Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vízek si vsadil, ale raději by prohrál

Jestli čeští fotbalisté získají v sobotním kvalifikačním utkání s Nizozemskem bod, bude internacionál Ladislav Vízek moc spokojený. "Všude kolem sebe cítím optimistickou náladu, ale já zůstávám střízlivý," poznamenává pětapadesátinásobný reprezentant. "Mám až takový provinilý pocit, že jsem asi jediný Čech, který se toho zápasu bojí." Vízek o nadcházejícím duelu v Rotterdamu přemítá v rubrice "Očima experta", která vychází na internetových stránkách fotbal.idnes.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pribramak

Hmm...
Vsázim a vyhrávám a do toho jsem nikdy nevsadil proti Přibrami.... A už vůbec ne proti Česku !!!
0/0
30.3.2003 11:20

Jíra

Ano
Jsem s tebou, Láďo
0/0
28.3.2003 23:15

BOBY BRNO

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.3.2003 22:47

pharrell

Re: VIZEK BYL VZDY VYCHCANEK....
Chudaku :c), je mi te uprimne lito.
0/0
28.3.2003 23:36

Michal Najman

Pouzit silny slova umi kazdy
Dekuji ti za tvuj nazor. Jedine, v cem me obohatil je myslenka, ze ceska diskuzni fora stale navstevuji narcistní anonymové, kteří si ulevují svým zastydlým komplexům. Hraje se fotbal, ti hraci tam jsou za tebe. Jsi-li tedy alespon trochu cech.. Verim, ze kdybychom vyhrali Euro, byl bys první, kdo by skákal na staromáku.
0/0
29.3.2003 10:47

mil, Brno

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.3.2003 13:09

Honza

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.3.2003 22:27

Jirka

ceska natura
"Cesti Pepici", jak to tady ctu, tak si rikam, moc respektu na nazor pro druheho jste nepobrali!
0/0
28.3.2003 21:25

ples

expert?
 No...řekl bych, že je to opravdu expert. Na sázení určitě. Kdo pravidelně sází, ten s ním musí souhlasit. Jenom mě udivuje, že je neustále brán jako expert na fotbal. Byl to sice dobrej fotbalista, ale to z něho nedělá experta.  Co názor, to klenot. Opravdovej. To tady opravdu není nikdo jinej, kdo by ho nahradil? Jako experta?
0/0
28.3.2003 21:16

berni

Re: expert?
Je - Tittelbach. Už se těším, co bude předvádět ve středu.
0/0
29.3.2003 4:33

HansMe

Česko do toho!!!
Fandím čechům a myslím si,že by snad nemuseli prohrát,dobrý by byl bod, pan Vízek je sázka a doufám,že v sobotu nevyhraje. Šmicer je slabý,snad nenastoupí,Česko do toho!!!
0/0
28.3.2003 17:49

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.3.2003 17:05

NaWRC

Z Kozlovny na filosofický Olymp
Tak Láďa se dal na filosofii. "Víte, jak to myslím?"
Láďo, jdu vsadit natruc litr na čistou 2. Víš proč? Protože našim opravdu fandím. Čau.
 
(Jak již kdosi poznamenal)
Hlavně aby ten jeho zeť nestavěl zeď, páč se bojí balónu:)).
0/0
28.3.2003 16:12

millencolin

....
Bohuzel tam prohrajeme a tipuju ze i dost,presny vysledek bych si tipnul 3:0 pro domaci a po te Franciii prijde vystrizliveni,ale nikdy bych si proti nasim nevsadil a radsi budu drzet palce a doufat,ze se ve svem tipu pletu.....
0/0
28.3.2003 16:01

Sansom

Realita
Souhlas s Vízkem.Mám taky vsazenou čistou jedničku.Nizozemci jsou velcí favoriti.Člověk by měl uvažovat realně.
0/0
28.3.2003 15:49

sisa

nebojite se sam....:)
0/0
28.3.2003 15:48

Kox

To jsme my Češi
Typický český vyčuraný přístup: Když to projedem, tak aspoň z toho něco kápne!
0/0
28.3.2003 15:37

drobek

Bože můj
Kdybys byl fanda našeho fotbalu, tak nesázíš proti vlastním. VÍZKU ZKLAMALS MĚ
0/0
28.3.2003 15:28

MartinB

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.3.2003 15:04

Žoržo

ach jo
pánové - nechte Vízka na pokoju. to mu snad závidíte tu hospu? já znám fůru lidí, co takhle při sázení uvažujou taky. dokonce i můj brácha. a říká tomu "podmáznout štěstí". a ani bych se moc nedivil, kdyby fůra z těch Vízkovo kritiků vsadila stejně. nevidim na tom nic divnyho....  ČESKO do toho!!!!
0/0
28.3.2003 15:04

Džej es

Chytrá horákyně
To je opravdu názor odporníka. Z toho vyjdeš dobře dobře, ať to dopadne jakkoliv. Ty jseš takovej fotbalovej Pithart,viď? ;o)
0/0
28.3.2003 14:54

goliáš

Re: Chytrá horákyně
Vízek sice při přenosech glosuje mimo a furt otravuje s tím svým Vladimírkem, ale tentokrát má pravdu. Bod bude zlatý, místo optimismu bysme měli přeřadit na realismus. Navíc se říká , že nevstoupíš dvakrát do jedné řeky. Takže opakuji ještě jednou, dobrá bude remíz, a to z ní vylezeme zpocený až na zadku. Možná...
0/0
28.3.2003 15:03

MartinB

Re: Re: Chytrá horákyně
 Pak si ty zadky s Láďou vylížete, že ?
0/0
28.3.2003 15:07

Džej es

Re: Re: Chytrá horákyně
Když chceš bejt takovej realista, tak proč to "možná"? Já myslím, že zdravá drzost a sebevědomí není na škodu, tak proč prohrávat jedna nula už na Ruzyni? A tu řeku jsem nepochopil... :o(
0/0
28.3.2003 20:05

Timmy

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
28.3.2003 14:38

Blbecek

Re: Láďa nikdy našim moc nevěří
Mas recht, treba me se na nazor nezeptaj jak je rok dlouhej a to tomu nejak rozumim!!!
0/0
28.3.2003 15:09

PAT

Re: Re: A víš proč se Tě nezeptaj?
Protože  si blbe....k  a hov....no si dokázal,nikoho nezajímáš.
0/0
28.3.2003 16:32

Jirka

Re: Láďa nikdy našim moc nevěří
Se nediv, že jim nevěří. Asi ví, že nastoupí jeho zeť. To nás potom bůh chraň.
0/0
28.3.2003 15:40

aby nam nevybrali holanďani mladý
0/0
28.3.2003 14:32

magpie

expert
na p. Vizka a jeho nazory jsem nikdy neragoval - zda se mi to naprosto zbytecne. ale to z tou jeho sazkou, to uz vazne nechapu. takhle se nechova fotbalovy patriot a spravny fanda. jak muzes mit Lado radost z tech penez ?? jestli je Ti v Tvoji situaci nakych "usmolenych" 130.000 naplasti na nasi prohru, tak me teda ne, bud si vsadim na nas a pak si to poradne vyzeru se vsim vsudy nebo do toho nejdu a vsadim si na neco jineho ( coz Ty muzes taky, kdyz jsi takovy expert ). Srdce Ti proste nebije tak, jak spravnemu fandovi - jsi proste expert se vsim vsudy. a buh nas chran, jestli prohrajem a Ty budes zas vsude vykrikovat, jaks to cekal. tak veris nasim nebo ne ?? kdyby Ty Tvoje kecy slysel Lada, chci verit, ze by Ti radsi ty prachy dal nez aby cetl, jak se chlubis narodu svymi brilantnimi sazkami...zmackej ten tiket uz ted, mas ho k hovnu !!!    
0/0
28.3.2003 14:32

litac

Re: expert
100% souhlas. Mily Lada je opravdu renomovany expert a vylozene vlastenec. Kdyby radsi tocil pivo a nechal si ty svy zvasty pro ozraly stamgasty a neotravoval opravdovy fanousky!!!
0/0
28.3.2003 19:41

MartinB

.......................
 Láďo už pěkně senilníš, raději bys měl mlčet
0/0
28.3.2003 14:27

Jarbubu

no to je jasný podvod dyť voni jsou ze šmicou dohodlí aby vízek buzerant schrábl prahy buzerant jeden
0/0
28.3.2003 14:16

Reagan

Můj názor.
Možná by bylo zajímavé, kdyby zde vyjádřili názor sázkaři. Já pravidelně sázím v Tipsportu, ale musím říct, že jsem si nikdy nevsadil proti našemu hráči nebo hráčům. Za prvé jsem snad kua vlastenec a za druhé, jestli mně jde o prachy, tak si otevřu nabídku a mám tam desítky jiných příležitostí, které jsou relativně stejně tutové. Takže Láďo, aspoň se tím nechlub na netu.
0/0
28.3.2003 14:15

jirik22@atlas.cz

Re: Můj názor.
Co to tady blábolíš - Nikdy jsi nevsadil proti našemu hráči ??? Tak to jsi sázkař amater ! Sázet na prohru některých našich tenistů bývala jasná tutovka a podle toho, že se to dalo dělat jen v rámci 3AKO bych řekl, že nejvíc sázeli přímo samotní tenisté. Taky někdy vlastenecky "ulítnu" a tak jsem vsadil na Nizozemí "0" s kurzem 2,85 , ale nepřijde mi určitě jako nějaký zločin, vsadit na domácí, když jsou favority a viděl jsem jak mají perfektní tým. Vízka zrovna nemusím, ale že není zaslepenej vlastenec bych mu zrovna nevyčítal.
0/0
28.3.2003 15:28

mara

Vizek je kokot z Kozlovny!!!
Chapu Vizka ze leze do TV a pise prispevky do novin, ale nechapu redaktory, ze si ho tam zvou, ty jeho kecy se fakt uz nedaji poslouchat........jeste mam v zive pameti, jak behem baraze s Belgii plakal s panem Vaclavem Tittlemeisterem na NOVE, ze jak v Uefe neni Franta Chvalovsky, tak nam nemuze zapiskat rozhodci.....je to vypitej koren z Kozlovny........doufam ze si ho TV NOVA nepozve na komentovani zapasu s Rakouskem........
0/0
28.3.2003 14:12

David Sylvian

Re: Vizek je kokot z Kozlovny!!!
No, to by skutečně byla černá můra - Vízek a Tittelbach spolu ...
0/0
28.3.2003 16:00

Vidy

No comment:))
0/0
28.3.2003 14:05

Kotlík

Sazeč
Však Vízek je svým sázením známý, už když hrál, rád prodal i svůj vlastní zápas za prachy
0/0
28.3.2003 14:01

tak

to je tedy povaha
0/0
28.3.2003 13:47

Kazimír nelida

...............
To byl opravdu velice zajímavý a poučný článek. V poslední době je většina článků na idnes pěknej shit.
Kdyby raději psali opravdu o fotbale a ne ty žvásty o ničem.  Fuj.
0/0
28.3.2003 13:46

McBalon

Sázka
Té sázce docela rozumím. Taky jsem to už v minulosti udělal. Kdy si myslíte, že jsem měl větší radost? 1. baráž o MS: vsadil jsem na postup Belgie. Sice jsem vyhrál peníze, ale místo na Nedvěda & spol. jsem se musel dívat, jak v Asii hrajou Belgičani. 2. finále OH v Naganu: vsadil jsem na výhru Rusů. Prachy v čudu, ale radost jakou jsem zažil po vítězství jsem bohužel od té doby nezažil. Když 130.000 tisíc Čechů zpívá na Staromáku českou hymnu to je opravdu SUPER ZÁŽITEK (prachy vem čert).
0/0
28.3.2003 13:43

Petr

Re: Sázka
Klasický český přístup. Vyčkávat, ale mít vše pojištěno na obě strany. Inteligentní člověk v civilizovaném světě má názor a na tom si stojí.
Při takovémto přístupu se nedivím, že máme politiky jaké máme, lepší si nezasloužíme.
0/0
28.3.2003 13:56

Luděk

Re: Re: Sázka
Souhlasim s Petrem!
0/0
28.3.2003 14:02

Mats

Re: Re: Sázka
To vůbec není o vyčkávání ale o úsudku. To že fandím Čechům a mám radost z toho když vyhrají ještě neznamená, že jim také věřím. Takže sázku dám na Holanďany, ale fandím čechům nebo ne?
0/0
28.3.2003 14:12

McBalon

Re: Re: Re: Sázka
Diky Matsi, ty jediný jsi pochopil, co mám na mysli. Nejde o to na koho sázím. Samozřejmě, že vždycky fandím Čechům, ale ta sázka proti Čechům je jen na tlumení bolesti v případě neúspěchu na hřišti. Nesázím vždy proti Čechům. Když naši hráli na MS v hokeji ve čtvrtfinále proti Rusům, tak jsem si byl jistej, že naši vyhrajou (ve skupině neztratili ani bod) a pak jsem byl dvojnásobně nasr..... (a to jsem měl na tiketu dokonce výhru Slováků nad Kanadou).
0/0
28.3.2003 14:26

Martin2

Re: Re: Sázka
klasický český přístup = souhlas
0/0
28.3.2003 14:15

Lallas

Re: Re: Sázka
Nevím o co jde. To podle tebe si má lucemburský fanoušek vsadit na Lucembursko i kdyby hráli s Brazílií. Tady nejde o vlastenectví, ale o realitu. Tento přístup zmírnit zklamání není špatný.
 
0/0
28.3.2003 14:22

Tonda

Re: Re: Sázka
Co to ma spolecnyho s ceskym pristupem, ja takhle sazim taky, sice ne na narodni tym, ale na Slavii, kdyz vyhrajou dobry a kdyz ne tak ma Sparta bliz k titulu :o) a nevidim v tom zadnej problem. Sazeni aspon jak ho praktikuju ja je pro me zabava. Zapas kde mam vsazeno me pak zajima i kdyz jinak by me byl volnej, jak rikam nedelam to u repre, ale to na veci nic nemeni. Kdyz budem hrat s Brazilii a ja
Co je klasickej ceskej pristup? Lidi jsou vsude stejny, nekteri jsou strelci, nekteri se drzi pri zdi, ten tvuj klasickej ceskej pristup jen svedci o tom ze nemas uctu k vlastnimu narodu :(
0/0
28.3.2003 14:37

fanatic

nazor
Jestli nastoupi tvuj svara(SMICER) v zakladu, tak si taky okamzite vsadim.
0/0
28.3.2003 13:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze