Jankulovski 1,5 Ujfaluši 1,5 Bolf 2 Smicer 1,5 Poborský 1,5 Nedvěd 1 Galásek 1,5 Koller 1 Baroš 1,5 Překvapením je taky zlepšení Poborského
0/0
3.4.2003 9:35

Žoržo

Re: Hodnocení
No ono je to s tou prioritou kriterií při rovnosti bodů asi trochu jinak. Když jsem si to četl poprvé, pochopil jsem to stejně jak ty. Ale když se nad tím člověk zamyslí, je to asi trochu jinak: V případě, že dva nebo více týmů dosáhnou shodný počet bodů, rozhoduje: 1. Bodový rozdíl ze vzájemných zápasů. 2. Brankový rozdíl ze vzájemných zápasů. 3. Počet branek vstřelených na hřišti soupeře. 4. Statistiky ze všech kvalifikačních zápasů:    a) brankový rozdíl   b) počet vstřelených branek   c) počet branek vstřelených na hřišti soupeře. 5. Tabulka Fair play. 6. Los Když se podíváš na bod 3., vypadá to jasně. Ale když se zamyslíš nad bodem 4.b), tak to vyznívá tak, že ta trojka se týká pořád jenom vzájemnejch zápasů těch dvou týmů, co mají stejnej počet bodů. Jinak by totiž bod 4.b) byl tak trošku navíc.... Je to teda ale napsaný pěkně blbě!

Žoržo

Re: Re: Hodnocení
Hm, chybička se vloudila. Samozřejmě tam nejde o 4.b) ale 4.c).... A taky jsem ňák jsem zapomněl napsat, co z toho plyne. Prostě to, že pokud třeba s Nizozemcema budem mět stejnej počet bodů a doma to uplichtíme na 1:1, tak skóre je pořád přednější než počet gólů vstřelenejch v Moldavsku, Bělorusku a Rakousku.
0/0
3.4.2003 10:00

Niinima

Re: Re: Re: Hodnocení
Máš recht, špatně jsem se podíval...
0/0
3.4.2003 10:08

Pavel H.

Re: Re: Re: Hodnocení
Na druhou stranu by z toho také plynulo, že pokud Nizozemci u nás remizují třeba 2:2, pak už je celkové skóre zbytečné a Nizozemci budou před námi. Není to tak?
0/0
3.4.2003 10:08

Niinima

Re: Re: Re: Re: Hodnocení
Je to tak
0/0
3.4.2003 10:09

Ftipnej

Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení
Staci doma nedostat od Holandanu  gol :-)))
0/0
3.4.2003 10:12

guru

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodnocení
To je přesně ono!
0/0
3.4.2003 13:29

Niinima

Re: Re: Hodnocení
Zajímalo by mě, jak by s eposuzovala až ta poslední kritéria . tedy fair play, možná počet karet (kazdopádne za celou kvalifikaci by to mohl být slusný maryas) a los (viz. hokejove Izvestije pred par lety a hod kopejkou u saten sekretari svazu Svedska a Ceska)...
0/0
3.4.2003 10:16

moucha

Re: Hodnocení
Jen tak mimochodem, Steve se nijak moc nezlepšil, hraje totiž takhle dobře pořád (v repre i ve Spartě). \a ikdyž to není někdy superparáda, vždycky maká jak zběsilej. To jenom občas pár vymazanejch hlav na něj nadává.
0/0
3.4.2003 10:20

Woodey

Re: Re: Hodnocení
Nepovídej, kde.
0/0
3.4.2003 11:38

Simsala Bim

Modré dresy
Možná mi to někde uniklo, ale neví někdo proč měli ty hrozné modré dresy (navíc starý vzor), místo klasiky červená-bílá-modrá?
0/0
3.4.2003 9:31

Senochrup

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.4.2003 9:38

Jirka

Komentar
Hele lidi, a co rikate komentari???? Musim rict, ze me trochu zklamal liberecky trener :-( je to vybornej trener, ale kloudnou vetu neda dohromady :-( "Novackeho" komentatora a hlavne "rozhovoristu" po utkani nekomentuji.
Pekny den
0/0
3.4.2003 8:58

moucha

Re: Komentar
A co asi tak měl Csaplar povídat když ten nedouk z Novy nebyl schopnej vypotit jedinou kloudnou větu za celej zápas. Jistě jste se již v životě několikrát střetli s blbem. Vzpomeňte si, jak těžké je sním rozprávět. A zrovna tak na tom byl Csaplar. Mimochodem, je to třída a to přesto, že jsem Spaŕťan :-))
0/0
3.4.2003 10:24

Elrond

Re: Re: Komentar
Přesně tak, teď jsem zrovna četl rozhovor s Csaplárem v Hattricku a byl to jeden z nejlepších rozhovorů, co jsem četl... Vtipný odpovědi a člověk se i něco dozví, kromě věci z kabiny odpověděl snad na všechno přímo, žádný vytáčky... Od toho aby komentovali tam byli jiní, on měl přidat spíš sem tam nějakej postřeh... ale v reálu to vypadalo, že to spíš komentuje on než pan "komentátor"...
0/0
3.4.2003 10:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze