Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Brückner výhrou ve Francii překvapen není

Je reprezentační trenér Karel Brückner po středečním vítězném vystoupení českého národního mužstva v zápase proti domácí Francii spokojen? Tomuto výrazu se kouč brání. "Slovo spokojen nahrazuju termínem, že mám ze zápasu dobrý pocit," poznamenal třiašedesátiletý fotbalový filosof, který se jen zřídka a velmi nerad dělí o vlastní prožitky. "Ano, tak asi bych to řekl. Mám prostě dobrý pocit z dobře vykonané práce." Dále čtěte: Zpravodajství ze zápasu x Ohlasy hráčů x Utkání minutu po minutě x FOTOGALERIE x ANKETA: Kdo byl nejlepší x Kdo byl nejslabší x Co píše francouzský tisk

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kennn

Super práce
0/0
16.2.2003 20:36

Arnold

Jsem zvedav
Jsem zvedav zda tento vysledek nebyl jen vlastovkou a to se ukaze uz za par tydnu.Tam vysledek bude i o bodech ale paklize budem hrat s takovym nasezenim a pristupem tak se muzeme tesit.
0/0
14.2.2003 17:33

Jan Kraus

Super dědek!!
Karle, já věděl že z těch lenochů uděláte fotbalisty DÍKY
0/0
14.2.2003 15:09

www.KamPoMaturite.cz - Přijímačky VŠ

kluci udělali jste mi velkou radost......
kluci udělali jste mi velkou radost......
jirka
www.KamPoMaturite.cz - Přijímačky VŠ
0/0
13.2.2003 23:00

Faker

Re: kam po maturitě
D o  p r d e l e !  !  !
0/0
14.2.2003 7:26

lool

FATALNI CHYBA NEJLEPSIHO A NEJVETSIHO DENIKU VE FRANCII
kolegove zurnaliste z nejvetsich francouzskych novin L'equipe üdelali na tomto URL fatalni chybu kouknete na tym ve kterem hraje GRYGERA poslw francouzskeho tisku :-) http://www.equipe.fr/Football/France_RTC_adversaire.html
0/0
13.2.2003 21:33

Seedorf

Re: FATALNI CHYBA NEJLEPSIHO A NEJVETSIHO DENIKU VE FRANCII
to nevíš, že Grygera přestpuje za 23 korun a dva míče do Slávky?
0/0
13.2.2003 22:44

Eeeé

Re: FATALNI CHYBA NEJLEPSIHO A NEJVETSIHO DENIKU VE FRANCII
A Liberec je  podle francouzů na Slovensku (viz popisek u brankáře Kinského)
0/0
14.2.2003 7:40

switch

Re: FATALNI CHYBA NEJLEPSIHO A NEJVETSIHO DENIKU VE FRANCII
Aby ses neposral .... tipickej Pražskej Sparťanskej buzík ... psát to neumí, ale v buzerování je špička .... 
0/0
14.2.2003 9:01

Switch off

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.2.2003 10:48

Pražan

Kouzlo úspěchu
Celé kouzlo páně Brücknerova úspěchu je skutečnost, že jeho příprava mužstva je vedena od začátku do konce a nikoli jak tomu povětšinou bývá od konce. Jinak řečeno pan Karel se soustředí především na způsob jak dojít k výsledku (nejlépe k  vítězství). Tím se od většiny svých kolegů liší, neboť ti se zaměřují především na uhrání žádaného výsledku,  lhostejno jakým to způsobem se k němu hráči doberou...
0/0
13.2.2003 19:55

Sagi

Yes
Pane Brucknere, nemám slov, zápas jsem sice neviděl, ale z toho co se píše v článcích, to vypadá, že to musel být monstrvýkon. Strašně moc gratuluju!!!!!!!
0/0
13.2.2003 19:50

EPfanda

Za každou cenu najít alespoň něco špatného?
Podle mého názoru: 1) Máme po dlouhé době trenéra - osobnost, která by se mohla naše hráče dostat tam, na co opravdu mají, jako byl pan Ježek. 2)Nesmírným kladem ukání byl fakt, že většina našich hráčů (byť je jejich cena oproti francouzským mnohdy směšná) zcela přehrávala své soupeře, po dlouhé době věděla, co má hrát, zahrála na hranici svých možností a hlavně se na ten fotbal dalo dívat. 3) Si všichni kritici uvědomte, že je u nás daleko omezenější výběr hráčů, fotbal je kolektivní hra a ne každý musí mít svůj. Zároveň (byť např. "houpacího koně" Lokvence a rozbíječe Gedeona taky nemusím) trenér evidentně zkoušel alternativy typově podobné pro případ zranění atd.
0/0
13.2.2003 18:45

mrakus

díky kucíí
Fotbal senzační, ale hlavně jsem byl úplně vykulenej z úplně korektního sportovního projevu. Nikdo nekopal do dresu, nenadával rozhodčímu ani ho nehonil po hřišti, nesmál se mu hystericky do ksichtu, neskákal vzteky jak klokan. Dokonce ani Pavlík, kterej dřív každýho rozhodčího poučoval a žádnýho nenechal odejít nepoučenýho, se kontroloval. Jak to ten Brückner sakra dělá? Mimochodem, z tohoto důvodu moc o Řepku nestojím, ten nedostane rozum nikdy.
0/0
13.2.2003 18:29

fluktuant

Děkuji hráčům a trenerovi za pěkny fotbal a hlavně Fortuně za krásný kurz na naše vítězství. Už se těším na víkend na horách. Můj tip: Nizozemí-Česko - remíza.
0/0
13.2.2003 17:49

Lojza

Re:
taky jsem si vsadil na nase a muj tip s NL je nase vyhra :-)
0/0
13.2.2003 23:34

fido

vysledek
No ja nevim, vetsina z vas se tu rozplyva nad vyhrou, ale pripomenme si, ze to byl JEN pratelak. Souhlasim, ze fotbal to byl hezkej, ale za to si nic nekoupime. Na MS nas za to nevemou. Preju nasim, aby vyhravali i nadale a jestli k tomu obcas zahrajou pekny fotbal, jen dobre.
 
K fotbalistovi roku: uz jsem tu psal, ze si myslim, ze treba Baros je lepsi kandidat na fotbalistu roku nez Rosicky. Nic proti nemu (Rosickemu) nemam, ale zda se mi, ze se trochu projevuje setrvacnost v nazorech.
 
0/0
13.2.2003 17:32

jvoza

Re: vysledek
JEN přátelák?Myslím, že mužstvo, které vybouchlo na MS dostává se ze srabu a hraje před domácím zaplněným stadiónem zápas s protivníkem který je v už tradičně mezi elitní dvacítkou moc přátelsky nebere.A co se týče našich?Je to prostě příprava na kvalifikační zápas a tam se musí plnit všechny pokyny trenéra a jít do všeho naplno, protože každému hráči jde o fleka v národním mužstvu.Přáteláky už neexistujou...zvlášť na mezinárodní úrovni.Možná tak Kotěhůlky-Prdelkovice(((o:.
0/0
14.2.2003 9:46

PaKo72

Re: vysledek
Právě, že to byl jen přátelák. Jen si vzpomeň na blamáž, kterou předváděli naši "borci" v době přáteláků za Pepíka Chovance (nic proti němu, až skončí jeho kámoši v nároďáku, tak to ještě bude pan Trenér), ale pokud budou chlapci makat takto ve všech zápasech, tak se "mistři" komentátoři (ČT i  Eurosport) nemusí zajímat otázkou, že taková návštěva by u nás na přátelák nepřišla. Mají pravdu, kde by se asi nacpala, když máme tak velký stadiony.
0/0
14.2.2003 21:00

Iam_No.1

a ještě
Hÿbshman
 
možná bych i pochopil, že je potřeba ho prodat, ale proč ho staví do zálohy...?
0/0
13.2.2003 17:14

Iam_No.1

pro primitivy (Jirik22...)
Tak, Vachoušek hrál na pro něm netypickém místě levého záložníka. Dle mne, i když předvádí kolikrát mnohem víc, nehrál špatně. Ale přeci jen si musí v repre zvyknout (vzpomeň na Rosického, jak dlouho se v repre trápil) a hlavně, z naší zálohy byl nejlepším hráčem (samozřejmě krom Galáska, který měl defenzivní úkoly). Nedvěk a obzvláště Poborský nebyli onic lepší. Dle mne Poborský má nejlepší za sebou a je na čase ho odsunout, škoda, že jede teď na rekord ve startech v repre.
 
Co se týče vubec nejhoršího hráče, tak bezesporu Lokvenc, ostatní střídající měli každý alespoň některé dobré momenty, ale Lokvenc, opět 0 (ano, Lokvenc, ten Sparťan Jiříku). Gedeon ukázal, že Galáska muže zastoupit naprosto skvěle a Dostálek (narozdíl třeba od Jarošíka) na místě tvůrce hry rovněž.
 
Chápu, že Jirik a podobní se snaží jen rýpat a v příspěvcích, kde označují za nejhorší hráče právě Slavisty se vyžívají, ale na to jim dost lidí opravdu sere.
 
Všichni hráli na výbornou, líbil se mi po dlouhé době Nedvěd, protože i když mu to moc nešlo, atk alespoň dřel a pokud se reprezentace zbaví Poborského a přestane donekonečna dávat zbytečně šanci hráčum, kteří ji nedokázali tolikrát využít (Lokvenc), tak má skutečně šanci na Euru něco dokázat. Chtělo by to, aby zmoudřel ten Řepka, což se ale bohužel nestane.
 
0/0
13.2.2003 17:08

Maršál Malinowski

Re: pro primitivy (Jirik22...)
To je zase onanie ...  ... můžu se přidat?
Vachoušek zahrál solidně, ale nic velkýho to nebylo, spadni na zem.
Poborák předvedl to, co je na něm právem obdivováno - několikrát na sebe navázal dva hráče soupeře a vždy dokázal přenést hru na volného hráče. Krom toho jeho jízda kolem pravý čáry byla taky celkem kvalitka.
Lokvenc hraje za Kaiserslautern, ne za Spartu, to máš trochu popletený. Ale taky bych ho tam nedával.
Gedeon toho moc neukázal a Dostálek ukázal jedině to, že na repre prostě nemá.
S Řepkou souhlas, ten by byl potřeba jako sůl. Nedvěd byl prvních pár desítek minut statickej, ale pak se rozjel a podal svůj standart.
0/0
13.2.2003 18:00

Jura

Re: Re: pro primitivy (Jirik22...)
Souhlasim s tebou řekl bych ževe všem!! Dostalek je fakt trget a mel by se nam sebou zamyslet!! Ten jediny mi včera vadil, nahodou se od neho odrazil balon(ani do nho nekopl jen tam stal a odrazilo se to) a ma to jako "genialni přihravku" jak ´jsem vcera slyšel.
 
Jura Bambula
Ostrava
0/0
13.2.2003 19:07

Saboteur

Re: Re: pro primitivy (Jirik22...)
Teda nechci rýpat, ale opravdu se mi zdálo, že Poborák (při vší uctě k jeho kvalitám) to spíš spomaloval, ve smyslu, že když měl s míčem nějaký náskok, tak ho soupeř většinou doběh, apod. Vůbec se mi s Nedvědem zdáli trošku pomalejší a zabržděnější než obvykle, ale nahradili to bojovností, takže si zaslouží pochvalu...
0/0
14.2.2003 0:23

nonq

Re: Re: Re: pro primitivy (Jirik22...)
jo taky se mi zdalo ze Poborak byl nejaky pomalejsi- hlsvne tom smyslu ze nez si rozmyslel jestli odcentruje nebo potahne mic, tak uz u nej byl Frantik a micudu mu vypichl. Jinak jeho obranna faze OK jako celeho tymu. Jo a k Dostalkovi - nekdo musi byt jako nahradnik v zaloze - a ukazte mne nejakeho jineho hrace, ktery by byl na tom LEPSI - nerikam stejne dobry, tech je dost, ale lepsi podle mne neni (upozornuju ze stale mluvim o NAHRADNIKOVI na post ofenzivniho zaloznika) - to je taky myslim si vubec problem nasi repre - moc dobra zakladni jedencatka (tj. to co vybehlo na Francii na zacatku samozrejme s Barosem misto Smicra) ale kdyz nekdo chybi, tak ho neni kym nahradit.
0/0
14.2.2003 3:27

jerry

Re: pro primitivy (Jirik22...)
Chlapče, prober se. Karel Poborský je jedním z našich nejlepších hráčů, ikdyž i on stárne, a v repre má jednoznačně své místo. Střídá, jako každý, slabší a lepší okamžiky, ale když něco vymyslí, bývá to často fotbalově geniální (přesně jako včera Zidane). Asi jsi čuměl na jinej fotbal nebo Poborský není prostě jen tvým oblíbencem, neb jest momentálně ve Spartě (nefandím jí a Sparta je mi celkem u...), ale jeho spolupráce s včera vynikajícím Grygerou byla parádní. Hrál jsi někdy fotbal? Asi těžko, co, ostatně jako většina  křiklounů a po boji generálů. Zrovna tak křivdíš Lokvencovi, který včera, a nejen včera, nastoupil na pár minut a to se pak zapadává těžko. Ne každý je Solskjaer, aby se přimotal hned do dvou gólovek po "pěti"  minutách na hřišti. Tím neříkám, že se mi jeho pobyt v repre zdá adekvátní jeho výkonnosti. Osobně bych ho tam netahal, ale je to věc trenéra Brücknera, který už jasně dokázal, že je mužem na svém místě. Více objektivity by neuškodilo. Zdar. J.
0/0
13.2.2003 18:07

Jerry...

Re: Re: pro primitivy (Jirik22...)
Lokvenc těch šancí měl přes 40 a ani jednou ji nevyužil. Pokaždý předved to co včera, ať hrál 5 minut, nebo celý poločas... Prostě nic. Spolupráce s Grygerou? Jako že mu Grygera nahrál a Poborský ztratil balon, nebo nepřesně odcentroval? Naopak, Poborský byl vždy můj oblíbenec, ale teď už to tam prostě brzdí... Končit se má na vrcholu
0/0
14.2.2003 14:43

Arnold

Opakovat
Výhra i výkon byl výtečný jen je třeba takhle hrát i v kvalifikaci,ale aby naši borci nenosili nosánek moc vysoko.Byl to po době opravdu silný soupeř.
0/0
13.2.2003 17:06

franta

Pane Brückner
...DĚKUJEM. A teď pro ostatní.Dovedete si představit hru našeho nároďáku pod trenérem Jarabinským ? Nebo snad kdyby byl u kormidla pan Chovanec???  Je jen škoda,že to nemohl pan Brückner přebrat už  na baráš s BELGIÍ. Teď jen vydržet a hlavně aby hráči nespychli  a nebyli znich zase jenom primadony. Doufám,že už se to opakovat nebude.
0/0
13.2.2003 15:46

pan učitel Hájek

Re: Pane Brückner
... baráš ...
0/0
13.2.2003 17:51

Mazar

Budu tam
Hoši dík 29.března se na Vás budu divat v hledišti v Rotterdamu. Jen tak dál
0/0
13.2.2003 15:46

Jiri

Kdo si to nenatocil, bude litovat!!!
Pockejte, az u nas bude vladnout fotbalu zas nejaky "borec", co dosadi za trenera reprezentace sveho kone. To si teprv lidi uvedomi, ze ten jakysi pan Bruckner nedelal jen rutinni praci, ale ze dokazal z malych kousicku vypiplat mistrovske dilo. Jaky je rozdil mezi hezkym obrazem a vcerejsim predstavenim jeho kolektivu? Snad jen ze to prvni umi francouzi a to druhe my. Mistre, dekujem.
0/0
13.2.2003 15:35

gazza

Brukner je proste machr!!!
At si rika kazdy co chce,ale Brukner je proste Pan trener!A s hraci to proste umi.Gratuluju k vybornemu vykonu.Zapory samozrejme byli,ale klady je tezce prevazili.Preji klukum moc a moc stesti v Holandsku.
0/0
13.2.2003 15:35

vik (vik@matfyz.cz)

Re: Brukner je proste machr!!!
zapory nebyli, nybrz byly.
0/0
14.2.2003 23:56

Chytrák

Vzhůru na Holandsko!!!!
Včerejší mač byl opravdu famozní a to se u přatéláků moc často nevidí.Francouzi měli minimum prostoru,aby něco předvedli a to díky kolektivnímu výkonu Česka.Zajímavý bylo,že to byl dobrej fotbal i po častých střídáních na obou stranách.Mužstvo máme dobrý,takže se těšim na megamač v Holandsku  P.S.: Včera večer jsem viděl na Eurosportu záznam Nizozemsko-Argentina a domací vyhráli docela šťastně v závěru,kdy už to bylo kompletně prostřídaný!!!
0/0
13.2.2003 15:17

Michal

0/0
13.2.2003 15:15

Ferguss

Kratce..
Jo včera jsme hráli super, týmový výkon bez nějakých výraznějších nedostatků. Jediné co jsem nepochopil bylo nasazení Vachouška, ale zřejmě ho chtěl Bruckner otestovat. Snad pochopil, že tenhle útočník na mezinárodní fotbal ještě nemá.
0/0
13.2.2003 15:12

kalimero

Re: Kratce..
Neuveritelny nazor....
0/0
13.2.2003 15:25

jirik22@atlas.cz

Re: Kratce..
Přesně tak, nasazení Vachouška byl omyl a doufejme že se Bruckner z toho poučí. Vachoušek nemá dynamiku, tah na branku ani dobrou koncovku a do repre nepatří. Obzvlášť vedle Baroše působil až komicky. Stejně tak nemůže za repre hrát nepřesný Dostálek, který zkazil s jednou výjimkou snad všechny míče. Naštěstí že Barošova narážečka byla tak prudká, že jí Dostálek nezvládl zpracovat a se štěstím se odrazila správným směrem. V Holansku by měl Baroš s Kollerem nastoupit už od začátku, taktika s Barošem jako žolíkem není dobrá. Holanďani mají problémy s koncovkou, Kluivert včera spálil šancí, jak Kuka s Vachouškem dohromady. Kdyby prohrávali, tak se z toho už nevzpamatují. Proto musíme hrát už od začátku v nejsilnější sestavě a Vachoušky a spol. nechat na lavičce nebo ještě raději doma!
0/0
13.2.2003 15:53

kraken

Re: Re: Kratce..
Jiříku dnes naposledy. Proč ty, jako takový expert netrénuješ Barcelonu???, Třeba by jsi ji dokázal vyvést z krize, ty rádoby experte, ty palice vymazaná s jitrnicí na čele!!!!!
0/0
13.2.2003 16:51

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Kratce..
No, urazil jsi ho přímo znalecky, ale možná jsi přehlédl jednu důležitou věc. On má pravdu ...  .
Ne, vážně, Vachy do nominace asi jo, ale Dostálek na to prostě nemá.
0/0
13.2.2003 17:48

Saboteur

Re: Re: Re: Re: Kratce..
Vy kucí Sparťanský to vidíte moc rudě! :-) Vachoušek bude za 2 roky tahounem reprezentace!!!
0/0
14.2.2003 0:09

Maršál Malinowski

Re: Re: Re: Re: Re: Kratce..
... a nebo možná ne.
0/0
14.2.2003 8:51

Oswald

Bolf je po zemi průchozí
S hodnocením Brucknera souhlasím. Obdivuji jeho stoický klid s jakým vzal výhru nad mistry Evropy. Dovedu si představit jaké indiánské tance by tančil na jeho místě "hrkač" Straka. Jenom v jedné věci musím s Kódlem polemizovat. Obrana. Jen zdánlivě se jí nedá nic vytknout. Při pozornějším sledovaní bylo znát, že Bolf je po zemi zcela průchozí a toho momentu si Holanďané určitě dobře všimli. Oni totiž vůbec rádi hrají po zemi a rychle. Taky Pando Jankulovski měl v obraně okénka. Frantíci hráli šíleně na sebe, mizerně kombinovali, jako by se viděli podruhé v životě.
0/0
13.2.2003 14:53

skeptik

Nádhera!!
Taky se připojuju ke gratulaci k super výkonu.To byla fakt fotbalová nádhera,něco úžasnýho.Těšim se na Holandsko,to bude nejlepší zápas Evropy!!
0/0
13.2.2003 14:30

kraken

co
se týče výkonu našeho mužstva, žádný problém, prostě nádhera a povedený večer, jen taková malá připomínka...dresy, které byly vyrobeny přímo pro utkání s frantíky, byly vlastně taky fajn, jen by jste mohli Kollerovi vyrobit o číslo větší ať to ten chudák nemá na sobě jako kondom....
0/0
13.2.2003 14:24

Plšík

Re: co
S Kollerem je to fakt, ale na něm vypadají divně asi všechny dresy.
0/0
13.2.2003 15:14

Franta

Neusnout na vavřínech
Včerejší výkon byl opravdu skvělý, měl by ale p.Brukner vidět, že Dostálek až na šťastnou gólovou přihrávku nestíhal (bezdůvodné stažení za dres styl "Slavia", jeho lehkovážná ztráta míče po které jsme málem inkasovali), no a Lokvenc to je dokola to samé, několik alibistických zpětných náhrávek, jinak se nedotkne míče. Neměl by se snažit do této skvělé party cpát fotbalisty, kteří nestíhají.
0/0
13.2.2003 14:17

Klukjakbuk

Re: Neusnout na vavřínech
Franto, trenér to o Dostálkovi a Lokvencovi ví. Jestli sis mohl v zapase vsimnout, tak Brückner na Dostalka kricel, ze neplni sve obranne úkoly. A Lokvenc mel stesti, ze Baros stridal. Jinak to bylo super. Zdar a sílu.....
0/0
13.2.2003 14:42

jarda

Pohlazení na duši
Blahopřání trenérovi, poděkování hráčům. Všem bez rozdílu, i když den D měl hlavně Grygera. Výkon, který opravdu neměl chybu. Je to paráda, když i největší hvězdy "jezdí po zadku". Pokud to vydrží ((a věřím že vydrží, to mužstvo má totiž (po období s Chovancem -hlavně v závěru minulé kvalifikyce )duši)). S takovouto hrou nemám strach ani o postup, ani o další výsledky. Blahopřeji a DĚKUJI.
0/0
13.2.2003 14:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze