Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli ‚hercům‘ zaveďte video

Před disciplinární komisí seděli dva fotbalisté: jeden nafilmoval penaltu, druhý sprostě nadával a pak strčil do novináře. Potrestán byl jen jeden. Který? Vulgární sparťan Karel Poborský, jenž se omluvil, přesto musí platit šedesát tisíc. Ostravský „herec“ Václav Svěrkoš vyvázl. Moudré rozhodnutí? Pro fotbal jen z poloviny. Dále čtěte: Poborský dostal pokutu, Svěrkoš osvobozen

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.3.2003 21:39

Miner

Re: ..
Sverkos to samozrejme nafilmoval, sam to i priznal i kdyz to pak zakecal, at se ho Hubschman dotknul nebo ne tak ten pad prifilmoval to na veci nic nemeni a je jen naskodu nasemu fotbalu ze hraci radsi nez aby se drali za golem padaj na travnik, ono je jednodussi to zkusit na pentli nez na sebe brat zodpovednost a jit do zakonceni z treba nevyhodneho uhlu atd...
Myslim si ze rozhodci by mel penaltu piskat jen v pripade, ze si je jist popripade po konzultaci s carovym, radsi budu kdyz nepisknout dve penalty co bejt meli nez kdyz pisknout jednu co bejt nemela, aspon nauci hrace bojovat!
0/0
15.3.2003 22:32

ExSport

Penalty
Zapas Ostravy se Spartou jsem videl a dle meho neutralniho nazoru(fandim Zlinu) tam kontakt byl.
Hubschman nastrcil koleno a ikdyz si to pak rozmyslel a snazil se ho stahnout, evidentne ke kontaktu doslo. K jakemu, to uz nejlepe posoudi primo akteri na hristi.
A kdyz vezmu v podtaz to, ze Sverkos neni 100kg hracem, tak se ani nedivim, ze by tomu musel nejak moc pomahat. Zkuste se nekdy rozbehnout, pak nekdy sebemensi kontakt, kehke skrtnuti do nohy dokaze hrace vyvest z rovnovahy, ze zapotaci nebo spadne. Sverkos spadl. Nafilmoval? Myslim,ze ne. Pomohl tomu? To spis ano. Ale kontakt tam byl. Tak za to nemuze byt potrestan. At radsi trestaji ty, kteri padaji aniz by se jich nekdo dotkl. Co treba zapas Jablonec-Zlin?V 92. minute pisknout toto? Proste rozhodci to musel chtit pisknout, jinak bylo zrejme,ze to nikdy nemohl byt faul. Alespon z tohoto zapasu to odskakali jak hlavni, asistent tak i delegat. Jen tak dal, at si tito lide uvedomi, ze na ne nekdo dohlizi a nemuzou si delat co chteli.
0/0
15.3.2003 17:54

Pernikar

Video ne!!! Panove Baranek, Sionko, Verbir, Baros (Sverkos je asi jeho skola) by si ani nekopli... a kdyz sme u hokeje tak udeluju cenu za nejlepsi herecky vykon v hlavni roli Marku Uramovi, Petru Leskovi, Radku Dudovi a dalo by se pokracovat...
0/0
15.3.2003 14:25

Dan

Co je to spravedlnos?
Fanda nejsem a zákrok na Svěrkoše jsem vidě. Byl zasažen kolenem a penalta by se pískala ve většině případech. Dá se říci, že kdyby to nebylo proti Spartě tak nikdo z této situace nudělaá takový humbuk. Kolik daleko spornějších situací se už c českém fotbale stalo a nic se nedělo. Kdyby byl potrestán tak každý zápas by se musel řešit před komisí. Potom by už vůbec na ten fotbal nechodil.  A ohledně Poborského - jednou je profík tak by se takových činů měl vyvarovat. Kdyby někdo něco podobného udělal v soukromém podniku tak by pravěpodobně letěl.
0/0
14.3.2003 14:06

miloš

Re: Co je to spravedlnos?
Tak jseš asi slepej jak houskaTo pencle nebyla ani v nejmenším,rozhodčí byl postavenej blbě,tak to fouknul,ale pencla se pískat nemělaHošánku
0/0
14.3.2003 14:16

Arnold

Re: Re: Co je to spravedlnos?
Bejt to pro Spartu tak je ticho po pěšině.
0/0
14.3.2003 17:37

Ronaldo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 13:46

Elrond

To nebylo o Spartě, ale o Svěrkošovi
Když to tady tak čtu, tak mi to nedá nenapsat. Svěrkoš si za to může sám, protože se přiznal v rozhovoru hned po zápase.... Kdyby se nepřiznal, tak bylo ticho po pěšině jako obvykle. Nebo si myslíte, že kdyby se hrálo proti někomu jinýmu a hráč přiznal nafilmovanou penaltu, tak se nic nestane?? Jinak docela by mě zajímalo, kolik týmů v lize ještě nekopalo penaltu. Pokud vím, Sparta je jedna z mála.
0/0
14.3.2003 12:57

Jerry

Filmování
za svou kariéru v první lize (ne fotbal) jsem také zkusil mnohokrát nahrát faul na trestný hod. Šlo jen o to, aby na to rozhodčí skočil.  A přesně se pak projevila kvalita a cit pro hru u rozhodčích. Dobří to prokoukli a trestali mě a já to dál zkoušel jinak, špatní měli smůlu (a soupeř také).Dělají to všichni, a proč bych měl pořád prohrávat jenom proto, že hraju bez filmování.
0/0
14.3.2003 12:27

Arthur

Video
Dovolte jenom jednu reakci na článek. Pokud je mi známo, použití videozáznamu v hokeji je povoleno JEN při posouzení, zda bylo dosaženo regulárního gólu (koutoč přešel brankovou čáru, zda nebyl bruslí apod.). Nikdy ne k posouzení, zda byl či nebyl faul, ofsajd a jiné přestupky. Každý zápas se má rozhodovat na hřišti a pokud jeden rozhodčí nestačí, zaveďte dva hlavní. Alespoň jeden by pak měl mít dobrý úhel pohledu na situaci. Video nikdy není jednoznačné a proto je nutné nechat rozhodování na hřišti.
0/0
14.3.2003 12:20

Krysar

Banicek
jojojo, Spartani stale stazene prdylky, prestoze si je ted namazali hojivou mastickou po vyhre nad Libercem, jenze ten zapas v Ostrave je tizi jako olovo v zaludku. Banik!
0/0
14.3.2003 12:19

Spartan

Re: Banicek
Jsem zvědav na vaše půlky, až Svěrkoš nebo kdokoliv jiný odmítne podepsat smlouvu...
0/0
14.3.2003 14:02

Nreknu:)

Muj nazor
1) Posuzovat to po zapase je blbost, alespon co se hrace tyka.
2) Pokud je mi znamo, tak na hristi neni jeden, ale TRI rozhodci. Kdyz si neni hlavni rozhodci 100% jistej, muze se jit poradit s asistentem.
3) Rozhodci se muze zmejlit, komise rozhodcich je tu od toho, aby dohlizela na to, ze se nebudeu mejlit moc casto...
4) Jestli nekdo chce 100% korektni hru, at se da na sachy
0/0
14.3.2003 12:14

Typ

Re: Muj nazor
A když královna nastaví pindíkovi koleno, je to penalta nebo ne?
0/0
14.3.2003 15:24

Plecháč

reakce na článek
Jenže problém je v tom, že ten videozáznam není dostatečně průkazný, aby se dalo s jistotou tvrdit, že to bylo nahrané. Filmování pádů by se mělo disciplinárně řešit v případě, že to bude ten hráč několikrát za sezónu opakovat a ne si nahodile vybrat jeden případ ze sta. Je to stejný přestupek jako faul nebo ruka a tak by se to mělo posuzovat. A Poborský dostal pokutu naprosto po právu, i když se omluvil.
0/0
14.3.2003 11:25

martin

video
zavedení videa do fotbalu je nesmysl...sporné okamžiky do něj patří!!!!
0/0
14.3.2003 10:40

železný

Re: video
A do hokeje sporné okamžiky nepatří........?.!!!!!!!!!
0/0
14.3.2003 12:17

Kubíček

KOŠŤATKO
Problémy ohledně sporných pokutových kopů jsou známy stále. Ať to byli Kvašňákové, Veselí či Nehodové atd. Při hodnocení zápasů se vždy pouze podotklo, že rozhodčí neposoudil danou situaci asi správně.Ale aféra která se v současné době odehrála kolem Svěrkoše mi opravdu připadá jako propagační akce SPARTY. Někdo si dovolil ji porazit čímž ztratila cenné body v cestě za tolik potřebnými miliony. Hledání příčim porážky někde jinde než u sebe a zastašování všeho okolního fotbalového světa pokud vše nepůjde dle KOŠŤATKOVÝCH představ
0/0
14.3.2003 10:40

Velkej znalec

Re: KOŠŤATKO
ale ale ale, ono se nám miminko rozbrečelo? Ná, tady máš kapesníček
0/0
14.3.2003 11:47

Fido

Karel
Podle me spravne potrestali Poborskyho a filmovani je podle mne nepostizitelne u komise. Trestat bud primo na hristi a nebo se na to ... . Zapas se ma rozhodnout na hristi a ne u stolu.
0/0
14.3.2003 8:58

Feda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 8:52

koleno

souhlas
rozhodci  neni antilopa a z jeho ulhu pohledu  na situaci nemusi vzdy jsne videt. tak jako v hokeji bych zavedl poradu s videorozhodcim..samozrejme jen pri spornych faulech ve vapne..nasledovali by 3 varianty 1)pokutovy kop 2) pri nezavinenem padu jak z hlediska obrance tak utocnika by penalta nebyla 3) pri nafilmoani padu cervena karta a nebo penalta na druhou stranu... myslim ze vapno by melo byt stejne "svate" jak pro obrance tak pro utocniky, kdyby  utocnikum hrozil nejaky postich hned by se na ten fotbal lepe koukalo
0/0
14.3.2003 8:51

Molda

AUtore článku
Opravdu se divim, kdo všechno může psát články o sportu. Když už píšete o fotbale a hokeji, tak jsem myslel, že o těchto sportech musíte aspoň něco vědět. Ale na iDnes už jsem si zvykl, že to tak často neni. Když už se oháníte tím, že v hokeji se používá video, měl vám taky někdo říct, že video je možno použít pouze při rozhodování o regulernosti dosažené branky! K žádnému posuzování nafilmovaných zákroků se video nedá použít ani v hokeji!
0/0
14.3.2003 8:50

JH

Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
0/0
14.3.2003 8:50

Kocek

Re: Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
Sice chytré, nicméně bez šance na úspěch...
0/0
14.3.2003 8:56

Standa

Re: Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
Také si myslím, že by to stálo za úvahu, ale nemyslím si, že má tento nápad šanci na uplatnění v praxi. To by totiž musel svaz chtít a něco dělat, což si nemyslím, že se stane. Ze strany fotbalových funkcionářů se mi zdá, že se vždy začne o něčem mluvit, co by bylo dobré udělat, ale realizace je v nedohlednu. Prostě samé plané řeči do větru. Jak dlouho jsou už třeba rozhodčí špatní a jejich úroveň se nikterak nezvyšuje.
0/0
14.3.2003 9:20

Olafsson

Re: Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
Odpověď na tuto otázku je prostá: Penězi.
0/0
14.3.2003 10:09

carlozz

Re: Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
Pane Handle, přestaňte už propagovat ten svůj nesmyslný článek... 12 týmů, to chcete mít v sezoně 22 zápasů? A jak chcete za 4 roky dosáhnout dvanácti mužstev, to bude hrát ob sezonu lichý počet mužstev? Nemám slov...
0/0
14.3.2003 12:01

kubík

Re: Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
naprostý souhlas
0/0
14.3.2003 12:48

JH

Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
Jak zkvalitnit českou fotbalovou ligu?
0/0
14.3.2003 8:50

CO

Sparta
No holt se to stalo proti Spartě, tak se z toho musí udělat aféra. Rozhodčí taky obral Brno o bod v Liberci a ticho po pěšině.... Redaktoři zapomněli ještě na jednoho velkýho simulanta - LIBORA SIONKA!!! 
0/0
14.3.2003 8:50

Pajka

Re: Sparta
Myslíš to vážně? Něco ti řeknu. Kdyby to bylo obráceně a penaltu nafilmoval Sionko, bylo by to hlavní událostí kola, novináři by se ptali, jestli to má Sparta zapotřebí apod. Teď bylo hlavní událostí, jak Ostrava Spartu přehrála. Přitom nebýt té penalty, která prostě neměla být, jak mohl ten zápas vypadat? To nikdo neví. Uznávám, jsem Sparťan a mluví ze mě křivda, ale ať si tvrdí kdo chce co chce, tohle k fotbalu nepatří. Já jsem proti videu hned na hřišti, ale pro tvrdé trestání. Žádné finance dolů, ale první filmování, stop zápas, druhé - dva zápasy. Možná by si to Vachouškové a Svěrkošové rozmysleli. A byl-li by si rozhodčí jistý už na hřišti, červená!
0/0
14.3.2003 9:32

sobul

Re: Re: Sparta
No pěkně to Spartička vymyslela, Pelta v TV, činovníci-svazáci, novináři mluví či píší o jedné (!!!) blbé penaltě, která ale byla písknuta proti nedotknutelné Spartičce. Výsledkem je to, že proti vaší Sparitčce do konce sezóny (pokud už nebude rozhodnuto o titulu) nikdo z rozhodčích nezafouká penaltu (což jsem mohli vidět v posledním TV přenosu - jaké prošli zákroky na Gyana, to se hned tak nevidí) ani kdyby hráči v rudém dresu používali chvaty řeckořímského zápasu. My s tím jsme však smířeni, už jsem zvyklí. Když si tak vzpomenu na minulý ročník a zápas v Brně se Spartou, kdy jste potřebovali body, stav byl 0:0 a co hlavní pískl za penaltu! Dělalo se z toho něco, dělo se něco po našem zápase na Žižkovce Viktor (ano, dělo, klub z toho má teď pouze (jak uvádí) nepřátele a už radši podobné "záležitosti" přechází - viz. Liberec a jeho neuvěřitelný gól)? Opravdu nechápu humbuk kolem jedné penalty, kterých každý fotbalový fanoušek viděl pěknou řádku (někteří však třeba pouze v neprospěch svého týmu a někteří zase většinou pouze ve prospěch svého týmu). Prostě mají si udělat pořádek mezi rozhodčími, kdo jednoznačně chybuje (důvody ponechávám stranou) měl by přijít o peníze za svůj "výkon", měl by si nuceně odpočinout a pokud by se to třeba třikrát opakovalo, tak by se měl s nejvyšší soutěží rozloučit. Když vidím pomezní, kteří stojí 15-20 metrů od naprosto nepřehledné situace a přesto hlavnímu ukáží, kdo fauloval nebo dostal míč do zámezí, tak se mně chce blít. To stejné platí pro hlavní. Rozhodčí se téměř vůbec nepohybují a potom rozhodují, jak rozhodují+další zájmy že...        
0/0
14.3.2003 10:41

Chachar

Re: Re: Re: Sparta
Jo, souhlasim s tim, ze kdyby to nebylo proti Sparte, reklo by se maximalne, ze rozhodci udelal chybu... Ale na druhou stranu beru, ze rozhodci proste nemuze videt vsechno, zvlast, kdyz mu ti dva hraci stoji v zakrytu jako to bylo v Ostrave. Spis bych byl pro zavedeni videa. Treba kvuli penaltam, golovym ofsajdum  nebo situacim jako naposledy v Olomouci , kdy se balon odrazil od brevna nekam k brankove care a vyletel ven. Byl to gol, nebyl to gol...?
0/0
14.3.2003 12:08

Petr

Re: Sparta
Nediv se, tohle je dost ubohej prosparťanskej článek.
0/0
14.3.2003 9:32

Joe

Re: Sparta
Souhlasím s tím stoprocentně. Zdá se, že jak se Spartě přestane trochu dařit, už je "ubrečená" víc než se říká o Slavii. Díval jsem se na tu penaltu několikrát a že Hubschmann udělal pohyb nohou, který se dal interpretovat jako faul, je evidentní. Takže radši kritizujte nešikovnost svého hráče. Typický je také výběr "simulujících" hráčů v článku. Největší simulant Sionko tam chybí. A přestože jsem byl v posledním roce na všech utkáních Slavie, včetně mezinárodních, nepamatuju se, kdy za "simulování" Vachouška se pískla penalta.
0/0
14.3.2003 10:13

Zbudejc

Cus
Autore clanku, bez nekam.
 
0/0
14.3.2003 8:42

Olafsson

Kdo dělá z lidí hlupáky
O co vám jde? Fotbal už je takový. Je to samý podvod, kličkou počínaje a penaltou konče. Všechno jo o oklamání soupeře, rozhodčích, diváků, sponzorů, trenérů atd.  Co kdyby třeba hráč, který dostal jesličky žaloval soupeře za urážku, nebo brankář po gólu si stěžoval na střelce, že se při střele rafinovaně a úmyslně schoval za zeď atd atd. Lidé bděte, dělají z vás blbce!!
0/0
14.3.2003 8:26

Maxx

Re: Kdo dělá z lidí hlupáky
Udělali ho z tebeNebo jsi se tak už narodil?
0/0
14.3.2003 8:51

Mirek V

A co rozhodčí
Jestli měl udělat něco co neudělal. Je tam přece od toho, aby pískal. Tak proč ne trest pro něho.
0/0
14.3.2003 8:26

salamista

trest
Jedna věc je jasná, Svěrkoš se potrestal sám a to tím, že předkamerou nemlžil, že řekl na rovinu, jak to bylo.Kdyby se choval jako někteří nám známí útočníci, a držel hubu, nikdy by se před komisi nedostal,a spoň jsem tam nikdy nikoho neviděl a že se filmuje v každém kole je víc než jasné.Další trest ho myslím čeká v příštích kolech.Dovedu si lehce představit, že teď už mu penaltu písknou jedině když ukáže otevřenou zlomeninu po sporném zákroku obránce.Ostatně kdo viděl v televizi Olomouc Ostrava, viděl, že Jára ani an okamžik neváhal když ho sundali ve vápně a hned utíkal zpátky.Pro Svěrkoše poučení do další let, neříkej pravdu!!!!!
0/0
14.3.2003 8:25

anonymous

Re: trest
tak to je pravda. Každý rozhočí ho vidí jako simulanta. Fauly mu pískat nebudou.....
Jenomže Svěrkoš ještě není tak zkažený, aby hned do kamery lhal. Kdyby lhal a filmoval by, tak dopadl jako Duda!!
0/0
14.3.2003 8:30

Maxx

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 8:54

Mike

Re: trest
Aha, takze Sverkose zkazili zase az u komise kde tvrdil, byla to jasna penalta, ja to v tu chvili na tu kameru, tim milym usvemem, v tom vzruseni nestastne vyjadril... Duda naruby...
0/0
14.3.2003 9:29

jo

proč ne ?
0/0
14.3.2003 8:21

baos

Palička - nechlastej
Podle toho jak znám sportovní redaktory z MF tak na druhý poločas na stadionu dávno nejsou a chlubí se už napsaným článkem někde v baru .Druhý den se všichni diví jak je možné že ten zápas byl jinak než je popsaný v novinách.NO a milý tak zvaný novinář si večer u piva zachraňuje reputaci tím, že na někoho háže špínu , ale moc mu to psaní nejde tak pije a pije............. KDO TO MÁ POTOM ČÍST !!!!
0/0
14.3.2003 8:21

Jirky

Re: Palička - nechlastej
Sportovní redaktory z MF sice neznám, ale naprosto s tebou souhlasím. Kolikrát si říkám, když si přečtu reportáž z utkání, jestli jsem nebyl na nějakém jiném fotbale.
0/0
14.3.2003 8:31

anonymous

-
souhlasím s Carem.. Spartani děte se bodnout.
0/0
14.3.2003 8:18

Karel

Řešení
Pořád dokola se probírá Svěrkoš. Podle mě by se k tomu měl vyjádřit Hubšman. Kamery ukázaly že tam koleno bylo. Proč se tedy nepřiznat? Ano fauloval jsem ho, penalta se mohla písknout. Vždyť je to jednoduché, buďme chlapi.
0/0
14.3.2003 8:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze