Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nedisciplinovaní hosté dohrávali v devíti

Fotbalisté Ostravy měli na hřišti jen devět hráčů, přesto se v Olomouci v závěrečných vteřinách hnali na zteč. Nakonec ale domácí těsné vítězství 1:0 udrželi. Hrdinou dohrávky 19.kola byl střídající záložník Aleš Urbánek, který šel na hřiště sedm minut před koncem, a jen co stačil doběhnout do pokutového území soupeře, po odraženém míči skóroval. Hosté dohrávali bez vyloučených Matušoviče a brankáře Laštůvky. Ten dostal dvě žluté karty za protesty. Dále čtěte: Utkání jsme sledovali on-line

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VOTROK

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 18:53

VOTROK

Rozhodčí je.................
Hradec děkuje panu Járovi, že nechal SIGMU vyhrát a posral tím život HRADCI.
0/0
11.3.2003 18:52

maaara

Re: Rozhodčí je.................
Hradec si ho poslední dobou co se týče fotbalu sere saaam..:-)
0/0
12.3.2003 7:48

Petr

fanousci
Nevim,jest-li to zde jiz probehlo .Vcera jsem utkani  osobne navstivil ,a musim rici,ze vsechny ligove kluby mohou fotbalistum Baniku zavidet jejich vynikajici fanousky /nejsem fanousek Baniku/
0/0
11.3.2003 17:54

Jana

Re: fanousci
souhlasím, já jsem sice fanynka Olomouce, ale to co včera předvedli fanoušci Baníku, to byla pohádka, tak trochu jsem se za ty naše ochozy zastyděla. Jelikož studuju v Ostravě, takže mám možnost chodit i na zápasy Baníku a musím říct, že fanoušci tohoto klubu jsou super, ať už se o nich říká cokoli. Jinak k výkonu rozhodčího, co říct, byla to síla, jenže s tím my nic neuděláme, na to je tu komise rozhodčích. Ale podle mého subjektivního názoru, Sigma byla přece jenom lepší a navíc, regulérní góly podle televizního záznamu dala dva.
0/0
11.3.2003 19:18

zbozinkova

Re: Re: fanousci
jo s těma fanouškama souhlasím, ale sigma předvedla skvělej výkon...a to se cení víc....naštěstí!!!!!kéž by to tak pokračovaloooooo!!!!!
0/0
15.3.2003 23:33

Laďa

Je to fotbal?
Jsem sportovec z jiného sportu. Rád se podívám na fotbal v televizi, ale takto, jak ovlivnili rozhodčí výsledek tohoto střetnutí jsem ještě opravdu neviděl. Opravdu to zavánělo úmyslným rozhodnutím. Nefandím ani té či oné straně, ale konečně jsem pochopil jak se dá změnit výsledek zápasu. Nedivím se Ostravě, že rozhodčího budou nenávidět a hlavně pomezního. Takový zápas by se měl opakovat.
0/0
11.3.2003 15:29

Šonko

Na tahu jsou novináři
Kašlete na Olmütz! Rozhodčí, manažeři (co takový parchant Pelta!), sebestřední trenéři (Straka), nafoukaní hráči (Poborák), ale co takhle novináři! Dneska rozjeli v Blesku a dalších plátcích kampaň aby fandové bojkotovali kvůli Lukeše další domácí mač Baníku proti Budějovicím. Tak to je síla, pane redaktore Wieceku, což?
0/0
11.3.2003 14:52

Expert

Jára a Hanovský z 1. ligy!
Sdělte jméno toho kreténa, který za ČTK psal referát ze zápasu Olomouc-Baník! Už ten titulek, Nedisciplinovaný Baník dohrával o devíti!! Ten chlapec asi byl na jiném fotbale. 1. U Matušoviče už bylo jedno jestli filmoval, nebo lomil rukama. On už totiž byl bez míče a bylo vlastně po akci. To mohl ten prevít Járův klidně pustit. 2. Laštůvka byl při Urbánkově gólu postrčen Tumou, dalo se to písknout, ale je fakt, že to bylo na rozhraní malého vápna, tady je otazník? 3. Laštůvka bojoval ve vápně soupeře o vyrovnání a to jsou pořádně hektické chvíle, tedy jasný Járův úlet. 4. Byť Hanovský zvedl při průniku Pospěcha praporek, měl Jára porostým okem odhadnout, že nejde o ofsajd. Tohle umí sudí v okrese, když mají pomezní z lidu. Suma sumárum, Jára a Hanovský okamžitě do druhé ligy! Komu zprasí zápas příště, pánové ze svazu?
0/0
11.3.2003 14:38

jariva@cbox.cz

Re: Jára a Hanovský z 1. ligy!
A kam patří rozhodčí,který za nafilmovaný pád Svěrkoše daroval Baníku penaltu v zápase se Spartou ? Vím,že i Jára dělal chyby,tomu se  neubrání žádný rozhodčí,ale mne si získal tím,že ocenil herecké vystoupení Šimonoviče,ale bohužel ne Svěrkoše ! I tady udělal chybu,protože buď tedy hoši hrají fotbal,nebo ať jdou tedy filmovat,když je to baví !!
0/0
11.3.2003 20:15

Krysar

aby bylo jasno
chyba je v odkazu na hlavni strance sportu Olomouc:Ostrava 1:1, tak s tim neco udelejte, protoze by to nebylo spatne (diky za bodik).
0/0
11.3.2003 13:58

Krysar

mate v odkazu chybu!!!
je tam spatne uvedeno Olomouc:Ostrava 1:1 ... tak si to opravte ...
0/0
11.3.2003 13:48

Andy

Maaaro - zírám,že se najde někdo z tábora Sigmy,kdo není zaujatý!Tady nešlo o to,že vyloučil hráče Baníku(i když Matušovičovo je sporné a vulgárních pokřiků na rozhodčí je v každém zápase nepotrestáno nepočítňě),ale že nepotrestal mnohem okatější "výkony"(např.Siegl)...jenže za jeho filmování uděloval karty baníkovcům...
0/0
11.3.2003 13:40

maaara

Re:
Je to jednoduché. Téměř každý hráč,ocitající se v situaci, kdy  ztrácí kontrolu nad míčem nebo je v pokutovém území, se snaží vytěžit ze situace maximum, tzn. případně i nahrát co nejlépe pád. Pro sudí je pak těžké tohle posuzovat. Nic proti Matušovskému, ale oproti Páťovi je mizerný herec i hráči. A to že bylo vidět že nahrál situaci, sudí mu to nesežral a on si rychle vstane a hraje, je jak už jsem řekl drzostí která si žádá žluté karty. Fotbal hraju a jinak si jeho pohyb vysvětlit neumím.  Jinak by každé opakované filmování mělo být odměněno žlutě, toť vše...
0/0
11.3.2003 13:52

figura

No...
...viděl jsem souvisle 2.poločas. Ofsajd Reitera správně, vyloučení naprosto správně, ofsajd Pospěcha-ubohost pana Hanovského, no a na závěr ještě brankář, to jsem byl už pryč. Povinnosti.
Jinak mne zcela překvapuje, či nepřekvapuje, že Hanovský je nadále v lize. Je to pokřivený charakter, příslušník Veřejné Bezpečnosti před rokem 1989. Chodil na protirežimní demonstrace s čírem jako provokatér. To nikoho na svazu nezajímá? Nikoho z novinářů? Ach jo.
0/0
11.3.2003 12:35

Typ

Svěrkoš znovu na disciplinárku!!
...měl by jít. A s nim všichni ostatní, co v tomto kole filmovali penalty (ať už jim to rozhodčí sežral nebo ne). A disciplinárka by měla bejt tvrdá: pokud se shodnou, že šlo opravdu o filmování, tak za každý jedno filmování penalty jeden zápas natvrdo.
Svěrkoše sem v nadpisu použil jenom proto, že sem jinej zápas tohodle kola neviděl (ani zpravodajství), takže to není namířený proti Baníku. (I když jako pro Sparťana je pro mě povinností nemít rád Baník.)
0/0
11.3.2003 11:04

XXX

Re: Svěrkoš znovu na disciplinárku!!
Nějakou Spartu, to sem netahej, na to není nikdo zvědavej To už radši Baník. A vůbec, že zrovna někdo ze Sparty si stěžuje na rozhodčí, tak to fakt nechápu. Jak hráli na Baníku, tak to bylo poprvé, co jsem viděl odpískat něco proti Spartě
0/0
11.3.2003 11:23

slaughter

Re: Re: Svěrkoš znovu na disciplinárku!!
No a odpískaný to bylo blbě
0/0
11.3.2003 14:54

Jana

Re: Re: Svěrkoš znovu na disciplinárku!!
souhlas
0/0
11.3.2003 19:22

betman

Re: Svěrkoš znovu na disciplinárku!!
kámo ty už tady brečíš týden, jak stará děvka kvůli jedné penaltě a vyhrožuješ jak starý bolševik nějakou disciplinárkou, ale ve skutečnosti jseš úplně vedle. Tváříš se jak jsi objektivní a přitom jsi nějak přehlédl nesmyslně odmávańý ofsajd a to, že Caha Svěrkoše držel jak volnostylař. Raději už tady nic nepiš nebo se z toho pobliju.
0/0
11.3.2003 11:50

maaara

Re: Re: Svěrkoš znovu na disciplinárku!!
Disciplinárkou bych asi taky nevyhrožoval, ale podle mě to byl normální souboj na hranici únosnosti a že Svěrkoš hodně pomohl tomu, aby se skácel, na druhou stranu náš Páťa Siegl  si za ten zápas taky dost "zahrál".Ofsajd byl neobjektivní, ale stejně tak ofsajd při gólu Reitera, jelikož byl mrtví, navíc dělovka Reitera byla v bráně, což podlě mě rozhodčí z jeho pozice nemohl vůbec postřehnout, max pomezní, ale těm bych za tento zápas nedal ani suchou kůrku chleba....
0/0
11.3.2003 11:58

Typ

Re: Re: Svěrkoš znovu na disciplinárku!!
Ty blbečku, když už neumíš číst, tak radši ani neodpovídej. Radši si najdi, co sem SKUTEČNĚ psal. Nebrečim qůli jedný penaltě, ale chci, aby byli za filmování penalt trestáni VŠICHNI. A že byl zrovna Svěrkoš pozvanej na disciplinárku sem taky nevymyslel já. Naopak sem v tý příležitosti napsal že je dobře, že tam Svěrkoš de, ale že ho musej následovat další.
Nesmyslně odmávaný ofsajd sem viděl, ale jestli sis stačil všimnout, můj příspěvek je o filmování penalt, ne o špatně odmávaným ofsajdu. Ta situace je bez debat. Ale že by Caha držel Svěrkoše jak volnostylař, jsem neviděl.
0/0
11.3.2003 13:17

Typ

Rozhodčí upřel Olomouci dva regulérní góly
Oba dal Reiter:
1. střela od břevna se odrazila za brankovou čáru. Proč nemohou mít pro tyto případy rozhodčí k dispozici videozáznam?
2. sudí mával mrtvý ofsajd (Reiter v ofsajdu v žádném případě nebyl): hráč stojící v ofsajdovém postavení se skutečně do hry nezapojil, neběžel za míčem, naopak stahoval se zpět.
0/0
11.3.2003 10:46

Aleš

Re: Rozhodčí upřel Olomouci dva regulérní góly
Nechci se s tebou přít do krve, ale myslím si, že v tom druhém bodě nemáš pravdu. Já si vybavuju, že v době přihrávky (střely) stál olomoucký hráč za (i když z opakovačky to vypadalo, že možná i zároveň - záběr byl z kamery uprostřed hřiště) obráncem. Od něj se balón odrazil k Reiterovi a ten střílel. Takže mrtvý offside to nebyl, protože hráč se aktivně do hry zapojil. Spíš jde o to jestli byl v offsidu nebo ne, protože on to byl spíš takovej oblouček a letěl dlouho, takže ten obránce stačil udělat dva kroky směrem od brány. A jestli se rozhodčí nedíval na oba hráče v době odehrání toho obloučku, tak to nemohl správně posoudit.
Jinak k tomu bodu jedna: taky si myslím, že míč byl za brankovou čárou. I když opět nasnímání jednou kamerou uprostřed hřiště je absolutně neprůkazné. Ale nikoho bych nevinil, protože v té rychlosti to nepostřehl ani jeden z hráčů, natož pomezní rozhodčí pro něhož tři metry sem tři metry tam.
Vůbec by měl někdo rozhodčím vysvětlit co to je offside a říct jim, že pokud ho opravdu nevidí, tak ten praporek MAJÍ nechat dole a ne reagovat na výkřik někoho z hlediště. Tohle byl totiž asi ten případ. Jinak nedávno tady byla krásná definice offsidu z úst ženy. Ta mě absolutně pobavila. Bylo to něco v tom smyslu, že offside je tehdy, když rozhodčí zvedne praporek a z tribuny na něho začnou řvát " Ty č....u, co to máváš". Úžasná a výstižná definice. Já vím, že je hrozně těžký, rozhodnout v jediném momentu. Ale v tomto případu si myslím, že pokud je to situace na rozhraní, tak by  rozhodčí raději neměl mávat offside. Tím nemám samozřejmě na mysli případ Nezmara tuším v prvním kole. Protože když se člověk podívá na případ Nezmara a včera Pospěcha, tak si opravdu musí myslet, že ti rozhodčí tam jsou k ničemu.
0/0
11.3.2003 11:59

Jaromír

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 12:41

golem

Nedivim se,
ze pod clankem neni nikdo podepsany, jen jmena agentur. Nejsem fanousek ani jednoho muzstva, ale dat nekomu druhou zlutou za to, ze zakopnul o balon a za to, ze mavnul na rozhodciho, coz se stava v kazdem zapase nekolikrat. Ze za to nekdo dostal zlutou jsem videl az vcera. Docela se divim, ze se rozhodci nesnazi podavat dobre vykony aspon v televiznich utkanich, kdy jejich neumeni vidi tisice lidi u televize.
0/0
11.3.2003 10:46

Jan Kamenicek

Re: Nedivim se,
Ta druha zluta pro brankare byla predevsim proto, ze nadaval rozhodcimu, ze neodmaval roh, ackoliv sam zretelne MUSEL VIDET, ze olomoucky brankar balon zastavil jeste ve hristi. Bylo to velice unfair jednani a nic jineho mu rozhodci nemohl dat.
0/0
11.3.2003 10:50

golem

Re: Re: Nedivim se,
Nesportovni to samozrejme je, ale myslim, ze ve fotbale uz se (bohuzel) takove veci staly necim naprosto normalnim a dat za to kartu jsem videl poprve.
Pro srovnani jak se muze lisit pohled na stejny zapas...
0/0
11.3.2003 11:14

maaara

Re: Re: Re: Nedivim se,
Je to profesionál a nesmí si vylít zlost (z viny na obdržené brance) na pomezním. Kdyby to byl sporný míč, žlutá by nejspíš nebyla, ale on musel vidět, že je míč ještě dost daleko od čáry a tím pádem dělal z trojice sudích blbce, za to je podle mě žlutá naprosto oprávněná.
0/0
11.3.2003 11:33

tacud

Re: Nedivim se,
Ty si myslis ze na Tittelbacha a spol. se cumi tisice Cha ChaCha
0/0
11.3.2003 11:34

golem

Re: Re: Nedivim se,
Ten vcerejsi zapas byl na Prime... :-)
0/0
11.3.2003 11:42

Tom

co furt máte?
Já nevím, o co vám pořád jde s tím ofsajdem. Takových už bylo. Baník měl dát gól z těch příležitostí a hotovo. Furt něco svádět na rozhodčího, který třeba může být kopyto, je alibismus. Kdyby nebyl kopyto třeba Čížek, tak je to hotovo a nic neřešíte. Kdyby se fotbal hrál jen jednu minutu a v té minutě byl špatně odmávaný ofsajd, tak prosím. Ale takhle...?
0/0
11.3.2003 10:40

XXX

Rozhodčí
Tady jsou asi všichni fotbalisti joko Ronaldo a spol. Jak vidím, tak všichni se naprosto dokonale vyznáte ve filmování. Zajímavé by bylo, kdyby Jára pískl za "faul" na Matušoviče penaltu,  o čem by jste se pak bavili? A vy, co si stěžujete na rozhodčí, tak jste asi nikdy nezažili pořádnej zářez, když rozhodčí nepustí mančaft ani za půlku! Podívejte se někdy na nějakej zápas v nižších soutěžích (pralesní ligy) jako je okres a župy, kdy jde o postup!
0/0
11.3.2003 10:38

Puffi

Re: Rozhodčí
Tak to je pravda, že rozhodčí dokážou zařezat mnohem víc.... třeba ve Hvozdu 
  Jinak včera to byl super fotbal, to jsem na tom bahně nečekal.
0/0
11.3.2003 10:50

Krk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.3.2003 10:19

Hrobník

Škoda těch šancí!
Opět na špatném terénu docela dobrý fotbal. Myslím, že Baník udělal velkou chybu, že na celý zápas tak zalezl do obrany a čekal jenom na protiútoky! Je to útočné mužstvo, kterému bránění ala Prešov vůbec nevyhovuje! Tím, že se vůbec neprali o střed pole se dostával pod tlak, z něhož pramenily ty gólovky Olomouce! Na druhou stranu Olomouc hrála výborně a o výsledek se rvala daleko více, než hosté. Celkový dojem se zajímavého zápasu opětovně pokazili rozhodčí! Tragéd Jára měl asi z Prahy příkaz za žádnou cenu nepísknou Baníku penaltu a vyloučit mu alespoň 2 hráče, což se mu nakonec povedlo! Pomezního asi odchytli někde před zápasem z nějaké hospy, mávnout ofsík, kterému chyběly takové 3m je opravdu unikum! Jinak Laštůvka by se měl naučit vybíhat a vyrážet centrované míče, je to už 2 podobný gól během 2 zápasů a taktéž Čížek by se mohl alespoň někdy trefit do prázdné brány! Jinak samozřejmě všichni poděkujme Vackovi, že vyřal Lukiho z týmu, podle mě dost chyběl! 
0/0
11.3.2003 9:56

Radim

Hodnocení rozhodčích
Dneska jsem si koupul nedočkavě deník Sport a byl jsem zvědav na hodnocení rozhodčího delegátem. Známka 6,5 znamená tuším dobrý výkon...Deník Sport mu dal známku 2 což je téměř katastrofální výkon... Jak je možný tak diametrální rozdíl v hodnocení rozhodčího? Jednoduše tak, že delegáti jsou bývalí rozhodčí a ti své bývalé kolegy podrží...Pak tam ale nemusí být vůbec a známkovat je můžou z domova od buřtů s cibulí. A svaz? Hlava v písku. Rozhodčí jsou výteční, žádné výrazné chyby nedělají. Ty dělají pouze tehdy, když prohraje Sparta či Slávie...Ti totiž prohrávat nemohou....A když má jít na disciplinárku Svěrkoš, kdy tam půjdou skoro všichni hráči Žižkova, Teplic atd. A nejde jen o nafilmované pády v šestnáctce...
0/0
11.3.2003 9:54

DAN

kubicek zachranuje ligu
olomouc bohuzel z ligy nesestoupi, vcera hrala dobre, ale rozhodci ji jeji snahu bohuzel hodne usnadnuji!!doufam,ze bohemka taky nespadne a bude to hradec s nekym s 21-20bodovych....
0/0
11.3.2003 9:24

Traffic

Re: kubicek zachranuje ligu
To se mi fakt libi, rozhodci usnadnuji zachranu Olomouce? Cim? Ze jeden blb spatne mavnul ofsajd? Ti garantuju, ze ve prospech Sigmy se to stalo v tomto rocniku porpve (a nejspis taky naposledy). Kdybys videl predchozi zapasy, mluvil bys opacne. To co si dovoluji nekteri rozhodci v OL (a la Benes) je nekdy fakt tragedie. Vim, ze za sve postaveni si muzou hraci sami, ale k hodnoceni vykonu nekterych rozhodci v uplynulych zapasech mi bohuzel slovni zasoba sprostych slov nestaci...
0/0
11.3.2003 10:49

Knud Bertramsen

Bylo to drama se šťastným koncem pro Sigmu
I na  těžkém terénu předvedly oba týmy myslím poměrně kvalitní fotbal. Hlavně naše Sigma měla v prvním poločase velké šance, jako bylo třeba to Černého břevno. Stále tomu ale chybělo gólové vyjádření a několikrát zahrozil i Baník. Bál jsem se, že to dopadne jako doma s Libercem (čtyři břevna a 0 : 0), ale nakonec to bylo spíše jako s doma s Blšany. Tam taky padl gól až v poslední desetiminutovce. I když samozřejmě s tímto zápasem se to nedá srovnat, protože Baník hrál o poznání pohlednější fotbal než Blšany na podzim a bylo od začátku zřejmé, že porazit čerstvého přemožitele Sparty, kterému se v poslední době opravdu daří, nebude nic snadného. Nakonec i přes ty obavy z výsledku jsem rád, že ten gól padl až tak pozdě, neboť Baník už neměl čas na odpověď a navíc byl oslaben, ke konci dokonce o dva hráče. To vyloučení ale nechci komentovat, to je věc sudího a co přesně udělal brankář Laštůvka jsem si ani nevšiml. Každopádně ale Sigmě patří dík za to vítězství a za předvedenou hru, snad se blýská na lepší časy než na podzim.
0/0
11.3.2003 9:24

Charles

Typicky "objektivní rozhodčí"
Je to ubohost dívat se na fotbal, který řídí Olomoucí koupení rozhodčí. Za to, co předvedli v druhém polačase by měli být přeřazeni do okresního přeboru. Komentátoři na Primě byly úplně mimo. Vypadá to, že překonali i Novu v tom, jak "kazit" fotbal v televizi.
0/0
11.3.2003 9:22

rzlm

Re: Typicky
No, ty si taky objektvní fanoušek jak má bejt!!! Olomouc byla jednoznačně lepší a o kupovanejch sudích bych ve tvým případě pěkně přibrzdil. Nebo už si snad nevzpomínáš na koupenýho Vidláka?? Jen škoda, že jsem nemohl vidět ten zápas v Teplicích, to asi taky mohlo stát za to. Na závěr taková otázka: "Jestliže chceš Olomouc poslat do okresního přeboru, kam by pak měl patřit Baník?? Do župního přeboru?? Nebo je ještě něco nižšího?"
0/0
11.3.2003 10:39

Typ

Re: Re: Typicky
Župní přebor je víc než okresní.
0/0
11.3.2003 10:48

maaara

Re: Re: Typicky
Jestli mě paměť neklame, tak okresní přebor je pod župním, ale to je vcelku jedno..:) Je fakt, že zápas byl vcelku objektivně odpískaný, až na ten nepochopitelně odmávaný  "ofsajd". Neodpískaných penalt typu Svěrkošovy je v každém zápase několik. Kdyby hráči měli disciplínu, viz. Laštůvka, nečervenalo by se. U Matušoviče je to spornější, můj názor je, že filmovat chtěl, ale když to provedl tak mizerně , raději rychle vstal a hrál dál. Z vlastních zkušeností vím, že za tohle dávají rozhodčí žlutou pravidelně, neboť je to nadmíru průhledné a drzé. Herně byla Sigma mnohem lepší než Baník, který si přesto vytvořil několik slibných příležitostí, jejichž nevyužitím přišel o body. Tak se tu nevztekejte nad výkonem sudího Járy a raději proklepněte politiku Baníku, který nechává skvělého Lukeše někde v rezervě.
0/0
11.3.2003 10:52

3-7

Re: Re: Re: Typicky
Přesně tak.Kvůli rozhodčím se toho vždycky nakecá a napíše spoustu, ale stejně už to nikdy nepomůže.Baníkovci by měli hledět něco udělat s Lukešem a nechat nás olomočáky vychutnat si výhru na Andráku po 100 letech
0/0
11.3.2003 11:03

maaara

Re: Re: Re: Re: Typicky
Přesně tak. Mě víc než ta výha těší předvedená hra, protože se na Andráku po dlouhé době hrál fotbal s nasazením a myšlenkou, jestli to tak půjde dál, tak Sigmu čekají dobré výsledky...
0/0
11.3.2003 11:07

fans

Už nebrečte pšonci
0/0
11.3.2003 9:15

fans

Už nebrečte pšonci
Nevím o co vám jde? Jednou vyhrajete haluzácky v Teplicích a nad pepíkama z práglu a chcete hned do poháru?? Po včerejším výkonu se hodíte tak na 10 místo.....A sigma hrála jak dlouho ne jen tak dál klucííííííí SIGMA!!!!
0/0
11.3.2003 9:15

robin

Re: Už nebrečte pšonci
Radsi se zklidni ty olomouckej vidláku.Sestoupíte stejne,mafian Kubicek pujde od válu.
0/0
11.3.2003 10:15

rzlm

Re: Re: Už nebrečte pšonci
Á ubrečenej, černej šmudla vylezl z nory a hned se tu ohání vidlákama. Stejně ten tenista baník rozprodá, protože s takovým týmem to bez vlastních rozhodčí stejně nikam nedotáhnete. Takže o sestupujícím bych v tvým případě pomlčel:-))
0/0
11.3.2003 10:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze