Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po slávistickém trápení přišel strhující závěr

V pondělní dohrávce 18. kola první fotbalové ligy slávisté splnili domácí povinnost. Tříbodovým ziskem v duelu s Příbramí se bodově dotáhli na Spartu a díky lepšímu skóre poskočili do čela tabulky. Po rozpačitém prvním poločase o vítězství Beránkova mužstva rozhodl až jeho zlepšený výkon po přestávce, dvě branky slávisté dali v posledních třech minutách. V domácím prostředí Slavia příbramský celek porazila poprvé od března 2000. Hlasy po utkání - Utkání jsme sledovali minutu po minutě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poldi

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.3.2003 13:46

HBA

Ani Slavia nenaznacuje, ze by mela vyhrat ligu, ale vsechno teprve zacina
Osmnacte ligove kolo srovnalo obe prazska "S" do bodoveho zakrytu, coz je uspechem Slavie. Nicmene posledni ligove kolo neukazalo, ze by nekdo mel formu smerujici k ligovemu titulu. Sparta se pod trenerem Kotrbou hleda a zda se, ze odchody Novotneho a Jarosika budou citelnejsi nez se zdalo. Slavia se zase musi vyporadat z vyrazenim v poharu UEFA. Do konce ligy je vsak jeste dvanact kol a se zlepsenym pocasim a tereny se zrejme zlepsi i hra obou adeptu na titul.
Nechci komentovat herni formu jednotlivcu - Dostalek, Vachousek, Cerny - nic moc a na ligovy titul to nestaci. Ale podobne u Sparty.
 
0/0
4.3.2003 13:28

Krysar

kdyby bylo podle fanousku
tak mistr musi byt jedine OSTRAVA!! Jen se podivejte na navstevnost v Ostrave !!!!! FC BANIK MISTR LIGY!!
0/0
4.3.2003 13:25

Dain

Re: kdyby bylo podle fanousku
ježiški tak oni tam přišli jednou za sto let lidičky na fotbal. no abysme se z toho neposránkovali
0/0
4.3.2003 17:25

Tomasso

SKUTECNI FANOUSCI
Jsem priznivcem prazske Slavie. Bohuzel misto meho bydliste vzdalene od Prahy temer 300 km mi brani v dojizdeni na domaci zapasy tohoto klubu. Presto se vsak snazim objizdet alespon zapasy venku, ktere Slavie hraje po cele Morave. Nelibi se mi jedna vec, kazdy z vas tady trousi ta sva moudra. To sice beru, kazdy ma pravo na svuj nazor. Presto by me zajimalo, kde jste vsichni vcera byli. Navsteva na domaci zapasy v poctu prevysujicim dva tisice divaku je na ligu fakt uboha.  Ani poharove vystoupeni tohoto klubu nedokaze vyprodat Strahov. A pred hrstkou divaku se hraje naprosto jinak nez pred naslapanym stadionem. Viz sobotni zapas Sparta - Banik. Srovnavat navstevnost u nas v lize a v zahranici myslim nema vubec zadny vyznam. Argumenty typu, ze se hraje v pondeli, kdy vetsina lidi pracuje neberu. Pokud by se zapas hral o vikendu, byla by navsteva jen o par stovek lidi vetsi. Pokud klub neciti dostatecnou podporu od svych fanousku, nikdy neprekroci svuj stin.  
0/0
4.3.2003 12:00

CHOCHOLOUŠEK

Re: SKUTECNI FANOUSCI
Ano, je to bohužel smutné, že i ti, kteří bydlí " za rohem " na zápas nejdou....  Jinak SLAVIA MISTREM   
0/0
4.3.2003 12:58

wotlemburg

Re: SKUTECNI FANOUSCI
Hrát v pondělí ve 3/4 na 5 a ještě přenos v televizi, to je ten důvod. Lidi už nemohou utíkat z práce jako za komančů.
0/0
4.3.2003 13:47

Roman

Ten Dostalek je fakt traged,
jak dlouho ho tam Beranek jeste necha trapit? Herne je spatnej, spali i ty nejvylozenejsi sance a jeste vypada, ze ho ten fotbal fakt hodne bavi...
0/0
4.3.2003 11:39

pepa

Re: Ten Dostalek je fakt traged,
Meleš srance.
0/0
4.3.2003 13:50

bába s cukrovím

zhodnocení
Slavie má šanci na titul jen když se ji podaří rozhodovat zápasy i v utkáních když se ji nedaří. Jinak to vidím opět na Spartu - příště zase doma vyhraje a Slavie ztratí body v Jablonci a bude to zas o tři body. Zbylé týmy už na titul nemají šanci, Teplice zhasly, Liberec už na to nemá. I kdyby, ale vyhrála Sparta, tak nevím co by chtěla v Lize mistrů dělat. Zhodnoťte to sami rozumně - s hráči, s kterými teď disponuje a které posbírala z průměrných klubů - vždyť i Pergl dělal v Příbrami často náhradníka( a to je to nejlepší co Sparta koupila)- vyšší měřítko z celé Sparty snesou jen Poborský, Sionko a Labant, a to je opravdu málo na Evropu a navíc není již v tomto kádru koho prodat. Posuťe sami. Slavie by se zde uplatnila lépe , bohužel jen to sebevědomí.
0/0
4.3.2003 11:06

Maršál Malinowski

...
Už jsem se lekl, že to tu bude vypadat jinak ...  .
 
Kde je nějaká zmínka o naprosto nevýrazným Vachouškovi (nebo že by tam včera ani nebyl..., nebyl on na těch testech v tý Francii?), tragickým Kukovi, až legračním Černým (obzvláště ten zpomalenej záběr, kdy dostal míčem do palice byl fakt cool  ) a naprosto vyčichlým Dostálkovi, kterej není schopnej z pěti přihrávek dát tři dobrý (fakt tvůrce). Vy tam včera nemít toho mlaďase a Skácela s Pitákem, (a nutno podotkout, kdyby hrála Příbram bez Siegla se zadkem furt za obranou), tak jste byli na ručník. Jinak Adauto je na konci povodil docela dobře ... .
 
To bylo keců o Spartě, že má sice body, ale hraje nekoukatelnej fotbal. A když to hrajete i Vy, je to O.K. ....
0/0
4.3.2003 10:46

Babel

Re: ...
" O nevýrazným Vachouškovi" je zmínka v článku, nauč se číst...
No to bylo keců o Spartě, protože hraje nekoukatelnej fotbal celej podzim a teď znovu jaro, kdežto Slavii se, co se týče herního projevu, takhle nevydařil první zápas!!!
Tak si nejdřív po sobě vždycky přečti, co píšeš, než to někam vypustíš!!!
0/0
4.3.2003 12:04

Maršál Malinowski

Re: Re: ...
Hochu, radím si zamést nejprve před vlastním prahem.
Že je zmínka o Vachouškově výkonu v článku je sice hezký, ale já komentoval situaci na diskuzním fóru a navíc (jak bývá u podobných diskuzí zvykem) trochu ironicky. Že nevíš, která bije, je spíše znakem Tvojí neznalosti místního prostředí ...  .
Krom toho, Slávie hrála taky nejeden (s Příbramí) "povedenej zápas - na podzim tam tuším prohrála, dál se skvěle předvedla v Hradci, minulý kolo na Bohemce ... stačí ... ???
0/0
4.3.2003 12:48

Ďourek

Re: Re: Re: ...
Takže jsi nám řekl, že Slavii se nepovedlo první podzimní kolo a potom až zápasy číslo, čtyři, sedmáct a osmnáct - když i Sparťan uzná, že se Slavii nepovedly jen čtyři kola z osmnácti, to už je poklona - děkujeme pěkně, pane Maršál...
0/0
5.3.2003 8:26

Vojta

brankar
Po poslednich skvelych vykonech Cerneho by uz mohl konecne chytat Vaclavik. Myslim ze by se Cerny do branky uz nedostal. Mozna by nebylo na skodu dat misto momentalne slabouckeho Vachouska do zakladu Adauta.
0/0
4.3.2003 10:32

Dr-san

Adauto dal gol v nastavenem case?
To je velmi zajimave vzhledem k tomu, ze dle tohoto clanku neni ani mezi hraci ani mezi nahradniky. Tak sakra kde se tam vzal a jakto ze dal gol
0/0
4.3.2003 9:48

Davy

Re: Adauto dal gol v nastavenem case?
Možná tu funguje cenzura, která shledala střídání zraněného Krajčíka Adautem jako závadné. Naopak "oražený trenér" je zřejmě OK.
0/0
4.3.2003 10:14

autor

Re: Adauto dal gol v nastavenem case?
Omlouvám se, že Adauto není v sestavě, neboť tabulka se sestavama se generuje, ale pokud je střídající hráč střídán, musí se doplnit ručně. Na což jsem včera večer zapomněl. Omlouvám se všem čtenářům.
0/0
4.3.2003 11:17

Reagan

Jenom malá úvaha.
Osobně si myslím, že Slavia je na prvním místě tabulky naprosto zaslouženě. V klíčových okamžicích ukáže větší touhu po vítězství než její soupeř. Nic na tom nemění ani fakt, že byla vyřazena z UEFY nebo že se trápila v prvním poločase s Příbramí (která hrála mimochodem velice dobře). Ale dovolte mi jeden postřeh. Dostálek řekl to, co podvědomě cítíme: "Trochu nás svazoval tlak, že bychom mohli vést tabulku". Tím se zatím skutečně lišíme od Sparty, ač se mi to říká těžko. Slavia musí být sebevědomé mužstvo, které musí svazovat tlak, že by mohla opustit první místo tabulky. A já jsem přesvědčený, že to dokáže.
0/0
4.3.2003 9:47

Semik 1979

Re: Jenom malá úvaha.
Presne tak....Tohle citi myslim kazdy soudny slavista..
Bohuzel jeste Slavie nema takove sebevedomi, diky nemuz by suverenne a prave suverenne vyhravala podobne zapasy...
Ke konci uz jsem si myslel, ze prave tento fakt, jenz nas deli od Sparty, se ukaze jako rozhodujici a opet to bude takove nemastne neslane utkani se spoustou zmarenych sanci, souper jen brani a my nedame ani gol. Sparta v takovych zapasech sice hraje pod psa, ale dokaze bodovat....
0/0
4.3.2003 10:14

Maršál Malinowski

Re: Re: Jenom malá úvaha.
Tak tenhle byl fakt dobrej ...
 
SOUDNEJ SLÁVISTA ...
0/0
4.3.2003 10:56

Ďourek

Re: Re: Re: Jenom malá úvaha.
Existuje jeden lepší: soudnej sparťan .....
0/0
5.3.2003 8:28

Jonathan

Re: Jenom malá úvaha.
Obávám se, že my už máme jen to sebevědomí.
Slávie už dokázala, že umí dávat rozhodující branky v závěrečných minutách a plonkový zápas strhnout na svou stranu.. Bude záležet, jak bude bodovat na hřištích "málo atraktivních soupeřů"
0/0
4.3.2003 10:38

Babel

Re: Jenom malá úvaha.
Naprostej souhlas...
0/0
4.3.2003 12:06

Dan

Sparta vs. Slavia
Myslím , že Slaviaby si titul tuto sezónu určitě zasloužila, protože její celkový herní projev je určitě daleko lepší než Sparty.  Zdá se mi totiž , že Sparta jaksi postrádá jakoukoliv koncepci hry a někoho, kdo by ostatní jak na hřišti tak i v kabině vyburcoval k lepšímu výkonu. Sparta prostě nemá osobnost tohoto typu, tím nechci říci , že Poborský není osobností naší ligy, ale není to typ hráče , který rozhoduje zápasy. Dále ji chybí, dle mého názoru, tvůrce hry, tzn. středový záložník, který by podržel balón, když je to potřeba, nebo právě naopak ho dal rychle přesně od nohy. Takový Zelenka ten než se s balónem otočí , tak už ho nemá. Kdesi v Belgii to možná stačilo, ale v naší lize ani na mezinárodním poli nemá s takovou rychlostí šanci.  Bohužel hráče  typu Rosického u nás nevidím, tak si bude muset Sparta nějakou dobu počkat až se objeví nějaký nový talent.
Co se týká útočníků tak o těch ani nemluvím, jejich neschopnost je do oka bijící, ale možná je to dáno tím chybějícím schopným středovým záložníkem.
Z výše uvedeného mi tedy vyplývá , že titul by neměla získat Sparta ale Slavia, která hraje momentálně nejlepší fotbal v lize.
 
 
0/0
4.3.2003 9:34

jouda

Re: Sparta vs. Slavia
No ona hlavně Sparta postrádá koncepci v návaznosti mužstva - pokud máš sestavu z poloviny novou (v základu proti podzimu Pergl, Petráš, Zbončák, Jun, Zelenka), tak to rozhodně bude nějakou dobu trvat. Souhlasím s tím, že chybí tvůrce hry - co si ale budeme povídat - nový Rosický tu nemusí být třeba 10 let....
0/0
4.3.2003 9:47

Krysar

nazor pro Fandu
Sparta titul nevyhraje, nema letos na nej ... a pak mi je jedno, kdo to bude, hlavne ze ne Sparta :)))
0/0
4.3.2003 9:20

Alžběta

Re: nazor pro Fandu
Presne tak. A nebude mit love, nikoho nenakoupi a skonci v konkurzu. A Kocek bude plakat.
0/0
4.3.2003 9:26

Cartman

Re: Re: nazor pro Fandu
Joj, to by se mi splnil můj dávný sen...
0/0
4.3.2003 9:32

Cartman

hruza
Viděl jsem posledních třicet minut a byl to děs. Vyhráli jsme jenom šťastnou náhodou. Doufám že takovéto výkony nehodlá Slávie předvádět i do budoucna...
0/0
4.3.2003 9:19

Vanous

mno...
jestli jsi tim VANASEM myslel mne, tak ti rad napisu, to co jsem psal jiz vcera.
meli jsme kliku, pan buh nebyl doma. na druhou stranu je fakt, ze vyhrat, kdyz se dari umi uplne kazdej, ale vyhravat (nikoliv vyhrat), kdyz to nejde, to umi jenom velkej tym. a slavii se to letos dari. to je vlastnost sparty z pred dvou let, kvuli ktery mela vzdycky naskok. a ted mam pocit, ze se to obraci. sparta totiz nema zadny spartany, kdezto slavia uz si slavisty vychovala (dostalek, oba doskove, mozna i gedeon....)
0/0
4.3.2003 9:15

Fanda

Prosím o odborné komentáře.
Tak jsem si tady pročetl většinu příspěvků, jejich autoři zde ale nemají nějakej velkej kredit, většinou je to takovej plebs. Zajímal by mě názor takového Kocka, Vaňase, Reagana, Icíka, Puškina, Maršála Malinovkého nebo Kule. Děkuji.
0/0
4.3.2003 9:04

klapik

Re: Prosím o odborné komentáře.
Zapomnel jsi na lokomotivu64.:-)))
0/0
4.3.2003 9:14

Palkac

Dulezita zmena
Tak vcera to bylo dulezite vitezstvi. Tohle vzdycky dokazala Sparta a my ne. Vyhrat v zapase, kdy se nedari.  Je dulezity, ze kluci bojovali az do konce. pamatuju doby, kdy hrali stejnou tusku a nejlip jsme remizovali. mezitim se sparta vzdy vzpamatovala a zase jsme byli v pr.
0/0
4.3.2003 9:01

jouda

objektivní sparťan
To holt bude vždy stejné - zvítězí-li Slávia góly v posledních minutách (a soupeř bude mít také šance), tak slávisti to (většinou) budou hodnotit jako zasloužené vítězství vůle a sparťané budou říkat, že to bylo pouze se štěstím. Pravdou je, že velké mužstvo umí zápas v závěru strhnout na svou stranu a slabší mužstvo ten krok (proměnění šance) neudělá - proto je Slávia kvalitnější než Příbram (nejen proto) a Besiktas než Slávia apod. K zápasu se vyjádřím krátce - viděl jsem poslední půlhodinu a byl jsem mile překvapen - zkažených přihrávek sice bylo dost, ale i tak se na hru obou mužstev dalo dívat.
0/0
4.3.2003 8:57

marzena

Re: objektivní sparťan
mas pravdu, kdyby Sparta na Baniku vyrovnala v nastaveni, tak vsichni slavisti vcetne me budou nadavat, jaka to byla klika, zatimco spartani budou nadsenim bez sebe, jak maji psychicky odolne muzstvo. Kazdopadne nevim, cim to je, ale letos slavia ma tym, ktery se neboji rozhodovat v poslednich minutach (doma s Olomouci, Pribrami nebo i Brnem a nakonec i na Besiktasi, i kdyz to bylo na houby), coz byla v minulych letech spis vysada Sparty. Takze doufam, ze to chlapcum vydrzi, protoze predevsim tady (v bojovnosti az do 90. minuty) jsme prichazeli o tituly v minulych letech.
0/0
4.3.2003 9:04

jouda

Re: Re: objektivní sparťan
Jo, jo - souhlas. Jen doufam (ale prilis tomu neverim), ze jim to porad vychazet nebude - treba hned v Jablonci by mohli ztratit - kazdopadne si myslim ze letos budou ztracet vsichni a lize to jen prospeje (jen se zase netesim na zaverecny kola, az kazdej bude rikat o tom druhym, ze nekoho podplatil...).
0/0
4.3.2003 9:42

Gorgar

Optimismus...
Nic ve zlém, ale optimismus některých fanoušků Slavie je vskutku záviděníhodný. Vzpomínám si, že před odletem do Turecka kdosi ze Slavie optimisticky vykřikoval, že tam bude stačit vstřelit jeden gól, neboť tři prý Slavia nedostane. No, TŘI opravdu nedostala... Mnohem více souhrou okolností než svým umem se Slavia poprvé dostala do čela ligy a už je to "jasné", titul poputuje do Edenu, pardon, na Strahov (bude-li řádně zaplaceno nájemné). Bude-li Slavia opakovat v Jablonci výkon, se kterým se teď prezentovala doma a předtím na Bohemians a v Turecku, dostane tam pořádnou nakládačku...
0/0
4.3.2003 8:33

klapik

Re: Optimismus...
Vypada to, ze jsi veliky odbornik na Slavistickej fotbal. Prijd sem po poslednim kole. Pak to muzeme rozebrat. A jen tak mimochodem. Radsi by jsi se mel preorientovat na dolicek jinak hupsnete do druhy ligy.:-)
0/0
4.3.2003 9:04

Reagan

Příbram zahrála velice dobře a tak jsme to měli těžší, než jsem si před zápasem připouštěl. Ale body jsou doma zaslouženě, protože Slavia ukázala větší touhu po vítězství a to je vlastnost hodna šampiona. Obrovská výhoda Slávky je v tom, že na hrotu může vystřídat čtyři až pět útočníků, kteří dokáží rozhodnout zápas a navíc má ještě ofenzivě laděné obránce. Je to krásný pohled na tabulku, ale - neusnout na vavřínech!
0/0
4.3.2003 8:16

vojtas

důležitá výhra
Konečně jsme jednou vyhráli zápas ve kterém se nedaří. Tak to má být, dřina až do konce a rozhodnout 2 minuty před koncem....Dalších 12 kol ukáže, jak tyhle body byly důležitý.....Slavia má na to udělat mistra, jen se z toho nep.....t
0/0
4.3.2003 7:58

Petr

Utrpěné vítězství.
Podali jsme velmi slabý výkon, ty přihrávky - hrůza! Takto to s tím titulem nedopadne dobře i když nám jej Sparta nabízí.
0/0
4.3.2003 7:43

Martin

Škoda
Škoda, doufal jsem, že ta remíza vydrží až do konce :-))) Ale docela dobrej fotbálek a hodně šancí, po sobotě na Bazalech druhý dobrý fotbal. Až na ty výsledky...
0/0
4.3.2003 7:29

Maduro

Pane redaktore....
Radost nad vitezstvim jste mi svym clankem neskazil. Ale za podobne mnozstvi preklepu a chyb, bych vyhodil sekretarku na hodinu. Prectete si vse po sobe. Je to hruza.
0/0
4.3.2003 2:26

Prca

Re: Pane redaktore....
Hrůza je to tvoje skažení!
0/0
4.3.2003 6:03

Anal

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.3.2003 1:16

dandy57

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.3.2003 0:18

Zorg

Sparta vyhrává se štěstím už dlouho
A jednou vyhraje po mizerným výkonu Slavie. Proč se na ní hned všichni nesesypat? "Hráli mizerně, měla to bejt remíza" atd.... Jakoby záleželo jenom na výkonu. Samozřejmě na něm záleží hodně. Ale vážně, bavil by vás fotba ve kterým by štěstí (nebo jak tomu říkat) nehrálo žádnou roli?
0/0
4.3.2003 0:16

Zden

Hrůza
Opravdu jsme měli děsnou kliku, protože na tu hrůzu se nedalo koukat. Já už myslel, že to Spartě usnadníme ještě víc a úplně avyklidíme pole bez boje. Jsou to nervy.
Doufám,ža hůř už hrát neumíme.
 
0/0
3.3.2003 23:46

Jirka

Re: Hrůza
Úplný souhlas.
0/0
4.3.2003 8:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze