Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rakušané dokázali odpovědět jen jednou

I po čtvrtém zápasu kvalifikace o postup na mistrovství Evropy 2004 má česká fotbalová reprezentace do 21 let v tabulce třetí skupiny plný počet bodů. Ve středu mladíci porazili v Liberci druhé Rakušany 3:1 a mají na ně už pětibodový náskok. Jednogólové vedení, které úřadující mistři Evropy drželi od 32. minuty, pojistila až akce libereckých hráčů v nastaveném čase. Polák podržel míč v pokutovém území a přesně nahrál Slepičkovi, jenž skóroval ranou o břevno. Utkání jsme sledovali on-line

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mirek

prava míra
Pro vysvětlení, přišlo tolik lidí, že s tím ani nepočítali!!!Podle čeho tak usuzuji, dvě vokýnka, fronta jako prase a 30 min před zápasem běžela pokladní pro další lístky.Samozřejmě vzala jenom za 60 ty za 40 prej vyprodala. cha,cha. Liberecký vedení vždy ojebávalo s lístky viz UEFA Poháry takže opravdu není nic divnýho že tam byli minimálně 4000 a 2500 bylo málá domů.
 
 
 
0/0
2.4.2003 14:02

mirek

prava míra
0/0
2.4.2003 13:54

Crimble Crumble

für Marshall Malinowski
blbe
0/0
2.4.2003 12:02

Beňo

Lidi
No, lidi sice nepřišli, ale Lička, Svěrkoš, Trojan nevynechali, takže je to v klidu.
0/0
2.4.2003 7:47

korek

Liberec x Olomouc
Styďte se za tu návštěvu. A tím nemyslím jen fanoušky Liberce, ale všechny fotbalové fandy z okolí. Kdyby to bylo v Olomouci, bylo by plno až po střechu. Byl bych rád, kdybych se tam dostal. Když tu byl poslední zápas skupiny před 3 lety s Belgií, o nic nešlo, bylo plno až po střechu(sice byl ten stadion tenkrát o něco menší). A poslední, co v Olomouci bylo, přátelák se Slovákama, kolik asi tam bylo lidí? Nebo to dejte na Bazaly. Tam by bylo taky plno. Myslel jsem, že Pražáci jsou namlsaní a přesycení, ale od Liberce bych takovou ostudnou návštěvu přecijen nečekal
0/0
2.4.2003 0:02

Maršál Malinowski

Re: Liberec x Olomouc
V Praze (kapacita cca. 20.000) je už tři týdny vyprodáno (ale lístek mám  ), byť to není "jen" jednadvacítka.
Já bych na ně ("21") šel i za cenu půl dne dovolený, ale "pohároví" z Liberce jsou holt asi tak trochu namlsaný  .
0/0
2.4.2003 8:40

Martin

Klobouk dolů
Nemám další komentář
0/0
1.4.2003 21:48

Pospi

Listek na prodej
Nazdar jestli chce nekdo listek tak at prijde pred stadion, myslim ze se tam sezene neco. Dva kamosi mi dali listek at to tam prodam, ale nebudu parchant a prodam to za stejnou cenu co jsem to koupil,myslim si ze nebudu jedinej.Kdo by mel zajem teda tak jen SMS:605 926447 a muzu mu ho pred stadionem predat.
0/0
1.4.2003 21:34

rzlm

Návštěvnost
By mě zajímalo, když už jsme u tý návštěvnosti, kolik stál v tom Liberci lístek. A když tu bylo zmíněno i to Holandsko, tak by mě zajímal koeficient (průměrný plat)/(cena vstupného). Ono to totiž pro lidi není zase až tak jednoduchý udělat synkovi parádní fotbalový odpoledne. O fotbal lidi z tzv. lepší společnosti ani nezavadí (jelikož o víkendech mají svoje obchodní rauty, grilování, večírky apod.), lidi ze středních vrstev mají vysoké výdaje za bydlení, auta, chaty, pojštění a pak taky šetří na dovolený a hlavně si chtějí na těch chajdách odpočinout. A taky člověk neví, jak si lidi ve fotbalově vyspělých zemích o víkendech užívají.
0/0
1.4.2003 20:35

urson

Re: Návštěvnost
jo asi ve spanelsku nebo v anglii,kde stoji listek, myslim, cca 1500,- to muze byt problem (i kdyz zase srovnejte jejich prijmy).
ale u nas,kde mate lupen na ligu kolem stovky urcite ne. kdyz pujde tata se synkem na ligu 2x za mesic,tak to rodinu nezruinuje
0/0
1.4.2003 20:49

rzlm

Re: Re: Návštěvnost
No, právě proto mluvím o tom, jakej maj příjem! Jasně liga za kilo, parkování či jiná doprava, nějakej ten párek, pívo + další atrakce a posezení v hospůdce, ono to ten litřík hodí ein zwei. Věř tomu. A pro rodinu s příjmem 30 tisíc je to docela dost. A když já jsem chodil s otcem na fotbal, tak chodila i sestra. A taky tu mluvím o tom, že lidi jezděj na chalupy, takže v týdnu musejí dohnat to, co o víkendu zanedbávali. Každej opravdu nemá tolik času, ale asi je to jen subjektivní dojem :-((
0/0
1.4.2003 21:07

Žoržo

Re: Re: Re: Návštěvnost
Tak jeden osobní postřeh. Je to něco málo přes týden, co jsem byl v Buenos Aires na lize Boca Juniors (nemá cenu představovat) proti Lanúsu (třetí tým od konce arg. ligy). V přepočtu na naše stály lístky 100, 250 a 400 kaček. O Argentině se všeobecně ví, že je momentálně v těžké krizi a průměrnej příjem je tam nižší než u nás. Pokud teda ovšem lidi vůbec nějakej příjem mají (velká nezaměstnanost a žádná podpora v nez.). I přes tohle všechno tam byla návštěva kolem 50 tisíc. Proč se u nás malá návštěvnost pořád svádí na vysokou cenu lístků? Je to o zaujetí a nadšení! A pro ty, co sráží úroveň naší ligy - fotbal o nic lepší nebyl. Klasika - v 1. poločase si je Boca podali a dali jim 3 góly a druhej poločas už jenom udržovali. Přesto atmosféra po celej zápas neuvěřitelná a lidi odcházeli spokojení.
0/0
2.4.2003 10:09

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Re: Návštěvnost
Zkus se zamyslet, co znamená takový zápas pro argentince a co pro čecha. Já třeba pracuju v Praze a i když fotbal celkem žeru, je tu pořád 20 až 30 dalších činností, které mu víceméně konkurují.
Neumím si však představit, co může fotbalu konkurovat u člověka se skoro "holou zadnicí" a plnou hlavou snů (nemyslím to zle) navíc z tak fotbalové země, jakou Argentina bezesporu je.
Pro něj je to svátek, vrchol týdne (či měsíce), pro mně zábava, jedna z činností, které můžu ve svém volném čase dělat. A tak to asi cítí většina lidí u nás (i když za ně nechci mluvit), což je vidět na návštěvách hlavně ligových zápasů.
Ale jinak platí, že se zápasy hrajou o víkendu (nejsem v Praze) nebo v pondělí od 16.40 (práce do 18.00), takže svojí návštěvou ligy většinou taky nepřispívám  .
0/0
2.4.2003 10:39

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Re: Re: Návštěvnost
... ale na Brno a Teplice jsem byl  .
0/0
2.4.2003 10:39

Žoržo

Re: Re: Re: Re: Re: Návštěvnost
Jo souhlas, ale já jsem taky napsal, že "je to o zaujetí a nadšení". Já vím, že tyhle vlastnosti jsou u fanoušků v tak fotbalové zemi, jakou je Argentina, daleko výraznější. Že by v Argentině nebyla jiná zábava, s tím souhlasit nemůžu. Třeba noční život je v Buenos stejně bujarej jak v Praze. Kluby, koncerty, hospody, to tam všechno funguje. Jde jenom o to, na co lidi to málo peněz obětujou. U nich to prostě vyhrává na celé čáře fotbal, což se tady říct nedá.... Já v Praze taky o víkendech nejsu, ale když hraje Sparta doma, tak se to snažím nějak zařídit a obětuju (kolikrát k nespokojenosti svejch kámošů nebo rodiny, pro který su v tomhle magor) ostatní aktivity fotbalu.
0/0
2.4.2003 15:58

Kocek

Re: Re: Re: Návštěvnost
Já mám na Spartu permici, do dolních sektorů stojí na celou sezonu 500. Máš v ní i všechny domácí zápasy v českým poháru a předkola LM. V případě, že se hraje v Evropě, mám na svoje místo rezervaci na lístek. Což si myslim, že v případě kdy je tu Real, neni zrovna špatný. Do horních sektorů stojí permice 1000,- a máš hřiště jak na dlani. Od podzimu do toho jdu. Každej fotbal si dám před zápasem párek a pivo, to je pade. Když nepudu na stadion a budu koukat v bedně, v 90% budu sedět v hospodě kde utratim víc než na fotbale :o)) U nás je fotbal hodně levnej, ale při tý prezentaci jaká tu je nikdy nebude v lepší pozici. Posr... hokej je před fotbalem o koňskou délku. Jen díky tomu, že hokejovej svaz dokázal z Nagana udělat málem národní obrození, narozdíl od zm..a chvalovskýho po Euru 96
0/0
2.4.2003 14:34

Žoržo

Re: Re: Re: Re: Návštěvnost
Já tam mám permanentku taky - hlavní tribuna za 1500,- na rok. A vo tom utracení většího balíku v hospodě to je. Když to podělíš 15 domácima zápasama, vychází to na jedno kolo na 100,-. Pokud vezmu dejme tomu dvacku za pivo, tak je jasny, že fůra fandů těch 5 piv (dyť jsme taky Češi, že jo? ) v hospě během zápasu a během rozebírání taktiky po něm udělá. Podle mě ani tak nejde o prezentaci fotbalu - prostě pokud mě fotbal bere, tak ten zápas vidět chcu a na stadion si zajdu. A je mi jedno, jestli jsme třeba ten rok na ME postoupili nebo ne. Naopak to, jakym způsobem je dávanej fotbal na nově mě jenom podněcuje k tomu, abych si to radši zkouknul na vlastní voka, protože tam mi do toho aspoň žádnej umělec nepatlá dohromady třeba ofsajd s autem....
0/0
2.4.2003 16:05

Maršál Malinowski

"21"
Zopakuji to: Jste ostudy a zamindrákovanej trotl pod nickem Crimble Crumble na tom nic nezmění.
Až se tady zase bude někdo zmiňovat o "pravých fanoušcích Liberce", o dokonalých fans na rozdíl od těch pražáků a jiných, atd., byl bych rád, aby jsme jim my všichni ostatní připomněli, co se dneska stalo.
Naše jednadvacítka po perfektním výkonu venku, kdy rozprášila stejně starý holanďany 3 : 0 /venku !!!/, nastoupila dneska v Liberci před 1760 diváky (byť jich tam údajně bylo více) k zápasu s Rakouskem  .
 
To ty kluky vážně musí motivovat, fakt jste ubožáci  . Ať tu ještě někdo z Vás liberáků pípne na téma "pravý fanoušek"   .
0/0
1.4.2003 20:18

rzlm

Re:
A hlavně pravý FOTBALOVÝ fanoušek, jak tu bylo mnohokráte slyšet :-D))
0/0
1.4.2003 20:23

Kocek

Re:
Ač je to ostuda, myslim si, že kdekoli jinde by to bylo stejný. Možná Drnovice, stadion hezkej, fotbal už tam na nejvyšší úrovni neni... Třeba v Blšanech by přišlo 800. Ty kecy na Prahu a fanoušky mi vaděj, když srovnám zápas ČR - Jugoslávie, pátek večer, přímej přenos TV - 5500 lidí a ČR - Švédsko v Teplicích, středa, bez TV - 10 tisíc, je Praha pořád lepší.
0/0
1.4.2003 20:30

rzlm

Re: Re:
No, panáčku a takovej přátelák ČR-Slovensko v Olomouci - plnej dům! Ale kolik je tam kapacita, to nevím přesně, něco přes deset tisíc, ale když je tak zůženej prostor, tak lidi dokážou udělat docela slušnej kotlík. A mexickou vlnu zastavili až po sedmým kole dědci na hl. tribuně, ale tak je tomu asi všude (až na ten počet vln :-)))
0/0
1.4.2003 20:41

GWest

o čem to je
1) když je někdo FANOUŠEK, tak je jedno, jestli je to v TV :)
2) každou chvíli různě paříme a ten chlast a jiná zábava nás stojí týdně mnohem víc, než jednou za čas lístek na fotbal (i třeba jednou za 14 dní liga)
3) dámy a pánové - je to o PRIORITÁCH!!!
0/0
1.4.2003 20:53

Cepa

Re:
Jsi bokem marsalku, tak jako kdyz je vyprodano na letnou a prijde 17000, tak v Liberci je oficialni navsteva 1760 a prislo 4500. Alespon nemusi platit Slovat tak velky dane...  Mluvilo se o platicich divacich...
0/0
1.4.2003 20:33

Maršál Malinowski

Re: Re:
Celkem úsměvný ...
Fanoušek svého týmu tu obhajuje fakt, že jeho tým šulí stát na daních z příjmů (ze vstupného)  .
Krom toho, mám pocit, že kapacita na Spartě lehce přes 20 tis. diváků se s Tebou zmíněnými 17 tis. dá celkem akceptovat, občas je sektor hostů poloprázdný.
V Liberci je kapacita přes 9.000, podle Tebe přišlo 4.500 a oficiálně 1.760. To je trochu nápadný, nemyslíš, to by se asi těžko schovalo ...
Jestli si tu někdo tak trochu nevymejšlí
0/0
1.4.2003 21:19

Fáčko

Re: Re: Re:
bylo tam opravdu minimálně 4500 lidí ... podle mě počítali jen lístky co se prodali na stadionu ... nemohli stihnout spočítat všechny z dalších 5 předprodejů
0/0
2.4.2003 12:10

Grassel

Re:
V Liberci nikdy nechodili na fotbal,a to ani když hráli poháry.Minulej rok,když vyhráli titul tak jinde(Teplice,Ostrava,Olomouc....)by bylo vyprodáno!Ne tak v Liberci,ty si na fanoušky hrajou.Kdyby chodilo na fotbal v Liberci tolik lidí jako je tady na internetu tak maj komplet vyprodáno.Kdysi jsem je pojmenoval "intrenet fans Liberec";o)
0/0
1.4.2003 20:36

Ivo

Re:
V Brne by klidne prislo tech osm tisic (nebo kolik je oficialni kapacita)...je tu HLAD po dobrem fotbalu. Ja byl loni na finale ME v Basileji a ani o letosni jednadvacitce v nejmensim nepochybuju. TI kluci maji na obhajobu.
0/0
1.4.2003 23:20

jiné pohledy

Re: Re:
Jenze brno ma zavreny dvere k reprezentatcnim zapasum... vzpominas na pratelak s finckem (myslim 3:3) a brnácí řvali: SUOMI SUOMI!!! je to rozumné nehrat v brně... přeci soupeřům nebedeme delat domací prostředí...
0/0
2.4.2003 10:48

Laibl

Parada
No hezky se diva na tu tabulku jen co je pravda o)
0/0
1.4.2003 20:11

Brňák

Proc
Proc se jednadvacitky nemuzou davat taky v bedne, padali tak krasny fiky...
0/0
1.4.2003 20:10

Jirka

Toje realita
Podívejte se na to kolik lidí chodí u nás na fotbal na ligu. A tahle návštěva s tím plně koresponduje. Holanďanů je je přibližně tolik co Čechů a na kvalifikaci zaplní stadión pro 52000 diváků, my jsme rádi, když vyprodáme Letnou, kam se jich vejde 20000. U nás prostě fotbal tolik netáhne, tak to je a ještě dlouho bude. Možná kdyby se hrálo jinde než v Liberci přišlo by lidí víc, ale nedělám si iluze, že by to bylo o moc víc.
0/0
1.4.2003 19:44

Kocek

Re: Toje realita
Kamaráde, mít my stadion pro 50.000, tak na Holanďany je vyprodáno stopro a na Rakušáky  asi taky. Poptávka po lístkách na zítřek byla tak velká, že by to zaplnilo Letnou 2x.
0/0
1.4.2003 20:11

mil, Brno

Re: Re: Toje realita
souhlas. No možná na ty rakušáky tak třicet. Na letnou nejedu pač mám ve škole zkoušky a těžko bych to stíhal. Každopádně už se těším do Vídně. Czech forever
0/0
1.4.2003 23:07

Kocek

hehe
To co jsem napsal byl žert :))) Nicméně na Letnou vyprodáno, možná to zkusit před stadionem, ale nevím nevím...
0/0
1.4.2003 19:40

Crimble Crumble

Re: hehe
Chacha! Bum! Haha! Prásk! Jejda! (smíchy jsem spadl pod stůl)
0/0
1.4.2003 19:44

Kocek

Re: Re: hehe
Omlouvám se, již nikdy před tebou nebudu ftipný. Je mi to opravdu líto.
0/0
1.4.2003 20:04

Jirka

Re: hehe
asi jsem zapomněl napsat, na kvalifkaci "Áček"
0/0
1.4.2003 19:54

rzlm

Re: hehe
No, před stadionem, to si zase lichváři namastěj kapsy. Jednou jsem byl nucenej takhle kupovat lístek na derby. 10 minut před utkáním za trojnásobnou cenu. Pěkný svinstvo, ať už jsem v Praze a mám permici :-))
0/0
1.4.2003 20:21

Kocek

Re: Re: hehe
Ty budeš v Praze? :o))) Tak to si jí pak koupíme vedle sebe :o))) Já tenkrát v roce tuším 95 kupoval těsně před zápasem lístek na AC Milan, původní cena byla 280 ale překupník už byl tak zoufalej, že ho dal za kilo šmejd jeden. Pak taky na vyprodaným stadionu bylo pouze 17 tisíc lidí
0/0
1.4.2003 20:24

rzlm

Re: Re: Re: hehe
Jasně, jen co dostuduju :-)) Tak to byl ten šmejďa rád, že ten lupen vůbec udal :-)) Kdybych věděl, že bude zítra podobná situace, tak jedu okamžitě :-))
0/0
1.4.2003 20:27

Vincent Vega

?
1760 diváků? Tak to je opravdu ubohá návštěva,ale u nás na fotbal lidi serou i když se nám poslední dobou ve fotbálku dost daří a dá se na to koukat.Kde je chyba?A nechci slyšet kecy,že celej Liberec dělá do 17,00....................
0/0
1.4.2003 19:08

Crimble Crumble

Re: ?
nebuď drzej voe
0/0
1.4.2003 19:14

K.

Re: Re: ?
Myslim, ze at uz je "drzej" nebo ne, tak malo divaku je vazne ostuda...
0/0
1.4.2003 19:22

Crimble Crumble

Re: Re: Re: ?
chlapi, neserte mě!
0/0
1.4.2003 19:24

Kocek

Re: Re: Re: Re: ?
Další důkaz že Liberec nemá v lize co dělat, takový faux pas(((((((
0/0
1.4.2003 19:27

Zicher

Re: Re: Re: Re: Re: ?
No uvidime, kolik bude lidu ve stredu na Letne (btw. daji se jeste sehnat listky? Prip. za kolik a kde?)
0/0
1.4.2003 19:30

Vincent Vega

Re: Re: Re: Re: Re: ?
Platí i pro Jablonec,ti mohli na zápas dorazit tramvají :-))
0/0
1.4.2003 19:31

K.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Nemohla by "21" hravat na lepsich hristich mensich mest? Mozna by to nebyl luxus, ale kazdopadne by prislo podstatne vic lidi a byla by atmosfera.-ale nevim, jestli je to realne, neplati nejake omezeni od UEFA?
0/0
1.4.2003 19:34

rzlm

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Hmmm, bohužel, v republice jsou jen 4 stadiony, kde se může podle regulí UEFA hrát: Letná, Teplice, Liberec a Olomouc. Nejsem si jist Strahovem, ale to spíš jen díky tomu, že si nepamatuju, kdy se tam naposled hrálo.
0/0
1.4.2003 20:19

Crimble Crumble

Re: Re: Re: Re: Re: ?
Kocku, ty toho nech především!! Debžo.
0/0
1.4.2003 19:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze