Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dostali nás do úzkých, přiznal Brückner

Když už jsme měli dostat gól, tak to přišlo ve vhodný okamžik, usoudil po utkání v Nizozemsku trenér českých fotbalistů Karel Brückner. Obávaný "gól do šatny" mu poskytl dostatek času zareagovat, a změny v taktice nakonec skutečně přinesly úspěch. Reprezentace uhrála v Nizozemsku úspěšný výsledek 1:1. "Byl to složitý a náročný zápas, prvních dvacet minut nás soupeř dostal do úzkých, ale nakonec jsme to zvládli," konstatoval Brückner po návratu z Rotterdamu.Dále čtěte: Nedvěd: Mě už bolí všechno, jsem starý, Na tréninku se počítaly šrámy z Rotterdamu, Krankl prý nenašel jedinou slabinu, Koller prý už sotva šlapal vodu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kirken

Bacha na to
S těmi Rakušany budu rád za jakékoliv vítězství. Ty články v novinách zavání podceněním soupeře. Budou nepříjemní a budou do nás kopat. Pokud rozhodčí nebude naše hráče chránit (tak jako nejlepší soudce na světě Nielsen), nebude to žádný med.
0/0
31.3.2003 20:51

Ambrož

Re: Bacha na to
To sou keci, Rakušáky bych vyklepal aji sám, tzn.že náš nároďák je vydrtí 10:0, a ještě klidně v osmi hráčích. Češi sou nejlepší na světě.
0/0
1.4.2003 9:26

Dino

Re: Re: Bacha na to
Ty ses asi na kasu, vrat se na zem. Rakouskonebude tak lehky souper!!!!!!!!!
 
0/0
1.4.2003 9:31

Ambrož

Re: Re: Re: Bacha na to
0/0
1.4.2003 9:33

Pekar

Poborák stál opět za hovno
Nevim co se děje, jestli tolik chlastá nebo už je prostě starej ale byl to jednoznačně nejhorší hráč v sestavě. Navíc zavinil gól. Proti Rakušákum rozhodně už nesmí nastoupit jinak se opět postará o katastrofu. Navíc sem přesvěčenej že je to von kdo má na svědomí ten přístup primadon kerej nám v minulý kvalifikaci vystavil lístek domu!
0/0
31.3.2003 14:04

Jara

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 20:59

Ambrož

Re: Re: Poborák stál opět za hovno
AAAAAA, JARA HRAJE 1. LIGU,   COOO?
0/0
1.4.2003 9:39

P.N.

Re: Poborák stál opět za hovno
Poborskej hrál výborně, stejně jako proti Francii !
0/0
1.4.2003 13:17

LOORIS

BANÍK OSTRAVA
kDYBY TADY NEBYL BANÍK, TAK ANI NENÍ REPRE.
BANÍK  FOREVER
0/0
31.3.2003 11:52

Kule

Re: BANÍK OSTRAVA
tys ten fotbal viděl taky jen z rychlíku žejo?
0/0
31.3.2003 12:01

Keramik

Re: BANÍK OSTRAVA
Možná trochu přehání, ale Baroš, Jankulovski a zejména Galásek jsou jedni z klíčových hráčů týmu. A Bolf je momentálně nejlepší alternativa na svůj post. Tři až čtyři hráči z jedenácti základní sestavy to je co říct. A v jednadvacítce už rostou další... Laštůvka, Svěrkoš, Lička, Besta...
0/0
31.3.2003 12:45

Kule

Re: Re: BANÍK OSTRAVA
kvality výše jmenovaných nezpochybňuju, jen prostě zase v tom příspěvky byly znatelný ty chacharský halucinace, že zachraňujou a živí  celou republiku.  Co se týče těch jejich hráčů, můžeme bejt rádi, že z nároďáku vypadl Srníček, protože s ním v brance bychom ty holandský šance nerozchodili. 
0/0
31.3.2003 13:13

Jirka

Re: Re: Re: BANÍK OSTRAVA
Dej si vobklad, Srnda brnda byl nejlepší...
0/0
31.3.2003 15:08

xdavx

a co sverkos ?
nevim jak vam ale me se koller taky moc nezdal. a ze dal gol ? tim ze ho baros trefil do nohy? pokud se mi to jen nezdalo tak koller kdyz byl mic u neho tak se ani neobtezoval v malym vapne za nim klusat (krome jednoho momentu.) nevim ale dvojce v utoku baros sverkos by se mi libila mnohem vice.
0/0
31.3.2003 11:40

Keramik

Re: a co sverkos ?
Tak to se ti fakt dost zdálo. Koller byl naprosto vynikající, vybojoval spoustu soubojů, prohrál minimum hlavičkových soubojů. Svěrkoš je výbornej ale potřebuje ještě čas. Baroš taky před rokem nebyl to co teď. Dvojice Koller - Baroš je navíc lepší i z hlediska typu hráčů.
0/0
31.3.2003 11:55

pharrell

Re: Re: a co sverkos ?
Koller hraje dobre pro tym,ale taky sem si vsimnul,ze se to od nej obcas odrazelo jako od zdi.Holt technickej moc neni,ale pro tym odvede spoustu prace tim,ze vyhraje skoro vsechny palice.Potrebuje ale k sobe Barose,aby ty balony mohl nekdo sbirat.Kdyz je tam sam,tak toho tolik nezmuze.Rakousko se ma na co tesit :c)
0/0
31.3.2003 12:04

Vasik

Koller, ne Sverkos
Jo ma to tam sam tezky. Musi byt porad votocenej k brance zady a sklepavat mice spoluhracum. Ale mne se zda, ze to delal naprosto jedinecne. Technicky je na tom skvele. Ten blaznivej komentator asi trikrat po sobe rikal, ze to Koller udelal efektne - ale on to jinak udelat nemohl. Kdyz ses zady k brance, tak to muzes dat z prvni dozadu nebo nejak efektne za (vedle) sebe na nabihajiciho spoluhrace. V prvnim pripade je vyhoda rychlyho preneseni hry v cudu, v druhym, pokud se to povede, to muze skoncit mnohem lepe. A Sverkos byl napad blaznivyho ostravskyho patriota - uznavam Banik jako snad nejvetsi lihen talentu u nas, ale na dospelou repre jeste nema. Ovsem diky za Barose a Bolfa (podle mne nas nejlepsi soucasny obrance).
0/0
31.3.2003 12:47

Keramik

Re: Re: Re: a co sverkos ?
Na nějaký super technivký finesy asi nebude. Ale jinak je v současné době téměř nepostradatelný a je v týmu strašně moc důležitý. Jinak ten gól taky nebyla zas až tak jednoduchá pozice, byl dost dobře hlídanej a to že se uvolnil jen svědčí o jeho kvalitě. Baroš je super, o tom žádná. Ale Brückner ho sleduje zblízka a tak možná bude mít pravdu, když říká, že nemůže vydržet celej zápas (ne kvůli špatné kondici, ale kvůli náročnýmu hernímu stylu). A Barošovo přednosti se ve druhé půli (když ostatní už jsou přeci jen trochu unavení) ještě násobí. Ale je jen skvělý, že je několik variant, jak může náš nároďák hrát.
0/0
31.3.2003 12:50

Pokrk

Re: Re: Re: a co sverkos ?
absolutní souhlas, Koller je nepostradatelnej, kdo si může dát takový kozičky jako on a ty palice sami o sobě...
0/0
31.3.2003 17:53

P.N.

Re: Re: Re: a co sverkos ?
Technicky je na tom víc než dobře, a že občas sklepával míče do míst, kde si je nikdo nevzal nebyla tak úplně jeho chyba. Příští zápas už bude snad víc "sběračů" právě těchto míčů a budou z toho i nějaký gólovky.
0/0
1.4.2003 13:22

pharrell

Re: a co sverkos ?
Sverkos ma jeste chvilinku cas.Ale jednou to bude prvotridni utok Baros - Sverkos. Idealni dvojice, ktera bude trapit obrany souperu a to mooooc. Celkove si myslim,ze CR ma vynikajici fotbalovou budoucnost,kdyz koukam co predvadi 21 uz nekolik sezon. Je to pekny vyhled do budoucna.
0/0
31.3.2003 12:00

jirik22@atlas.cz

Re: a co sverkos ?
Svěrkoš je hráč s budoucností (pokud včas odejde z Baníku a nestane se z něj druhej herec Vachoušek), nicméně dvojice Svěrkoš Baroš v repre je pěkný nesmysl a oba můžou tak maximálně alternovat, ale ne hrát vedle sebe. Koller je pro repre v současnosti nepostradatelný. Ale chápu, že se najdou "odborníci", kteří by ho rádi nahradili třeba Žůrkem nebo popřípadě Vachouškem !!!
0/0
31.3.2003 12:06

xdavx

Re: Re: a co sverkos ?
kdo mluvi o vachouskovi ??? sverkos a baros by byli skveli, kdyby jsi se podival jak maji slozeny utok holandani tak by jsi nemohl rict ze k sobe baros a sverkos nepatri. baros je typicky utocnik a v tandemu s brejakrem sverkosem by byli minimalne na stejne urovni jako holandsky utok, ne-li lepsi.
0/0
31.3.2003 12:19

Pokrk

Re: Re: Re: a co sverkos ?
Budiž, má to hodně co do sebe, na druhou stranu mi ale pověz kdo by tam hrozil palicí a podržel vepředu balón...navíc je už Honza docela vyspělej i nohama a myšlenim.
0/0
31.3.2003 17:58

tomas

remíza-dobrá ale doma to bude horší
Že jsme remizovali je pro nás štěstí.Z jediné pořádné akce jsme dali gól.Nehráli jsme tak aktivní presink jako ve Francii,Holanďani měli spoustu času na rozehrávku.Teď s Rakouskem by to neměl být problém,ale doma s Holandskem to bude moooc těžký, protože Mi budem muset tvořit hru a soupeř bude hrát na brejky. No uvidíme.
0/0
31.3.2003 10:57

Keramik

Re: remíza-dobrá ale doma to bude horší
Doma to bude jinej zápas. A je to ještě daleko těžko ho předpovídat. V sobotu naši hráli dobře a skutečně se ukázalo, že se potkaly dva výborný týmy ve skvělé formě. Zápas ve Francii byl super povedený zápas, povedl se dát rychlý gól a navíc hlavní tvůrce hry neměl svůj den (u nás ho neměl v sobotu Rosa a je jen pozitivní, že i tak je dobrej výsledek). Zůstává to stejný jako před tímto zápasem, tak jako v sobotu byly možný všechny tři výsledky (výhra, remíza, prohra), tak to bude v září...
0/0
31.3.2003 12:00

baos

grigera -poborský
Do úzkých nás dostala dvojice Grigera -Poborský Kteří zavinili gól a myslím ,že Poborský je nejhorší hráč v sestavě již několik měsíců.
0/0
31.3.2003 9:44

abelbalbo

Re: grigera -poborský
S tim Poborskym to je asi pravda, ale kdo misto nej? Nikdo lepsi mne nenapada. A kdyz mu Karas rekne co delat tak to splni.
0/0
31.3.2003 10:03

Mrzena

Re: Re: grigera -poborský
Sionko, Kobylík
0/0
31.3.2003 14:20

O`Krklo

Re: grigera -poborský
podle me zavinili gol, Ujfalusi a Jankulovsky, kdyz nechli Rudu van Nistelrooyic somotnyho.
0/0
31.3.2003 10:57

Re: grigera -poborský
Já vím, že zase budete řvát, ale Jirka Štajny by se tam hodil parádně ! :-)
0/0
31.3.2003 11:55

Vasik

Re: grigera -poborský
Grygera hral suprove. Poborak je slabsi uz dlouho, dost me to mrzi, ale je to tak (i kdyz ted nebyl nejslabsi). Jinak myslim, ze o ten gol se spis podelili Galasek s Rosickym a potom Ujfalusi nebo Jankulovski.
0/0
31.3.2003 12:51

Maršál Malinowski

Re: Re: grigera -poborský
Není pravda!!!
Gól zavinil (a už to tu někdo psal přede mnou) Bolf.
Ujfaluši s Jankulovským si hlídali svoje hráče, Bolf předváděl cosi jako vykrytí prostoru před bránou (v místě, kde nikdo z "oranjes" nebyl). Jinak byl dobrej (jako vždy), ale tohle bylo jasně jeho. I když je fakt, že tomu předcházela chyba zálohy...
 
0/0
31.3.2003 13:45

baos

Re: Re: Re: grigera -poborský
malinovski nestačí se dívat jen na šoty v TV znich nic nepoznáš
0/0
1.4.2003 10:00

georgik

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
31.3.2003 9:14

georgik

Re: Vízek
chtěl jsem říst nesmysly
0/0
31.3.2003 9:15

kabelka

Re: Vízek
Co to tady meleš, nechceš napsat něco k věci...?
0/0
31.3.2003 9:56

Karel

Trenér
Měl jsem dojem,že trenér usnul(coby stařec na to má právo) a v 67.min.se probudil,nebo i on poznal,že hrajeme v 10ti a stáhnul Rosu a dal Baroše a naši,už v 11ti vyrovnali.Dík dědku,že jsi nechrápal celý zápas! 
0/0
31.3.2003 7:29

Franta B.

Re: Trenér
kdyby si věděl o fotbale alespoň setinu toho co ví on tak by si mohl prohodit aspoň slovo Karlíku,tak se darěji drž zp5 a šoupej nohama když dospělí mluví,tobě jistě teče ještě mlíko(nebo pěna od piva) po bradě co?nebo že by si nestihl doteď vystřízlivět?Je to konečně Pan Trenér co vede repre
0/0
31.3.2003 8:55

jiné pohledy

Re: Re: Trenér
5 = pět, takze zpět = z5.
0/0
31.3.2003 10:10

Bela

Re: Trenér
Jo Chovanec byl mladej, ale jinak blbej až na půdu.
0/0
31.3.2003 10:35

kon

proč jen obrana?
Já si nemůžu pomoct, ale od 70 min. jsem měl pocit, že by bylo mnohem lepší, kdyby jsme se vybodli na obranu a Nizozemce přejeli, vždyť oni tam pak hráli velký kulový. Ale pokud je doma porazíme a postoupíme, tak to byla dobrá taktika
0/0
30.3.2003 22:41

Lukáš

Re: proč jen obrana?
Myslím, že nemáš pravdu. Opticky Holanďani skutečně nijak netlačili, ale každá jejich útočná - spíš brejková - akce - zaváněla prů...em. Vzhledem k jejich individuálním schopnostem  jsme hru otevřít víc nemohli - vzpomeň si, co udělal s naší obranou Van der Vaart pět minut před koncem.
0/0
31.3.2003 10:29

Keramik

Re: proč jen obrana?
No, myslím si, že naši jich měli fakt plný kecky a bylo to skutečně s vypětím všech sil. Do tý 70 minuty byly Nizozemci lepší, i když ne jasně lepší slibovaná ofenzivní smršť se nekonala, protože jim t naši s vypětím všech sil nedovolili. Ale jinak každej zápas má svý fáze... a třeba kdyby hrál Baroš od začátku neudělal by v holandský obraně takovej vítr. I Holaňďani toho měli plný zuby. Prostě se potkala dva skvělý mančafty ve vynikající formě a byly pro sebe navzájem fakt silný sousto. A skončilo to víceméně zaslouženou remízou, to že Holanďani byli trochu lepší se dá přičíst domácímu prostředí.
0/0
31.3.2003 11:52

pharrell

sestava
Zapas s Holandany se nepovedl Rosovi,ale myslim,ze by mel nastoupit i proti Rakusanum. Podle me by mela bej sestava: Cech - Jiranek,Bolf,Ujfalusi,Grygera - Jankulovski,Galasek,Rosicky,Nedved - Baros,Koller Janek by klido mohl hrat zalohu,je to univerzal a urcite je kvalitnejsi nez Poborsky,ktery ma uz nejlepsi za sebou.
0/0
30.3.2003 22:07

steffey

Re: sestava
Souhlas. Ale Rosu tam poslat jen na polocas, lepsi by bylo ho po zraneni nepretezovat.
0/0
30.3.2003 23:30

Kule

Re: Re: sestava
myslím si to samý, teď už by měl bejt k dispozici Jarošík za Rosu, jinak mě vopravdu nikdo jinej nenapadá bez ohledu na klubovou příslušnost. Dobrej by tam byl Ulich, ale to by musel bejt v optimální formě. Hlavně, že Karel poskládal tu obranu, představa, že by tam byli hráči jako Rada, Johana, Fukal nebo především Gabriel je snad už minulostí. Jen mi tam chybí Roman Týce, co je s ním, to je furt marod?.
0/0
31.3.2003 11:39

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: sestava
Týce se zotavuje se po dlouhodobým zranění, mě tam chybí taky. Je to platnej bek a hlavně dobrej shooter z dálky.
S Jarošíkem souhlas, dal bych ho tam místo Rosy tak kolem šedesátý minuty.
0/0
31.3.2003 13:40

Mrzena

Re: Re: Re: Re: sestava
Týce neni žádnej šutér z dálky,to že jednou náhodně v Dánsku vystřelil a dal gól neznamená, že umí střílet z dálky. Ten jinak vystřelí tak dvakrát za sezónu.
0/0
31.3.2003 14:26

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Re: Re: sestava
Ono by stačilo ho trochu v Německu sledovat a pak bys takový nesmysly nepsal... Jen za minulou sezonu měl v lize čtyři střely z dálky, po jejichž vyražení brankářem padly branky z dorážek (a to ještě velkou část sezony promarodil).
Za těch pár zápasů repre toho asi moc nenastřílel.
Tady je to samej odborník a přitom většina "vaří z vody"  .
 
0/0
31.3.2003 18:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze