Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výstřelky sparťanů docela chápu, píše Vízek

"Asi mě nepochválíte, protože teď budu mluvit tak trochu proti vám," předeslal fotbalový internacionál Ladislav Vízek, když se měl vyjádřit k sobotním prohřeškům sparťanů Rastislava Michalíka a Karla Poborského na ostravských Bazalech. V rubrice "Očima experta", která vychází na internetových stránkách fotbal.idnes.cz, se bývalý reprezentant vrací k Michalíkovu vyloučení a k extempore Poborského s žurnalisty.Dále čtěte: Sparta dala fotbalistům pokutu x Souhrn 18. kola x Sparta už podruhé na jaře prohrála x Fotogalerie

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

powwwer

Spartu zrušit
To co napsal Del Piero je pravda...Asi nejvic by na tom vydelala vecne druha Slavie...
0/0
5.3.2003 17:07

Del Piero

Spartu zrušit!!!!!
Bohužel většina fanoušků Sparty je stejná jako hráči. Arogantní frajeři, kteří neumějí prohrávat a nevědí, co je FAIR PLAY. Tak je otázka kdo to začal, jestli hráči, fanoušci, nebo Štrougal
0/0
5.3.2003 13:45

Jiri Paul

Poborsky se mel ovladnout
Karel Poborsky se mel ovladnout! Pred nedavnem jsem cetl v MFDnes celostrankovy rozhovor s nim. On se tam vyjadruje ve smyslu, ze on, nyni nejvyznamnejsi hrac nasi ligy, toho mnoho dokazal a dostal se ma urcitou sportovni, ale i spolecenskou uroven. Lze s tim jen souhlasit. Ale pokud se jiz pohybuje takto vysoko, mel by se i dokazat ovladat a chovat profesionalne, kdyz se mu a jeho tymu zrovna nedari. Videl jsem v televizi jeho reakci po porazce Sparty v Teplicich a nyni v Ostrave to jen zavrsil. Pokud se chce hrat na vysluni popularity, musi ustat i chvile, kdy je pomyslne zatazeno Jiri Paul Rozdalovice
0/0
5.3.2003 13:30

jirik22@atlas.cz

Miloš Zeman byl sice pěkný drn,
nicméně novináře popsal docela přesně, i když nic neplatí samozřejmě paušálně. Pokud jde ale o sportovní novináře, zejména z Blesku, Sportu a iDnesu, pak označení Karla Poborského považuji za velice výstižné a jmenoval bych jej za to mužem kola. Určitě by si to zasloužil víc, než hráč, který filmuje a veřejně se prezentuje svým unfair postojem k fotbalu.
0/0
5.3.2003 10:20

Ďourek

Re: Miloš Zeman byl sice pěkný drn,
A že ten deník Idnes tak žereš, člověče - přece by ses nebrouzdal po stránkách novin, co Ti tak ubližujou....
0/0
5.3.2003 12:34

Pavlev

moje hodnocení
Tentokrát mi nezbývá než s analýzou pana Vízka souhlasit. Projevila se jeho znalost fotbalového prostředí i určitých souvislostí. Pokud Karel prohlásil, že se k zápasům bude vyjadřovat až později, svědčí to podle mne o nerespektu novinářů k tomuto postoji a honbě za lacinou senzací. Chápu, že i novináři potřebují své špeky, koneckonců, kdyby to lidi nechtěli číst, tak si to novináři nebudou vynucovat, ale mé osobní sympatie nestojí v tomto případě na jejich straně. Zkraty hráčů jsou v popsaných souvislostech pochopitelné, i když, jak píše Vízek, skutečná osobnost by se dokázala nad takové chování povznést a nějaký přiměřený trest by měl následovat.
0/0
5.3.2003 7:47

NEREZ

výstřelky
Dobytek z lidí dělá Sparta, tak je neomlouvejte. Anebo jo, jsou to chudáčci - pofoukejte jim bebičko.
0/0
5.3.2003 6:14

Sagvan Hofi

Miso diky.
Ahoj Miso, diky, ze jsi jako jediny pochopil, to, ze jsem mozna hloupe uvedl, ze Michalik  jeste neco pro cesky fotbal udela. Asi jsem mel to cesky vypustit, ale kdyz vidim tolik ciizincu treba v Premiere League a trenera Svena G. Eriksona na anglicke rep. lavicce, tak jsem se proste nemohl ubranit, protoze tihle lidi toho pro anglicky fotbal taky delaji, a dovolim si rici, ze dost. Viz. kvocienty pro kvalifikaci pro Premiere League - hovorime prece o anglickem kvocientu. Sagic
0/0
5.3.2003 4:13

lada

K Vizkovi.
Z Vizkovych prechazejicich vyroku ma  dojrem, ze rozhodne Spartu nemiluje. O to vic me prekvapil, ze se docela zasta obou hracu.
Opet se ukazalo, ze novinari jsou pekny hyeny.
0/0
5.3.2003 3:48

jirik22@atlas.cz

Inteligenti promluvili !!
Vízek "vyděl"..., chápejte se...., istanbulu..., a celkový slovosled posledních dvou příspěvků hovoří sám za sebe a nepotřebuje žádné další komentáře. Je komické když se k mentorování propůjčí takovéto nuly a duševní naháčci. By the way, větší ubrečenost, než po zasloužené a velice milosrdné prohře s Besiktasem, jsem v životě ještě nezažil, to bylo skutečně profesionální, co předvedla Slávia, od Lešky a Beránka počínaje a slaboučkým Černým a novinářskými sešívanými nohshledy konče!
0/0
4.3.2003 17:17

Taky Jirik

Re: Inteligenti promluvili !!
Co to placas? Ses trochu spletl vid, Ty jeden by the way.
0/0
4.3.2003 22:20

Sigma supporters

Vizek je fasisticke hovado!
To co tvrdi pan vypita hlava Vizek je uplna kravina, protoze to co predvedli v sobotu uzasni spartane bylo nejen sproste, ale naprosto nevkusne! Pan Vizek by asi mel zvednout svuj zadek z Kozlovny a nekdy zajit na fotbal, aby vydel co provadi jeho zelezna sparta, ale take by mel nekdy pouzit hlavu nejen k liti stovek litru ruznych alkoholu do sveho dnes jiz notne zchatraleho tela a aspon trosicku zapremyslet pred tim nez zacne neco placat.
0/0
4.3.2003 16:41

Opavak

Re: Vizek je fasisticke hovado!
Vypitá hlava jsi ty, nebo jsi cikán, když vidím, že jsi napsal slovo vyděl!!  
0/0
5.3.2003 11:44

Chápejte se chudáčci a vzpomínejte kolikrát jste podobným způsobem nejen vyhráli ,ale slavili titul. Všechno se vám to snad vrátí. Víte proč se slávisti chovali v istanbulu tak profesionálně.Protože na podobné situace kdy se druhému mužstvu hraje do karet jsou zvyklí od té "ukřivděné" Spartičky.Právě si jednu zapaluji a to je jediná dobrá a spravedlivá SPARTA.
0/0
4.3.2003 15:57

pimpala

pro Kamaráda do deště
Michalík toho moc pro český fotbal neudělal, nedělá a ani dělat zřejmě nebude. A to prostě prosto, že je Slovák a s tím se nedá nic dělat. Jedině, že by si změnil občanství jak Svorada nebo by si taky mohl dát vlastní gól až budeme s nimi hrát nějaký důležitý zápas.Ale jinak máš pravdu. Poborskému se ani nedivím, novináři dokáží být pěkně vlezlí. A když jsem viděl příspěvek k této kauze na Nova TV, který byl ztvárněn do podoby umné koláže a s Poborským coby komiksovou postavičkou, která má u úst klasickou bublinu s textem (aspoň k tomu nepustili Springsteenovu Filadefii), tak jsem dospěl k názoru, že dokáží být i pěkně hloupí. Michalíkovi se nedivím, když ten kluk vyloženě míč nechtěl podat, i když tam právě za tímto účelem byl (vsadím se, že je teď mezi spolužáky za borce).A Poborský měl smůlu, že na něco podobného novináři čekali. Jak napsal jeden z komentátorů Mladé Fronty DNES v pondělí: "Než se pán Poborský sprchuje a navoní..." (nevím jestli je to úplně přesně), ale v tuto chvíli z autora článku mluvila jeho uražená ješitnost a profesinalita zřejmě neměla svůj den. Howgh :-)
0/0
4.3.2003 14:52

Romča

Re: pro Kamaráda do deště
Hodnotit cokoli podle TV N@VA je dost špatný. Úroveň jejich zpráv je založena na dvou větách : "Lidé v .... byli zděšeni" a "Zůstaňte s námi" a pak na zvířátkách. HNUS
0/0
4.3.2003 15:11

miso

Re: pro Kamaráda do deště
Michalík toho moc pro český fotbal neudělal, nedělá a ani dělat zřejmě nebude. A to prostě prosto, že je Slovák a s tím se nedá nic dělat. Jedině, že by si změnil občanství jak Svorada nebo by si taky mohl dát vlastní gól až budeme s nimi hrát nějaký důležitý zápas
Keď tí ko.... Slováci nič nerobia pre český futbal tak prečo ich tam asi držia a platia im?Nad tým sa zamysli.
 
0/0
4.3.2003 19:39

Huugo

Re: Re: pro Kamaráda do deště
Zarábajú peniaze trulo.Čo robí Nedved pre taliansky fotbal?Nič.Zarába peniaze,pretože dobre platia.Promiň jestli tam mám chyby
0/0
4.3.2003 20:46

pimpala

Re: Re: pro Kamaráda do deště
Tak jsem se nad tím zamyslel. Ale nemůžu přijít na to, jak může Michalík něco udělat pro český fotbal. Poradíš mi? Argument, že tu dostavají plat a jsou tady mi nepřipadá zrovna rozumný a pádný. Kdyby byl nějaký špičkový hráč a díky němu by šel koeficient české ligy nahoru, tak by se o tom dalo uvažovat, ale on je při vší úctě "pouze" mírně nadprůměrný, takže...
0/0
5.3.2003 8:11

Aferrado

Děťátko
S panem Vízkem ne vždy souhlasím, ale v tomto případě to vystihl velice přesně. Hlavně v případě Michalíka. To, že se podavač míčů zachoval velice nesportovně ( dokonce v televizi) je jasné.  Jestli bylo sejmuto dítě nebo dospělý nehraje žádnou roli. Michalík se zachoval nesportovně, ale byla to reakce na provokaci, dostal ČK a asi i pokutu. Potrestán by měl být ovšem i ten puberťák (předpokládám že člen nějakého žákovského týmu Baníku) za porušení fair-play a poškození dobrého jména Baníku Ostrava (pokud je nebo se o něj snaží)
To, že Poborský mluví s novináři až chvíli po zápase jsem také někde četl a že jim svými výroky udělal velkou radost je nepochybné.
0/0
4.3.2003 14:25

venca

Aferrado!!
Vykur Ptaka v letu is Tvym Poborskym,Buzno!
0/0
5.3.2003 10:35

Kocek

Naprostý souhlas
Ač Vízkovy názory dost často nemusím, tohle napsal naprosto přesně. Naši novináři jsou jen senzacechtiví prasata a co se týče Michalíka, zachovalo by se stejně 90% hráčů.
0/0
4.3.2003 13:50

Karel

Re: Naprostý souhlas
90% hráčů Sparty ?
0/0
4.3.2003 13:57

Fantomas

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.3.2003 2:01

amor

Nechutní frajeři!!!!!
0/0
4.3.2003 13:31

Sagvan Hofi

Jen trosku klidu
  Jsem docela zdesen zde prezentovanymi nekterymi reakcemi na adresu pana Vizka, ze vubec neco rekl !! a vubec cele tehle zalezitosti. Pokud jeste umim dobre cist, tak pan Vizek asi 3x zopakoval ,ze hracum na tehle urovni by se takoveto zkraty stavat nemeli, coz by melo byt dostatecne brano i jako zaver jeho prispevku.
  To ostani co rekl byl jeho pohled na vec z jineho uhlu a zkusenosti.   Je mi smutno, ze tu spousta lidi bere desnym stylem na lopatu hrace, ktery toho pro cesky fotbal tolik udelali   (Vizek a Poborsky) a ja verim, ze snad jeste neco udelaji (Poborsky a Michalik).  
  Domnivam se, ze kazdy i profesional dela chyby, zvlaste ve vypjatych situacich, jakym urcite prestizni fotbalovy zapas reps. dlouho trvajici krize Sparty je. Kazdy i profesional je za sve chyby nejakym zpusobem potrestan, at jiz drive nebo pozdeji.     
  Myslim, ze momentalne Sparta je za sve chyby, i takoveto, obrazne fotbalove trestana pomerne dost.  
  Prosim snazme se trosku vcitit a veci brat , ne omlouvat, i z pohledu toho, ktery chybu udelal. Protoze nikdy nevime kdy mi budeme ti spatni a budeme potrebovat aspon trosku pochopeni proto co jsme, i kdyz nechtene, udelali.
0/0
4.3.2003 13:18

Karel

Re: Jen trosku klidu
To že Sparťani prohráli je trest ?? Tak to hrajou v Hradci trestanci  Prohra není žádnej trest, ten přijde až se sejde disciplinárka ! A to bude teprve a nebo možná ne !
0/0
4.3.2003 13:31

Bulsaro

Sparta(ni) neumeji prohravat
Nevim proc by meli novinari delat z Poborskyho pitomce pane Vizek. On uz totiz davno pitomcem je....S mirnou nadsazkou,uz jen proto, ze sel do takovyho klubu.Svym chovanim to jen potvrdil. A proc by na to teda novinari necekali a nevychutnali si ho kdyz jim to jeho "inteligence" dovoluje...Jo ona totiz Sparta neumi prohravat.A jeji hraci samotni uz vubec ne....Ale verim, ze se to casem nauci :)))) Zdar a silu preju Sparte jedine az v druhe lize.Tam by se mozna chytla.Divize je ale jistota....Rudosi :) Nazdar.
0/0
4.3.2003 12:40

xt

MELOUNY a ZAVIST
No k tem vasim kecum uz chybi jenom to, ze nejsou vhodnym vzorem socialistickeho sportovce a ze by jim mela byt zastavena cinnost na dozivoti. Tak nejak podobne vypada hon na carodejnice v bolsevickem podani. Hlavne ze maji ty MELOUNY to vas sere nejvic co?
0/0
4.3.2003 12:30

Ruprt

Taky
Když jsem naštvanej taky umím říct sprosté slovo - takže všichni moralisti jděte do .......... a neřeknu, hned bych byl za hulvátaZdar všem slušným...poctivým...pracovitým...skromným přispěvatelům do tlachárny
0/0
4.3.2003 12:22

jirik22@atlas.cz

Nemíním se jich zastávat,
ale s názorem Poborského na většinu sportovních novinářů (zejména z Blesku, Sportu a iDnes) se plně ztotožňuji. Za mnohem horší považuji, když se Svěrkoš stane hráčem kola. Hráč, který sám přizná, že filmuje a který nemá absolutně žádný smysl pro fair play (je nejspíš i dobrý příklad pro všechny fandy Baníku, včetně podavačů míčů). V Německu Andy Moeller dostal za nafilmování penalty na základě videozáznamu stop na 4 utkání. Tady Svěrkoš nafilmoval nejen penaltu, ale i trestňák, při kterém evidentně nedošlo ani ke kontaktu a krom výhodné situace dokázal přiděit soupeři i další neoprávněnou žlutou kartu. V každém kole přibývá vymyšlených penalt, přičemč jejich rozdělování je velice jednostranné a na řadě z nich se podílí stále stejná herci. Svěrkoš by neměl být vyzdvihován, ale naopak by měl dostat pořádný test pro výstrahu všem těm Vachouškům, Skácelům a dalším, kteří škodí fotbalu.
0/0
4.3.2003 12:16

ac spatra

Re: Nemíním se jich zastávat,
no jo doba se mění a penalty se nepískají už jenom spartičce no a to je zlé co?
 
0/0
4.3.2003 12:20

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
Úmyslně jsem se přímo o Spartě vůbec nezmínil, ale když už chceš s někým polemizovat, tak bys měl mít alespoň elementární úroveň znalostí. Jinak bys věděl, že Sparta jediná žádné penalty nekope (ani jednu), zatímco proti Spartě byly vymyšleny 2 v posledních 4 kolech. Nicméně mě vůbec v dané chvíli nejde o Spartu, ale o filmování obecně a tvrdím, že by se mělo i tvrdě postihovat, což se někde už děje. Obzvlášť po loňském zkaženém MS. Na rozdíl od Tebe mě vůbec netěšilo, když jsme ve finále EURA vedli díky nafilmované a špatně písklé penaltě po zákroku na Bergera. Svěrkoš se sám i přiznal, což např v Anglii stačilo k veřejnému odsouzení a potrestání (Keane a jeho úmyslný faul) a měl by i doma dostat exemplární trest, aby to hráče jako Skácel, Vachoušek apod., příště odradilo.
0/0
4.3.2003 14:27

djrhedy

Re: Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
Ty elementární úrovní znalostí netrpíš taky, dovol abych Ti připomněl 2 penalty Sparty v jednom zápase loni na jaře proti Teplicím, jedna z nich po hereckým výkonu Sionka alá Svěrkoš. A když už píšeš o penaltě na MS, tak si trochu ověř fakta : za 1. byl to zákrok na Karla Poborského (momentálně tvého miláčka) za 2. rozhodně nebylo prokázáno, že by to bylo nafilmovaný za 3. jestli to bylo v 16 nebo ne je dost sporný, na videu je vidět kontakt zhruba někde na hranici vápna. Na závěr : Bylo už na čase, aby Spartě někdo přistřihnul křidýlka a jakýkoli podraz vůči ní beru tak, že pouze sklízí, co tu léta zasévala. Prostě se jí to teď všechno za ty roky podrazů (neuznaný regulérní góly soupeřů Sparty, góly i z několikanásobnejch ofsajdů třeba i víckrát za zápas, atd..) vrací.
0/0
5.3.2003 6:48

Karel

Re: Nemíním se jich zastávat,
Jiříku neplakej, maminka Ti pofouká bebí a v sobotu si můžeš vyléčit komplexy na liberckých ULTRAS.
0/0
4.3.2003 12:41

Mark

Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
Přesně tak. A taky Svěrkoš může za druhou světovou, globální oteplování a hladomor v Africe!
0/0
4.3.2003 12:59

Re: Nemíním se jich zastávat,
Ty jsi ale magor!
0/0
4.3.2003 13:19

Karel

Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
Klid, on je Sparťan to je polehčující okolnost při takovejch blábolech
0/0
4.3.2003 13:33

Aferrado

Re: Nemíním se jich zastávat,
S názorem jirika naprosto souhlasím. Příklad Andy Mollera jsem zde daval uz vcera. A jak jsem rekl. Jiny kraj, jiny mrav. Moller byl potrestan, Svěrkoš je hrdina. A přitom v obou případech šlo o totéž. (Moller byl v té době reprezentant a hvězda bundesligy, Svěrkoš je zatím pouze talent)
Když se uváží nesportovní chování podavače míčů, permanentní nadávání (a házení předmětů po soupeři) většiny diváků, darovaná penalta, pro vítězství Baníku se nedalo udělat více. Kdyby se to stalo opačně....
0/0
4.3.2003 14:04

Romča

Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
... kdyby se to stalo opačně, tak by to byl běžný zápas na Spartě, jakých je za rok několik. Párkrát jsem tam byl a můžu potvrdit, že bez TV kamer se na Spartě dějou věci
0/0
4.3.2003 14:11

Aferrado

Re: Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
Na Spartu na fotbal moc nechodím, takže mi prosím řekni, které zápasy máš na mysli? Kdy vyhrála za pomoci nafilmované penalty?
0/0
4.3.2003 14:33

Romča

Re: Re: Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
To buď rád
a)to co tam sedá v hledišti jsem neviděl snad na žádném stadionu u nás, např. diváci, kteří ani nejsou schopni si sednout na místo vyznačené na svojí vstupence
b)vzpomínám si na několik zápasů, kdy Sparta vyhrála díky přehlédnutému ofsajdu, o penaltách bych mluvil nerad (např. Spa-Teplice loni na jaře - 2 penalty v jednom v zápase, z nichž ta první byla pěkně svěrkošovská)
c) připomínáš mi mého kamaráda, který fandí Spartě, ale na ligové zápasy nechodí ... možná kdyby tam párkrát zašel tak by Spartě fandit přestal
0/0
4.3.2003 14:59

Aferrado

Re: Re: Re: Re: Re: Nemíním se jich zastávat,
Napsal jsem, že tam moc nechodím, ne že vůbec!  Několik zápasů jsem viděl. To že si lidé sedají jinam než mají lístek se děje úplně všude (pokud není vyprodáno). Myslel jsem, že budeš jmenovat více zápasů než jeden. Ale nepřekvapilo mě to.
 
0/0
5.3.2003 10:42

Jenda I

Debata o h.... .
Ten smrad, který byl někým nabuzen, aby úmyslně zdržoval hru se choval přesně proti zásadám fair play a zasloužil pár facek. Od kohokoliv.  Pisálky, kteří jsou schopni potopit kde koho a za senzací se hnát za hranici lidskosti, poslal pan Poborský tam, kam patří. Pan Vízek vyslovil svůj názor. Názor sportovce, který se v podobných situacích mnohokrát ocitl. Zcela s ním souhlasím a obdivuji jeho upřímnost, se kterou se dává všanc pseudomoralistům a mnohdy i bezmozkům, kteří chtějí pouze urážet. Oba viníci byli potrestáni, odsouzeni a potupeni. A co druhá strana (sběrači, novináři, rozhodčí)? Lide český fotbalový, mysli při povolování uzdy vášním. I na internetu.
0/0
4.3.2003 11:57

Karel

Re: Debata o h.... .
Poborský sklidil jen to co zasel, nervy mu tentokrát neujely jen na hřišti, ale i po zápase a tak to dostal POPRÁVU sežrat. A mělo to být už dávno, za tu nefér hru, úmyslný zákroky atd. Konečně na něj došlo !
0/0
4.3.2003 12:04

spratek

Re: Debata o h.... .
0/0
4.3.2003 12:23

soudruhu generále Vízku!! To se za té vaší KSČ děti bily a vráželo se do nich.Někdy i vodními děly a takoví jako Vy pak v televizi považovali zákrok proti reakcionářům za oprávněný.Vůbec bych se nedivil,kdyby vám váš soudruh Košťál nabídl místo ve vedení rudé SPARTY.
0/0
4.3.2003 11:55

Sikec

Hajzlove
Jsou to ludry a i s Vizkem
0/0
4.3.2003 11:52

0/0
4.3.2003 11:50

genmjr.Vaclavik

?
Jakou máš hodnost Vízku? Tohle si snad ani nemohl myslet ...... Je to neomluvitelné. Měl bys také dostat pokutu. Styd se!To se nedá omluvit a vykroutit se z toho. I kdyz spatna prezentace novinářem by se tam malinko snad jako jedina hodila :-( Hanba! Mas cervenou!
0/0
4.3.2003 11:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze