Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze sparťanské šedi zasvítila jediná akce

Sparta se hubeným vítězstvím nad Českými Budějovicemi v dohrávce 17. kola fotbalové ligy vrátila do čela tabulky, ale s pompou se přes Slavii nepřehnala. V utkání jí v šedivém představení stačil jediný světlý moment, aby získala tři body. Snad jen pět vteřin trvala gólová akce, kterou začal Zbončák a dokončil Jun. Hosté na Letné občas zazlobili, ale ke gólu je jejich proslulé standardní situace nedovedly, podobně jako obří šance Svobody.Utkání minutu po minutě x Sparta se dál trápí, ale zvítězila a opět vede

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lokomotiva 64

Jsem tady !
Sparto ubbuububbuububbuububububububub
0/0
25.2.2003 15:37

Čiko

Úroveň
  Vždyť je to jedno jestli Sparta, Slavia, Teplice, Ostrava a nebo někdo jiný. Hlavně se podívejte na ty výkony mužstev a jaký se hraje fotbal. Vždyť na to se nedá dívat. Tak do hlediště lidi nepřitáhnou.
0/0
25.2.2003 14:04

toto

Zlatej Hřebík...
0/0
25.2.2003 12:20

fido

Nevíte někdo...
...kde je lokomotiva64 a jeho inteligentní a vtipné komentáře?  Móc mi chybí
0/0
25.2.2003 11:35

fido

Kotrba a Tobiáš
Já myslím, že se vyznamenali oba trenéři. Nechápu jak mohl být Kotrba spokojený se 60 minutana hry a Tobiáš je asi skrytý fanda SParty, když říká, že na zvrat proti tak silnému soupeři už neměli. Tomu se musím smát. Nemám rád ani CB ani S, zápas jsem neviděl, ale zřejmě to byl dost špatně odehranej zápas. Zatímco ze strany S to byl možná výpadek, tak CB na to prostě nemaj. Pokud by se S měla stát mistrem s tím co momentálně hraje, tak to teda potěš. Pevně doufám, že Slávka ve čtvrtek vyhraje. Titul mě jako slávistu moc nezajímá, ani kdyby ho Slávka vyhrála. Myslím, že se moc přeceňuje.
0/0
25.2.2003 10:25

Je fuk jak hrajeme,ať žije Sparta a ať zhyne slávije
0/0
25.2.2003 10:02

Ewing

Re:
Když už píšeš Slavie (a s malým s), tak tam nepiš j, protože buď nevíš, jak se to píše - takže jsi jen trochu hloupej, nebo to tak przníš schválně - takže jsi hodně hloupej a k tomu ještě dost omezenej...:-(
0/0
25.2.2003 12:31

Reagan

Logická úvaha.
Z krátkodobého hlediska Spartu hřejí 3 bodíky za tu hrůzu, ale z pohledu jara je i laikům jasné, že s touhle hrou Sparta titul nezíská. V každém těžším utkání bude ztrácet body a začne to již Ostravou. Pokud tam prohraje, je po příštím kole na špici Slavie. Možná ani nebude muset rozhodovat derby. Ale už se nesmí opakovat "Bohemka".
0/0
25.2.2003 9:57

nowos

Re: Logická úvaha.
Jenže hochu, Sparta nerozdává slabým soupeřům (viz.Bohemka, na podzim Hradec) jako Slavie. A bohužel pro ni je těch slabých víc.
0/0
25.2.2003 11:10

Vanous

Re: Re: Logická úvaha.
mas recht! sparta rozdava pouze silnym blsanum a zlinu :))) ty fakt nemas pamet! nebo mas rude zatemnelej mozek!!!
0/0
25.2.2003 12:30

Kocek

Re: Re: Re: Logická úvaha.
Neboj se, my si taky pamatujem tu vaší bídu s Jabloncem, v Hradci, v Příbrami.. :o)))
0/0
25.2.2003 12:36

Vanous

Re: Re: Re: Re: Logická úvaha.
ale coz o to, to si taky moc dobre pamatuju, akorat tady nedavam rozumy, ze body slabejm nerozdavame. stejne jako tu netvrdim, ze obhajujeme titul. ono nejdriv myslet a potom psat je trochu lepsi nez jenom psat a nemyslet :)))
0/0
25.2.2003 12:53

Beňo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.2.2003 9:56

Dave

Chce to čas
Sparta hrála špatně, ale musíme vidět, že má v týmu 3 úplně nový hráče: Homola, Pergl, Zbončák. Navíc hrál Petráš nalevo, což není jeho post, Jun toho zatím v lize moc nenahrál. Prostě to chce čas, nechci omlouvat to, že si kloudně nepřihráli na tři metry, to by se stávat nemělo, ale řada věcí se jim musí zautomatizovat, jako se to povedlo Slávii. I Zidane, kterej je lepší než celá Sparta, se v Realu půlrok zabydloval, než tam s ním byli spokojený. A HLAVNĚ TO CHCE HRÁČE PODRŽET A NE NA NĚ PÍSKAT A ŘVÁT PO KAŽDÝ SEBEMENŠÍ CHYBĚ!!! V tom hrajou prim důchodci, který sice Spartu nepovzbudí, jak je sezona dlouhá, ale na hráče řvou od začátku do konce. Samozřejmě ale zdaleka nejde jen o ně. Argumenty typu, že jsou za to královsky placený, tak by se jim to nemělo stát neberu.....myslíte, že třeba v Anglii hrají hráči bez chyb? Myslím, že ne, ale pískot a sprostý urážení "svých" hráčů tam neuslyšíte. A argumenty typu, "že to flákaj"......no nevim, ale ve Spartě není moc hráčů, který by si to mohli dovolit (buď jsou nový, nebo hrajou o místo), výjimku tvoří snad jen Poborský.
0/0
25.2.2003 9:39

Karel Omáčka

SLAVIA PRAHA
AŤ ŽIJE SLAVIA PRAHA !!!!!!!!
0/0
25.2.2003 9:24

Dylla

Re: SLAVIA PRAHA
Troufam si nesouhlasit.Pokud me neklame zrak tak ste prave jen remizovali s poslednim a to vas cekaji este tezsi zapasy.Bez ohledu na to ze dotahovat se musite vy a ne Sparta.
0/0
25.2.2003 9:31

Karel Omáčka

Re: Re: SLAVIA PRAHA
Proboha ty nemáš oči !!!
Podívej se na hru Sparty. To je parta HIC.
 
0/0
25.2.2003 9:33

supersonique

Re: Re: SLAVIA PRAHA
hele ty dylino,
 
to ze Sparta utpela dalsi vyhru neznamena, ze vyhraje ligu...
 
SKS4EVER
0/0
25.2.2003 10:07

Jan Turek

SLAVIA PRAHA !!!
SLAVIA PRAHA MISTR LIGY 2002/2003
 
0/0
25.2.2003 9:21

Jan Turek

SLAVIA PRAHA !!!
SLAVIA PRAHA MISTR LIGY 2002/2003
 
0/0
25.2.2003 9:21

Očima Experta !!!!!

Sparta na sestupu !
Letos skončí Sparta čtvrtá. Příští rok spadne z ligy. Hraje hroznej fotbal. Vsadˇ si ve Fortuně.
AŤ ŽIJE SLAVIA PRAHA
0/0
25.2.2003 9:17

Kocek

Re: Sparta na sestupu !
Ty se hlavně starej o ty vaše nazdárky, černý fondy se brzo projeví a budete hrát v druhý lize se Spartou, ale béčkem
0/0
25.2.2003 12:32

Myfernet

Fotbalek
Pekna propagace fotbalu od vicemistra. Du si koupit permici, at uz neprijdu ani o minutu hry tehle "techniku" :-)) 
0/0
25.2.2003 8:57

Typ

clar má pravdu
Sparta potřebuje povzbudit. To možná ze všeho nejvíc. Mějte, lidi, trpělivost. Je to novej tým, kterej se teprve musí sehrát.
0/0
25.2.2003 8:54

chachris

a ještě červená hlava inteligentního Hubschmana
0/0
25.2.2003 8:50

Aferrado

Re: a ještě červená hlava inteligentního Hubschmana
Přes Hübschmana nikdo neprošel. Byl nejlepší na hřišti.
0/0
25.2.2003 9:41

clar

Hnusná hra?
Tak nevím. Pořád tady dokola čtu, jak to bylo nezáživný a že Sparta hraje hnusnej fotbal... Tejden co tejden. Všimli jste si ale nějakých pozitiv? Já jo: po odchodu Jirky Novotnýho už Sparta nehraje hnusný nakopávaný míče dopředu směrem na Horsta a na Vráťu (to že poslední sezony už ve Spartě nebyli asi Jirka nepostřeh). Na druhou stranu mi přišlo, že vzadu to (až na Grygeru) nějak skřípe. Mám docela strach co s tím provedou příští tejden Svěrkoš s Lukešem.
A ještě jedna poznámka - zase k hnusnýmu fotbalu. Co má hráče motivovat k tomu aby makal a vyždímal ze sebe všechno??? Tři tisíce diváků? Neni lepší přestat prudit na komentátory a radši jít na stadion? Je to trošku uzavřenej kruh, protože každej napíše, že na tu bídu chodit nebude.  Leckterá lopata určitě namítne, že za ty prachy, co fotbalisti berou MUSEJ makat na 100%... Blbost. Vy někdo makáte na sto procent když píšete v práci příspěvky na net? Jasně, takový prachy asi nikdo z nás nebere, ale to je zkrátka profesí, kterou děláme. Dokud nebude hnát fotbalisty kupředu vyprodanej stadion, nikdy se nevymotivujou natolik, aby makali na hranici svejch možností...
0/0
25.2.2003 8:45

luke

Re: Hnusná hra?
Máš pravdu, na takovou bídu přijde opravdu málokdo. Peníze, které bych utratil za cestu (cca 35 km) a za vstup, dam radši na povodně - to je aspoň na dobrou věc. A že nehrajou na 100 %? Klidně ať hrajou na míň, ale aspoň 2 dobrý přihrávky za sebou by si mohly dát - to je základ, kterej zvládnou v mladších žáčcích.
0/0
25.2.2003 8:54

Michal

Re: Re: Hnusná hra?
Přesně tak, asi neexistuje mužstvo, které vždy hraje na 100%. Ale že nejlépě placení lidi ve svém oboru mají základní nedostatky asi tolerovat nelze a lidi to určitě nepřitáhne. Taky nemakám v práci pořád na 100%, ale umět ji musím.
0/0
25.2.2003 9:11

suomi

výkon
Sparta má 3 body a tak to je. Nic víc a nic míň. Ale jak může ten blbec Tobiáš po skončení zápasu říct do TV, že byl spokojený s hrou ČB tak to je síla. Nepřihráli si, za půlkou už vůbec neudrželi míč a když se dostali do té jediné šance tak to nepochopitelně zazdili (tím nechci snižovat zákrok Blažka). Zoufalý výkon ČB, které opravdu nepatří do 1. ligy.
0/0
25.2.2003 8:22

gogol

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.2.2003 8:44

suomi

Re: Re: výkon
Máčko seš ty tady nejde o to, že půlka týmů hraje blbě , ale že Tobiáš řekne, že je spokojený s předvedenou hrou. Sparta hrála včera hrozně to je jasný ale tím spíš mohly Budějovice urvat aspoň bod jako třeba Zlín, který tam na podzim vyhrál.
0/0
25.2.2003 9:05

Michal

Re: výkon
No jo, ale kdo tam podle předváděné hry vlastně patří?
0/0
25.2.2003 8:45

creer

Re: výkon
Sparta ma porad (i kdyz uz poradne vycpely) punc klubu, ktery je o krok vys, nez zbytek ligy, proto chapu, kdyz Tobias po zapase na Letne, ve kterem se Spartou v pohode drzel krok a klidne to mohlo skoncit plichtou, rekne, ze je vcelku spokojenej. Co ale nechapu, jak to muze rict Kotrba! To je videt, jaky ma asi s tim tymem hvezd ambice...
0/0
25.2.2003 8:55

Krysar

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.2.2003 8:03

Kocek

Re:
Prej vám zdražej toluen, tak si nakup do zásoby a nevotravuj tady těma kecama ty špíno kanální
0/0
25.2.2003 8:06

Mark

Re: Re:
Nedavno jsi tady prohlasoval, ze se snazis reagovat slusne - to je ten priklad? Jinak samozrejme toluen je jiz nakoupen v dostatecnem mnozstvi (To byl vtip. Vtip-chapes?)
0/0
25.2.2003 8:16

Kocek

Re: Re: Re:
Ftip byl dobrej, ještě teď se směju :o)) Reaguju podle toho na co reaguju, a tenhle týpek mi nějak nepadl do oka, nemůžu za to že ho nesnášim
0/0
25.2.2003 8:28

Mark

Re: Re: Re: Re:
Ok,tak jo :)
0/0
25.2.2003 8:38

Kocek

Nic moc, souhlas
Nečetl jsem další stránky, nějak už mě unavuje pořád tu číst to samý. Jen podotýkám že ač Sparta nehrála opravdu nic moc, tak Budějice hrály výborně. Jakýkoliv náznak šance Sparty řešili hráči ČB faulem, k našim hráčům přistupovali rychle a to se pak hraje velice špatně. Trochu mě překvapuje Poborský, jestli si tento pán přišel do Sparty skutečně užít příjemně placený důchod, tak doufám, že Kotrba dostojí svým slovům a prostě ho hrát nenechá.Takový hráč NESMÍ zkazit jedinej centr, a on nedal ani jeden dobře. Na druhou stranu je logické, že mužstvo je z poloviny nové a musí se sehrát. To trvalo Slávii celý loňský jaro a skončila v lize 5. Nám to bude taky nějakou dobu trvat, ale o titul budem bojovat až do konce, i v tom je velikost Sparty.
0/0
25.2.2003 7:56

Vanous

Re: Nic moc, souhlas
poborak byl hlavne zralej na rudou. ten loket do hlavy sedlacka byl vystavni! a jeste se pak divil, ze sedlacek lezi na zemi a ze on, pan mistr, nemuze rozehrat roh.
jinak vyborne hral grygera, na to se fakt dalo koukat.
0/0
25.2.2003 8:08

Typ

Re: Re: Nic moc, souhlas
Souhlasim, Grygera byl ze Sparty nejlepší. Líbil se mi i Zbončák a pár dobrejch zákroků měl Hybšman. Poborský opět dokázal, že je vynikající fotbalista, ale že se mu nechce hrát. Do Sparty přišel, protože je to náš nejlepší klub a protože mu nabídli nejlepší prachy. Tak to tady dohraje. Co by se dřel, už je přece za vodou.
Trochu se mi nabízí srovnání s Frýdkem. Ten sice půlku utkání odchodí, ale když se zrovna promenuje někde, kde je míč nebo o něco jde, tak maká naplno a dře jak vůl. Pro tým. To mi u Poborskýho chybí.
0/0
25.2.2003 8:45

Crimble Crumble

Re: Nic moc, souhlas
Mužstvo je z poloviny nové prakticky neustále, takže pochop, že se nesehrají nikdy. Poborský je velký vezír a slávista, to taky pochop. A co by měl dělat jinýho, za ty prachy... co bys chtěl?
0/0
25.2.2003 8:32

Ďourek

Re: Nic moc, souhlas
U Poborského je podle mně stejný problém jako u všech hráčů, co se vracejí ze zahraničí, ať už s nepořízenou, nebo se štítem - ztráta motivace. Všiml sis, že z navrátilců stoprocentně uspěli jen dva (Kadlec a Němec) - ti kteří nešli do klubu s ambicemi, ale sami prohlásili, že si ještě chtějí zahrát. Ber to tak, že každý mladý kluk má chuť něco dokázat i před prázdnými tribunami a na špatném terénu - má motivaci vykopat si přestup do zahraničí, ale hráč, jenž už prošel těmi nejlepšími ligami a ví, že už se nikam výš neprokope (maximálně do LM a ta je daleko - myslím časově, aby ses hned neurážel)? Vždycky jsem si myslel, že ztráta motivace je blbost, ale na vlastní kůži (byť samozřejmě v amatérkém měřítku) jsem poznal, že existuje a hlavně se s ní nedá nic dělat...
0/0
25.2.2003 8:41

Ďourek

Re: Nic moc, souhlas
Slavia se loni sehrávala, ale za páté místo mohl spíše zpackaný podzim odehraný bez koncepce - na jaře už Slavia vyválčila alespoň pohár. Podle mně je Váš problém spíše v obchodnickém přístupu Košťálově - kdyby neprodal Čecha, mohli jste být v lize mistrů. Mareš Horák i Šírl k Vám loni přišli jako potenciální reprezentanti, Jarošík už v repre byl a on je teď prodá do Ruska... K tomu, aby se ještě zlepšili se musejí utkávat s lepšími soupeři, než jsou sami - podívej se jak se vypracovali Ujfaluši, Jankulovski, či Jiránek! Startovní čáru měli stejnou, ale každý týden hrají proti týmům, kteří mají ve svých řadách mistry světa a nejlepší světové hráče. I takové kopýtko jako je Robert Vágner si bez manažera dojednal angažmá v bundeslize. V zápasech s Kazaní, či Jaroslavlí ostruhy pro mezinárodní fotbal nezískají. Jako Slávistu mě samozřejmě těší, že jste se těhle hráčů zbavili, jako fanouška národního týmu mě štve, že šli do Ruska - to jste si je radši měli nechat!
0/0
25.2.2003 8:50

betman

Re: Nic moc, souhlas
proti takovým urputňákům se hraje hrozně blbě, ale i tak mi připadali ti vaši kluci nějací zatavení
0/0
25.2.2003 9:14

ndavid

Vo co jde
Sešívky hráli ještě větší tužku na Bohemce, mají bod, Sparta až na jednu vyjímku Budějky do šance nepustila, sama jich měla 5, má tři. Tak se sešívky moc netrefujte, byly jste tohle kolo horší. 
0/0
25.2.2003 7:55

pan Feroslav

Re: Vo co jde
Já bych neřekl, že sešívky hráli na Bohemce až takovou tužku. Tak do šedesátý minuty to byla pohodička, aktivní hrou klokany k absolutně ničemu nepustili. Pak ale bohužel z naprosto nepochopitelných důvodů jako by úplně rezignovali na hru dopředu a dovolili tim Bohemce dostávat se stale častěji k blízkosti vlastní branky, z  čehož resultoval zasloužený vyrovnávací gól (i když ze standartky, ze hry si Bohemka nevytvořila lautr nic).
 
0/0
25.2.2003 9:20

nowos

bída
Jako jeden z mála odvážných, kteří si našli cestu na stadion, musím objektině napsat, že to byla bída. Naši hráči postrádají základní herní návyky ( zpracování míče  jim obzvláště nejde, několikrát jim to málem vyrazilo zuby, přihrávka na tři až pět metrů je ještě horší) a z toho pramení všechny ty nepřesnosti , kterých je za zápas více než požehnaně. Z toho se dále rekrutuje hra na náhodu, která nás ne a ne opustit a to už tam je třetí trenér. Když připočtu totální nenasazení a nezájem vyplývá z toho ona výše zmíněná bída, která se ale vedení a realizačnímu týmu líbí, takže já opravdu nevím.Budu ale optimista a tak doufám ve zlepšení  a nebojím se o obhajobu titulu, protože taklhe blbě hrála i Slavia, Liberec i Teplice.
0/0
25.2.2003 7:53

Vanous

Re: bída
co vy obhajujete, ty popleto? ti je 15 a zacals sledovat fotbal letos, protoze ti o nem rekl starsi kamarad?
0/0
25.2.2003 8:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze