Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za výtečný výkon výborné vysvědčení

Jak jinak? Po vítězství v Paříži 2:0 mají fotbalisté Česka za výtečný výkon proti Francii vysoké známky. MF DNES hodnotí školní stupnicí. Vůbec nejlepší známku dostali střelci obou gólů, obránce Grygera a útočník Baroš, který však musel být po svém příchodu na hřiště brzy po zranění střídán. Nejhůře hodnocen je Vachoušek, Poborský a Dostálek. Dále čtěte: Zpravodajství ze zápasu x Ohlasy hráčůUtkání minutu po minutě x FOTOGALERIE x ANKETA: Kdo byl nejlepší x Kdo byl nejslabší

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Poborského známka je nespravedlivá,ale redaktoři MF ho sidej pořád
Souhlasim,že Karel byl výbornej a to nejen v útoku,ale hlavně v obraně!!Že mu dali zas tak malou známku mě vůbec nepřekvapuje,neuvěřitelně ho ořezávaj už dlouho.Jenom pro připomenutí např. za zápas s Běloruskem mu dali 3,nejhorší známku ze všech a to dal přitom veledůležitý první gól a několik dalších šancí připravil...Prostě asi někdo v MF nemůže rozdejchat,že po letech máme zase konečně v naší lize hráče nejvyšší úrovně a tak pokud nehraje jako pánbůh,tak se po něm vozej,co to dá...Jinak všichni naši byli fakt fantastický!
0/0
14.2.2003 21:11

Hřmeťa

Poborský byl nejslabší a dostane padáka!
Poborskej byl nejslabším hráčem na hřišti,tragik,jako vždycky.Ostatní hráči - paráda!
0/0
14.2.2003 9:37

stylusx

???
Nechápu proč všichni koukáte na to, kdo je slavista, spartan, ...... Nehrali vsichni vcera za CR? To je snad dulezity. je docela smutny tady cist jak tenhle slavista to zvoral nebo ze tenhle slavista je lepsi nez spartan. Proste se hralo za narodni tym a tam by se tyto rozdily mely smazavat. Dekuji za predvedeny vykon
0/0
13.2.2003 21:56

Zdeněk Hojer, Senec

Karel Poborský
 Jsem též velmi rozhořčen Vaším hodnocením Karla Poborského !!! Vždyť patřil nejméně k lepší polovině, ne - li mezi 4 nejlepší hráče vůbec. Já bych hodnotil známkou 1,5. Jeho pohyb a smysl pro kombinaci dělali Francouzům velké problémy a jeho odpovědnost, kdy bez problémů zaskakoval v obraně za ofenzivně laděného Grygeru přímo výstavní !!! Myslím že pod takovéto subjektivní hodnocení by se mohl "Pan Redaktor" alespoň podepsat a neschovávat se pod názvem deníku. Jeho "alergie " by tím dostala pravé jméno !!! Jinak chlapi děkuju, bylo to fakt SUPER představení !!!
0/0
13.2.2003 20:17

Altavista

Re: Karel Poborský
Jo, souhlasim, určitě zastínil Nedvěda a myslím, že i Rosickýho, i když ti taky hráli skvěle, ale dát mu 2,5 to je dost trapný..od novinářů, příště trochu soudnosti
0/0
13.2.2003 20:32

*

/
  Super hoši, perfektní výkon !!!!!!!  A lokvenc znovu dokázal, svým bezprizorním potulováním po hřišti, že do REPRE nepatří Ted už to víte i Vy, pane Brukner, ne?  Jinak ostatní BOMBA  blahopřeju !!!!!!!!
0/0
13.2.2003 19:06

Božetěch

nad očekávání
je nejen výsledek, ale i hra. Děkuji. Zdá se mi skoro nemožné to zopakovat ještě v Holandsku, ale všichni si to budeme přát. Hru ovlivnil první gól, potom naši mohli hrát zanďoura s rychlým přechodem do útoku. Teoreticky si pokládám otázku, co by bylo, kdyby 1.gól dala Francie a naši museli více otevřít hru. Perfektní obrana nedovolila nic esům HENRYMU,PIRESOVI a spol. V Anglii, kde se tak prosazují se taková obrana, jakou předvedli naši moc nehraje. Osobně si myslím, že oranje předvedou daleko větší tlak v útoku maj několik šutérů, ale to mají Francouzi taky. Kromě hráčů obou S mne velice zaujal Galásek, u nás snad trochu podceňovaný a snad nenápadní, ale velmi užiteční hráči Jankulovski a Ujfaluši. Honza Koller prokázal nebývalou bojovnost a zlepšil se i po technické stránce. Souboje s černými stopery nejsou asi jednoduché. Rozhodčí trochu připískával domácím, kteří měli daleko nebezpečnější fauly než naši. A na závěr přání, ať se v Holandsku nepotvrdí, že když opravdu o něco jde, tak to pohnojíme. Naše mužstvo má nato, aby i tam obstálo.
0/0
13.2.2003 14:22

Božetěch

nad očekávání
je nejen výsledek, ale i hra. Děkuji. Zdá se mi skoro nemožné to zopakovat ještě v Holandsku, ale všichni si to budeme přát. Hru ovlivnil první gól, potom naši mohli hrát zanďoura s rychlým přechodem do útoku. Teoreticky si pokládám otázku, co by bylo, kdyby 1.gól dala Francie a naši museli více otevřít hru. Perfektní obrana nedovolila nic esům HENRYMU,PIRESOVI a spol. V Anglii, kde se tak prosazují se taková obrana, jakou předvedli naši moc nehraje. Osobně si myslím, že oranje předvedou daleko větší tlak v útoku maj několik šutérů, ale to mají Francouzi taky. Kromě hráčů obou S mne velice zaujal Galásek, u nás snad trochu podceňovaný a snad nenápadní, ale velmi užiteční hráči Jankulovski a Ujfaluši. Honza Koller prokázal nebývalou bojovnost a zlepšil se i po technické stránce. Souboje s černými stopery nejsou asi jednoduché. Rozhodčí trochu připískával domácím, kteří měli daleko nebezpečnější fauly než naši. A na závěr přání, ať se v Holandsku nepotvrdí, že když opravdu o něco jde, tak to pohnojíme. Naše mužstvo má nato, aby i tam obstálo.
0/0
13.2.2003 14:22

Franta

Ach, ty dresy !
Tak jsme si včera večer vychutnali nafoukané Francouze. Z naší strany to byl supervýkon, klobouk dolů před všemi našimi kluky. Co jsme ale prohráli na celé čáře, to je žalostná úroveň našich dresů. Nechápu, že někdo z našich odpovědných činovníků může firmě Puma schválit ten nemožný střih trenýrek. Vždyť ti naši kluci v porovnání s atlety, kteří běhali na francouzské straně, ale také s Holanďany, Argentinci, Brazilci, Číňany , s borci s Bundesligy, Serie  A ....vypadají , že nastupují ve spodním prádle z přelomu 19. a 20. století. Snad si i naši reprezentanti zaslouží něco lepšího. Kdo mi nevěří tak ať si při různých fotbalových   přenosech všímá i této maličkosti a zkusí  objevit něco ve stylu české reprezentace. Ručím za to, že se to nikomu nepovede ! 
0/0
13.2.2003 14:05

czech fan from Russia

About Ceska Republika
 czechia
vitezstvi
jo-o-o-o-o-o-o-o
 
0/0
13.2.2003 13:44

Martin

Kterej "znalec" to znamkuje?
Ja jsem to sice nevidel, ale kdyz hrac, ktery nahraje na jeden ze dvou golu dostane nejhorsi znamku, neco mi na tom smrdi. I kdyby se tam placal cely zapas, tak pokud dokaze vypracovat aspon jedinou golovou sanci, zaslouzi si vic. Je to ostuda!!!
0/0
13.2.2003 12:51

pp

Re: Kterej
co je to za blbost. to jsi nějak mimo. to že jednou něco vymyslim neznamená,že jsem najednou bůh na 1 s hvezdickou, i když se jinak kopu do řiti. proto je to známkování-to by jinak dostali všichni 1, protože každýmu se jednou něco povedlo.probůh mysli!
0/0
13.2.2003 13:33

mike

Re: Kterej
když jsi to neviděl, tak neposuzuj hodnocení těch, který to viděli
0/0
13.2.2003 14:29

karel

Re: Kterej
Já nevím, na fotbal jsem se koukal a souhlasím s Martinem. Mě připadá, že kyž čtu noviny, nebo poslouchám komentátory v TV, tak jejich hodnocení se odvíjí od tohoto: 1) Sparťan nebo bývalý sparťan - je vždy nejlepší 2) pokud výše uvedený něco zkazí není to zas tak velká chyba 3) ostatní hráči, pokud se jim něco obvzlá3ťpvede, podají nadprůměrný výkon 4) ostatní hráči, pokud podají průmětný výkon
0/0
13.2.2003 14:59

pp

Re: Re: Kterej
v tom přípodě výše uvedené známkování silně nabouralo tvý životní jistoty. nebo že by baroš byl sparťan? a co takhle janek? nebo galásek? pokud umím počítat, tak rosa, nedvěd dostali skoro to nejhorší
a když čteš noviny, to záleží na tom, který. třeba papírová mf byla jeden čas silně proslávitická. čišelo to z každýho článku. to je totiž o tom, komu lidi, který píšou články fanděj. prostě to někdy nezvládnou a neobjektivně si ulevujou
0/0
13.2.2003 15:32

Jarda

Re: Re: Kterej
Nesouhlasím, nesouhlasím! Dělali jsme si průzkum a jednoznačně nejvíce protěžovaný klub v roce 2001 a 2002 v médiích byla Slavia!!! Nejvíce článků (MF, LN, Sport, Hattrick) a nejlepší hodnocení v TV (viz p.Vrba v ČT...) měla Slavia a loni ještě Liberec, ale ten jak tuším vyhrál ligu...
0/0
13.2.2003 16:59

kalimero

Neprecenujme
Je urcite moc hezke porazit Francii, na jejich pude, obdivuhodnym vykonem, treba i sami hraci v duchodovem veku vzpomenou, hral jsem na Zidaneho, na Henryho a pod.. Jen prosim neprecenujme a nedelejme zavery, ze muzstvo je skvele, ze jsme nedostizni. Az v kvalifikaci, hlavne s Holandskem se ukaze jak jsme na tom. Zda-li hraci dokazou zvladnout i takove zapasy, kde jde o vsechno. Takovych zapasu uz bylo...
0/0
13.2.2003 12:21

Jeho dobrej kámoš

B
Hráli opravdu dobře včera, akorát mě trochu zklamal Rosický a Bolf. Bruckner, tím, že docela brzy stáhl ze hry, dle mého názoru, do té doby našeho nejlepšího hráče Kollera. Čekal jsem (naštěstí marně), že se naše hra rozpadne, ale nebylo tomu tak. I když jde jen o přátelák, vyhrát na půdě mistra Evropy  a světa, to se nepodaří každý den. Vždycky jde o prestiž, i když jde jen o přátelák, nikdo nechce prohrát.
0/0
13.2.2003 12:07

EBI

Slávisti
nevim, co pořád máte s Beránkem a se Slávistama - ten kdo jen trochu sledoval podzim, tak musel vidět, že Dostálek hraje v životní formě - a myslim, že je teď rozhodně lepší než Jarošík - myslim, že ani včera nic nezkazil a myslim, že ta narážečka s Barošem byla dokonalá zdaleka ne samozřejmá - myslim že Nedvěd by to včera na jeho místě zkazil ... a ostatní zviditelnění Slávisti ? Vachoušek patří mezi nejlepší útočníky v lize, tak koho jinýho má v přáteláku trenér zkoušet ? Siegla, Kincla, Nezmara nebo koho proboha ??!! Gedeon je v současný době nejlepší defenzivní záložník v lize a po odchodu Haška je to přesně ty na jeho místo a A. Petrouš je rozhodně léta lepší než nedávno protěžovanej Jirka Novotnej a spol..... a to, že při svejch cca pátejch startech a z plnýho tréninku ( na rozdíl od krajánků) nehrajou uplně excelentně, to je snad pochopitelný - buďte trochu soudný a nebo mi řekněte, koho jinýho byste zkoušeli vy ??!!!
0/0
13.2.2003 12:00

Kocek

Re: Slávisti
Ač Sparťan, s tímhle souhlasim
0/0
13.2.2003 12:50

PMac

Ať žije Baroš
Lepšího fotbalistu jsme od dob Tondy Panenky neměli.Baroš je třída a ještě světu ukáže co dokáže vyrůst v českém fotbale.
0/0
13.2.2003 11:52

lukier

Re: Ať žije Baroš
nemyslis, ze byli i lepsi utocnici nez panenka v jeho dobe? on dal penaltu, ale byli i lepsi
0/0
13.2.2003 13:26

czech fan from Russia

Re: Re: Ať žije Baroš
aros, Koller, Rosicky, Jankulovski, Grygera, Nedved, Ujfalusi, v še - the best, lep ši!!!!
Cechy - the champions of Europe!!!
Doufám, že stát se tak:
Česká Republika vs. Holand 6:0.
AŤ ŽIJE CZECHIA!!!  
0/0
13.2.2003 13:54

fanynka S.

tož tak....
Francouzi jsou skvělí jako jednotlivci ve svých domovských klubech, ale jako týmu jim to nejde. A našim to teď  klape, právě proto, že hraji spolu a ne proti sobě. A i když pár mých hochů  Arsenalských dostalo na zadeček nezbývá než: Ole ole českým lvům, ole ole vítězům 
0/0
13.2.2003 11:38

táta

Češi do toho
Super výkon. Od našich to byla učebnicová reklama na moderní fotbal. Celoplošný presink s rychlým přechodem do útoku, s pružnou obranou. Jako liberečák musím zaslouženě pochválit i toho rudýho ďábla Grygeru. A Baroš, jak mě v lize vadil a teď jsem jim úplně unešenej. A různejm rádoby fanouškům vzkazuju, že snižovat výkon našich tím, že Francie hrála špatně je blud a nesmysl. Proti nám stáli nejlepší fotbalisti světa a dát jim sebemenší šanci je sebevražda. Každej hraje tak, jak mu soupeř povolí. A naši jim nepovolili nic!! Takže z fotbalovýho hlediska jen samá pozitiva a superlativy. Jediný co se mi nelíbilo, byla snaha o zvýšení ceny všech slávistickejch hráčů. To se nemuselo vyplatit. Pana Beránka si vážím, ale timhle mě trochu naštval. Kdyby to rozhodilo koncepci mužstva a nakonec jsme třeba remizovali, byla by to velká škoda.
0/0
13.2.2003 11:32

DX

Dostálek
Proč se bojej říct, že Dostálek na reprezentaci nemá - za tu chvíli 4krát odevzdal míč. Gedeon to samé.A ta přihrávka na gol? OK - ale vlastně mu to hodil moc daleko a Baroš si to musel doběhnout - to nebyla ideální přihrávka ale omyl. Proč je tam cpou?
0/0
13.2.2003 11:21

Kocek

Re: Dostálek
Dostálek mu to dal naprosto přesně, jelikož spolu trénujou, asi ví jakou přihrávku může Barošovi dát aby jí doběhl.... Dostálek taky není můj favorit, ale včera hrál stejně jako všichni moc dobře
0/0
13.2.2003 11:31

Honya

Re: Re: Dostálek
No od Dostalka se to spis jenom nechtene odrazilo!!!
0/0
13.2.2003 14:14

Tereza

Byla to bomba
Viděla jsem jen první poločas, a teď mě to mrzí. Přesto jsem se nestačila divit, jak skvěle naši hráli. Prostě úplně jiné mužstvo, než jak tomu bylo dříve. Kluci, jste dobří!!!!Skvělý byl Grygera, Poborský i Rosický.Děkuji
0/0
13.2.2003 11:04

roman

prosba
 Pokud to ma nekdo nahrane a je ochoten prodat kazetu, volejte na 543 524 563.
Děkuji.
0/0
13.2.2003 11:02

Francois

Díky všem
I já bych chtěl touto cestou poděkovat českým hráčům za výborný výsledek, ale hlavně za předvedenou hru, která mě opravdu nadchla. Už teď se těším na souboj s Holandskem. Zároveň bych však chtěl poděkovat České televizi. Nebýt jejího přenosu, tak bych byl ochuzen o skvělý sportovní zážitek. Takže ještě jednou díky všem.
0/0
13.2.2003 10:56

Aleš

Zážitek
Výborný,skvělý,excelentní.Moc děkuji za jeden z nejlěpších výkonů naší reprezentace,co jsem kdy viděl.Myslím,že pan Bruckner dělá skvěle svoji práci a my všichni zase můžeme být na naše fotbalisty hrdí.Skvělý zážitek doprovázený výborným komentátorem a fundovaným výkladem pana Haška.
0/0
13.2.2003 10:50

EBI

polemika
vážení, projevuje se tady klasika . ikdyby sme porazili Brazílii nebo Marťany, tak  "vděčnej českej fanoušek" bude pořád s něčim nespokojenej a bude rejpat do všeho ... kdy Francii v současný síle na jejich stadionu porazila jakákoli země podobných rozměru té naší, tak se tam všichni zblázněj a hráče budou vynášet do nebes ... tady ? vždycky bude mít někdo nespokojený keci a pak na kvalifikaci příde 5000 fans ... fakt je mi z toho zel ... Za včerejší zápas : Hoši děkujem !!!
0/0
13.2.2003 10:39

miche

Moc pěkná hra našich
Francouzi mi připadali jako naši hokejisti na švédskejch hrách, prostě jim chyběla šťáva. Jsou to namlsaný hvězdy typu Patera a spol. Ale já to chápu, po tolika titulech se moc bojovat nechce a trenéři z Anglie by taky neradi, aby se jejich mazlíčci zranili ...... Prostě mládí má zelenou (viz. naše obrana .....).  Mějte se
0/0
13.2.2003 10:02

xndl

EURO
A kde se bude hrát utkání s Rakouskem a za kolik bude lupen?
0/0
13.2.2003 9:57

Komi

Re: EURO
no nevim, ale nekdo te uz odkazoval na stranky CMFL
0/0
13.2.2003 10:12

Hana

Rožnov zdraví Milana Baroše :o))
Zdravíme moc Milana Baroše, moc mu to přejem a moc mu fandíme!!! Vždyť hlavně díky němu teď my dvě (35+16) sledujem už i fotbal... Včerejší pád vypadal děsivě, snad zůstane bez následků na zdraví. Jinak to byl samozřejmě moc hezký zápas a všichni naši hráli skvěle. Francouzi nás zřejmě podcenili, a to se nevyplácí. Tak hoši jen tak dál!! H+H
0/0
13.2.2003 9:52

sedinek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.2.2003 9:43

MartinCZ

Re: Gratuluju klukům i trenérovi!Nedvěde vyser se na to!
To si snad děláš srandu?  Méďa, je jeden z nejlepších fotbalistů co jsme kdy měli, ne-li vůbec nejlepší... Když nerozumíš fotbalu tak se do něho .....
0/0
13.2.2003 9:47

Triablo

Re: Gratuluju klukům i trenérovi!Nedvěde vyser se na to!
Nedvěde, vyser se na to? Zbláznil ses? Tohle říkat někomu, kdo na hřišti odvedl nejvíc práce, kdo makal jak najatej, kdo nejvíc padal na zem a kdo založil pár HODNĚ nebezpečnejch útoků? Ty sem radši už nepiš...
0/0
13.2.2003 9:52

PAlladin

Re: Re: Gratuluju klukům i trenérovi!Nedvěde vyser se na to!
JO taky se mi zda ze pavel to zbytecne moc brzdil.Ale uz jsem si na ten jeho styl zvyk,ma zas jiny klady treba jeho přímaky to je radost pohledet,ze ty jeho centry vcera honzu nenachzeli je sice pravda ale byl aktivni a chtel.To se taky pocita.No proste nedved nekdy ma svetly chvilky nekdy zas naprostej propadak.Jinej nebude.
0/0
13.2.2003 10:05

radka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.2.2003 10:40

Drn

Proč po takovem vykonu hledat nejhorší?
Nerozumím, proč po takovém výkonu musí být v úvodu článku vypichováni nejhorší? A to už vůbec nemluvím o spoustě komentářů, které se hlavně zaměřují na to, koho nejvíc zkritizovat. Mužstvo hrálo výborně a i své slabší články dokázalo využít!
0/0
13.2.2003 9:38

xndl

EURO
Kolik stojí lupen na kvalifikaci na EURO?
0/0
13.2.2003 9:37

mat

Re: EURO
o 4 příspěvky níže
0/0
13.2.2003 9:40

brňák

Poborský horší Nedvěda? To snad ne ...
Nevím, ale již poněkolikáté dle mého názoru hodnotíte kritičtěji než ostatní hráče Karla Poborského!!! Nemůžu souhlasit s názorem, že byl horší než třeba Nedvěd ! Vy snad nevidíte Nedvědovy nepřesné přihrávky - o střelbě už vůbec nemluvím, mohl by hrát ragby s těma střelama do mraků. Karel třeba není tak často u míče, protože hraje od čáry, ale své si podle mě určitě odvedl, přesně centruje a kope rohy. Rozhodně nebyl horší než Méďa!!! Grygera byl ale opravdu super, prostě nejlepší.
0/0
13.2.2003 9:26

PAlladin

Re: Poborský horší Nedvěda? To snad ne ...
Jo souhlas
0/0
13.2.2003 10:07

jirik22@atlas.cz

Grygera byl suvereně nejlepší
a nejen proto, že dal gola. Na to, že jsme skoro od začátku hráli prakticky o deseti to bylo super. Vachoušek ukázal, že na repre nemá a když už se k němu náhodně odrazil míč tak tradičně neproměnil. Škoda, že nenastoupil Baroš místo něj, mohlo to být veselejší. V záloze byl jasně nejhorší Dostálek. Zkazil na co sáhl a nic na tom nemění fakt, že před druhým golem se míč od něj odrazil k Barošovi. Bylo cenný, že jsme vedení udrželi, i když Bruckner to pojal jako výlet, kde se musí každý zúčastnit a tak dobře hrajícího Galáska klidně střídal Gedeonem, který evidentně nevěděl, která bije. a kdyby neztrácel lacino míče, člověk by ani nevěděl, že je na place. Opět se ukázalo, že účast slávistů v repre škodí a mělo by se s tím urychleně něco dělat. V první řadě by měl odejít asistent Beránek, který si zřejmě myslí, že repre je místo, kde se bude léčit ekonomická krize sešívaných - zviditelňováním a následným prodejem Slávistů. Tento záměr mu nevyšel, protože po jejich včerejším představení nekoupí takového Vachouška snad ani Samara. Na druhé straně je potěšitelné, že takový Rosický je už dnes lepší než Zidane, že Koller je čím dal lepší a že máme mladého superbrankáře!!!
0/0
13.2.2003 9:26

lester

Re: Grygera byl suvereně nejlepší
Já taky nejsem slávista, ale ty jsi zcela evidentně sparťanskej chudák.
0/0
13.2.2003 9:34

Kitty

Re: Re: Grygera byl suvereně nejlepší
spartanskej asi jo, ale chudak hlavne:-) Kam se hrabe na Kocka, to je aspon fanousek... tendle dela Spartanskym fans akorat tak ostudu...
0/0
13.2.2003 9:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze