Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nedvědův ani Kollerův gól na výhru nestačily

Až v nastaveném čase se v zápase fotbalové Ligy mistrů na stadionu Manchesteru United prosadil nejlepší hráč Juventusu Turín - Pavel Nedvěd. Jeho branka však už nic nezměnila na tom, že tři body zůstaly na Old Trafford. Ani druhý český reprezentant Jan Koller se nemohl ze svého gólu radovat naplno. Jeho tým Borussia Dortmund v Madridu také prohrál 1:2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fanda

Méďa
Všichni mohli vidět,jaký rozdíl je mezi Rosou a Nedvědem.Méďa je už delší dobu uznávaný experty všude, jen ne doma.Potvrzuje posledních pár roků výbornou výkonnost. Rosa má nestabilní formu. Někdy září, ale pak jenom bojuje. Až se dokáže prosadit po celou sezonu, bude teprve na úrovni Médi. Fandím samozřejmě oběma. 
0/0
20.2.2003 17:13

tomik.tomas@seznam.cz

Re: Méďa
co to meleš, rozdíl je podstatný, méďa ma dynamit v noze a snaží se nic nezkazit a poctivě bojovat, ale nic nevymyslí, krom sem tam jasnejch přihrávek, a v juve hraje i proto že ten jejich je tým je krizovej jako celá italská liga a repre!!!!!a rosa je tvůrce hry a neustále podstupuje souboje jeden na jednoho a snaží se hrát na jeden dotyk, a z toho vyplívají často chyby ale i gólové přihrávky a přehrání soupeře. takže tak bych to viděl ale jen ať jim to šlape a dotáhnou náš nároďák na šampionát a třeba i do finále:))))
0/0
20.2.2003 18:11

Milacek publika

Pane redaktore videl jste ty fotbaly alespon v setrihu?
Asi ne jinak by jste musel napsat ze Manchester byl od pate minuti do doby nez dal druhy gol uplne v haji a diky tomu ze Meda nedal tu prvni tycku do branky vyhral. Jinak super zapas. Forza JUVE, MILAN, INTER!!!!
0/0
20.2.2003 15:45

tomik.tomas@seznam.cz

Re: Pane redaktore videl jste ty fotbaly alespon v setrihu?
co to plácáš!!!byl to souboj ve středu pole ale bez šancí a juve je mančaft bez fotbalovýho myšlení, manchester je v klidu držel od brány přihrávkama na jeden dotek a jediné co ohrožovalo branky byli centry.
0/0
20.2.2003 18:14

go

Nevím jak, vy...
ale mě se zápas Real - Dortmund moc zamlouval... nakonec sem však rád i za ty dotlačený góly--  REAL MADRID FOREVER  jO a díky, že budou dávat Ajax - Arsenal, kdo by byl zvědavej na nějakou Barcelonu
0/0
20.2.2003 14:27

xt

ach jo
Je třeba si uvědomit ,že Nedvěd je o dost starší než Rosa ,už taky posbíral hodně zkušeností. Až bude Rosovi taky tolik ,bude určitě hrát líp. Nedvěd v jeho letech taky hrál jinak. Pamatuji ho ještě ve Spartě jako statečného sběratele žlutých karet.
0/0
20.2.2003 11:56

Niinima

ManU-Juve
Oba týmy múzou zahrát líp, ale bylo to ovlivněné rychlou brankou. ManU vyhrál zaslouženě, vyhrávali osobní i hlavičkové souboje, v klíčových chvílích byli tvrší než Italové. Ale bylo to hodně ovlivněné tou chřipkou, zápas se měl odložit. Co bylo vidět ze sestřihu, Rosa se na Realu jen bezděčně potuloval, něco se děje... Koller teď hraje výborně ale jak již bylo řečeno, nedvěd je dnes ale i dřív nejlepším českým hráčem. Škoda Borussie, goly ktere dostaly byly dost smolny. Raul potvrdil, že goly umí dávat ze všech pozic a je v útoku jasna dvojka za Henrym.
0/0
20.2.2003 11:04

Kmocháč

Dobrý fotbal
Cau ale ty co jsi psal ze fotbal nic moc tak tomu asi moc nerozumis.Vcera tam bylo vse rychlost, perfektní zpracování míče v rychlosti a vše ostatní.Příště se podívej na naši ligu ta je oproti tomuto zápasu jako zpomalený film.Cau jen více takových zápasů v televizi.
0/0
20.2.2003 10:33

pesek

Jan Berger
sledovali jste nekdo vcera studio na ct2? Konecne jsem mel tu cest poznat trochu vic "experta" Jana Bergera. Nechci se spatanu nijak dotknout, ale ted uz chapu, proc se ho chce spartanske vedeni zbavit. Vedle neho mi totiz Lada Vizek pripada jako inteligentni a moudry clovek. Za celou dobu nerekl jedinou souvislou vetu. Sedelo na u televize asi 10, ale tak dobre sme se dlouho nepobavili. Jedine co z nej vypadlo bylo asi 300x samozrejme, 200x urcite, myslim si (to trochu prehanel), vlastne a zejo? Vsimli jste si toho nekdo??? My sme se fakt valeli smichy, zvlaste kdyz uplne cely rozhovor zakoncil slovy samozrejme,urcite
0/0
20.2.2003 10:08

Michal

Re: Jan Berger
Naprosto s tebou souhlásím a korunu tomu nasadil větou, cituji: "Třeba takový Nistelrooij nebyl celý zápas vidět a pak vstřelil branku". Tak to bych se z toho po...
Niistelrooij byl evidentě jeden z nejlepších a nejaktivnějších hráčů na hřišti, to musel vidět i člověk, kterej na jedno oko nevidí a druhý je slepej.
Hooooonza Berger!!!!
0/0
20.2.2003 11:18

tomik.tomas@seznam.cz

Re: Re: Jan Berger
jak si vůbec dovolujete někoho takhle urážet, je to člověk který nás poctivě reprezentoval a snažil se dělat co nejlépe to co uměl. a třeba vzdělání atd muselo jít stranou.a tím nemyslím že by pan Berger byl nevzdělanec to v žádném případě. kolik fotbalistů je na tom lépe aby mohli vystoupit v televizi a vésti tam 2. hodinový dialog na jedno téma na tož vy ňoumové!!!!!
0/0
20.2.2003 18:20

JANČA

Zápasy
Sleduju LM pokud možno pravidelně, fandím Manchesteru, ale musím říct (je to můj názor), že oba včerejší zápasy zdaleka nedosahovaly kvality zápasu Barca-Inter, který se hrál v úterý. Podle mě to byl jeden vůbec z nejlepších zápasů v poslední době!!!!
0/0
20.2.2003 8:40

Maršál Malinowski

Re: Zápasy
Hlavně výsledek se mi líbil ...
 AC Milano
0/0
20.2.2003 12:03

záložník

Rosický a Zidane
Viděl jsem včerejší zápas mezi Realem a Dortmundem a to celej. Real sleduju pravidelně a Dortmund poslední dobou taky.
Nevím, proč všichni dělají z Rosického "boha" a "špílmachra", včera to určitě nepředvedl. Právě Zidane mu včera jasně ukázal, co je to tvůrčí schopnost, co je to tvoření hry a hlavně jak vymyslet super přihrávky.
Uznávám, že v přátelském utkání Zidane hrál nejhůře jak jsem ho viděl, ale tak nemůže se dařit pořád.
Poslední dobou mám čím dál větší pocit, že Rosa v Dortmundu stagnuje, myslím, že jediné, co se naučil nového v Německu je tvrdost, ostré skluzy a typická zarputilost. Jasně, že tohle vše je ve fotbale taky potřeba, ale Rosa je především aspoň podle mě technickej hráč, který by se měl věnovat spíš tvoření hry než kosení protivníků.
Myslím si, že Rosu srovnávat se Zidanem opravdu nejde, protože Rosa na to zatím fakt nemá.
0/0
20.2.2003 8:32

jirik22@atlas.cz

Re: Rosický a Zidane
Taky jsem se díval na Dortmund a ani jednou jsem nepřepnul na MU. Nicméně ti musím hodně oponovat. Koller byl vůbec nejlepším hráčem na hřišti a v první půli hrál Rosický výborně a jasně předčil Zidaneho nebo Figa. Je škoda, že je nucen si spoustu míčů vybojovat sám a nedostává je od spoluhráčů jako na podnose (což je výhoda Zidaneho a spol.), nicméně jeho přihrávka z první bez jakéhokoliv zdržování hry je prostě unikum a v tom se mu nikdo na světě nerovná. Fantastický zrychlení k tomu. Zidane měl hezkou nahrávku na Ronalda (hrubá chyba špatného Wornse), ale jinak žádný zázrak. V druhé půli byl Rosa ve hře dopředu příliš osamocen. Jinak Koller a Rosa jsou hráči světové třídy, ale zřejmě jen pro ty, co tomu opravdu rozumějí !!! Těm ostatním se líbí třeba takový Vachoušek a s těmi nemá cenu vůbec diskutovat !
0/0
20.2.2003 11:50

záložník

Re: Re: Rosický a Zidane
Koller a nejlepším hráčem na hřišti??? Určitě ne, asi jste sledoval jiný zápas.
Rosický vyniká skvělou herní činností, ale zatím v žádné z nich natolik, aby v tom byl nejlepší na světě!!!
Je hezké, když se někdo ohání tím jak tomu rozumí
0/0
20.2.2003 12:04

BigApple

Re: Re: Re: Rosický a Zidane
je opravdu hezké, když se někdo ohání tím, jak tomu rozumí, že záložníku???  obzvláště tvá věta o skvělé herní činnosti je opravdu skvost, naprosto jasná, srozumitelná a gramaticky správná.hahaha.
0/0
20.2.2003 18:08

go

Re: Re: Re: Re: Rosický a Zidane
A co jako si chtěl říci???  Když tak si zajdi na nějakou diskuzi o čESKÉM  jazyku,chytráku
0/0
20.2.2003 18:16

go

Re: Re: Re: Re: Re: Rosický a Zidane
či o českém jazyce?? opravíš mě ???
0/0
20.2.2003 18:37

zoolander

nezblázněte se z Rosickýho
byť je to pan fotbalista, k tomu, co už pár let předvádí Pavel Nedvěd v Itálii má pořád daleko... a asi mít nikdy nebude, jednou zahraje báječně, ale pak o něm tři zápasy nevíte, ten už jinej nebude... :-( škoda. Nedvěd je prostě náš nejlpeší fotbalista za posledních dvacet let minimáně, ne-li vůbec. Včera na hřišti kraloval a jindy tomu není jinak. Zato Rosa na Realu? Nahrál na góla, byť trošku nešikovně, jinak jsem ho neviděl potkat se s balonem.
0/0
20.2.2003 8:00

Šamot

Re: nezblázněte se z Rosickýho
No paráda. Já už myslel že jsem jediný kdo si to myslí. Pořád tady čtu jakej je Rosický hvězda, že si s Nedvědem v nároďáku překáží a proto by tam Nedvěd něměl vůbec být. Samozřejmě že uznávam, že Rosický je výborný fotbalista, ale momentálně na Nedvěda prostě a jednoduše nemá. Ani se nedivím, že byl Nedvěd po vyhlášení ankety fotbalista roku mírně řečeno nas.aný. Toho Rosickýho by asi ještě strávil, ale aby před ním byl i Koller, to je výsměch všemu co Nedvěd dokázal. A vzkazuju všem, kteří nemají možnost sledovat italskou Serii A. To co předvedl včera Nedvěd na Old Traford, předvání téměř v každém zápase italské ligy.
0/0
20.2.2003 8:19

Kule

Re: Re: nezblázněte se z Rosickýho
Při vyhlášení fotbalisty roku byl nasranej skoro každej kromě členů planety Nova. Italskou ligu nesleduji, nemám možnost a navíc italskej fotbal je odpornej a nudnej, ale je pravda, že Nedvěd má fazónu fakt dost dobrou. Fotbalistu roku si však podle mě nezasloužil hlavně proto, jakým způsobem se projevoval na hřišti i mimo něj při utkáních nároďáku. Ale utkání s Francií ukázalo, že se to lepší, tam se mi líbí. Hlavně vydržet.
0/0
20.2.2003 9:19

honza

Re: Re: Re: nezblázněte se z Rosickýho
Ze si nezaslouzil Fotbalistu roku za to jak se chova mimo hriste?  Podle me by to mel hrac dostat za to jak hraje fotbal a ne za to jak je "prijemnej" na novinare nebo za to kolikrat je s manzelkou/milenkou vyfocenej v nejakym bulvaru.  To by taky nejlepsi tenistkou sveta mohla byt kazdorocne vyhlasovana Kurnikovova.  Rosa je dobrej, ale na Nedveda proste zatim nema, a to ze ho preskocil i Koler je ubohy.
0/0
20.2.2003 10:08

Roman

Re: Re: nezblázněte se z Rosickýho
Nedved je v Juve pravidelne jeden z nejlepsich, to je bez debat. Problem je v tom, ze v narodaku jsou vetsinou spatny oba dva. Rosicky snad az na jednu vyjimku nezahral v repre nikdy nic a Meda jak kdy... Snad se srovnaj a pomuzou narodaku k nejakymu slusnymu vysledku a hlavne ke koukatelny hre (jako ve Francii)...
0/0
20.2.2003 10:36

Vojta

Re: nezblázněte se z Rosickýho
Nezbyva nez souhlasit. Nedved je mnohem kvalitnejsi hrac nez Rosicky. U novinaru je ovsem nejvetsi hvezda Rosa, protoze jim dava potrebne stupidni rozhovory a tak se nelze divit kdo vyhrava ankety.
0/0
20.2.2003 10:03

hero

Re: Re: nezblázněte se z Rosickýho
Ty blbečku, nejlepšího  hráče volili trenéři a hráči. Tak se zas uklidni! A u novinářů je hvězda, protože hraje v Německu a to je trochu blíž než Itálie.  Mysli než něco napíšeš!!!!!
0/0
20.2.2003 10:18

Prcin

Re: Re: Re: nezblázněte se z Rosickýho
Jo, hlasujou hráči a trenéři, a to tak, že dávaj hlasy libereckýmu kustodovi. S takovou anketou běž jinam. Rosický si nezasloužil vyhrát.
0/0
20.2.2003 11:35

Honza

Manchester vs. Juventus
Myslím, že Nedvěd byl nejlepším hráčem Juventusu, zápas byl výborný, druhá půle se mirně uklidnila, Juventus položil na lopatky rychlý gol a absence hráčů... Co dodat Manchester je nejlepší!
0/0
20.2.2003 6:20

ušatec

Re: Manchester vs. Juventus
To možná jo, ale možná ne. Škoda toho rychlýho gólu, mohlo to bejt jinak. Ale s tim se nedá nic dělat. Jen mě připadalo že Svěcený měl oblečenej ještě dres domácích, podle "nezaujatého" komentáře ... skoro jako Láďa, když mu hraje v TV tchán z Litrpůlu.
 
Jo a všem hlasujícím v anketě Týtý, neviděl jsem to a jsem rád ... když jsem si přečetl že Ropucha vyhrál nejlepšího sportovního komentátora tak jsem nevěděl jestli brečet nebo se smát. Thats all folks ...
0/0
20.2.2003 7:44

Aleš

Re: Re: Manchester vs. Juventus
Jo tak proto ten Liverpool nehraje zas tak dobře. To se ani nedivim, když za ně hraje padesatiletej Vízek. A já myslel , že tam hraje Šmicer. Asi to špatně sleduju. No všechno je možný :))). 
Jinak včerejší zápas se mi dost líbil, škoda, že to nebyla plichta. Nedvěd hrál velmi dobře. ManU má rozhodně navíc, ještě, že tam maj Beckhama a jeho pravačku. To je opravdu super přesnost.
A dneska všichni držet palce Slavii (když všichni tak myslím i Sparťany)!!!  Já jsem Sparťan, ale dneska si asi sešiju dvě trička dohromady :))).
0/0
20.2.2003 8:23

bobby blue

Re: Re: Re: Manchester vs. Juventus
ne, tam hraje Laďův tchán, a tomu je asi pětasedmdesát:)))
0/0
20.2.2003 8:28

ušatec

Re: Re: Re: Re: Manchester vs. Juventus
Samozřejmě že zeťák .... chjo .... v návalu vzteku na Ouhlíčka jsem se přepsal ...
0/0
20.2.2003 8:43

Simon B. Nehat

Re: Re: Re: Manchester vs. Juventus
Mohl bych prosim Te fakt radeji fandit nasim Turkum??
0/0
20.2.2003 12:11

JfV

Méďa vers. Rosa
Nevím, co komu provedl Nedvěd, ale pokud se porovná, co odehrávají oba, je Rosický zatím pouze učedníkem. Sice snaživým, ale jen učedníkem. Nedvěd je nejlepším českým fotbalistou, je ale neoprávněně nedoceněný.
0/0
20.2.2003 6:03

bellaman

Re: Méďa vers. Rosa
Stopro souhlasim, že Nedvěd je o dost napřed před Rosou. Ale při hlasování o Fotbalistu roku mu určitě uškodilo to, že není tolik komunikativní, potvrdilo se to při předávání cen, kdy na "otázky" R. Dlouhé odpovídal jakoby hodnotil právě dohranej zápas. Nedvěd by měl bejt víc přístupnější novinářům, ty jeho věčný uraženecký stavy (mluvim/nemluvim/možná za měsíc) mu rozhodně neprospívaj, pak by měl určitě větší šance vyhrávat podobný ankety.
0/0
20.2.2003 8:08

m

Re: Re: Méďa vers. Rosa
Souhlas, ankety vyhravaji lidi, kteri maji dobry medialni profil, nemusi byt nejlepsi na hristi.
0/0
20.2.2003 10:35

Zdenek

Hlasovani ligy mistru.....
Mike chlapce...ale Ajax uz v Tv byl a Arsenal myslim taky(ale to nevim jiste)ale pamatuji si ho jeset ze zapasu Arsenal:Valencia a inter nebyl v tv do roku 97/98 od finale uefy s Laziem....
0/0
20.2.2003 1:10

Zdenek

Hlasovani ligy mistru.....
Mike chlapce...ale Ajax uz v Tv byl a Arsenal myslim taky(ale to nevim jiste)ale pamatuji si ho jeset ze zapasu Arsenal:Valencia a inter nebyl v tv do roku 97/98 od finale uefy s Laziem....
0/0
20.2.2003 1:10

Zdenek

Hlasovani ligy mistru.....
Dneska me nasrali vsesi Cesi tohle je fakt maximalne nefotbalovej narod a jenom si na nej hraji a ani to jim nejde.... Jak muze nekdo hlasovat Ajax : Arsenal? Kvuli tomu ze tam hraje cech??Aby mohli mastit u tv pero nebo proc?? Sice fandim interu ale snazim se mit neskreslenej nazor ale mnohem lepsi a kvalitnejsi zapas bude Inter:Barca Forza Inter
0/0
20.2.2003

Mike

Re: Hlasovani ligy mistru.....
Diky takovym jako jsi ty, jsou v televizi jen zapasy Realu, Barci, Interu a Manchestru. Muzem byt radi, ze se tam taky jednou ukazou trochu jiny tymy.
0/0
20.2.2003 0:26

Lp

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.2.2003 2:36

JANČA

Re: Re: Re: Hlasovani ligy mistru.....
Dne 18. 2. 2003 ve 20.45 přímý přenost TV "JOJ" s Barcelonou a můžu říct, že si ani neťukli... Fakt je, že každý zápas je jiný!!!
0/0
20.2.2003 8:25

pozorny ctenar

Re: Re: Re: Hlasovani ligy mistru.....
no fuj, nebud tak sprosty, uplne jsem se vylekal...
0/0
20.2.2003 11:08

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Hlasovani ligy mistru.....
 AC Milano
0/0
20.2.2003 11:56

Super Fu

Re: Hlasovani ligy mistru.....
Naprostej souhlas, inter-barca bude stopro super zapas, skoda ze v interu nebo barcelone nehraje nejakej cech ( treba Petr Cech ) to by to hlasovani dopadlo jinak
0/0
20.2.2003 7:23

C.Q.L.

Re: Re: Hlasovani ligy mistru.....
Nebo Vladimír Čech... :-)))
0/0
20.2.2003 8:04

Komi

Re: Re: Hlasovani ligy mistru.....
Barcka ten zapas na Interu muze klidne vypustit...
0/0
20.2.2003 9:51

Simon B. Nehat

Re: Re: Hlasovani ligy mistru.....
Nebo cely Cechomor...
0/0
20.2.2003 12:13

bobby blue

Re: Hlasovani ligy mistru.....
oba dva zápasy můžou bejt hodně vykrutlý, na arsenal se dá rozhodně dívat...
0/0
20.2.2003 8:23

tomas r

Re: Hlasovani ligy mistru.....
Ja jsem sice nehlasoval, ale preju si Arsenal. I kdyby hrali proti FC Vaduz. Jinak finale LM Arsenal - Inter by se mi libilo, Inter je z toho zbytku nejsympatictejsi. GUNERS!
0/0
20.2.2003 9:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze