Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Liberečtí svými hlasy děkovali Kukovi za titul

Sedm libereckých hráčů dalo na první místo v anketě Fotbalista roku slávistického útočníka Pavla Kuku. "Vykopal nám titul, jak bychom na něj mohli zapomenout," připomněl kapitán mistrovského týmu Tomáš Janů. Obsah všech 380 hlasovacích lístků dnes odtajnil časopis Gól, a ukázalo se, že i další kuriozní hlasy přišly právě z Liberce. Janů například hlasoval pro správce stadionu. Nejblíž skutečnému konečnému výsledku naopak byli Kulig z Bohemians a Svojtka z Jablonce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wertex

Anketa na ho*no
Podle me je ta anketa cela na dve veci uz jenom samotnej prenos je des a vysledky jsou jeste horsi, Nedved je jasne nejlepsi ceskej fotbalista a co. Proste pokud budou hlasovat i hraci tak jak hlasujou tak to nikdy prestizni anketa nebude.
 
0/0
18.2.2003 19:52

fanoušek

Liberecká hanba
V Liberci se zas projevili. Myslel jsem že tato anketa má za úkol vybrat opravdu nejlepší hráče z naší republiky. Proč správce libereckého stadionu nehraje 1. ligu když je ta dobrej, třeba by mu Janů mohl přenechat svoje místo ať se ukáže.
0/0
18.2.2003 18:12

to je fuk

Re: Liberecká hanba
Znáš Chadrabu? Neznáš! Ani nemáš právo hlasovat! A jinak znamenitý Rosický hrál v Poháru UEFA proti Liberci spíše jako prase. Asi si ho dobře pamatují.   
 
0/0
19.2.2003 13:30

fanoušek

Re: Re: Liberecká hanba
neznám, ale kdyby byl dobrej tak by hrál v lize. A že Rosickej hrál v Liberci jako prase to je jedno protože v anketě se nehodnotí jeden zápas ale celá sezona. Ale to nechápou jen Liberečtí vypatlanci.
0/0
19.2.2003 16:42

MAB

Re: Re: Re: Liberecká hanba
My to chápem, to jen ty vypalanče ne...
0/0
19.2.2003 18:46

Michal MID

Objektivní anketa
Jediný co může být objektivní je možná to kdo kolik bere, ale nikdy ne jak kdo hraje. Každý má jiné podmínky pro hru, možná by se dalo porovnat kolikrát se kdo trefí do branky z vyznačených míst atd. Prostě anketa je blbost pro lidi kteří se nudí a potřebují si dokazovat jak jsou důležití.
0/0
18.2.2003 15:16

Mad

Re: Objektivní anketa
Jasně že anketa nemůže být stoprocentně objektivní, ale přece je dobře, když se v zimě alespoň něco okolo fotbalu děje. Nebo jsi snad spokojenej s fotbalem ala nova, kde současně s konečným hvizdem končí přenos a začnou reklamy, protože to další už je přece nepodstatný. Jinak Janů je těžkej primitiv, nechci vědět, co v útrobách Libereckýho stadiónu s Chadrabou po večerech dělá, když mu za to dal hlas...
0/0
18.2.2003 22:35

Holá větev

Co to tu kecáte za debility, gumy z Liberce!
Kdyby jste měli v anketě do patého místa tři lidi, tak se tady rozplýváte blahem! A srovnávat to se zlatým slavíkem je docela trapný, tam to volí kdejaká bába, ale tady to volí všichni fotbalisti a trenéři, takže lidi, kteří tomu rozumí! Ale pár blbců jako jste vy a vaši hráči v tom viděj kulišárnu! Dementi,vy jste si ten titul vůbec nezasloužili, píši to tady poněkolikáté ne Kuka, ale Horníka jste měli volit!
0/0
18.2.2003 15:14

Lojza

Re: Co to tu kecáte za debility, gumy z Liberce!
Koukam jak te dokaze rozpalit ti kdyz nekdo zpochybni vrchol tydne v TV, cutalistickou anketu. A na Slavika mi nesahej, duta vetvi!
0/0
18.2.2003 15:26

Michal MID

Re: Co to tu kecáte za debility, gumy z Liberce!
Liberečákům jsou nějaký ankety ukradený, co na tom že třeba liberecký trenéři vyhráli už asi podruhý trenéra roku, Lazarro cizince roku... bla bla bla. Jsou to jen kecy pro zkrácení nudných ligových přestávek.
0/0
18.2.2003 15:29

jirik22@atlas.cz

Takže to byl jumor?
No to jsou ale kluci veselí, ti liberečáci. S těma bych chtěl bejt na Silvestra.
0/0
18.2.2003 15:14

icik

Re: Takže to byl jumor?
No vidíš, blbečku, s takovým vyhlášeným trotlem, jako jsi ty bych já nechtěl být ani v márnici.
0/0
18.2.2003 20:52

creer

anketka
Podle me je tu fotbal pro zabavu a ne proto, aby se par prezranejch "funkcionaru" naparovalo, jakou ze to vymyslelo veledulezitou anketu (viz jejich prvni reakce na hlas pro Chadrabice). Liberecky jsou zda se prvni, kdo to pochopil a ja pevne doufam, ze nebudou zaroven i posledni...
0/0
18.2.2003 14:58

ukran

ještě fetujete kreatin?
platí pro Liberec,Spartu,Jablonec,Ostravu atd.. 
0/0
18.2.2003 14:51

Gummo

Re: ještě fetujete kreatin?
Jo. Vozi te sem nakej frajer ze sparty.
 
0/0
19.2.2003 13:21

Plšík

Mediální akce
Tahle anketa má zhruba stejnou vypovídající hodnotu jako Český slavík.
Kdo z hráčů, kteří dali na první místo Rosického, ho během roku viděl aspoň v pěti zápasech? Stejně jako ve všech jiných oborech se můžou opřít jenom o zpravodajství z médií a podle toho vypadají výsledky. (Do Německa je to blíž a dostává se k nám více zpráv, a tak jsou Rosický s Kollerem před Nedvědem.)
Jediné, co stojí za zmínku, je hlasování Brücknera a Beránka. Je fajn, že se v hlasování poměrně sešli. Jak už někdo níž zmínil, je zajímavé, že Brücknerovi se mezi prvních 10 nevešel Baroš, ale to se dalo vytušit i z nominace proti Francii.
0/0
18.2.2003 14:45

David

Kuka je simulant
V neděli by mi stačil i bod, Bohemians - Kuka a spol 1:1
0/0
18.2.2003 14:18

LTO

Otevřete konečně oči ! Nejlepší je jednoznačně Milan Baroš !!!!!!
0/0
18.2.2003 13:54

Petr

Re: Otevřete konečně oči ! Nejlepší je jednoznačně Milan Baroš !!!!!!
Nevím jestli nejlepší, ale dost mě zaráží, že chybí mezi nejlepšími deseti ve výběru trenéra Brucknera  Vždyž i jemu, jako trenérovi, pomohl svými brankami k tak dobrým výsledkům nároďáku ... a to myslím hojnou mírou.
0/0
18.2.2003 14:36

fanoušek

Re: Otevřete konečně oči ! Nejlepší je jednoznačně Milan Baroš !!!!!!
Nevím jestli je nejlepší, ale mezi 5 nejlepších českých hráčů současnosti bezpochyby patří. Problém je v tom že anketa hledá nejlepšího fotbalistu celého roku 2002. V anketě Zlatý míč ČR by se však mohl umístit lépo protože zde se hodnotí systémem podzim - jaro. Navíc v této anketě nehlasují Liberečtí primitivové.
0/0
18.2.2003 18:17

MAB

Re: Re: Otevřete konečně oči ! Nejlepší je jednoznačně Milan Baroš !!!!!!
řekl primitiv ...
0/0
19.2.2003 18:42

K.

Slovan :-D
Myslim si, ze se liberecti fotbaliste k ankete postavili presne tak jak si zaslouzi. Akorat u Jirky Stajnera me mrzi, ze se ty trapny estrady na Nove zucastnil.
0/0
18.2.2003 13:07

Honza z pohádky

Re: Slovan :-D
Jaký přístup si tahle anketa zaslouží? A proč? Tos nám nepověděl. Tipy libereckých hráčů jen dávají do rukou argumenty těm, co si myslí, že fotbalisti mají v hlavě vedle sena už jen slámu (ale stejně na tom je vypatlaná lokomotiva).
0/0
18.2.2003 13:14

MAB

Re: Slovan :-D
No bože, tak se a té šaškárně ukázal, hl. že kluci jako jedni z mála mají rozum.
0/0
19.2.2003 18:41

Kongresman

Je to smutné,
ale jediní hráči Liberce pochopili, že tato a jí podobné ankety jsou pouhou recesí, kratochvílí, podkladem pro estrády a reklamy na komerčních TV kanálech. Všichni, kdo to berou smrtelně vážně, nebo se tak tváří, jsou trapní zabedněnci nebo farizeové.
0/0
18.2.2003 13:06

ZdendaLbc

Re: Je to smutné,
0/0
18.2.2003 13:40

MAB

Re: Je to smutné,
Souhlas
0/0
18.2.2003 14:49

jirik22@atlas.cz

Hřebík je sice mediální žvanil,
ale v něčem měl pravdu, když řekl, že hráči Liberce ztratili pokoru a soudnost. Řekl bych, že to mají pěkně vypatlaný a je jen v jejich zájmu, že se už nikdy nedočkají titulu, to už by nevydejchali !!! Naštěstí se o ně nemusíme bát, skončí v nejlepším případě těsně za Slávii na čtvrtém místě !
0/0
18.2.2003 12:23

Aferrado

Re: Hřebík je sice mediální žvanil,
Přesně tak. Myslí si, že když na ně zbyl titul, tak si mohou dovolit i takovéto drzosti. Škoda, že tu nejsou zveřejněny jejich hlasovací lístky. To by bylo lepší počtení. Podle toho, co jsem si tu přečetl, jsou ostudou ligy. Jako mistr ligy mají vhodně reprezentovat, a když s anketou nesouhlasí, tak ať to odmítnou, jak to udělali jiní.
0/0
18.2.2003 12:49

lou

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 12:50

lokomotiva 64

Re: Hřebík je sice mediální žvanil,
Jsem velmi rád , že zhruba po tydnu se ve vašich příspěvcích objevuje slovní obrat "vypatlaný". Zřejmě si konečně někteří z Vás uvědomují realnost situace.Jedná se zatím o mezikrok, ale je skutečně otázkou času ,kdy se objeví poprvé zcela regulerně termín "vypatlaná mičuda"
0/0
18.2.2003 12:50

ZdendaLbc

Re: Hřebík je sice mediální žvanil,
V tomhle je Janů specialista už několik let, s titulem to nemá co dělat. Hlas pro Chadrabu není pro mě o nic směšnější než pro Pikla. Ten, kdo by nevydejchal další titul Slovanu by rozhodně nebyli Liberečáci, ale těch pár tisíc aktivních slávistů a především novináři by začali páchat hromadné sebevraždy.
0/0
18.2.2003 13:38

pan Feroslav

Re: Re: Hřebík je sice mediální žvanil,
Seš na omylu, vám by titul slávisti rozhodně přáli (až po sobě samozřejmě). Jediný, který by to nevydejchali, by byli sparťani v čele se soudruhem Košťálem.
0/0
18.2.2003 15:33

Lojza

Re: Mate pravdu, panove,
fotbaliste Liberce me opravdu svym pristupem tezce ranili. Povazoval jsem vyhlaseni teto ankety za jeden z vrcholu roku, ne-li desetileti, toto datum jsem mel v kalendari zaskrtnuto cervene a s blizicim se datem se mi na zadech delala husi kuze nervozitou - uz abych znal vysledky! To vse proto, ze ve fotbale a vubec v zivote jsou podobne medialni akce a ankety prece strasne dulezite, neskonale dulezitejsi nez treba zapasy a vykony hracu na hristi. Znevazeni teto ankety hloupyni vtipy nekolika hracu mi primo vehnalo slzy do oci  a zanecha hluboke sramy na dusi po mnoho let. Dekuji, panove, za vase reakce, utvrzuji mne v tom, ze nejsem sam, kdo vola: "vy vy vy, osklivi hosi z Liberce, zaslouzili byste na hanbu!"
0/0
18.2.2003 14:32

MAB

Re: Hřebík je sice mediální žvanil,
Směšná anketa si žádá směšné hlasy. Mám pocit že jedině Liberečtí ještě plně nezmagořili, jako ostatní.
0/0
18.2.2003 14:44

ZdendaLbc

Tak málo???
Když uvážím, že po jednom hlasu dostali i Pikl a Šmíca, dostal pan Chadraba ještě překvapivě málo hlasů. Jsem si jist, že nasřílel mnohonásobně víc gólů než náž liverpoolský zázrak, který nikdy nedal ani 10 gólů za sezonu, ale stále si drží místo v reprezentci...
0/0
18.2.2003 12:20

pan Feroslav

Re: Tak málo???
Aaa, liberecký odborník a velký 'fanoušek' Šmicera se opět ozval!!! No jo, máš pravdu, 10 gólů za sezonu Šmicer nikdy nedal, maximem má 9. Ale na to, že povětšinou hraje záložníka, to neni málo a o podobný bilanci si třeba takový Rosický (a nejenom on, kromě Nedvěda ze záložníků všichni) může nechat jenom zdát. Takže nejdřív si ověř fakta a až pak něco piš.
0/0
18.2.2003 12:55

ZdendaLbc

Ano, málo!!!
Ve Slavii hrál útočníka pořád, jako útočník odešel do Lensu a tam ho pak šoupli do zálohy, asi proto, že nedával góly. Těch 9 dal samozřejmě jako útočník, takže srovnání s Rosickým pokulhává. (i když ani Rosického vůbec nepřeceňuji). Proti Šmícovi jako člověku vůbec nic nemám, ale posledních pár let bych v repre prostě raději viděl jiné hráče.
0/0
18.2.2003 13:33

korek

Re: Ano, málo!!!
Co to kecáš? V Lens hrál útočníka a góly dával
0/0
18.2.2003 13:38

ZdendaLbc

Re: Re: Ano, málo!!!
...PAK ho šoupli do zálohy... - to znamená, že nejdřív hrál v útoku a poté ho přemístili do zálohy.
0/0
18.2.2003 14:12

Ďourek

Re: Ano, málo!!!
Za Jarabinského kopali v útoku Binič s Kukou a Šmicer hrál levou zálohu, to jenom pro upřesnění.. Jinak k zápasu s Francií sis asi, podobně jako komentátor, nevšiml, že Šmicer nastoupil jako levá záloha - proto ho střídal Vachoušek a ne Baroš, který není tak univerzální ...
0/0
18.2.2003 15:06

pan Feroslav

Re: Ano, málo!!!
Hele, budeme se přít o pár zápasů?:). Ve Slavii hrál útočníka, ale taky hodně často záložníka, a to když hrál vepředu s Kukou Binič a nebo Rusnák. Každopádně i sebevětší neznalec musí konstatovat, že Šmícovo místo je v záloze, v útoku že nastupoval (nastupuje) víceméně pouze z nouze. Proto bych srovnání s Rosou nebral moc jako pokulhávající. A jeho výkony v repre??? Stačí si vzpomenout na kvalifikaci na Euro 2000 a na jeho výkony tam. Že se stal v následující kvalifikaci spalovačem šancí? Stal, ale aspoň se do nich dostal. A v přípravě pod Brucknerem rozhodně nehrál vůbec špatně, viz zápasy s Itálií a Jugoslávií (to jen beru ty, který jsmemmohli vidět).
0/0
18.2.2003 15:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze