Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Byl to bláznivý zápas, říká Beránek

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Víc než dvě hodiny po deprimujícím vyřazení Besiktasem z Poháru UEFA se na letišti v Istanbulu se novináři sesedli kolem slávistického trenéra Miroslava Beránka. Do odletu speciálu směrem na Prahu zbývalo dost času, aby kouč zápas rozebral podrobněji, než bývá zvykem na tiskových konferencích bezprostředně po utkání. "Na stadionu jsem mluvil o třech příčinách vyřazení, jenže jak si tak třídím myšlenky, ono jich bylo přece jen víc," poznamenal na úvod. Dále čtěte: Utkání minutu po minutě x Tři rychlé góly Slavii vyřadily ze hry x O astmosféře na stadionux Vachoušek jásal, i když tušil, že zbytečně

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Harzt Ziegl

A NEJLEPSI JE STEJNE HORST SIEGL !!!!
0/0
1.3.2003 12:48

xxx

Re: A NEJLEPSI JE STEJNE HORST SIEGL !!!!
ten je uplne, ale uplne vlaznej. rozpalilo by ho jedine, kdyby ho vosukal pekne velkej medeved
0/0
1.3.2003 14:46

ondre

diskuse
jestli si chcete spravit dojem o fotbalovych fanouscich tam mrknete na www.slavia.cz diskuse v anglictine, aspon nekdo ma rozum.
0/0
28.2.2003 20:29

Slavista

Uz zase nam ostatni skodi...
beeeeeee,beeeeeeeee,skyt,beeeeeeee
0/0
28.2.2003 19:59

Bosky

Re: Uz zase nam ostatni skodi...
¨Proč se podepisuješ jako Slávista, když jím očividně nejsi? Padej si bulet na sparťanský stránky.
0/0
1.3.2003 9:53

Džej es

Kryndy pindy
Začali jste jak z partesu, ale pak jste byli hodinu vlažný jak čaj, jako by jste si mysleli, že si Turci daj snad gól sami. A jak říká moje babička: Pozdě bycha honit!
0/0
28.2.2003 19:08

Brňák

Nesouhlas s Berankem
Nevim, jestli to co rika je pravda." Stav 4:0, a hraci prece jen bojovali." To co sem videl, bylo neco jinyho. Podle me to uz zabalovali po tretim fiku, pak prisel jeste ctvrtej. Potom poslal novy hrace aby hru ozivili. To se mu podarilo jen castecne, protoze, priznejme si objektivne, za stavu 0:0 by ten faul na Adauta v pokutovym uzemi nepiskl. Byl to vlastne jen takovej "protidebaklovej" gol. Ani pote se Slavisti bezhlave nevrhli do utoku, s nadeji, ze maji sanci zvratit to. Podle me by s takovym vysledkem vzhledem k prubehu utkani asi souhlasili. Rozjelo se to az po druhym fiku, kde zaspali turci. Pak to teprve zacalo a slavisti se opravdu snazili. Samozrejme me je slavistu lito, ale ve vsem s Berankem souhlasit nemuzu. 
0/0
28.2.2003 17:59

jirik22@atlas.cz

Trochu soudnosti by neškodilo pane Beránek!!!
0/0
28.2.2003 17:08

ondre

Re: Trochu soudnosti by neškodilo pane Beránek!!!
no, od tebe to fakt sedi, ty objektivni spartane!!
0/0
28.2.2003 20:26

James Smith ENIC

Vachy
Uz si nekdy videl, ze by nekdo za 35 mega nehral? To by jim James Smith i z Asie prohnal brka.....
0/0
28.2.2003 15:56

Jirky

tendenční pískání
Souhlasím s koučem, že je potřeba vidět pozitivně fakt, že za stavu 4:0 se Slávisti dokázali vzchopit. Je potřeba ještě dodat, že se dokázali vzchopit zejména díky gólu, který padl z penalty. Neřekl bych že to byla naprosto jasná penalta, která se prostě pískat musela. Takže podle mého k obratu v utkání zavelel vlastně rozhodčí.
0/0
28.2.2003 15:39

mikél

publikum
To jsme tu ještě dnes nenapsali: to publikum na stadioně, jejich chorály............super bomba!!!! Fantastické obecenstvo, které jim moc závidím.
0/0
28.2.2003 15:14

komise FIFA

Re: publikum
..jou sou super, ale musej vyhravat, jinak sou v prdeli(ostatne jako jakekoliv jine publikum), ale oni jeste k tomu delaj trosicku vytrznosti, sem tam ujede nejaka kudlicka apod.
0/0
28.2.2003 15:16

komise FIFA

..Hustans teras
rodklj hoi ustur terweo fahir stres zeguen altmires des Besiktas Istambul!!!!!
0/0
28.2.2003 14:43

Basturk

Re: ..Hustans teras
more paspa sugala pelle!!!!!!!!!
0/0
28.2.2003 14:45

jirik22@atlas.cz

Nafilmovat penaltu zasluhuje ocenění.
Takhle to pan Beránek řekl. Slávii nezvedl nikdo jiný než kritizovaný rozhodčí, který si vymyslel penaltu za neexistující faul, nejspíš z lítosti nad zdecimovanou Slávií. Pak se mu to vymstilo, i když gol byl stejně neregulerní. Slávia by měla být ráda, že neodešla s ostudou a ne zase brečet.
0/0
28.2.2003 14:43

Kamil Jan

Re: Nafilmovat penaltu zasluhuje ocenění.
Na www.cmfs.cz jsou fotbalová pravidla, tak si je přečti. Gól byl regulérní!
0/0
28.2.2003 15:01

jirik22@atlas.cz

Re: Re: Nafilmovat penaltu zasluhuje ocenění.
Pravidla jsem četl, a proto říkám gol byl neregulerní. Ostatně to potvrdil do jisté míry i Amler (i když asi nechtěně). Jediné, co v případě hlavního rozhodčího vzbuzuje pochybnosti, je odpískaná penalta. Je jisté, že by ji za nerozhodného stavu nepískl pro žádné mužstvo, ale za stavu 4:0 chtěl patrně velkoryse pomoci zdecimovanému týmu. Nicméně taková lítost na hřiště nepatří a rozhodčí musí pískat pořád stejně bez ohledu na průběžný stav. V tom byla jeho zásadní chyba, nicméně za to mu můžou slávisti tak akorát líbat ruce!
0/0
28.2.2003 16:57

houska

Re: Re: Re: Nafilmovat penaltu zasluhuje ocenění.
Zamindrakovany spartan, ktery neprenese pres srdce, ze nejvetsi rival jeho tymu se v evrope prezentoval xkrat lepe - tot jirik22!!!
0/0
28.2.2003 18:18

Špigy

postup si nezasloužili
kdyby Dostálek proměnil tu 158% šanci v prvních minutách, tak by se tady nemuselo diskutovat o neuznaném gólu Slavie. A jestli je Vachoušek nadprůměrný hráč nám ukázal včera - viz jeho přesná přihrávka z hranice 16m  na nabíhajícího Doška. A s těma patičkama mne tak akorát sere. Takhle se v Evropě nebojuje!!!! 
0/0
28.2.2003 13:45

Joe

info ze sportovních novin
Šéf tuzemské pravidlové komise Jan Hora přiznal, že jde o ukázkovou situaci, na kterou jsou arbitři v Čechách i v zahraničí školeni. "Byl to regulérní gól. Při rozhodování totiž vůbec nezáleží na tom, kde útočící hráč stojí. Zcela evidentně totiž nebyl aktivně zapojen do hry," pravil člen komise rozhodčích. K jiné situaci by prý došlo, kdyby brankář míč vyrazil nebo kdyby Piták trefil tyč a Hrdlička dorážel. "To se stalo v Liberci, pak to je zřejmý ofsajd," upozornil Hora.
0/0
28.2.2003 13:24

PĚNIČKA

???
Soudruhu Kocku běž si zase zdřímnout - Seš úplně zmatenej! ! !
0/0
28.2.2003 13:22

pOne

Proč nezkusí podat protest???
0/0
28.2.2003 12:23

komise FIFA

Re: Proč nezkusí podat protest???
...uz se stalo...
0/0
28.2.2003 14:08

Kocek

Pane Beránek??
Sám Beránek tvrdil, že brečení ze Slávie zmizelo, a ejhle, nejvíc brečí on, OSTUDÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!
0/0
28.2.2003 12:20

šáfa

Re: Pane Beránek??
Zajímalo by mě jak by reagovalo vedení Sparty, ty by podle tebe neřekli ani ň?
0/0
28.2.2003 12:31

Kocek

Re: Re: Pane Beránek??
Ale jo, co se týče golu nic nenamítám. Ovšem Beránek tady mluví o tendenčním pískání ve prospěch domácích, to se mi nelíbí a každej, kdo zápas sledoval nezaujatě jako já, to musel vidět... Mluvily z něj emoce, to se na druhou stranu dá pochopit neobjektivní hodnocení.
0/0
28.2.2003 13:12

Crimble Crumble

Re: Re: Re: Pane Beránek??
ale, ale, ty se nějak vykrucuješ, couváš?!
0/0
28.2.2003 13:16

Kocek

Re: Re: Re: Re: Pane Beránek??
Nemám důvod před váma couvat, při vzpomínce na podzim, kdy Jarabinský "vysvětloval" vše možný, jen ne svojí chybu se tu směju že máte to samý v Beránkovi :o)))
0/0
28.2.2003 13:36

Crimble Crumble

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Beránek??
Měl by ses uklidnit, paranoiku. By the way, nejsem slávista. Nebreč.
0/0
28.2.2003 13:43

pan Feroslav

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Beránek??
Hele, on ale zmiňuje tendenční pískání po druhym slávistickym gólu. A to tam bylo, přičemž dost okatý.
0/0
28.2.2003 13:50

Peta

Re: Re: Re: Pane Beránek??
Ha to určitě! Neřikam, že Slavie hrala včera nějak oslnivě, ale uvědome si že Beš.neni Deniz.Slavka hrala dobře prvnich 15min. a posledních 20 opravdu skvele.To je fotbal prostě se to vždy nepodaří, sledoval jsem ten zapas velice bedlivě a je fakt, že rozhodčí za stavu 4:2 to hlidal turkum.Otazka je zda byla penalta z jeho pohledu to ale asi byla.Kdo mě zklamal byl Vachy!
0/0
28.2.2003 13:25

pOne

Re: Pane Beránek??
Řekni nám radši něco k výkonu proti Budějkám.... :-)
0/0
28.2.2003 12:37

šáfa

Re: Re: Pane Beránek??
Kocek byl určitě spokojený, 3 body jsou doma, předvedená hra na výbornou......
0/0
28.2.2003 12:39

pOne

Re: Re: Re: Pane Beránek??
O tom nepochybuj....
0/0
28.2.2003 12:45

Kocek

Re: Re: Pane Beránek??
Výkon stál za h...o, to víme všichni, stejně jako ten váš včera. Jenže nám to co jsme potřebovali špatnej výkon přinesl, vám ne :o))))))
0/0
28.2.2003 13:09

petr

Re: Pane Beránek??
kocek to je fakt chudak
0/0
28.2.2003 12:59

Crimble Crumble

Re: Pane Beránek??
Typickej blábol. Sebevědomý klub se naopak musí umět ozvat, když je třeba, podat protest. Já ten gól neviděl, ale tady jde o princip. Je směšný, jak všude sparťani číhaj na slávisty a slávisti na sparťany, až si bude někdo na něco stěžovat, a hned udeří trapnými kecy o ubrečenosti. Kocek zkrátka nepřekvapil.
0/0
28.2.2003 13:03

James

Jsem spokojenej?
Jsem slávista. Nadšení z úvodu střídá napětí až odpis za stavu 4:0. Pak euforie a radost z postupu při třetím gólu. Nakonec totální smutek. Emoce jak mají být. Jsem smutnej, že jsme nepostoupili, ale byl to zážitek
0/0
28.2.2003 12:12

bebe

Ofsajdová pozice x ofsajd
, Ten asistent viděl správně ofsajdovou pozici, ta se však nesignalizuje, až případný ofsajd...ten však nenastal. Nechápu, jak se taková hrubice může na této úrovni rozhodčím stát, neboť hlavní měl a musel asistenta opravit, protože situace byla nanejvýš zjevná a odpovědný je on!!!! Ale nic se nestane...takových omylů jsme již viděli....
0/0
28.2.2003 12:12

Pepa

ofsajd
Not ten neuznanej gól byl teda minimálně spornej. Každopádně bychom se měli ozvat (svaz, Slavia?) a aspoň ukázat že si nenecháme jen tak srát na hlavu. Po slabým se každej sveze...   Collina, Messina, vagína...
0/0
28.2.2003 12:06

Collina

Re: ofsajd
Ofsajd Hráč, který je v ofsajdové pozici, bude potrestán za ofsajd jen tehdy, jestliže v okamžiku, kdy míčem zahraje nebo se míče dotkne některý z jeho spoluhráčů, je podle názoru rozhodčího aktivně zapojen do hry tím, že
  • zasahuje do hry, nebo
  • ovlivňuje soupeře, nebo
  • získává ze svého postavení výhodu.
    • Hráč, který je v ofsajdové pozici, může dát rozhodčímu najevo, že se nehodlá do hry zapojit. V takovém případě buď zůstane na hrací ploše klidně stát, nebo opustí hrací plochu a zůstane klidně stát za brankovou nebo za pomezní čárou. Vlastní úmysl hráče však není rozhodující; teprve rozhodčí posoudí, zda hráč je či není aktivně zapojen do hry a podle toho buď hru přeruší nebo nepřeruší.
      Kdyby se Hrdlička zastavil, tak to musel uznat a kdyby to neuznal, tak by jste mohli podat protest.Ale tak to bude stejně k hovnu. Stejně vám řeknou, že z pozice rozhodčího to nebylo jednoznačné a bylo vidět, ze Hrdlička se chce zapojit do hry nebo minimálně odvést pozornost brankáře.Takže brečte dál, ale ne moc dlouho, ať nejsou další povodně.
      0/0
      28.2.2003 12:31

<|>

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 13:50

DEDek

Beránek
Pokud si vzpomínám, před více než rokem byla Slávie na dně a příchodem pana Beránka se úžasně zvedla. Je zřejmé, že jako trenér ví co dělá a proto má důvěru. Nemůžu proto pochopit, jak můžou někteří "fanoušci - trenéři" házét vinu za vyřazení na trenéra - viz. proč postavil Vachouška s Doškem případně jak naordinoval taktiku ! Mám za to, že většina pisálků se nenamáhala do Turecka jet a možná viděli přenos v TV. Určitě se ani neptali kdo byl pověřen jakými povinnostmi a taktickými úkoly. Proto možná na pohled výkon nevypadal jak by si asi leckdo představoval, ale to už je letitá pravda že není možný se zavděčit všem. Taky si myslím, že útočník by měl dávat góly, ale reagoval jsem na to, že je vina za vyřazení připisovaná panu Beránkovi. Pro Slávii toho již hodně udělal a doufám, že ještě udělá. Proto si to nezaslouží. Slávie hraje moderní fotbal a pokud se vyhne tragickým výpadkům jako v Istanbulu mezi 60. a 70. min určitě má na to jít vpříštím ročníku do LM.
0/0
28.2.2003 11:52

Drn

Re: Beránek
Já Beránka taky respektuju jako trenéra, který Slavii hodně pomohl. Jenom se divím, že nemá ani jednu výhradu k naprosto nedůrazné ofenzivě Slavie v prvním poločase. To bylo řečí před zápasem, jak je důležité dát gól, a při hře to pak vypadalo, že jim o to ani vcelku nejde. Několikrát se dostali bez větších problémů až před vápno a místo superdůrazného finále přišlo laxní zahození. Pro mě byla hlavní příčina včerejšího vyřazení právě v tom.
0/0
28.2.2003 12:39

lokomotiva 64

jirko ty mičudovatej kelímkáči
Jirko kdyby jsi měl ted nejaké problémy se sledováním, jdu ma oběd a pak mam nějaké jednání. Tak to tady zatim vydrž a hoď nejaké slovo,třeba o tom, že bylo nespravedlivé českým vypatlaným mičudám dát hotelové  pokoje ve směru příliš velkého svitu Tureckého půlměsíce.
0/0
28.2.2003 11:48

Depo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 11:57

Bedřich

Stále nelza brečet nad výkony rozhodčího
Pane Beránek, buď nerozumíte pravidlům jako p.škorpil při ofsajdu při ligovém utkání, ale ve vašem případě to bylo jen a jen na rozhodčím, a myslím, že ofsajd v době centru byl evidentní. Divíte se jako Vachoušek před přestávkou, kdy vyrobil evidentní faul.Raději hrajte dřív na vítězství, aby jste si nemuseli stěžovat na rozhodčího. Před zápasem jste se chovali jako když nad vás není a jste hvězdy.
 
0/0
28.2.2003 11:43

lada

Re: Stále nelza brečet nad výkony rozhodčího
Evidentni ses akorat ty, ale blazen.
0/0
28.2.2003 11:50

Pavel

Re: Stále nelza brečet nad výkony rozhodčího
Bedřichu, neměl by ses dát na komentování? Ale předtím si podrobně nastuduj aktuální pravidla fotbalu, ať už se sebe neděláš ještě většího vola.....
0/0
28.2.2003 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze