Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sparťan Homola slyšel: Pomáhal jsi Slavii

Po prohraném utkání v Teplicích sparťanskému obránci Jiřímu Homolovi kamarádi důrazně připomněli jeho někdejší sympatie ke Slavii. "Hrál jsi za Slavii a proti Spartě," slyšel dvaadvacetiletý stoper. K náklonnosti ke slávistickým barvám se dřív netajil, přitom za Slavii hrál jen rok v dorostu. "Od malička jsem jí fandil, ale teď už jsem sparťan." Stal se jím v lednu, kdy na Letnou přestoupil z Jablonce a v sobotu hrál za Spartu prvně ligu. Byl to však smolný debut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homola

.
 
 
 
                                               
0/0
19.2.2003 13:01

xt

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.2.2003 12:21

Božetěch

současná Sparta
nemá na to, aby hrála LM.Kádr se každý rok oslabuje, v naší lize se hledá jen těžko adekvátní náhrada. Pominu-li kuriozní, ze strany Sparty nešťastný gól, měl zápas jasně remízový průběh. Sparta asi doplatila na to, že ji z Teplic bude stačit bod. K Homolovi: patřil k těm lepším, co ve Spartě v sobotu hráli, rozhodně předčil talent roku Hubschmana. Pro Spartu se stalo osudným, že ze středu hřiště nepřišla kloudná přihrávka a míče byly nakopávány vzduchem, coý nebylo pro Hunala a Radu problém. Zelenka vedle ondulace nepředvedl vůbec nic a jeho hra je pro mne zklamáním. Nevím, proč nehraje od začátku zápasu Pospíšil, který byl na jaře jasně nejlepším útočníkem. Útočné duo Kincl -Jůn není kvalitní, ale nedostalo kloudnou přihrávku. Teplice si nevytvořily žádné vyložené šance a vyhrály náhodou, na to se ale poskončení ligy nikdo nebude ptát. Slávie hraje opravdu v současnosti lépe, mužstvo je dobře poskládáno, ale uvidíme, jaká bude hra s lepšími soupeři. Přes zmíněné skutečnosti jsem přesvědčen, že obě S budou hrát kvalifikaci o LM s obavou, kterou jsem uvedl v první větě.
0/0
19.2.2003 12:00

xt

penalta
Těžko říct, vypadalo to že Divecký ani pořádně nevěděl od čeho se mu balón do sítě odrazil, ten gól byl rozhodně uznatelný. Pravda ale je, že za sevření Zbončáka do kleští měla být nařízena penalta, o tom snad nepochybuje nikdo. Rozhodčí píská co vidí. Zápas skončil, jak skončil. Za chvíli bude další a jede se dál. Aspoň ta liga nebude taková nuda.
0/0
19.2.2003 10:51

Raketomet

SLAVIE SLAVIE HEJA HEJA HEJA SLAVIE
SLAVIE SLAVIE HEJA HEJA HEJA SLAVIE
0/0
19.2.2003 10:29

Tichý

Bude Homola hrát?
každopádně bude vždyť předvedl výtečný výkon, hrát asi nebude Flachbart a Pergl a možná ani Kincl no uvidíme každopádně tyhle tři byli nejslapší hráči Sparty. Kincl možná za to äni moc nemohl museli by na něj hrát jinak, stejně jako Zbončáka neuměli zatím moc využít. Líbili se mi Jun, Poborský, Zelenka, Petráš a Homola. Jinak já bydlím v Teplicích a rád bych letos viděl LM.
0/0
19.2.2003 9:11

Kocek

Re: Bude Homola hrát?
Podle mě bude hrát Flachbart, Kincl i Pergl. A nebo je ještě možnost nechat Grygeru napravo a nalevo Petráše, tím by Flaška seděl. I když levá strana díky Petrášovi nebude tak silná jako pravá. Kincl hrát bude, do vápna Budějic bude lítat jeden centr za druhým a to je přesně to, co Mára potřebuje..
0/0
19.2.2003 11:36

lokomotiva64

pravda
Díky , že naše některe mičudy -fotbaloví borci, jsou obzvlaáště vypatlaní ani bych se nedivil, že Homola byl načasován přesně na 90 minut a v dalším čase se nemohl zorientovat. A v dusledku sve přirozené vypatlanosti šoupnul mičudu do vlastní sitě v domnění , že nastoupil ve své někdejší sestavě a pravě nastal okamžik zlomu v derby Slavia -  Sparta. V šatně to muselo byt dle meho pro něj pořádné překvápko. Ale to už k vypatlanosti mičud patří.
0/0
18.2.2003 20:56

Boda

Re: pravda
Jsi magor, vypatlaný, mičuda a nevím co ještě! Navíc neumíš spojit pár slov do souvislé věty a ještě navíc asi neumíš česky!!!!! Čau, vypatlaná mičudo (pravděpodobně sešívaná, člověk by tohle totiž nedokázal napsat)!
0/0
18.2.2003 23:35

lokomotiva 64

Re: Re: pravda
neumím nic ani pít blbe kelímkáče. Co to je být sešívaný? To jako, že jsem po operaci, jak to víš . Ta kýla fakt už musela ven. Ale nevidím v to problém spoustu spousta vypatlanych mičud je taky sešívaná.
0/0
19.2.2003 8:18

vlada

Re: Re: Re: pravda
Možná ti s tím vyjmutím kýly mohli implantovat kousek mozku! Píšeš ptákoviny, na konkrétní věc nejsi schopný inteligentě odpovědět! Zdar tvé kýle, mozku a sešívkám!
0/0
19.2.2003 8:22

lokomotiva 64

Re: Re: Re: Re: pravda
Vlado - ja to mu nerozumi. Jedni píši, že jsem schíza, druhý , že si dělam srandu a přitom mam přehled,další, že jsem magor a spousta, že se baví. tak co ted s tim ty jeden kelímkáči. mam opustit chat nebo co????
0/0
19.2.2003 11:23

Kocek

Re: Re: Re: Re: Re: pravda
Hele, lokotka, poslouchaj, nenechaj se votrávit, my jim rozumíme :o)))
0/0
19.2.2003 11:31

lokomotiva 64

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pravda
díky
0/0
19.2.2003 16:12

Martin-FELL

Re: Re: Re: pravda
Spis Ti vyndali mozek  pises tu veci, kterymi te nazyvaji doma. A delaj dobre!!!
0/0
19.2.2003 19:42

betman

Re: pravda
čeče tobě bude tak 130 let, tys ještě honil fotbalisty s bejkovcem v ruce po Císařské louce...
0/0
19.2.2003 9:20

Alláh

Re: pravda
Lokomotiva IQ64
0/0
19.2.2003 16:19

Miki

Sparta stejně získá titul
...Ikdyž teď prohrála (podle mně celkem zaslouženě). Ale věřím že to kluci dotáhnou do konce. A slávisti nám k tomu stejně,jako každou sezonu, pomohou.
0/0
18.2.2003 20:28

Ewing

Re: Sparta stejně získá titul
Stajně jako pomohli minulou, co??? :-)
A prohra rozhodně zasloužená nebyla - měla to být remíza...
SLAVIE!!!
0/0
19.2.2003 13:22

wertex

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 19:50

Petemeister

Re: Sport
no mas celkem slusny kecy ,ale to je vse....sport sice je objektivni ale i neni...je i proti slavii:se napriklad podivej na znamkovani hracu slavie proti besiktasi....totalne blbe to udelali...
Jinak Slavie vyhraje titul a pokud ne,tak jen kvuli tomu ze se formujem na Ligu mistru....na tu soutez kam vy nepostoupite...
Mel si celkem zajimavej,ale pouze zajimavej tip na tu slavii s besiktasem...proste se smir ze slavie hraje o 200% lepsi (modernejsi) fotbal nez sparta a dokaze prejet takovej besiktas...
Dyt Besiktas se nedostal do sance zatimco my jsme ho valcovali (valcovali ve smyslu ze sme hrali jak sme mohli-nejlip jak slo proti ty obrane hrat)...
jo tak pospisil nejlepsim na podtim???haha..dobrej vtip:vachousek byl nejlepsim utocnikem podzimu:to by ostatne nebyl v repre a byl by tam baranek...
proste Sklavia je o 200% better nez Sparta,ktera ted muze hrat o 2.misto tak s Teplicema, ci Libercem
0/0
22.2.2003 16:52

Martin B.

dokola jen ten Homola
 
      SLAVIA  -  BESIKTAS        6 : 0
0/0
18.2.2003 19:29

kase

Re: dokola jen ten Homola
jo to jo tak ale 0:6
0/0
19.2.2003 7:54

tepák

Re: Re: dokola jen ten Homola
6:0??????? tak možná na rohy:-)))
0/0
19.2.2003 10:40

haghi

Homola, půjdeš dohola !!!
0/0
18.2.2003 19:26

haghi

Homola, dokola
0/0
18.2.2003 19:25

mathis

sešívaný Homola ve Spartě- to se mi líbí ! Další gól si dej při derby
0/0
18.2.2003 19:22

mathis

sešívaný Homola ve Spartě- to se mi líbí ! Další gól si dej při derby
0/0
18.2.2003 19:22

Petan

Spartané všech zemí,vyližte si prdel:))))))))))))))))
0/0
18.2.2003 17:15

Jiří

Pelta je modrý koktavý pták
Homola? Co to je za nýmand? Než nastoupil v sobotu za Spartu v Teplicích, vůbec jsem o něm neměl tušení. Taky že patřil k nejslabším na placu. Jo a ještě nějaký Pergl. Ten nepřihrál balón na pět metrů. Inu, pokud bude na Letné smrdět ten nekňuba Pelta, tak si v Jablonci budou pořád mastit kapsy za přestupy. Už se zase těším, až bude Pelta něco povídat v TV. Jeho holé nerozvité věty jsou unikátní, také hlasová intonace a dýchání stojí za zaznamenání. Pelta je zřejmě člen ODS, tak jako Caplár. Jenom tam se soustřeďují podobná individua.
0/0
18.2.2003 15:48

bellaman

a co komedie ze Seifertky ?
Se divim, že se tady spíš nepíše o vymyšlené penaltě na Žižkově, protože to byl zářez jak prase!!! P.S. nejsem fanda bobrova teamu :)
0/0
18.2.2003 15:41

Reagan

Jen drobná poznámka.
Ze zpomalených záběrů bylo vidět, že branky nebylo dosaženo rukou (na rozdíl od Baranka), ale nohou. Homola hlavou trefil ruku ležícího Diveckého, od ní se míč odrazil do jeho kolene (možná holeně) a teprve od něho šel do sítě. Paralela s Barankovou rukou zde tedy není na místě.
0/0
18.2.2003 15:28

jirik22@atlas.cz

Re: Jen drobná poznámka.
Když dala Sparta gol v Olomouci, tak málem padla vláda, přestože byl regulerní (i když rukou) a nerozhodl o výsledku (Sparta vyhrála 2:0). Nicméně gol Diveckého byl NEREGULERNÍ !!! Stačí si jenom nalistovat pravidla, nerozhoduje jak se mylně domnívá např. pan Hartman ze Sportu a jemu podobní, zda šlo o ruku úmyslnou či nikoliv. I neúmyslná ruka, pokud je nad hlavou, což je případ lháře Diveckého, je nepřípustná, resp. porušením pravidel, tudíž gol platit neměl. Rozhodčí ale může udělat chybu, takže o to nejde. Jde o ty nepřiměřené reakce, které souvisí s celkovou kampaní proti Spartě. Sparta jako jeden z mála týmů nekopala ještě ani jednu penaltu a rozhodčí mají evidentně strach ji písknout i v těch nejjasnějších případech, protože se bojí reakce medií. Naopak když slávistický rozhodčí Beneš vymyslel penaltu proti Spartě v Liberci, tak slízl veřejnou pochvalu ve Sportu a Procházkovo doporučení, že měl ještě Grygeru vyloučit za oprávněné stížnosti!!! To je vrchol, jak media jako iDnes a Sport zasahují do ligy, snaží se ovlivňovat rozhodčí a neštítí se žádných dezinformací.
0/0
18.2.2003 16:01

Pavel

Re: Re: Jen drobná poznámka.
ty buď nadáváš, nebo pláčeš. Jsi horší než Cipro, ale holt takoví jsou v poslední době téměř všichni rudoši.
0/0
18.2.2003 16:13

Ďourek

Re: Re: Jen drobná poznámka.
óóóó´, jak jsi spravedlivě rozhořčený, všichni Ti ubližují, buli, buli. Nějak jsem si nevšiml, že by padala vláda, kvůli jakémukoliv přehmatu rozhodčích, možná bys měl v parlamentu trochu zaintervenovat, to by padala vláda každý týden a alespoň by bylo někjaké vzrůšo i tam. K těm penaltám: proti Spartě se kopala jediná, Slavia kopala také jenom jednu - vypadá to, že všeobecný trend je pískat pouze jasné penalty a neovlivňovat zápasy odpískáním spornějších zákroků. Ovšem usoudit, že Ti všichni ubližujou podle toho, že tým, kterému fandíš nekopal v sezóně ani jednu penaltu, to chce hodně velkou představivost....
0/0
18.2.2003 16:29

Phickus

Re: Re: Jen drobná poznámka.
pravidla (z fotbal.cz), Hra rukou
" Za porušení pravidla se nepovažuje, jestliže např.  ...  hráč je v přirozeném pohybu a soupeř mu bez jeho vědomí nastřelí míč na ruku, nebo ... "
Muj dojem je, ze tohle bylo v pripade Diveckeho splneno (ruce NEMEL v nejake neprirozene poloze a tezko stihnul nejak vedome reagovat na tu hlavikcu).
 Mimochodem, Baranka nenastrelil souper, ale jeho spoluhrac, v pripade Baranka prichazi do uvahy pravidlo "Za porušení pravidla se nepovažuje, jestliže např. míč je nastřelen na ruku, kterou má hráč u těla, nebo ... "
0/0
18.2.2003 16:50

Bezďáček, Prďáček

Re: Re: Jen drobná poznámka.
No jo, to je špatnýýýýý....
hold ve odborné veřejnosti chyběj gumy, co fandí spartě... :o)
Ale né, mám sparťany rád, jsou děsně legrační (jak tým, tak fanoušci).
0/0
18.2.2003 17:53

Dave

Re: Re: Jen drobná poznámka.
Vrchol dezinformaci je hlaska, ze Barankova ruka nerozhodla o zapasu, bylo to za stavu 0:0, tak si ten vysledek v zavorce dej do svy spartansky prdele a pochop, ze to narusi treba psychiku. Ty tvoje rudossky kecy me fakt pobavily:-) SIGMAK!
0/0
18.2.2003 19:08

vlada

Re: Jen drobná poznámka.
Můžeš, pokud jsi toho schopen, tady laskavě napsat, jak se ten balon dostal na "koleno, možná holeň Diveckého"? Ještě jedno si dovoluji podotknout, že tak markantně a razantně bych chtěl, rovněž neúmyslně, dokázat změnit směr míče hlavičkovaného směrem od branky! PROSÍM pana podvodníka Diveckého, aby si vyhradil hodinku a toto mě naučil, určitě najdu okamžiky, kdy to využiji! Jinak viděl jsem hodně zakomplexovaných trotlů, ale redaktoři mf dnes, i.dnes a sportu hrají jednoznačně prim a proto jim přeji dlouhé zdraví a spokojené psaní "objektivních" blábolů!
0/0
18.2.2003 16:23

AAA Auto

Re: Re: Jen drobná poznámka.
Možná by to chtělo trochu optiky do tvejch očí, pak koupit video domů a zkusit si to příště nahrát. Z opakovanejch záběrů je zcela JASNĚ patrný, že naposledy se míč dotknul kolene Diveckého a pak už se tam došoural. Ještě předtím se míč odrazil pravděpodobně do ruky, ale gol padnul kolenem !
0/0
18.2.2003 20:08

vlada

Re: Re: Re: Jen drobná poznámka.
Máš takový dojem HŇUPE, že když se dostane míč na koleno, holeň, či cokoliv podobného rokou, ŽE TO NENÍ RUKA? Laskavě si to video kup sám, já mám tři a docela mi už stačí, vidím docela dost dobře na dálku i na blízko! Přečti si všechno, co jsem napsal, moje polemika je o tom, jak moc jsou media objektivní a co se tady dělo po olomouci a Barankově gólu, neřeším to jestli měla platit jedna, obě nebo žádná branka!!!!!!! Zdar, slepoune negramotný!
0/0
18.2.2003 21:32

X

Co se Vam nelibi?
Sparta dala v lonske sezone tolik pofidernich golu, ze je dobre ze se to otocilo. Doufam, ze jich takto dostane vic!!!!!
0/0
18.2.2003 15:10

vlada

Jsem dalek Homolu obviňovat z toho, že chtěl pomoci sešívkám! Marně přemýšlím, jak je možné při nechtěném hraní míče rukou tak markatně a razantně změnit směr letu míče! Pouze mi zde na idnes (ale nedivím se vzhledem k barevnému zaměření servru i novin) chybí podobné sáhodlouhé rozbory a spekulace (které zde dlouho běhali po Barankově brance v Olomouci) všech těch specialistů (luhový, vízek, rozhodčích a spol.) ohledně úmyslné a neúmyslné ruky a to zda měl nabo neměl ten gól platit!!!
0/0
18.2.2003 14:45

jirka

Re:
Celkem souhlasím. Netvrdím, že to chtěl Divecký (?)zamáznout rukou jako Maradona, ale je zvláštní, že snad v žádných novinách se o ruce nepsalo a vždy se jednalo o "tělo".
0/0
18.2.2003 14:51

Ďourek

Re: Re:
Neviděl jsem utkání v televizi, ale jenom šoty ve zprávách a ani jednou mi to nepřišlo jako ruka: Možná, žes seděl na stadióně jinde a měl lepší úhel, nebo to v přímém přenosu opakovali z pohledu kamery za brankou. Když to ukazovali ještě jednou v pondělí, už jsem tam tu ruku vysloveně hledal a teprve potom to trochu jako ruka vypadalo, ale jenom proto, že jsem ji chtěl vidět. Předpokládám, že novináři psali svoje články dle toho, co viděli jednou na stadiónu a naprosto chápu, že kontakt ruky s míčem neviděli...
0/0
18.2.2003 16:34

Milan

Re:
tak kdyz tam ti specialisti nejsou tak ses do toho musel pustit sam co? chytraku - tak ten iDnes necti.
0/0
18.2.2003 14:54

vlada

Re: Re:
Ty "specialisty" tady mohl čekat pouze a jen pořádný naiva, což já nejsem!!! Samozřejmě pokud by bylo "ublíženo" komukoliv ve prospěch Sparty, už by ten server byl zahlcen veškerou možnou polemikou, kolik a kterému rozhodčímu kdo dal! Nebuď ani ty naivní, dávají všichni, kdo na to mají, sešívky nejsou výjimkou (pokud teda leŽka něco nechá v pokladně)!!! A ještě tomu hňupovi nad náma: Věřím, že tě takové branky potěší, ale to pouze svědčí o tvé ubohosti!
0/0
18.2.2003 15:16

BlackJack

Re:
Ta Barankova ruka byla mnohem viditelnější, i když asi taky neúmyslná.Já bych neuznal ani jeden gól. Pravidla jsou ale podle mého názoru dost nejasná,zastaralá a měla by být změněna. Vznikala v době, kdy byl fotbal sport, ale nyní jde taky a v první řadě o prachy, takže takové upísknutí může pěkně zamrzet.To neplatí jen o rukách , ale hlavně o ofsajdech. Podle mě gól rukou by neměl platit v žádném případě, vyjma vlastence.A ještě k ofsajdům: Jak může rozhodčí najednou vystihnout okamžk např. "odkopu" a současně v ten samý čas sledovat situaci na hraně ofsajdu, kde můžou rozhodovat centimetry a paralerně uvažovat o možnosti mrtvého ofsajdu ?Ani teoreticky to na tak velké ploše neni možné.
0/0
18.2.2003 15:09

JARDA

Re: Re:
S těma ofsajdama máš pravdu, ale asi před rokem to dostali k řešení nějaký fotbaloví hlavouni dost se o tom psalo, ale pak to uvadlo. Zdá se , že se těch problémů při pískání ofsajdů nikdy nezbavíme a v českých poměrech v tom poškozený bude vidět vždy úmysl.
0/0
18.2.2003 15:26

jirik22@atlas.cz

Re: SOUHLAS !!!
Když dala Sparta gol v Olomouci, tak málem padla vláda, přestože byl regulerní (i když rukou) a nerozhodl o výsledku (Sparta vyhrála 2:0). Nicméně gol Diveckého byl NEREGULERNÍ !!! Stačí si jenom nalistovat pravidla, nerozhoduje jak se mylně domnívá např. pan Hartman ze Sportu a jemu podobní, zda šlo o ruku úmyslnou či nikoliv. I neúmyslná ruka, pokud je nad hlavou, což je případ lháře Diveckého, je nepřípustná, resp. porušením pravidel, tudíž gol platit neměl. Rozhodčí ale může udělat chybu, takže o to nejde. Jde o ty nepřiměřené reakce, které souvisí s celkovou kampaní proti Spartě. Sparta jako jeden z mála týmů nekopala ještě ani jednu penaltu a rozhodčí mají evidentně strach ji písknout i v těch nejjasnějších případech, protože se bojí reakce medií. Naopak když slávistický rozhodčí Beneš vymyslel penaltu proti Spartě v Liberci, tak slízl veřejnou pochvalu ve Sportu a Procházkovo doporučení, že měl ještě Grygeru vyloučit za oprávněné stížnosti!!! To je vrchol, jak media jako iDnes a Sport zasahují do ligy, snaží se ovlivňovat rozhodčí a neštítí se žádných dezinformací.
0/0
18.2.2003 15:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze