Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vachoušek jásal, i když tušil, že zbytečně

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Utahaní po namáhavé, leč marné bitvě. Zničení a naštvaní výrokem italského rozhodčího Messiny. Padesát minut bylo v kabině ticho, jen občas přes zavřené dveře pronikla nadávka. Nevídaný závěr v osmifinále Poháru UEFA na hřišti Besiktasu Istanbul vyčerpané fotbalisty Slavie zlomil. "Když už jsme ten postupový gól dali, tak nám ho rozhodčí neuznal," zuřili všichni hráči. Co se vlastně ve studeném istanbulském večeru seběhlo? Dále čtěte: Utkání minutu po minutě x Tři rychlé góly Slavii vyřadily ze hry x O atmosféře na stadionu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JH

Slavia vyřazena školáckou chybou rozhodčího
Slavia vyřazena školáckou chybou rozhodčího
0/0
1.3.2003 11:08

Liberec

Re: Slavia vyřazena školáckou chybou rozhodčího
0/0
1.3.2003 19:25

Liberec

Re: Slavia vyřazena školáckou chybou rozhodčího
0/0
1.3.2003 19:25

fran

RE: rozhodčí byl podplacen
\problem je,že to chyba nebyla.
0/0
28.2.2003 16:50

James Smith ENIC

Vachy
Uz si nekdy videl, ze by nekdo za 35 mega nehral? To by jim James Smith i z Asie prohnal brka.....
0/0
28.2.2003 16:00

Ondřej

Korupce?
Já bych neřekl, že rozhodčí byl podplacen, třeba penalta na Adauta byla poměrně přísná, jenže ještě za stavu 0:4. Jsem slávista, ale byla to chyba rozhodčího a především otázka trochu odlišného pojetí pravidla o ofsajdu. ALe hlavně:nebýt těch zatracených 10 minut, radovali bychom se my. Škoda, už jsem křičel radostí, rozhodčí mi ji však kazil.
0/0
28.2.2003 15:20

karel mrázek

Rozhodčí byl podplacen
Podle mě byl rozhodčí ovlivněn finanční sumou,protože tak do očí bijící chybu by udělal jenom vůl nebo podplacenej rozhodčí.
0/0
28.2.2003 13:33

Prcin

Re: Rozhodčí byl podplacen
Máš pravdu. Ten Ital měl strach, že by proti Laziu v dalším kole hrála hrozně dobrá Slavia. Besiktas je přijatelnější soupeř, protože na jejich stadion chodí 8 tis. diváků a jsou hrozně potichu. Na druhou stranu, aby se Italové nezalekli komorní až strahovské atmosféry.
0/0
28.2.2003 13:41

Prcin

Postoupil zajímavější
tým pro diváky. Podívejte se na atmosféru v Istambulu a na Strahově. Proč by měla postoupit Slavia, když nikoho nezajímá. Turci se fotbalem baví určitě víc než my. Na Strahově jich bylo 5 tis, víc jak třetina diváků. Fakt to nemá cenu, aby nějakej českej tým lezl dál. Vždť líní Pražáci nepřijdou ani na ligu, i když Slávka hraje o titul. ZNOVU, JSTE TRAPNÍ!!!
0/0
28.2.2003 12:36

Jirka

Re: Postoupil zajímavější
na strahově bylo necelých 13000 diváků,když už chceš být chytrej !!! Plácáš nesmysle
0/0
28.2.2003 12:52

Prcin

Re: Re: Postoupil zajímavější
Jé to je úžasný. Osm tisíc domácích fanoušků na osmifinále UEFA. To je fakt bomba a ohromnej zájem. Podle těch měst na vlajkách to byli mimopražští, kteří mají jen Spartu a Slavii. Pro Pražáky by se fotbal měl zákazat. Dvě přední mužstva českýho fotbalu nemají vlastní fanoušky.
0/0
28.2.2003 13:02

Děda Nevěda

Re: Re: Postoupil zajímavější
5.000 Turků není víc než třetina z 13.000 diváků celkem? Tak to si jdu stěžovat na moji bývalou matikářku.
0/0
28.2.2003 13:13

Kocek

Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Na Strahově bylo Turků asi 2500 + -, takže necelá třetina, spíš 1/4
0/0
28.2.2003 13:17

Děda Nevěda

Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Vycházel jsem z předešlých údajů. Dle Tvých informací je to necelá čtvrtina, spíš 1/5. Děkuji za info.
0/0
28.2.2003 13:33

Atatürk

Re: Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
A to nikdo neví, kolik turků se uvařilo ve stáncích s občestvením!
0/0
28.2.2003 13:55

komise FIFA

Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
zkuste tam kluci mrsknout jeste nejaky derivace, pak by to melo klapnout...
0/0
28.2.2003 14:13

Jirka

Re: Re: Postoupil zajímavější
No šak. třetina ze 13000 je 4 333 lidí. Takže plácáš nesmysly ty, protože5000 je víc jak 4 333.
0/0
1.3.2003 11:23

Šamot

Re: Postoupil zajímavější
No tady jsou názory, že nevěřim vlastním očím. Tak proč se ty zápasy vůbec hrajou? Nejlepší bude když se příští ročník LM a poháru UEFA vůbec nebude hrát a vítěz se určí podle toho, kdo měl největší průměrné návštevy za poslední sezonu..............Takhle jsi to myslel ty demente?
0/0
28.2.2003 12:53

Prcin

Re: Re: Postoupil zajímavější
To je docela dobrej návrh, ale omezil bych ho jen na pražský mančafty. Kdy se v Evropě (kromě InterTOTA) stalo, že by domácí tým hrál jen před 8 tis. svých fandů?. Nikdy!!!
0/0
28.2.2003 13:11

Kocek

Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Polsko, Rusko, Švýcarsko, Řecko, Norsko, Švédsko, Dánsko... mám pokračovat? Jedinej trapnej seš tu ty, nekopo
0/0
28.2.2003 13:20

Šamot

Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Díky za podporu. A ještě budu reagovat na tvoji reakci ze spodní části této stránky. Co se divíš že ti a tobě podobným nadáváme? Můžu ti říct, že na tvůj názor že Slávie udělala včera ostudu se jinak něž nějakou tou nadávkou reagovat nedá.
0/0
28.2.2003 13:42

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
ty vocase, Slavia byla trapna, Istambul postoupil naprosto zaslouzene...
0/0
3.3.2003 10:43

Kocek

Re: Postoupil zajímavější
Mám pocit že si z Brna, že jo?? Spočítej si ty wole, kolik lidí chodí v Praze na fotbal, Sparta 4000, Slavia 4000, Bohemka 4000, Žižkov 4000, dále HC Sparta 4000, HC Slavia 3000. To je dohromady 23000, když beru spíš nižší návštěvy. Kolik lidí chodí u vás ty trapáku??  Už nevim na koho, ale na jeden LIGOVÝ(!!!) zápas u vás bylo něco málo přes 900 hlav. Takže nech si kecy na Prahu, ty venkovská trumpeto a snaž se chodit aspon na ten váš boj o záchranu
0/0
28.2.2003 12:57

Prcin

Re: Re: Postoupil zajímavější
23 tis. lidí? Ty děláš jako by to bylo za každej víkend. Sla-Pri 2,5 tis, Žiž-HK - 2 tis., HC Sla-Lit 2,5 tis. Dohromady 7 tis. Když jsi u toho Brna. Nemělo Brno návštěvy kolem 35 tis. diváků. Zeptej se Dostálka, kde se mu hrálo líp. Brno-Slavia 37 tis. nebo Slavia-Besiktas 13 tis.(5 tis. Turků). I kdyby všechny pražský mančafty (5)hrály doma, tak na ně nepřijde tolik lidí, jako bylo třeba teď v Istambulu.
0/0
28.2.2003 13:33

Kocek

Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Joo, jenže Brno-Slavia maximálně 2x za rok, kdežto poháry v Praze pořád. A pokud si dobře pamatuju, ty obrovský návštěvy v Brně byly asi jen 2 sezony, pak začal Boby Hrstka krachovat a bylo po návštěvách, teď jste rádi když je vás 2000. Dále nevim, proč tu pořád dokola meleš o 5.000 turků, bylo jich tu asi 2500. A to že na Slávii chodí málo lidí je způsobeno zejména vedením, za to, že nemají kde hrát, hráči nemůžou
0/0
28.2.2003 13:41

Prcin

Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Hele, slezeme se tady v pondělí a pokecáme o víkendový návštěvnosti. Ti říkám, že na zápas Brno - Bohemians přijde víc diváků než Slavia - Příbram. A to Slávka hraje o titul a Brno se zachraňujícími Klokany.
0/0
28.2.2003 13:47

Re: Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Ale Slávka taky hraje v pondělí! od 16:40! , víme?
0/0
28.2.2003 15:10

Kocek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
Tak tak, na Spartě by taky proti Budějkám bylo 6000 hrát v neděli třeba od 15 hodin... Ale to mu nevysvětlíš, on potřebuje prostě nadávat na Prahu, to jsou ty komplexy
0/0
28.2.2003 16:16

betman

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Postoupil zajímavější
nezlob se kámo, ale klub jako je Sparta by měl mít přece jenom vyšší návštěvy. Asi je to i tím, že 4 mančafty jsou na Prahu trochu moc, přece jenom to není Londýn. Když si to srovnáš s Evropou tak je to svým způsobem kuriozita. Podobné je to jenom v Budapešti, kde jsou snad 3 nebo 4 mančafty a jinak asi nikde. Já nevím, co ti vaši fandové vlastně chtějí - stadion máte krásný, hrajete první flek už nevím jak dlouho, Poborského tam máte, párečky jsou taky dobré, vstupné přiměřené - tak nevím, kde je zakopaný pes...
0/0
28.2.2003 17:06

Ghost

Rozhodci
No je sice pravda, ze nas rozhodci zariznul, ale hosi meli promenit aspon neco a nenechat si dat 3 laciny goly za 10 minut, tatari.. Rozhodci neuznal gol, ktery byl naprosto regulerni. To proste ofside nebyl, protoze to slo na branu a to mel brankar proste chytit. No a tomu Turkovi co daval gol rukou mel vysolit rovnou cervenou, to byla jasne umyslna ruka..
0/0
28.2.2003 12:29

Boby

0/0
28.2.2003 12:01

Kocek

Hmmm
Jednak tady sleduju jak vás opět dostává do varu pan Lokomotiva64, a jednak mám pocit, že asi většina slávistů konečně procitla z toho snu. Chlapci, podzim 2001, Sparta v laufu, super výsledky v LM i v lize, jaro tragické. Slavia, podzim 2002 hodně slušnej, jaro??? Ano ano, správně, přesně tak to vidím já. Jen by mě zajímalo, čím teď enic zalepí finanční ztrátu kterou si slávisté nepřipouštěli, když už se viděli na Stadio Olimpico v Římě. Přesně jako Sparta, jste vždy o krok za námi, ale jinak to samý. Hlavně že jste se nám smáli když Košťál zcela neprofesionálně prohlásil, že chce vyhrát Uefu. Vy jste taky tvrdili že přes Turky jdete dál, holt smůla...
0/0
28.2.2003 11:59

peter

Re: Hmmm
SOUHLAS.
A už nám tu Slávisti opět brečí, bohužel ne nad svojí tragickou obranou, ale nad rozhodčím.
SPARTA FOREVER
0/0
28.2.2003 12:44

lokomotiva 64

jirko ty kluku mičudovatej
Jirko kdyby jsi měl ted nejaké problémy se sledováním, jdu ma oběd a pak mam nějaké jednání. Tak to tady zatim vydrž a hoď nejaké slovo,třeba o tom, že bylo nespravedlivé českým vypatlaným mičudám dát hotelové  pokoje ve směru příliš velkého svitu Tureckého půlměsíce.
0/0
28.2.2003 11:41

Božetěch

VACHOUŠEK
opěvovaná hvězda Slavie patřila opět mezi nejslabší hráče, společně s Petroušem. L.Doškem a černým, který nechytil jedinou střelu. Kdyby Slavie vydržela u svého předsevzetí, hrát aktivně, postoupila by. Do prvního, celkem náhodného gólu byla naprosto vyrovnaným, ne-li lepším soupeřem. Potom začala bránit a obrana byla jako ementál. Chvályhodné snad je, že to potom nezabalila. O třetím góle jesem přesvědčen, že nebyl správně uznán. V době střely Pitáka, rozhodčí zvedal praporek, protože Hrdlička byl v ofsajdu. Je mylné, že se tento hráč musí dotknout míče. Tím směrem šla střela nebo centr a hráč tam přebíhal, čímž mohl vadit brankáři. Mrtvý ofsajd se posuzuje podle úplně jiných kriterií. Proto rozhodčí posoudil situaci správně. Jako Sparťan Slaviii vyřazení nepřeju, zvláště proto,že bylo v její síle Besiktas vyřadit, ale někteří hráči tíhu zápasu neunesli.Všichni si musíme uvědomit, že nejlepší čeští fotbalisté hrají v zahraničí a ti co tady zůstali mohou jen stěží odolávat zahraniční konkurenci, resp. bohatým klubům, které nakupují po celém světě. Přesto i s tímto kádrem dosáhla Slavia na naše poměry více než se čekalo.
0/0
28.2.2003 11:38

lokomotiva 64

Jirko dal jsem to dopředu, aby se to mohli přečíst i nově příchozí
nechci být vulgární a radši ani nebudu.Je mi líto, že ti bůh nenadělil trochu sportovního nadání, ale i takoví jsou mezi námi. Nemám čas chodit na stadiony i když občas je ta atmosféra nenahraditelná. To s tvou ženou ti bohužel nemohu věřit. nějak mi to k tobě nesedí. Možná si myslíš, že každý kdo sem napíše vzkaz je Kelímkáč, ale opak je pravdou.  Možná, že ti si tady řešíš komplex nemohoucnosti. Žena se ti možná chechtá když tě vidí obnaženého. To je jedno, už mě nebaví bavit se jak ty říkáš o HOVNĚ. sleduju tě déle než si myslíš a proto tě ujištuji, že jsem nenaletěl.jen jsem tě chtěl upozornit, že jsi trochu mimo.

lokomotiva 64

Re: Jirko dal jsem to dopředu, aby se to mohli přečíst i nově příchozí
Jirko- kelímkovatej. Je škoda, že máš tak málo času chodit na stadiony. Myslím, že by jsi byl rozhodně ozdobou tábora kelímkáčů. Navíc tvuj slovník dle posledních vyjádření jistě poskytne hodně výkřiků spojených s damským  nebo mužským pohlavním orgánem. To, že mne Jirko sleduješ déle než si myslím.........h,mmmmmmmmmmmmm pozoruhodné. Budeš asi překvapen, je mi uplně jedno zda-li mne sleduješ a už vůbec , jak dlouho. Na zbývající tvé uvahy nemá cenu odpovídat, jsou to příliš složité uvahy pro hlavu připomínající kelímek  na zrzavou vodu s"cejchem" 0.5 l.
P.S. jirko - kelímkáčí, docela slušně lyžuji, jezdím na kole a občas chodím hrát volejbal. Ale to nejsou zřejmě sporty pro tyoické kelímkáče. Tak zdar a sleduj mne.
0/0
28.2.2003 11:37

lumír

Re: Jirko dal jsem to dopředu, aby se to mohli přečíst i nově příchozí
Lokomotivo je mi líto,že si mne pleteš s Jirkou.S úděsem,ale zjišťuji,že hraješ odbíjenou,kterou ja provozuji aktivně poměrně na slušné úrovni a mám odehráno mnoho turnajů.Tam se se setkal jen se slušnými lidmi.A budeš se divit co tam je kelimkáčů (mezi nimi i mnoho inteligentnějších lidí než jsi ty)a nikdo proti nim nic nemá.Jak si můžeš vůdec dovolit tvrdit,že jsou spodina ty je snad znáš?Jsi u mne ve stejný kategorii jako rasisti,ty taky hodnotěj lidi podle barvy kuže a ty je hodnotíš lidi podle toho co nosí a co pijí.Opravdu si myslíš,že každý může kupovat značkové oděvy?Jesli ano tak jsi skutečný ubožák a prober se!!!
0/0
28.2.2003 12:49

lumír

Re: Jirko dal jsem to dopředu, aby se to mohli přečíst i nově příchozí
Lokomotivo je mi líto,že si mne pleteš s Jirkou.S úděsem,ale zjišťuji,že hraješ odbíjenou,kterou ja provozuji aktivně poměrně na slušné úrovni a mám odehráno mnoho turnajů.Tam se se setkal jen se slušnými lidmi.A budeš se divit co tam je kelimkáčů (mezi nimi i mnoho inteligentnějších lidí než jsi ty)a nikdo proti nim nic nemá.Jak si můžeš vůdec dovolit tvrdit,že jsou spodina ty je snad znáš?Jsi u mne ve stejný kategorii jako rasisti,ty taky hodnotěj lidi podle barvy kuže a ty je hodnotíš lidi podle toho co nosí a co pijí.Opravdu si myslíš,že každý může kupovat značkové oděvy?Jesli ano tak jsi skutečný ubožák a prober se!!!
0/0
28.2.2003 12:57

Tonda

A co kdyby to bylo naopak
Nevím, a docela by mne to zajímalo, jak by dopadlo rozhodnutí pruhovaného, kdyby ten vítězný gól vsíli Turci. POZOR - pravidlo dnešní doby, vše co se dnes děje se děje pro peníze.
0/0
28.2.2003 11:18

Jirka

HLEDÁ SE DEBÍLEK LOKOMOTIVA
už si dostal rozum? nebo zrovna koukáš jak se manželka sama uspokojuje a nestíháš psát arogantní hlouposti.Telemerunu jsem si nekoupil,jediná kterou bych chtěl je na tvém krku.
0/0
28.2.2003 11:02

fred

Re: HLEDÁ SE DEBÍLEK LOKOMOTIVA
Lidi klid, neprovokujte toho joudu aby tady blil ty svoje kraviny. Jde mu prave o to nas vytocit a chechta se jak se mu to dari.
0/0
28.2.2003 11:08

lokomotiva 64

Re: HLEDÁ SE DEBÍLEK LOKOMOTIVA
Jirku ty kluku kelímkovatá, tobe rupli nervy a to jseš sprtovec??????????????. Hel s kolika pruhy mas teplaky z trznice od Tja-n-ga, čtyři nebo pět. Jasně my víme, že pět je více než tři.
0/0
28.2.2003 11:30

Daft

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 12:05

switch

Re: Re: HLEDÁ SE DEBÍLEK LOKOMOTIVA
Zdravím opět ujetou lokomotivu. Děkuji za představení Tvého příbuzenstva, ale žel toho pána neznám. Docela jsi mne překvapil, odhadoval jsem Tvé IQ tak na úroveň reakce na světlo a Ty umíš do pěti počítat ........nějak jsi nám utekl z diskuze o Tvých nám předkládaným kvalitám .... copak ... došli ti primitivity?
0/0
28.2.2003 12:18

Jirka

Re: Re: HLEDÁ SE DEBÍLEK LOKOMOTIVA
KOnecne si prokazal svou inteligenci.Me totiz nervy nerupl "i" ale ruply.Pravda je že reagovat na tvé ubohé názory je ještě ubožejší.Posuzuješ lidi podle jejich názoru na fotbal.škoda času zmeškaného čtením tvých plků.
Sbohem 
0/0
28.2.2003 12:38

Rocky

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 10:55

Honza

Slavia mela postoupit i za tak spatnou hru
Slavia mela regulerne postoupit, i kdyz hrala tak spatne. Venku (a zvlast na Besiktasu) se totiz nehraje na krasu, ale na ucel. A ten Slavia splnila. Dala postupovy gol a okonce si dovolim tvrdit, ze to potupi soupere o hodne vic, nez kdyby je jasne porazila. Alespon ja to tak citim, kdyz sam hraji.  Navic, Slavia uz jednou takto postoupila. Bylo to na AS Rim pred lety, tehdy taky hrali upnou tubu a pak  z niceho nic ... Jirkova Vavrova zlata noha.  Myslim si, ze kazdy kdo to zlehcuje, nepreje fotbalu. Ja take nemam treba Spartu rad, ale kdyz hraj pohary, tak ji fandim. To je jasne!!!! Nejsme prece takovi magori ako ti taliani, kdyz prisli fanousci Lacia na AS Rim fandit Slavii. To nepochopim...   
0/0
28.2.2003 10:39

Jirka

Re: Slavia mela postoupit i za tak spatnou hru
souhlasím se vším.
0/0
28.2.2003 11:04

MrCin

Asi to neměli vysílat
Já to vypl za stavu 4:0 a šel raději dělat něco jiného. Teď toho trošku lituji, možná kdybych to vypl dřív :-)))) No ale nakonec trošku škoda že jsem to neviděl do konce, ale aspoň jsem si ušetřil ifnfarktek. Btw.Myslím si že na to jak jsou na tom v ČR kluby a hráči se zázemím je to asi pohárové maximum, ne-li i trošku něco navíc. Dokud nezačnou lidi chodit na fotbal, jelikož v tom je problém. Kolem návštěvnosti se to všecko točí - sponzoři, reklama, reklamni věci, TVprava apod. Někteří lidi nechodí na fotbal bo je to tam prý sam skin a jiní chuligáni. V anglii měli podobný problemy tak před 15-20 lety a nakonec to vyřešili a ted už tam mužou chodit cele rodiny i s malými dětmi. A v tom je problém !!!!
0/0
28.2.2003 10:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze