Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Turci oslavovali, slávisté spílali sudímu

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Když se Istanbulem už od dopoledních hodin sem a tam trousí houfy mladíků s nápadnými černobílými šálami a všelijak hulákají, vězte, že se schyluje k fotbalovému zápasu místního Besiktasu. A právě tak to v ulicích města, průlivem rozděleného na dva kontinenty, vypadalo ve čtvrtek 27. února. Na pětadvacetitisícovém stadionu Besiktasu Istanbul hrála večer pražská Slavia odvetu osmifinále Poháru UEFA. Dále čtěte: Utkání minutu po minutě x Tři rychlé góly Slavii vyřadily ze hry x Ohlasy hráčů

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mitlener A.

co vlastně rozhodčí odpískal.
Po tom co rozhodčí neuznal třetí gól Slavie,běžel směrem brance Turků, otočíl se do hřiště,zvedl ruku na znamení, odkud se bude kopat.Přitom stál si jeden metr před brankovou čarou.(nebo se snad mýlím?) Co to tedy rozhodčí odpískal.Pokud odpískal údajný ofside, potom se mělo kopat z místa přestupku. To znamená někde kolem hranice velkého vápna, nebo kolem značky pokutového kopu, prostě z místa přestupku tam, kde stál Hrdlička v době kopu(centru) Pitáka.Jelikož se kopalo nedaleko brankové čáry, rozhodčí pravděpodobně odpískal faul na brankaře(nebo snad něco jiného?).Ale jaký faul na brankaře když kolem něj nikdo nestál.Prostě rozhodčí zapískal, protože branku nechtěl uznat, a až potom si cosi odůvodňoval a vymýšlel si jaký verdikt ukáže.Z pohledu televizní obrazovky nebylo postavení Hrdlíčky vidět.Turecká televize to sice několikrát opakovala,ale vždy z pohledu prostřední kamery.Jo to když dali gola Turci,opakované záběry jsme viděli z několika pozic a kamer.To také o něčem svědčí. A.Mitlener Praha
0/0
1.3.2003 13:29

jerry

Re: co vlastně rozhodčí odpískal.
Souhlasím ... všude se píše o ofsajdu (při přímé střele na branku  ) , ale i kdyby chtěl sudí takovou hovadinu odpískat ..... bylo to vůbec někde vidět??? Navíc pochybuju, že Hrdlička je takovej blb, že by se nechal do ofsajdu chytit při zahrávání přímáku (i když za stavu na hřišti, by se to snad stát mohlo) ...... to by však platilo v případě centru a ne přímé střely.
0/0
1.3.2003 17:27

JH

Slavia vyřazena školáckou chybou rozhodčího
Slavia vyřazena školáckou chybou rozhodčího
0/0
1.3.2003 11:12

ladabest

Dostali 4 branky, Slávka naopak 1. až z penalty!
NO COMMENT
0/0
28.2.2003 17:05

ladabest

Slavia nehrála dobře
Zbytečné sténat - Slavka dostala 4 góly, tak co!?
0/0
28.2.2003 17:03

igor

kdo zná web Messiny???
Napíšem mu, ne?
0/0
28.2.2003 14:47

Šamot

Re: kdo zná web Messiny???
www.domenicomessina.it Těch vzkazů už tá má Messina opravdu dost.Jen tak dál
0/0
28.2.2003 17:42

hafa

gol byl
Gol byl regulérní. Je to škoda pro český fotbal - nejen pro Slavii.
0/0
28.2.2003 13:39

Slavista - Prcin

Jak to?
V lize nám normálně i spornější góly uznávaj. Když nám to náhodou nejde, tak se hraje tak dlouho, dokud se nám to nepovede. To je fakt hrozný, co se v tom fotbale děje. Kdyby na Slávku chodilo aspoň tolik lidí, kolik je tady od "skalních" příspěvků. Dobře vám tak! Na další zápas s Laziem by přijelo 6 tis. Italů a dělali by na stadionu půlku. Rozmazlení pražáci, si nezaslouží kluby jako Sparta a Slavia.
0/0
28.2.2003 12:50

0/0
28.2.2003 12:36

xycht

Jasnej gól
neni co dodat
0/0
28.2.2003 12:22

PĚNIČKA

0/0
28.2.2003 12:14

DD-Dave

Nechápu některé "fandy"
Přečetl jsem si dost názorů na to zda byl gól regulérní nebo neregulérní, ale můj osobníí názor to nezměnilo. GOL REGULÉRNÍ BYL. To mně chce někdo řict, že když dá Beckham z přímáku gól do šibenice a van niisterloy bude stat v metrovym ofsaidu, tak že gól nebude platit??!! Kdyby gól dali Turci, tak věřím tomu, že gól bude platit. Hrdlička neměl šanci balon uhrát, sám to věděl a ani nešel do žádného souboje s golmanem. Byla to golmanova chyba. Je to ubohý, jak se ve světě zachází s českým fotbalem. Věřím, že italští rozhodčí dostali aj nějaký bonus od tureckýho majitele klubu, mimo jiné, velmi zámožného člověka. Je to ostuda. A JEŠTĚ VĚTŠÍ OSTUDA BUDE, KDYŽ SE TÍM NEBUDE FIFA ZABÝVAT A NEBUDOU HŘÍŠNÍCI (SUDÍ) POTRESTÁNI!!!!
0/0
28.2.2003 12:06

DD-Dave

0/0
28.2.2003 11:55

Božetěch

gól
nebyl v souladu s pravidly správně uznán. Míč směřoval do míst, kde se pohyboval Hrdlička a pomezní zvedl praporek. Hráč se nemusí míče vůbec dotknout, stačí, když střela nebo přihrávka směřuje jeho směrem. Nejednalo se tedy o mrtvý ofsajd, ale o normální postavení mimo hru. Místo brečení je třeba konstatovat, že někteří hráči S. tíhu utkání neunesli viz.Černý, Petrouš, L.Došek a hvězda Vachoušek Jinak si myslím, že bylo v silách Slávie postoupit, ale už zápas s Bohemkou něco naznačil.
0/0
28.2.2003 11:53

PĚNIČKA

Re: gól
No jo, zase další "myslitel" co viděl fotbal z rychlíku...
0/0
28.2.2003 12:08

pepino007

Re: gól
nemohu s Vámi Božetěchu souhlasit. gól byl regulérní, o tom není pochyb. máte poněkud zmatený výklad pravidel. postavení mimo hru totiž ve slovníku fotbalových pravidel neexistuje, existují pojmy "ofsajd" a "ofsajdová pozice". hráč Hrdlička byl v okamžiku přihrávky či střely v ofsajdové pozici, i když podle záznamu těžko říci. nikoho však svým pohybem neohrožoval, ze své pozice nemohl nic vytěžit, nikoho neovlivňoval. prakticky pouze kontroloval let míče. takže se jedná o hrubou chybu obou rozhodčích. co mě však zaráží je to, že již nikdo nediskutuje nad penaltou. nevíte, za co rozhodčí nařídil pokutový kop? já vím, za pád Adauta. žádný faul to nebyl. takže, jednou slávii pomohl, potom jí poškodil. já vím, je to hrůza, ale neměl udělat ani jedno z těchto chyb. výsledek by možná pak skončil takový, jaký nakonec skončil a nikdo by neprotestoval. slávie si prohrála utkání sama. pak najednou začala bojovat 10 minut před koncem. hrát se má 90 minut plus nastavení. je to bolest českého fotbalu vůbec. myslím si, že bychom měli být rádi, že se nikdo nezranil, že to všichni přežili a mohou opět nastoupit k ligovým utkáním.
0/0
28.2.2003 12:32

Šamot

Re: gól
Ty jsi opravdu stejně blbej jako to tvý jméno. Míč šel podle tebe směrem na Hrdličku jo? Hrdlička nabíhal do vápna přesně z jeho hranice a ten míč šel přesně pod břevno........... I když vlastně sorry, já zapoměl že Hrdlička měří 3,5 metru a kdyby skočil po tom míči rybičku tak by ho měl.
0/0
28.2.2003 13:04

Mike

Re: gól
Ten gól  BYL regulérní.Je to sice zajímavý výklad, který nám tu Božetěch nabízí, ale co takhle zápas Liberce s Brnem?Tam taky balón nesměřoval na Nezmara a ukázalo se, že neměl platit.Pravda je taková, že hráč nemusí být přímo ve směru střely či přihrávky, ale hlavně NESMÍ ze s vého ofsajdového postavení těžit.A to Hrdlička i pokud byl v ofsajdu, nemohl.To by vážně musel mít ty tři metry... Je to škoda, mělo to platit.
0/0
28.2.2003 14:19

Miláno

Re: gól
Ofsajd při střele, když hráč stojící v ofsajdové pozici nehraje míč a nikoho neatakuje? A že stačí, když jde střela, byť je to i nepovedená přihrávka, jeho směrem? Tak to bude nějaká novinka. V tom případě si prohlédni druhý gól Turků, kdo stál poslední před Černým, když Ronaldo ve skluzu dorážel. A jistě sis též všiml, že ten pomezní v 1. půli několikrát poškodil i Turky. Taky nechápu, jak můžeš napsat, že Černý neunesl tíhu utkání, když za ty góly jasně nemohl a to málo co zbylo pochytal. Slávka ukázala, i přes ten 10ti minutový výpadek, že je velké mužstvo, které dokáže zvednout hlavu i za nepříznivého stavu a porvat se o postup (a úspěšně) do poslední minuty. Bohužel, závěrěčné rozuzlení o bytí či nebytí rozhodla hrubá chyba, kterou však nemohli Slávisté ovlivnit. Takové vyřazení si Slávka nezasloužila, to ne...
0/0
28.2.2003 14:38

eQuido

(Nejen) pro marlowa
Pro všechny, kdo tvrdí, že "... Slávisti zase musí svalit vinu na někoho jiného ..." - z článku ohlasy hráčů : Slavii ... však postup do čtvrtfinále jenom tento výrok rozhodčího nestál. Tvrdil to kapitán Richard Dostálek ... "Zklamaný jsem hodně, ani si to neumíte představit. Všechno jsme ale ztratili v těch zvláštních deseti minutách. Můžeme se zlobit jen sami na sebe." ... "Když jsme dostali druhý gól, úplně nás to rozhodilo," řekl Dostálek. "A když už jsme nevěřili, najednou to šlo. Dali jsme jeden, druhý a nakonec i ten třetí postupový gól. Myslím si, že regulérní byl, ale postup jsme si prohráli sami."
0/0
28.2.2003 11:48

Joe

je to k smíchu..
tak tohle byl klasickej kousek, co si dovolí vůči "ubohejm" čecháčkům, nesmyslně posouzený ofsajd, ale co, kluci slávistický, nemá smysl brečet, protože tim akorát nahráváme těm primitivům ze sparty, který viděli stejně jako rozhodčí ofsajd a budou zase kecat, že sme ubrečená slávie - stalo se a už s tim nic nenaděláme...
0/0
28.2.2003 11:39

red

slepý rozhodčí
Podle mě to hlavní rozhodčí pořádně neviděl (a myslel si, že ten balon ještě tečoval Hrdlička), protože ukázal na místo pro rozehrání někde u brankové čáry a přitom byl ofside(možná nebylo to moc poznat) někde na hranici pokutového území. Jinak to byl regulérní gól, protože Hrdlička nebránil ve výhledu golmanovi a ani míč netečoval.
0/0
28.2.2003 11:32

siki

loupež v přímém přenosu
a/ slávistický hráč vůbec v ofsajdovém postavení nebyl a to se tudíž nemohlo změnit v ofsajd
b/ i kdyby v ovsajdovém postavení byl, nemohl se vůbec zapojit aktivně do hry /nikdy balon nemohl zasáhnout, to by musel mít křídla/, tento pomezní udělal za zápas několik chyb a ta poslední stále Slávii postup. Byla to loupež v přímém přenosu a doufám, že si ten pomezní hned tak nezamává. Nejde jen o nepostup Slávie ale i o body do koeficientu a ligů mistrů ...
0/0
28.2.2003 11:14

0/0
28.2.2003 10:43

Honza

Turci na smrt!!!
smrt vsem turkum!!!!!!!
0/0
28.2.2003 10:27

Killer

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 11:10

Jaroslav

Z meho pohledu se o zadny ofsajd jednat nemohlo,protoze v momente rozehrani primeho volneho kopu byl slavisticky hrac na stejne urovni jako predposledni branici hrac,tudiz se nemohlo jednat o postaveni mimo hru!!
0/0
28.2.2003 10:20

Rudolf

Žádnej ofsajd! Byl to podraz!
Člověk by řekl že to co si dovolili italští rozhodčí v zápase poháru UEFA se stát na mezinárodní scéně nemůže. Ale jak jsme poznali i sudí mohou být zaujatí. Nechci je nějak proklínat nebo urážet nadávkami ale tohle by se stávat nemělo. Co zbývá Slavii, hodit pohár za hlavu a soustředit se na ligu nebo se odvolat a to jak víme skoro nikdy nepomůže
0/0
28.2.2003 10:15

jirik22@atlas.cz

Jasný ofsajd !!!
Bosákova teorie o pouzování tzv. pasivního ofsajdu je poněkud zcestná (stejně tak se ovšem mýlí i pan Pavlín Jirků, ale to je více klaun než rozhodčí). Vůbec není podstatné, zda se hráč dotkne míče, či nikoliv. V připadě sporného momentu v Zápase Besiktas - Slávia hráč jevil evidentně úmysl zapojit se do hry a svou činností odváděl pozornost brankáře, rozhodně si nepočínal pasivně, ale naopak se snažil zapojit do hry. To, že míč netečoval a šel přímo do branky v dané situaci nehraje roli, jelikož hráč v ofsajdovém postavení donutil brankáře aby na něj reagoval. Gol nebyl poprávu uznán a rozhodčí se dopustil zásadní chyby pouze v momentě, kdy odpískal Adautem nafilmovanou penaltou, která dostala Slávii do hry. Turci se mohou cítit oprávněně poškozeni, protože to do té doby byla jejich jednoznačná exibice.
0/0
28.2.2003 9:58

houska

Re: Jasný ofsajd !!!
Ofsajd je kdyz hrac projevi snahu zapojit se do hry - v tomto pripade by tedy Hrdlicka musel projevit aspon snahu vyskocit, protoze se jednalo o dost vysoky balon - jsi asi slepej, protoze Hrdlicka nic takoveho ani nenaznacil.... - jednalo se tedy opravdu o mrtvy ofsajd a gol mel byt uznan....
0/0
28.2.2003 10:05

Rudolf

Re: Jasný ofsajd !!!
Á tady se nám projevil jasný sparťan anebo někdo kdo nemá rád Slavii. Po bitvě je každý generál.
0/0
28.2.2003 10:18

marlowe

Re: Re: Jasný ofsajd !!!
Sparťan ne sparťan, dostat venku čtyři fíky je ostuda, pak už zbývá jenom svalit vinu na někoho jiného, ostatně jak už je to u slávistů zvykem
0/0
28.2.2003 11:31

petr matějka jičín

Re: Jasný ofsajd !!!
ty tureckej muslime, ty asi nejsi čech(pišeš sice česky ale netušim jakto) i turci viděli že měl gól být uznán, sežeň si záznam utkání koukni se a uznej svoji blbost
0/0
28.2.2003 11:25

Šakal

Smrt cikánům
0/0
28.2.2003 9:50

Martin

Messina
PORCO BESTIA - CAZZO ITALICO 
 
 
0/0
28.2.2003 9:31

JIrka

postup x nepostup
nezlobte se na mne, ale  když hraje mužstvo 70 minut ustrašeně, bez šťtávy, jak chce postoupit???
0/0
28.2.2003 9:12

fred

Re: postup x nepostup
v poharu nema postoupit mene ustrasene muzstvo, ale to, ktere uhraje postupovy vysledek (a tim byla treba prohra 4-3)
0/0
28.2.2003 9:29

Miner

Re: Re: postup x nepostup
No to ale musi prohrat 4-3 a ne 4-2, Slavie dostala penaltu za hubicku a na zaver jim neuznali regulerni gol, takze fifty-fifty. Je to skoda, postoupit se rozhodne dalo. Je videt ze nase kluby maji proti Evrope co dohanet.
0/0
28.2.2003 9:55

Jirky

Re: postup x nepostup
Kdo si zaloužil nebo nezasloužil postoupit ? Slávka si nezasloužila postoupit, protože si nechala dát na hřišti soupeře 4 góly. Turci si nezasloužili postoupit, protože neudrželi doma stav 4:0 a nechali si doma dát 3 góly. Konec konců není rozhodující kdo si postup zaslouží nebo ne.
0/0
28.2.2003 9:56

Jenda Benda

Ofsajd
Dle pravidel kopané:
Ofsajd Hráč, který je v ofsajdové pozici, bude potrestán za ofsajd jen tehdy, jestliže v okamžiku, kdy míčem zahraje nebo se míče dotkne některý z jeho spoluhráčů, je podle názoru rozhodčího aktivně zapojen do hry tím, že
  • zasahuje do hry, nebo
  • ovlivňuje soupeře, nebo
  • získává ze svého postavení výhodu.
a k tomu výklad:
0/0
28.2.2003 9:07

Typ

Re: Ofsajd
Říkají pravidla, co znamená "zasahuje do hry"?
0/0
28.2.2003 9:42

PĚNIČKA

Re: Ofsajd - KONEČNĚ ! ! !
Konečně jasný, přesný a srozumitelný výklad pro všechny ňoumy, kteří tady sáhodlouze plkají o správně odpískaném ofsidu nebo o tom, že si někdo něco za něco zasloužil či nezasloužil. Gól padnul, byl naprosto regulérní a výsledek měl být 4:3 pro domácí - v ten okamžik postup Slavie. Nevím, kdo může tohle popřít???
0/0
28.2.2003 9:48

jirik22@atlas.cz

Re: Ofsajd
Gol byl tedy neregulerní a rozhodčí ho zcela správně neodpískal. Hráč v ofsajdovém postavení se zapojil do hry, protože evidentně ovlivňoval brankáře. Na druhé straně rozhodčí poškodil domácí, když odpískal nafilmovanou penaltu. Správně měl Adauta vyloučit za nesportovní chování!
0/0
28.2.2003 10:31

komise FIFA

Re: Ofsajd
...ses to ty Cendo???Kluku vyhulenej....
0/0
28.2.2003 15:26

fan

i sudí chce žít
Souhlasím s tím, že spoléhat na vítězství v 93 minutě je víc než hazard ale vzpomeňte si kolikrát a právě Slávia, získala cené body či postup. Jestli dostala tři kusy v deseti minutách mohla je též ve stejném čase dát. Byl to podraz ale v takové atmosféře kdybych byl rozhodčím .............
0/0
28.2.2003 9:06

jarmila

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.2.2003 8:48

Cartman

Re: Sparta
Vždycky jsem rád, když se zapojí do diskuze i nějaká sparťanka, aby nám  ukázala svou mentální nadřazenost...
0/0
28.2.2003 9:20

kopyto

Re: Re: Sparta
To jste rekl moc pekne, pane Cartmane. Vlastne jste mi to takrikajic vzal z ust.
0/0
28.2.2003 11:41

fan

Re: Sparta
skoda ze si nepripojila fotku - urcite by twuj inteligentni vyraz ozivil twuj jinaq ne zrowna inteligentni prispjevek - kolik si rano dala piv nes si sem vyplodila tuhle jednu vjetu [jestli se to da nazvat wjetou ... :)] jinak ke slawiji jenom - SKODA - ale dem dal aneb. sparte zwoni hrana ... :P
0/0
28.2.2003 12:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze