Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavia dává za střelce z Plzně rekordní sumu

Pavel Fořt odehrál ve fotbalové lize dohromady třiašedesát minut, ale už je nejdražším hráčem, kterého letos koupil český klub. Devatenáctiletý útočník z druholigové Plzně stál Slavii víc než 23 milionů korun. "Už se těším na léto, až k nám přijde. Moc takových hráčů u nás není," řekl slávistický trenér Miroslav Beránek. Rekordní přestup se může kvůli pravidlům uskutečnit až v červenci, ale obchod byl domluven už ve středu. "Podepsal nám smlouvu na pět let," pronesl slávistický šéf Vladimír Leška.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mathis

Fořte hodně štěstí-SLAVIA PRAHA
0/0
14.2.2003 19:49

timm

Odborníci
Aha...tak jsem si to tu přečetl..a je mi z toho jasný, že většina z vás slyší jméno Fořt poprvý...ale jinak jste tu všichni samej odborník....kolik za něj dali by vám mělo bejt jedno, myslím, že z vaší kapsy ty peníze nejdou...jinak pro vaší info se jedná o jednoho z nejtalentovanějších útočníků, který jsou u nás k dostání, ale to vám asi je fuk
0/0
14.2.2003 10:20

Helča

Re: Odborníci
Naprosto souhlasím.
0/0
14.2.2003 10:48

Helča

Každý má svůj názor
Vím, že na každou věc jsou vždy dva názory, ale je asi předčasné hodnotit Pavlovo F. kvality už teď. S těmito úvahami bych počkala, až po konci sezony v Plzni a začátku nové sezony ve Slavii. Možná polovina z Vás bude mít pravdu, ale horší pak je když ta druhá polovina, která třeba kritizovala a je názoru, že nic nepředvede, pak bude třeba říkat "je fakt dobrej, to byl nákup" a opačně. Pavla znám dost dobře a je to typ hráče, kterej určitě bude i v I. lize bojovat o to, aby se mu dařilo stejně jako v lize II. Jinak nemusel mít názor zůstat v ČR a mohl by vzít nabídku ze zahraničí (vydělat si a třeba se i "zakopat"), ale dobře ví, že na to je spoustu času a teď potřebuje šanci v I. lize (na to je Slavie určitě lepší, než Plzeň, i když doufám, že do I. ligy postoupí) a až tady se ukáže, na co opravdu má. Třeba mu taky věřím předčasně, ale jen uvažuji a neházím ho hned do odepsaného pytle. Teď předvádí super výkony a až další čas ukáže, zda v tom bude pokračovat. Přála bych mu do budoucna ty nejlepší výkony.
0/0
14.2.2003 8:42

Honza,

Zbyněk nebo Jarda ?????
... v rezervě Žižkova, v SK, hraje úžasnej párek chlapíků. Jedná se o Zbyňka Altmana a Jardu Lenka. Kdybyste viděli co si všechno na hřišti dovolí, zírali byste ještě dneska. A co si dovolí pak po utkání, to je ještě větší kouzlo než na hřišti... Jo a ještě je tam jeden, co už teda skončil, ale na hřišti přímo tancoval, Martin Pelcl alias Del Spáč, to by byla posila (teda pokud by neusnul).... :o)
0/0
14.2.2003 8:31

Ftipnej ze z Plzne

Slavia bohuzel udelala dobrej nakup
Slavia koupila Forta za 23, ale za rok az dva ( tri ??? ) ho proda za 50.
0/0
14.2.2003 8:01

marzena

Re: Slavia bohuzel udelala dobrej nakup
Podle me by hrac, ktery stoji pres dvacet melounu, mel byt k dispozici hned a ne az za pul roku... ale jinak doufam, ze se nam vyplati.
0/0
14.2.2003 8:20

Ftipnej ze z Plzne

Slavia bohuzel udelala dobrej nakup
Slavia koupila Forta za 23, ale za rok az dva ( tri ??? ) ho proda za 50.
0/0
14.2.2003 7:56

TWANG

Dobrej nakup
Nechapu jak muze nekdo rict ze je to spatnej nebo drahej kauf. VY co to říkáte viděli jste ho někdy hrát ??? Já jo ten kluk je vyloženej talent v PRVNÍ lize takhle mladej utočník s takovým talentem nikde není. Naposledy srovnatelný talent co jsem viděl měl Baroš a kam to dotahl to jsme asi včera všichni viděli že .... Jen doufám že ho Slávka nekupuje na lavičku ten kluk potřebuje hrát a když bude tak ho jednou Slávka střelí za víc než za kolik Sparta střelila Jarošíka /mimochodem podle mě silně pod cenu /.
0/0
13.2.2003 23:14

Foo Fighter

Re: Dobrej nakup
To my člověče vysvětli, jak můžeš teď, když v 1. lize odehrál jen 63 minut tvrdit, že ho slavie jednou prodá za víc, než za kolik Sparta prodala Jarošíka? Uvědom si, že mezi 1. a 2. ligou je propastný rozdíl. Viz Lázně Bohdaneč nebo Karviná
0/0
14.2.2003 0:57

Leeds@seznam.cz

Nechápu
Nechápu, proč Slavia nedala prachy raději za Voříška. I když tento hráč má určitě budoucnost. Uvidíme v létě.  SLAVIA
0/0
13.2.2003 21:21

Simon

NEROZUMIM
TEDA TOTALNE NEROZUMI TOMU PROC KUPUJEM ZA 23 MELOUNU HRACE KTERY KOPE JEN DRUHOU LIGU,A JESTE NIC NEDOKAZAL,STADION PORAD NENI,ANI STAVEBNI POVOLENI,ALE 23 MILIONU NA VYHOZENI MAME.TEDA PANOVE CO JSTE TOHLE SPISKALI,VYSVETLETE NAM SLAVISTUM CO TOHLE MA ZASE ZNAMENAT.DEKUJU.
0/0
13.2.2003 20:52

Jarda

Klídek, Sparťani...
Nechápu proč se tady ti chudáčci Sparťani zase rozčilujou nad jedním nákupem hráče a navíc ne do jejich klubu. Možná by bylo lepší starat se o sebe, když už jste tak chytrý a víte co všechno dělá Slavie špatně, tak z toho mějte radost, protože aspoň Váš boss Vlastík ušetří, protože jak jsem se zde dočetl , udělá pro titul vše na hřišti i mimo něj. Takže až zase budete vyhrávat góly rukama a z penalt v poslední minutě, pak se rozčilujte!
0/0
13.2.2003 19:46

muzaffer

Re: Klídek, Sparťani...
napiste mi sem jedinej pripad , kdy sparta dala na podzim gol s penalty ke konci zapasu nebo rukou
0/0
13.2.2003 21:45

skacey

Re: Re: Klídek, Sparťani...
A co treba Baranek???No nebylo to na konci,ale zapas to poznamenalo.....
0/0
14.2.2003 0:40

Foo Fighter

Re: Re: Re: Klídek, Sparťani...
To máš sice pravdu, že to zápas ovlivnilo, ale 1) ruku měl u těla, 2) byla nastřelená, 3) rozhodně to nebyl úmysl. Vy slávisti budete pořád ti ufňukaní...
0/0
14.2.2003 0:51

Šamot

Re: Re: Re: Re: Klídek, Sparťani...
S tím slávistickým brečením už mě tady pěkně se.ete. Kdo tady teď brečí? Jenom samý sparťani. Všichni vám teď podle vás ubližujou. Beneš je podplacenej a připískává Slávii, všichni novináři jsou proti vám zaujatí, atd. atd.
0/0
14.2.2003 8:12

Car Nikolajevič

A plzeňskej fotbal je zase v pr....
Teď se možná nevyškrábou ani do prví ligy. Je to škoda, Plzeň by si zasloužila kvalitní fotbalovej tým.
0/0
13.2.2003 18:33

Car Nikolajevič

A Plzeňskej fotbal je zase v pr....
Teď se možná nevyškrábou ani do prví ligy. Je to škoda, Plzeň by si zasloužila kvalitní fotbalovej tým.
0/0
13.2.2003 18:32

S.U.B.

Fort je dobrej kauf
tahle diskuze je zase plna rudejch zavistivejch inteligentu jako Kocka a jirika22. Zajimalo by me, co by rikali, kdyby Fort sel do Sparty..
Ja si myslim, ze je to dobry obchod, Fort se vyplati SLAVIA
0/0
13.2.2003 18:25

Pipina

Prilis mnoho penez
Omlouvam se, nechce mi to psat diakritiku. Je fakt k smichu napsat, ze je to presne co slavia chce, totiz nakupovat mlade talentovane hrace. To je v poradku, ale za takovouhle sumu? To si muzou koupit i hrace se sakra velkyma ligovyma zkusenostma, i ze sirsiho repre vyberu. Takze verim sice Berankovi, ze ma talent a ze takovych hracu u nas neni na rozdavani, ale je nesmysl se tvarit, ze ta cena je odpovidajici. Dobrou investici se to stane az tehdy, proda-li se dobre do zahranici, nebo pomuze-li k vyraznejsim uspechum v Lize mistru (a ja bych si moc prala, aby tam hrala Sparta i Slavia, klidne i Liberec a Teplice). Ale odectete li od toho jeho plat a vse, co do nej bude muset Slavka investovat, je to prinejmensim obchod velmi rizikovy. Ale jinak se samozrejme tesim na noveho "zabijaka". Kez by z nej byl dalsi Baros. A jeste k bratrum Doskovym: myslim, ze za Slavii odehrali opravdu hodne, ale i ja jsem je videla v zapasech (i primo na Strahove), kde jsem se pristihla pri nazoru, ze spadli do prumeru.Ale talent porad maji, jen ho jeste tak uplne neprodali (ale to jsme si do teto sezony mysleli i o Dostalkovi).
0/0
13.2.2003 17:11

ndavid

Fořt, Leška a Slavia
Fořt je sice hvězda druhé ligy, takže asi nebude nekop, ale když si vzpomenu, jak Slávka koupila Došky, kteří postupem času spadli do průměru místo očekávaného růstu, tak to čeká i Fořta. Slavia teď má v útoky samé techniky, ale žádné vysoké bijce, může na to dojet. Takový Zelenka byl rváč a tvrďák a kde je? Leška - ten dostal tutově další spropitné a Slavia je tím pádem dále ke svému stadionu. Holt větrná hůrka a houšť.
0/0
13.2.2003 15:56

BlackJack

Re: Fořt, Leška a Slavia
Ale,ale sparťánku s Doškama se pleteš. Oba hrají pravidelně, až na malé vyjímky v základu a dost dobře.Fořt to bude mít složité, ale v 19 letech může klidně rok  střídat a pak klidně toho " průměrnýho" T.Doška, který by odešel plnohodnotně nahradit. Mimochodem, Zelenka je dobrej útočník, ale na Slávku už nemá a raději než by se o místo rval, tak po dohodě s Beránkem kývnul na nabídku Teplic.
0/0
13.2.2003 16:22

Roman

Re: Re: Fořt, Leška a Slavia
Myslite "toho Zelenku", toho simulanta ubrecenyho, toho lempla co trikrat fauluje, nasimuluje penaltu a jeste se vzteka, toho Zelenku??? Jinak k prestupovy politice Slavie. Urcite je lepsi za balik kupovat mladochy, nez vyhazovat prachy za Poborsky a jiny tragedy bez perspektivy. Jen je trochu divny, ze na tom vstupnym na Strahove tolik vyberou ;-))
0/0
13.2.2003 16:59

nuno

Re: Re: Re: Fořt, Leška a Slavia
tak 1. o kvalitách Poboráka snad nemá cenu diskutovat, dokázal toho ve fotbale fakt hodně, má zkušeností na rozdávání, takže týmu je jistě velmi platným hráčem, má autoritu, .... 2. měl po smluvě, takže přišel zadarmo, tím i jeho vysoký plat je trošku zkreslením jeho ceny, jesli má těch 10 mio za rok, tak třeba za 3 roky jde o 30 mio nákladu, ale když přišel třeba Zbončák - 23 mio nákup hráče a plat taky asi gut - šlo jistě o nákladnější investici, ..... 3. Slávia hraje pěknej fotbal, to je pravda, že chce zabudovávat mladíčky, pěkná myšlenka, ale trošku zcestná, bylo byto krásný, ale nejde to, jasně že se zdaří u pár jedinců, ale třeba s tím Fořtem je to blbost, on je dobrej, perspektivní, ale za takový prachy jde o vysoký riziko a Slávka se nikdy nepoučí, jen si vzpomeňme s jakou slávou a očekáváním koupila z Brna Švancaru - prej super střelec, mladej, perspektivní, super investice - a dnes? hraje 2. ligu v Opavě a nikdo po něm ani neštěkne..... to je ale právě ta politika Leškovců ........
0/0
13.2.2003 18:08

Šamot

Re: Re: Re: Re: Fořt, Leška a Slavia
S tou 1 a 2 se dá jakžtakž souhlasit, ale s tou trojkou moc ne. Není pochyb o tom, že nákup Švancary byl strašnej úlet, ale to bylo z toho důvodu že Slávie tenkrát nutně rychle někoho potřebovala. Během pár dní udělala tenhle obchod a všichni víme jak to dopadlo. Od té doby se už nic podobného nestalo a dokud tam bude Beránek, tak ani nikdy nestane
0/0
13.2.2003 18:20

king_of_snake

Re: Fořt, Leška a Slavia
Divím se ,že se už mnoho z vás úspěšně neživí prací v prognostickém ústavu(ehh...existuje vůbec ještě???:-)))..).Fořt ještě ani neoblékl sešívaný dres a už je odepisován jako vyhaslej talent a vyhozený peníze-tomu se fakt musím smát.Ano-23 mil.je sumička vysoká,ale za kvalitu se musí platit a neříkejte mi,že hráč,který má v 19 ti(!) letech(byť ve II.lize) bilanci nějakých 45záp./28 gólů) není velkým příslibem do budoucna...Já osobně týhle strategii věřím.Každopádně závěry si nechme na příští sezónu....
0/0
13.2.2003 20:42

standa

Re: Fořt, Leška a Slavia
Tak ty frajere patris na psychiatrii...
0/0
13.2.2003 23:40

Plz

Fořt
Chodim na kaźdej domácí zápas a v tom klukovi fakt něco je. Pro Plzeň škoda, ale přesto přeju hodně štěstí. Doufám, že do toho na jaře i přes jistej odchod půjde naplno a pomůže nám do 1.ligy.
 
0/0
13.2.2003 15:52

jirik22@atlas.cz

Fořt nikam nejde,
ani v Plzni nejsou až tak hloupí, že by prodávali na dluh. Slávia peníze nemá a hraje vabank. Souhlasila už dopředu s vysokou částkou s tím, že platit se bude až na podzim a doufají přitom, že se nějak proderou do Ligy mistrů. Až se tenhle sen v červnu rozplyne, tak se zase vrátí na zem a budou shánět peníze na vejplaty a agenti budou šmejdit po Rusku a doufat, že spalovače Vachouška a kdysi talenta Skácela někdo koupí. Fořta nakonec koupí do rezervy za 12 milionů Sparta.
0/0
13.2.2003 15:35

Zdeny-77

Re: Fořt nikam nejde,
Nejdřív jsem si myslel (podle prvních řádků), že jsi sparťan, ale teď už jsem si naprosto jistej!!! Jsi fakticky závistivej idiot a vypatlanec.
0/0
13.2.2003 15:39

Marty

Re: Re: Fořt nikam nejde,
Zdeny-77 ser na nej. vzdyt je to uboha ruda kuze, ktera jenom ceka, az nekdo bude reagovat na jeho nesmyslny reci.
0/0
13.2.2003 15:45

DEDek

Re: Fořt nikam nejde,
Je vidět, že se momentálně nenudíš ... Úplně tě vidím - chlastáš, kouříš a do žíly si rveš nějaký svinstvo ... Pak má to co píšeš tvůj smysl ...
0/0
13.2.2003 15:46

Kocek

Re: Re: Fořt nikam nejde,
A jedem, chvilková euforka po úspěchu repre a o5 ve starých kolejích. Sparťan si slušně rýpne, slávista neumí reagovat a tak napíše jen snůšku urážek a ubohostí. To si nepřipadáš trapně??? Zkus někdy napsat něco podobně vtipnýho a setři nás, neni to snad tak těžký rýpnout si třeba do Košťála nebo Pelty ne? Dokud budete na naše lehký pobídky reagovat takhle, pořád nám budete pro smích kluci
0/0
13.2.2003 15:49

Šamot

Re: Re: Re: Fořt nikam nejde,
To snad musíš uznat i ty, že ty kecy co napsal jirik22 jsou nechutný urážky pramenící z toho že Slávii závidí, že toho Fořta koupila a už vůbec mi to teda nepřijde vtipný.
0/0
13.2.2003 15:58

Kocek

Re: Re: Re: Re: Fořt nikam nejde,
Proč by ho záviděl? Prostě napíše něco co vás rozohní, nic víc v tom nehledej, jen snahu si rejpnout. Což mu vychází skvěle. Dělám to samý, není nic lepšího než vidět spoustu reakcí na něco co napíšu :o)))
0/0
13.2.2003 16:06

Šamot

Re: Fořt nikam nejde,
Prosimtě to mi vysvětli. To mají v tom ústavu v Bohnicích tolik peněz že vás pacienty pouští k počítači na internet?
0/0
13.2.2003 15:54

jolly

Re: Re: Fořt nikam nejde,
tohle vtipný nebylo zkus to jeste parkrat pujde ti to :)
0/0
13.2.2003 16:33

Spartaforever

Re: Re: Fořt nikam nejde,
Ty ses ale zoufalec, mas sesitej i mozek!!!
0/0
13.2.2003 17:32

Šamot

Re: Re: Re: Fořt nikam nejde,
Ty toho jirika22 nějak bráníš. Že ty jsi s ním na stejným pokoji.
0/0
13.2.2003 17:39

Spartaforever

Re: Re: Re: Re: Fořt nikam nejde,
Ne Jirik22 bydli pres chodbu. Ale sedime spolu na obede a chodime na vychazky!! A nejsme z Bohnic, ale z Edenu...
0/0
13.2.2003 17:59

Šamot

Re: Re: Re: Re: Re: Fořt nikam nejde,
No to je správný, choďte pěkně na vycházky a nezlobte tam ty dozorce. A udělaly jste mi radost hoši, že jste si pojmenovaly pokoj po našem stadionu. To jsem od vás opravdu nečekal.
0/0
13.2.2003 18:05

Kocek

Tak přece
Docela mě zaráží kde na to leška a jeho mafiánská klika vzala, ze všech stran se na nás valí informace jak je Slávie v dluzích a oni najednou koupí hráče za takovou sumu. Za značně nadhodnocenou sumu podotýkám.. Srovnání s Vachouškem je trochu out, Vachoušek když přestupoval, tak už měl za sebou odehrány zápasy za 21 a Teplice v lize, Fořt zatím nic neodehrál. No nic, nechám se sám překvapit co to bude zase za talent.
0/0
13.2.2003 15:06

Jméno

Re: Tak přece
..."ze všech stran se na nás valí informace"??? Hehe, tak ty jseš docela jednoduchej. Dvoje noviny otisknou Košťálovu větu, kterou pak vzal zpátky, ale na tebe se to valí ze všech stran... Jseš jak ovce, jednou něco slyšíš a máš "jasno". Ale to je problém většiny národa, z toho si nic nedělej. A že Fořt nic neodehrál? Občas ten fotbal sleduj, existují i reprezentační výběry do 18, do 19 a do 20 let... zanedlouho se budeš moci přesvědčit. Ale to už bych po tobě asi chtěl moc...
0/0
13.2.2003 15:29

Kocek

Re: Re: Tak přece
Dvoje noviny?? Já to četl a slyšel vícekrát. Ovšem je fakt, že to mohly bejt spekulace. Nicméně, není šprochu.... víme?
0/0
13.2.2003 15:42

tomo

Re: Re: Re: Tak přece
Kocku,máš pravdu-není šprochu....
V Hattriku píšou,že má sparta 250000000dluhů....Co ty na to?Ze všech stran to slyšim.No přece jenom naplnit rozpčet 300mil. to dá práci...novej Rosickej na obzoru není a liga mistrů taky nejistá...
0/0
13.2.2003 21:45

BlackJack

Re: Tak přece
Ze všech stran? Máš na mysli sparťanského "poloboha" Košťála? Z tvého příspěvku vyzařuje zatrpklost, asi jsi zklamán, že nešel k rudochům.Kdyby šel k vám, to by bylo slávy, to by byl talen a dobrá investice. Nikdy jsem ho neviděl při hře, takže těžko mohu posoudit jakej je to hráć, ale věřim Beránkovi, ten ho sleduje delší čas a zatim mu vyšlo vše na co sáhnul a každej přestup, který prosadil. A jestli stál tolik, nebo více, je mi srdečně jedno. Já chci vidět pěknej fotbal ,uspěch v Evropskym poháru a boj o první místo z  maximálnim úsilím hráčů a celého realizačního týmu a pod Beránkem , toto vše zatim funguje. A stadion? Na Strahov to mam pět minut pěšky, takže to neřešim.
0/0
13.2.2003 15:33

Michal

Chytrý jak polena
Slávisti, já vám do toho nechci moc kecat, ale být na vašim místě moc bych se neradoval. Leška by měl totiž raději investovat do ty vaší "Stromovky", myslím tím "stadion" Eden.
Ale jinak Vám přeju mnoho sportovních úspěchů na "větrné hůrce". Ať tam občas zavítá víc jak 2000 věrných fanoušků.
0/0
13.2.2003 15:03

Michal

Re: Chytrý jak polena
Zato vy jste s divákama v pohodě co? 3.5 k nebo kolik přišlo na poslední kolo?
0/0
13.2.2003 15:33

Kocek

Re: Re: Chytrý jak polena
Poslední kolo jsme hráli v Liberci wole. Kdyby 3.5k přišlo na vaší skvělou remízu s našimi bratry z Jablonce, tak jste šťastný
0/0
13.2.2003 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze