Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaro začal Vachoušek brankou a patičkou

Snazší je možná rozluštit starověké hieroglyfy než přečíst hru Štěpána Vachouška, fotbalisty Slavie. Naposledy to poznali hráči Hradce Králové - třiadvacetiletý útočník leptal nevyzpytatelnými kličkami jejich obranu při porážce 0:4. V hodnocení MF DNES dostal Vachoušek za zápas slušnou dvojku v pětibodové stupnici. Lepší vysvědčení si pokazil zahozenými šancemi. A právě přesnější koncovka je mu vyčítána. Dále čtěte: Chabého soupeře slávisté rozstříleli x Spalovač Došek si vylepšil úspěšnost x Zápas minutu po minutě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

,

Mirku Kocando nazdaaaar ty teoretiku:-))))
0/0
18.2.2003 8:55

milan

srovnani
je zajimavy jak po francii tady vsichni ceskej tym chvalili a tedka toho stejnyho hrace kritizujou a jeste zajimavejsi je ze jsou to vetsinou spartani, fanousci tymu kterej vystreli na branu a vypadl z poharu uefa s podprumernym tymem. ac jsem slavista tak uznavam Grygeru ze sparty, je to skvelej fotbalista.
0/0
17.2.2003 19:38

Kocek

Re: srovnani
Ono při vší úctě, Karel hrál proti Teplicím asi na polovic toho, co předvedl ve Francii. Je samozřejmě pravdou, že každý jeho kontakt s míčem byl doprovázen snahou protihráče ho zkosit, ale to ho neomlouvá. Takový hráč se s tím musí vyrovnat. Další věc je, zda by jeho výkon, podobně jako ve Francii, vyrostl, kdyby za ním místo nevýrazného Flachbarta stál Grygera, jehož zastihl začátek jara ve famozní formě. Uvidíme dál, pokud to byl jen jeden výpadek, nic se neděje. Stejně se rozhodne v derby, to musíme vyhrát.
0/0
18.2.2003 8:44

pan Feroslav

Re: Re: srovnani
Derby musíme vyhrát my:))). Jinak nevim, mám Karla v oblibě, přece jenom pro sešívky v tý jedný sezoně dost udělal. Ale příjde mi, že už to jaksi neni ono. Pořád je to pan fotbalista, o tom neni sporu, ale jakoby ten fočus hrál už jenom ze setrvačnosti, jakoby ho to snad ani nebavilo. Jinak si neumim vysvětlit jeho dost matný výkony, ať už v lize nebo v reprezentaci.
0/0
18.2.2003 8:53

Špigy

Pro Kocka
Můžeš mi prosím sdělit, jak hrála Sparta v Teplicích. Asi jsem zaspal její výhru.
0/0
17.2.2003 17:43

jirik22@atlas.cz

Samozřejmě Kocku, že máš pravdu!
Zvlášť zarážející je, že se přijalo usnesení o zvýšené ostraze, aby fotbal nedopdl jako hokej a o výsledcích nerozhodoval nějaký fotbalový Šulc (třeba Procházkův sešívaný Sport nebo pan Lubas) a v Teplicích to záměrně ignorovali. Straka sám přiznal jak se na Spartu dlouhodobě připravovali, vypadá to, že si vycvičili i nějaké vlastní komando, které v přestrojení přerušovalo zápas v době nejvyššího náporu Sparty a zcela tak vyvedlo sparťany z tempa. Myslím, že konec zápasu pak byl zcela neregulerní a měl by se podobně jako zítřejší hokej, opakovat!
0/0
17.2.2003 16:22

Re: Samozřejmě Kocku, že máš pravdu!
Neboj ,ještě budete mít s Kockem dost příležitostí na výmluvy a fňukání ,tak šetří dřívím.Tvoje reakce jsou tady asi nejzábavnější, protože to všechno myslíš vážně a jestli už tyhle výplody neskládáš v nějakym "sanatoriu" tak za pár tejdnů určitě budeš -a to vše díky Slávii -nejlepšímu týmu sezóny 2002/2003 s Vachym v čele:-).Ach ti rudí cvoci...
0/0
17.2.2003 20:53

Kocek

Aktuálně
"Vedení fotbalistů Teplic podalo trestní oznámení na neznámého pachatele ve věci poškozování cizího majetku. Reagovalo tím na řádění fanoušků Sparty, kteří v sobotu demolovali teplický stadion a způsobili škodu za několik tisíc korun." Mám pocit, že selhala pořadatelská služba a tak by to měli odnést domácí pořadatelé ne??
0/0
17.2.2003 15:45

Šamot

Re: Aktuálně
To je průser Kocku co. Už po tobě jdou.
0/0
17.2.2003 15:50

Petr

Re: Aktuálně
Ty máš fakt uvažování, onanisto. To by se ti líbilo, co ? Cestou na výjezd do Teplic se ožrat jak zvíře, pak ve městě vymlátit hospodu, na fotbale udělat bordel, hajlovat a za všechno to může někdo jinej, co ?
0/0
17.2.2003 15:59

Kocek

Re: Re: Aktuálně
Ty wole, už zase, proč si to pořád děláš???? Proč mi dnes a denně ty a tobě podobní dokazujete, jak jste psychicky labilní??? Ty chudáčku, tohle sem napsal čistě pro zajímavost, když před 3 lety hodili na Letný v zápase LM dýmovnici fans Spartaku a pak zničili pár sedaček, taky to odnesla Sparta pro nedostatečnou pořadatelskou službu. Ale koukám že s tebou je asi zbytečný se konstruktivně bavit, takový jako ty se musej fakt jen stírat a provokovat lacinejma urážkama. Sbohem, šašku
0/0
17.2.2003 16:03

Ďourek

Re: Re: Re: Aktuálně
Předpokládám, že za nedostatečnou pořadatelskou službu budou potrestány Teplice - to kvůli té dýmovnici. Ony ale podávají trestní oznámení kvůli škodě, která jim vznikla na stadionu - je věcí Sparty, že to samé neudělala po zápase se Spartakem. Taky nežalují Sparu, ale neznámého pachatele, no nic, přeju Ti ať tě nevystopujou díku této diskusi :-)
0/0
17.2.2003 16:21

Maršál Malinowski

Re: Re: Aktuálně
Tak Ty jsi slušná mimóza ...  .
0/0
17.2.2003 16:17

jirik22@atlas.cz

Naše liga není žádný zázrak,
ale zas až tak mizerná, aby v ní byl Vachoušek král, taky není! Neúčelné parádičky, malá efektivita, nulový tah na branku a žádná dynamika, to je Vachoušek. Zidane umí taky pěkný zhovadilý a zbytečný patičky a Grygera mu to taky hned opepřil. Tak to tedy opravdu nemusím, to možná patří do slávistickýho fotbalu, podobný tomu, jaký se hrával v 80-tých letech (Sokrates a spol.), ale v moderním fotbale to nemá místo. Taky v zápase repre proti Francii byl Vachoušek vedle Dostálka naším nejhorším hráčem. Jedno prvenství ale Vachoušek asi dnes přeci jenom má, je určitě největší filmař a simulant v celé lize. Co odkoukal v Teplicích od Diveckého, stačil ve Slávii ještě více rozvinout a dnes je v tomto směru naprosto nedostižnej. Možná by si zasloužil Českýho lva !!!
0/0
17.2.2003 14:41

ZdendaLbc

Re: Naše liga není žádný zázrak,
Těžko bych někdy očekával, že se zcela shodnu se Sparťanem, a hle, je to tady. Doplnil bych, že už to, že místo Baroše byl od žačátku nasazen Šmíca mě velmi rozladilo a když ho pak navíc  vystřídal ten patičkář, byl jsem už vskutku nasrán. Když potom ta šišlavá kreatůra protlačila na hriště Gedeona (což se bohužel vědělo dopředu), Dostálka a dokonce Petrouše, pocítil jsem silnou touhu rozbít televizor a věnovat se smysluplnější činnosti, třeba si znovu po letech přečíst Honzíkovu cestu. Díky lidem jako Košťál a Beránek, kteří zřejmě neví, co to je střet zájmů, mi  na výsledcích naší reprezentace zaleží v současné době asi jako na výsledcích našich (libereckých) hokejistů - když se daří, fajn, občas se podívám, když ne, nic se neděje.
0/0
17.2.2003 15:01

Šamot

Re: Re: Naše liga není žádný zázrak,
Tak když tě nároďák nezájímá, tak na něj nečum ty magore. A ještě něco: Ty si sám říkáš Zdenda? To je to samý jako Jirik22. Zdrobnělinou můžou sami sebe nazývat jenom buzeranti.
0/0
17.2.2003 15:20

Mali

Re: Re: Naše liga není žádný zázrak,
Neobtěžujte zde vašimi výplody!
0/0
17.2.2003 15:25

pan Feroslav

Re: Re: Naše liga není žádný zázrak,
No jo, jenže koho bys tam tak chtěl místo nich dávat??? V lize patří k nejlepším, v pohárech hrají taky výborně a navíc - když v nedávný době mohl být v repre Jarošík, Johana, Baranek, Fukal, Hartig, tak tyhle tebou jmenovaný hráči tam můžou být v klidu taky.
0/0
17.2.2003 16:07

Kocek

Re: Naše liga není žádný zázrak,
:o))))))))) ták, a teď sleduj tu sprchu urážek a nadávek :o))))))
0/0
17.2.2003 15:21

Šamot

Re: Naše liga není žádný zázrak,
Myslim, že k Oscarovým výkonům Flachbarta a Kincla má hóóóódně daleko.
0/0
17.2.2003 15:27

king_of_snake

Re: Naše liga není žádný zázrak,
Chlape ty tvoje komentáře-to je perla za perlou.Jis opravdu takovej v** nebo to jenom hraješ???S tímhle otravuj na vašich letenskejch sajtách-tam se teprv můžeš bavit o nedostižné fotbalové genialitě vaší rudé squadry(hmm..jestli je dle tebe Vachoušek neefektivní,tag co to bylo potom za ty nuly ve spartanském útoku v Teplicích:-)) ).Hlavně,že víš jaký trendy hejbou moderním fotbalem:-)))
0/0
17.2.2003 23:56

Petr

SK SLAVIA PRAHA - MISTR LIGY 2002/2003
Doporučuji všem čtenářům iDnes naprosto ignorovat neustálé výlevy Kocka. Jeho nenávist ke všemu slávistickému a naprostá sparťanská zaujatost jen dokazuje, co je za primitiva. Tento synáček  bývalého bolševického předsedy ÚV ČSTV si svými častými příspěvky pouze hojí vlastní mindráky způsobené nedostatkem sexu.
0/0
17.2.2003 13:17

DEDek

Re: SK SLAVIA PRAHA - MISTR LIGY 2002/2003
Jen ze zájmu jsem vlez na stránky sparty. Tam se fakt nic neděje ! Pak se nediv, že Kocek, Jirik a spol. snažej vyonanovat tady. Jejich abstinenci už nestačí si jen vyrvat pár sedaček, zapálit co se dá, zabalit se do rumunský vlajky a bejt děsně hrdej ! A´t si to užijou, já se nad jejich příspěvkama většinou jen směju ...
0/0
17.2.2003 13:28

Kocek

Re: SK SLAVIA PRAHA - MISTR LIGY 2002/2003
No vidíš to ty čuráčku, teď si mě chtěl nasrat a akorát ses nasral sám. Chceš mi říct, že tím, že mi tu začneš nadávat si dokážeš jak si dobrej?? Opět, stejně jako pokaždý, mám body já, ne ty :o))))) Já dokázal přesně o co mi šlo, sprudit vás a naštvat vás.
0/0
17.2.2003 15:03

Petr

Re: Re: SK SLAVIA PRAHA - MISTR LIGY 2002/2003
Rozhodně si nemusíš fandit, že by mě takový individuum jako ty mohlo naštvat. Ty ani tobě podobní mi zato nestojí, to mi věř. Jen jsi svou odpovědí dokázal to, co jsem psal : tvůj život je o tom, někoho sprudit a naštvat, mindráku. Doufám jen, že zítra se svými kamarády a dýmovnicemi zůstanete doma a nebudete nás otravovat na hokejovém derby jako minule. Nerad bych věnoval své peníze hokejové Spartě i potřetí.
0/0
17.2.2003 15:11

Kocek

Re: Re: Re: SK SLAVIA PRAHA - MISTR LIGY 2002/2003
Najednou si klidnej co?? Co taková změna?? Nejdřív jsem podle tebe syn komunistickýho funkcionáře a najednou si klidnej?? Lhát se nemá, kdo lže, ten krade a může i zabít!!!
0/0
17.2.2003 15:19

Aferrado

Frajer
Vachoušek je fakt materiál. Všimli jste si jak slaví góly?? Běží k hlavní tribuně, otočí se k ní zády a ukazuje oběma rukama na své číslo jakoby volal (nebo volá): "Tady!Tady!To jsem já! Kupte mě!Kupte mě!!" Pokaždé mě velice pobaví. Vypadá to dost arogantně a směšně.
0/0
17.2.2003 13:09

Vanous

Re: Frajer
dost smesne vypadas ty, kdyz kopirujes svoje prispevky z jedny diskuse do druhy! to jses na tom fakt tak blbe?
a co se tyce oslavy golu, tak tohle rozhodne nema z vlastni hlavy. ten, kdo sleduje evropskej fobl to ale stejne vi :)))
opet se loucim s pranim druheho mista sparte :)))
0/0
17.2.2003 13:13

Tonda

Re: Re: Frajer
Uvidime po derby kdo bude slavit druhe misto, ja ho zas preju Slavii :)
Drive bych ji pral tak 14, ale od ty doby co ji koucuje Beranek uz mi tolik neleze na nervy. Este sem ho neslysel becet a ublizene svadet vinu na kde co jako drivejsi specialisti /Cipro, Pesice/. Holt je videt ze dobrej trener dokaze dat do kupy i Slavii :))) tak doufam ze to druhy misto vam bude stacit :)
0/0
17.2.2003 13:26

Aferrado

Re: Re: Frajer
Omez prosím osobní útoky. Můj příspěvek se lépe hodí k tomuto článku, tak jsem jej přendal. Neříkám, že to má z vlastní hlavy. Jen jsem zhodnotil výmluvnost jeho gest. Koukni se na Dohráno, tam to budeš moci posoudit i ty.
0/0
17.2.2003 15:04

Ďourek

Re: Re: Re: Frajer
Více méně naznačuješ, že Vachoušek je vynikající hráč - ačkoliv se snažíš najít cokoliv, co by ti na něm mohlo vadit, přijdeš pouze na to, jak slaví góly... Vachoušek je hráč, kvůli kterým se chodí na fotbal - mašiny na góly z několika kroků typu Siegla, či brousci jako Gabriel jsou samozřejmě taky potřeba, ale u fanoušků budou vždycky oblíbenější hračičkové co tvoří hru a sem tam nějakou (byť i neúčelnou) parádičkou pohladí duši fotbalového fandy...
0/0
19.2.2003 8:32

karl

Re: Frajer
No ted se za blba , kdyz ani nevis, co toto gesto znamena. Takze se ti to pokusim vysvetlit. Znamena "Watch my back" z angl. sleduj moje zada, nebo taky dejte si na me pozor. Neco jako slovni hricka. Nekritizuj neco, kdyz ani nevis co to znamena. P.S. Vachousek neni rozhodne jediny, kdo to dela. S pozdravem karl
0/0
17.2.2003 15:35

Kocek

Re: Re: Frajer
Mno, mám pocit, že on to přesně takhle myslel, že Vachoušek se snaží ukázat jaká je hvězda....
0/0
17.2.2003 15:39

Šamot

Re: Re: Re: Frajer
No tak on si to narozdíl od těch vašich rudých okopávačů může dovolit.
0/0
17.2.2003 15:44

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Re: Frajer
... hm, tenhle byl taky dobrej ...
0/0
17.2.2003 16:10

Šamot

Re: Re: Re: Re: Re: Frajer
děkuju
0/0
17.2.2003 16:13

syr Aleks Férkasn

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frajer
Ehm, mám pocit, že spíše komentoval ubohost Tvýho příspěvku ...  . K tomu se připojuju.
0/0
17.2.2003 16:27

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frajer
0/0
17.2.2003 16:31

jirif

Re: Re: Frajer
no nevím, podle mě to, aby si někdo dával pozor, by bylo spíš Watch your back, Watch my back je spíš něco ve smyslu, Jsem před vámi, vidíte už jen má záda.
0/0
17.2.2003 16:08

Kocek

Copak protihráči...
Protihráči by snad neměli dopředu vědět co udělá, horší je ovšem že to neví ani spoluhráči, pak to vypadá jak to vypadá. Spousta srandiček, narážeček, a plesk, ztráta míče, následný brejk a remíza s Jabloncem :o))))
0/0
17.2.2003 13:00

Peta

Re: Copak protihráči...
Jo jasně za to ve spartě to jsou borci všicni!!!Jenom silná závist nic jinýho se o vašich příspěvcích říct nedá!!!!
0/0
17.2.2003 13:16

BlackJack

Re: Copak protihráči...
Štěpán to někdy s parádičama přehání, to jo,ale všichni spoluhráči, trenér i diváci to respektují, protože to k němu patří a odlišuje ho to od hráčů , kteří jsou průměrní a pro diváka nezajímaví..A že se to nelíbí tobě? Tak to je snad dobře, protože ty jsi neobjektivní zaslepený fanoušek, kterej vidí jen spartu a  upřímě řečeno, z tvých příspěvků mam pocit, že fotbalu moc nerozumíš a snažíš se pouze nějakého nerváka (nejlépe slávistu) vyprovokovat k urážkám.Je to , ale subjektivní názor a možná to vše myslíš vážně. Je to sice diskuze o fotbalu, ale vzhledem k tomu , že tvé "příspěvky" jsou skoro na každé stránce, si pokládám otázku, jak je možné, že máš tolik času? Bez urážky ,  jsi invalida, máš web ve škole, nebo prostě neděláš?   
0/0
17.2.2003 13:36

Jarda

Re: Re: Copak protihráči...
Kocka si představuju v kanclu , jak se nudí a od rána do večera čumí na internet. Prostě ideální zaměstnanec.
0/0
17.2.2003 13:54

Kocek

Re: Re: Copak protihráči...
Nejsem invalida, nejsem školák, prostě dělám práci, při které mohu mít nesutále otevřený wokno s idnes a bavit se počtem nasr. slávistů. Ty si jeden z mála co mě jakž takž pochopil. Skutečně tady píšu víceméně hlavně pro srandu, a věř, že nic nepotěší víc, než vytočenej slávista. Začlo to tím, že se tady jeden ubohej slávista dost nechutně navez do mojí rodiny, od tý doby jsem si řekl, že za každou neslušnou reakci na Spartu naštvu minimálně jednoho slávistu. Což jak vidíš, se mi daří velmi dobře. A pokud se podíváš asi o dva ohlasy vejš, kde opět jedna slávistická chudinka napsala něco o ČSTV, asi pochopíš, proč dělám to, co dělám. Měj se, víc takových jako ty a bude tu pohoda
0/0
17.2.2003 15:14

Joe

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.2.2003 15:26

Kocek

Re: Re: Re: Re: Copak protihráči...
No ták, teď o tom píšu, zase si nabíháš :o)))) Mě je skutečně u pr hra slávie, uznám že hraje na pohled lepší fotbal, ale historie se nebude ptát jak kdo krásně hrál, ale kdo vyhrál ligu a dostal se do CHL. A to bude pro tebe "bohužel" Sparta. Sparta sice nehraje fotbal ze kterýho bych byl unešen, to uznávám, ale pořád s tím má úspěchy. Měj se, brouku
0/0
17.2.2003 15:31

Mali

Re: Re: Re: Re: Re: Copak protihráči...
Skutečně si myslíš, že Sparta letos vyhraje titul? A co tedy tvůj příspěvek, že letos asi Sparta   doopravdy titul nevyhraje, ale že příští rok to určitě vyjde. Psal jsi to k jinému článku. Nejsem Slavista, ale letos jí to určitě přeji víc jak Spartě, neboť hraje lepší fotbal a i v Evropě toho víc dle mého názoru dokáže. Třeba se Sparta dá do kupy a bude hrát příští rok lépe, ale letos to asi nebude. Škoda pro náš fotbal, protože v Evropě by nám to jenom prospělo.
0/0
17.2.2003 15:46

Kocek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Copak protihráči...
Víš, je strašně jednoduchý napsat něco pod jménem někoho jinýho. Pokud se někde ve spojení s mým jménem objevila hláška že Sparta nevyhraje ligu, že je slabá atd., tak věř, že to byl opět nějakej slávista, co nemá na to vymyslet si vlastní přezdívku a tak píše pod jmény jiných.
0/0
17.2.2003 16:11

Mali

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Copak protihráči...
Tento komentář byl napsán 16.2.2003 kolem 16 hodiny. Zdálo se mi nějaké divné, že Ty by jsi napsal něco podobného, ale člověk nikdy neví. 
0/0
17.2.2003 16:43

Joe

Re: Re: Re: Re: Re: Copak protihráči...
ale prosimtě, vidim, že jsi celkem naivka, když myslíš, že mě nějak prudí ty tvoje přitroublí řeči - absolutně mě nechávaj v klidu, tyhle supidní žvásty co tady produkuješ mě nedokážou rozházet, uznávám, že sparta je z historickýho pohledu úspěšnější, ale na fotbal se hlavně chodí pro zábavu a tu si na rozdíl od tebe (návštěva sparty) užiju (návštěva slávie)..  hrozně se mi na sparťanech líbí, že když sou teď tragický, tak hned začnou vytahovat věci z historie, aby si alespoň trochu vyléčili ten jejich momentální komplex z toho, jak jsou tragický..:)) super zábava, jen se bavte, MY SLÁVISTI se také velice bavíme, ale hlavně pěkným fotbalem - to vy prostě říct nemůžete... no ostatně co chtít po spartě, když i trenér řekně, že je mu jedno jak budete hrát, že můžete hrát hrozně, hlavně když vyhrajete ligu! no to přeci nemůže normální člověk vůbec vyslovit!! hlavně mi neřikej, že to nikdo neřek, je to v nějakym článku tady na idnes...ciao
0/0
17.2.2003 16:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze