Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kotrba si láme hlavu: Kdo místo Grygery?

Nedostat žádný gól, co nejvíc jich dát a vytvořit si další brankové šance - tahle všechna přání fotbalisté Sparty svému trenérovi Jiřímu Kotrbovi v úterním přípravném zápase splnili. Na hlavním stadionu na Letné nasázeli pět gólů sice jen třetiligovému soupeři z pražského Střížkova, ale jejich výhra se rodila s líbivou lehkostí i svěžestí. "K úplné spokojenosti mi snad chybí hodně dalších neproměněných šancí," poznamenal letenský kouč po zápase, zjevně v dobrém rozpoložení. "Právě Kincl s Pospíšilem velké příležitosti měli a moc by ty góly dát potřebovali."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klacek z Ostravy

pro zdejsi dostavenicko s+s
 Zdejsi fundovane kecy, jsou mi ukradene, proto vas chci upozornit na foto spartanskych hokejovych fanousku na hokejovych strankach i-dnes.Pry psychicky podporuji nejakeho Zemlicku, ktereho vymenili do Litvinova. Ti fanousci vypadaji, jako ze Jedlickuv ustav dostal vychazky+ zajezd na spartu. To jsou typci. A to jeste neuverejnili foto spartanskeho kotle s jejich" brutalnimi" hools. To bychom se v Cechach teprve nasmali. Fakt, ja ten jejich " kotel" videl a stoji to za fotecku na prvni stranku! PS: cekam na roztomile odpovedi! BANIK RULES
0/0
5.2.2003 20:43

Kocek

Re: pro zdejsi dostavenicko s+s
Byl si někdy na Bániku na fotbale? Ten váš kotel smažek ti přijde ok? Když tahle verbež přijede do Prahy, tejden vlaková souprava nemůže jet než jí vyčistěj :o)) Tak to je má "fundovaná" odpověd na tvůj "fundovanej" příspěvek
0/0
6.2.2003 8:10

mathis

Doufám, že si tu hlavu ve Spartě zlomí!
0/0
5.2.2003 18:45

Božetěch

teprve končí zimní příprava
Podle očitých svědků byl herní projev Slávie v Turecku lepší Sparty.Ale to bylo už na podzim. Jako Sparťan se zajímám především o svůj klub a nemusím se snižovat k urážkám druhých. Předně jsem po přípravě čekal ve Spartě sehranou stoperskou dvojici, protože Novotný už asi lépe hrát nebude a roky nikdo nezastaví. Další otazník vidím v tom, kdo bude tvořit hru. Zelenka? Snad ano, ale na podzim byl nevýrazný a v druhé půli fyzicky odcházel. Bohužel dalšího podobného hráče ve Spartě nevidím. Teoreticky se zdá, že Slávia má lépe poskládané mužstvo, ale rozho- duje se vždy na hřišti. Často rozhodují morálně volní vlastnosti a proto si myslím, že Kotrba nasadil správný směr. Jestli se to podaří je věc jiná. Sparta se Slávii určitě skončí na prvních dvou místech a proto budou hrát předkolo LM. Nechci podléhat pesimismu, ale Sparta se současným kádrem má nadějina LM maximálně 2O %. Rád bych se za špatnou úvahu za půl roku na tomto místě omluvil.
0/0
5.2.2003 14:52

Kocek

Re: teprve končí zimní příprava
Předně bys měl napsat, že nejsi Sparťan protože takovou patlaninu by Sparťan(ale ani opačně slávista) nikdy nenapsal. Takže sem zvědavej až bude někdy kolem 28. kola Sparta mistr, jestli si vubec vzpomeneš cos tu napsal :o)))) Sparta má 20% naději na CHL?? Podle čeho prosim tě??
0/0
5.2.2003 18:09

KingJohny

Re: Re: teprve končí zimní příprava
Kocku seš zaslepenej a neobjektivní. Polovina Vašich zápasů stála za prd a v pohárový Evropě to byla jedna velká ostuda a o moc lepší to asi nebude ani letos. Ty procenta bych zatím neřešil, nevíme jak bude Sparta vypadat na jaře, ale jestli to bude pokračování "hrůzy" z podzimu, tak se radši už ted soustředte na UEFU. Jo a mám dojem, že když někdo z českých zástupců musel hrát kvaldu o LM, tak neuspěl. A to i s hratelnejma soupeřema. Kdyžtak mě oprav, jestli to není pravda. Hlavně poražte ty podělaný Teplice a pak už je mi jedno kolikátý budete a jakým způsobem budete hrát  V pohárech samozřejmě budu držet palec !
0/0
5.2.2003 21:33

Kocek

Re: Re: Re: teprve končí zimní příprava
Já nikdy netvrdil že náš podzim byl excelentní, naopak, dost mě to, jak jsme hráli, štvalo. Nicméně, je ostuda vaše, ale i dalších klubů krom Zlína, že naší slabé formy nedokázali využít aby nás konečně sesadili z prvního místa. A řeči, že pokud si SLávia udrží podzimní formu, má titul, ty mi přijdou poněkud zcestné. Pokud totiž bude hrát jako na podzim, to znamená že neporazí Hradec, Jablonec a další kluby ze spodku tabulky, bude mít co dělat aby uhájila to druhé místo. K čemuž vám ostatně pomůžem už v prvním kole my. Zdar
0/0
6.2.2003 8:06

Vanous

Re: Re: Re: Re: teprve končí zimní příprava
Kocku, ja ti zkusim objasnit ty zcestne kecy: snad se mnou budes souhlasit, ze vysledky z dlouhodobeho hlediska odpovidaji predvedene hre. tim padem neni mozne pri spatne hre cely rok ziskavat body jak na bezicim pasu a naopak pri kvalitni hre neustale ztracet body se slabsima souperema. proto nekteri experti (treneri, fotbalovi novinari apod.) tvrdi, ze pokud si slavia udrzi formu z podzimu a sparta se nezlepsi, mela by vyhrat titul slavia. jsou to sice jenom cire spekulace, ale rozhodne to nejsou zcestne kecy. podle mne to logiku nepostrada.
0/0
6.2.2003 8:51

Kocek

Re: Re: Re: Re: Re: teprve končí zimní příprava
Vanousi, souhlas asi tak ze 60%. Výsledky bohužel někdy předvedené hře neodpovídají, viz třeba začátek 90. let AC Milan, strašnej fotbal zezadu(catenaccio, vzpomínáš?), při každým zápase nuda, ale dvakrát za sebou Pohár Mistrů.. Jinak samozřejmě souhlasím, že pokud Slávie bude hrát jako na podzim, na titul má velkou naději. Ovšem stejně tak jsem si jistej, že Sparta už hůř hrát nemůže a tudíž bude hodně silná.
0/0
6.2.2003 12:13

Vanous

Re: Re: Re: teprve končí zimní příprava
ja te opravim, sparta postoupila z kvalifikace do CHL dokonce dvakrat! pres zimbru kisinev a jednou pres nejaky rakusaky (snad Sturm Graz) a to, ze tenhle nesmysl vypustil jako prvni z ust Jarab, svedci o tom, ze se chce sparta jenom vymlouvat a vymlouvat! a nikdo z vedeni ho neopravil, protoze to pak nevypada jako strasna ostuda, kdyz vypadli s Genkem.
0/0
6.2.2003 8:44

Kocek

Re: Re: Re: Re: teprve končí zimní příprava
Ten druhej byl Salzburg
0/0
6.2.2003 12:10

jirik22@atlas.cz

Jenom doufám, že Hrdlička Straku nevyhodí
až dostanou v prvním kole od Sparty nakládačku. Snad už dostal rozum a pochopil, že Sparta je jiná dimenze a nemůže se s ní srovnávat. Teplice by se měli soustředit na boj o druhé místo se Slávií, protože to je v jejich silách, ale výše by pošilhávat neměli, nebo dopadnou jak Liberec. Ten vyhrál díky výpadku Sparty omylem titul a teď si snad myslí, že jsou naše fotbalová špička. A než se vrátí zpátky na zem, skončí na 5. místě a budou hrát tak akorát letní InterToto cup.
0/0
5.2.2003 11:13

Peta

Re: Jenom doufám, že Hrdlička Straku nevyhodí
Ty si teda machr nad machry!!!!!!!
0/0
5.2.2003 11:18

KingJohny

Re: Jenom doufám, že Hrdlička Straku nevyhodí
Spíš bych řekl, že pěknej idiot ! Zmínky o náhodným titulu jsou pěkně dementní. Co má potom říkat Valencie ve Španělsku nebo Dortmund v Německu, to byly taky náhody ?! Nechce mi snad někdo tvrdit, že Valencie je letos lepší neže Real nebo Dortmund že je lepší než Bayern ? Prostě tu minulou sezonu hráli nejlepší fotbal, podobně jako my, tak už to přestaňte pořád vytahovat, vy dementi spartanský a bůhví eště jaký. Prostě ted hrajem kulový, ale kvůli tomu nemusíme pořád snižovat naše výkony z minulýho roku...
0/0
5.2.2003 11:24

Carlito

Re: Jenom doufám, že Hrdlička Straku nevyhodí
Nechapu proc jsou vsichni podelany ze Straky. Podle me vubec nic nedokazal. Celej tym mu poskladal Cipro a on si prisel jen k dokonceny praci a sliznul smetanu...........
0/0
5.2.2003 11:49

šáfa

Re: Re: Jenom doufám, že Hrdlička Straku nevyhodí
Jenomže Cipro o trénování vůbec neměl zájem......
0/0
5.2.2003 13:32

Reagan

Je to dobré.
Kdybych měl hodnotit zimní přestávku z hlediska přestupů, jsem jako Slavista spokojen. Beránek evidentně vsadil na sehranost a dobré výkony z podzimní části a nehýbal týmem. To je podle mého gusta. Sparta změny udělat musela, ale i její fanoušci cití, že to jsou změny jen kosmetické, které svým způsobem můžou být kontraproduktivní. Navíc to vypadá, že Kincl bude v základu a když k tomu připočtu, že se spoléhá na to, jestli se náhodou nerozehraje Zelenka, tak to už je zoufalství, i když možná pod Kotrbou může vyrůst. Jak říkám, jsem spokojen, ale Bůh ochraňuj Spartu.
0/0
5.2.2003 11:03

Kocek

Re: Je to dobré.
Tak ty si jasnej :o)))))))))))))))))))))))))) Ty wole, čtu tu hodně slávistickejch plků, ale ty si dneska všechny ty blafy překonal :o)) Sparťanská veřejnostz cítí že změny kádru byly jen kosmetický :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Chacha, to může napsat fakt jen vydlabaná slávistická škeble. Ty wole, pomooooooooooooooc :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
0/0
5.2.2003 13:11

Fila

Re: Re: Je to dobré.
Kocku Kocku, možná by jsi se měl zamyslet, jestli je dobrý psát o vymaštěný makovici tvým stylem... Ono by to skoro svádělo nazvat vymaštěnou makovicí autora tvého článku... :-). No a taky by jsi se mohl zamyslet nad tím, jestli třeba u Vás na Letný někdo nahradí Jarošíka (moc rád bych věděl kdo z Vašich "posil" to bude),nadějnýho Šírla co pouštíte dost zbytečně atd... Až my rozumně odůvodníš, Kocku, proč je dobrý nahrazovat nadějný mladý hráče nadějnýma staršíma hráčema (až na Zbončáka, to se Vám , uznávám, povedlo), pak u mě přestaneš být tím neinteligentem z Letný...
0/0
5.2.2003 20:51

Kocek

Re: Re: Re: Je to dobré.
Přečetl sis na co sem reagoval? Až si to přečteš, tak, pokud si aspoň trochu inteligentní, pochopíš, že tady je naprosto zbytečný psát jakkoli vážně a rozumně, prostě na to kašlu, chápeš? O kádru Sparty, Slávie, Liberce atd., odchodech i příchodech si mile rád pokecám s klukama třeba v hospodě, s tátou u fotbalu, ale ne s místníma magorama co jim jde jen urážet. Až se tady změní osazenstvo, nebo alespoň jeho část, pak se i ode mě dočkáš rozumných úvah na téma diskuse o fotbale. Co se týče nahrazení Jarošíka, nevím, kdy si naposledy viděl sestavu Sparty, ale na jeho místě se velice dobře adaptoval Pavel Pergl, to je taky jedna z těch, dle tebe, starších posil, díky nimž mladí museli odejít. Upozorňuji, že Perglovi je 25, skutečně mi nepřijde jako nějaký stařec.
0/0
6.2.2003 8:01

Objektivní fanda

Re: Je to dobré.
Nezlob se na mě, ale Sparta má pořád oproti vám jednu obrovskou výhodu. A to je její rozpočet. Má kádr tolika hráčů, že je nerozhodí ani výpadek třeba 4, což naopak Slávii dost citelně oslabí. Základní jedenáctky jsou srovnatelné, Sparta má možná o něco lepší zálohu a obranu, Slávia útok. Ovšem pokud má Došek a Vachoušek den, jinak i útok není nic extra. Sparta koupila 4 hráče z nichž 3 mohou být okamžitě v základu a stát se tahouny. Slávia koupila pouze druholigovou naději, která se bude prát možná o místo na lavičce, ne o základní sestavu. Proto tě žádám, než příště budeš psát takový hlouposti, napočítej si do deseti, pak se nediv, že jsi tady všem k smíchu. Zdraví vás objektivní fanoušek Bohemky Jirka.
0/0
5.2.2003 13:24

Reagan

Re: Re: Je to dobré.
Tak to byl zatím vtip týdne. Sparta má takovou základnu, že ji nerozhodí ani odchod čtyř hráčů? Pokud si dobře vzpomínám, tak to, že loni na jaře měla takový propadák a proto nezískala titul, zdůvodňovala odchodem dvou, slovy dvou hráčů. Tak příště, než něco plácneš ty, tak radši počítej do dvaceti. A k těm posilám, Zbončák určitě přínos je, ale ti ostatní jsou zatím jenom nově příchozí, nikoliv posily, v tom je veliký rozdíl, tím odpovídám i tomu kakánkovi Kockovi.
0/0
5.2.2003 14:25

Tonda

Re: Re: Re: Je to dobré.
To ze si Hrebik odehral podzim jen s 11 hraci a pak se mu to posralo je jeho chyba. Mel svuj jinak velmi peknej a ucinej system naucit vic hracu!!!
0/0
5.2.2003 15:55

Kocek

Re: Re: Re: Re: Je to dobré.
Přesně tak, ale tohle vypatlaná slávistická, závistivá a nepřející palice nikdy nepochopí. Počkej až v půlce jara z těch 11 slávistickejch hvězd 2 odpadnou, to bude sranda :o))))
0/0
5.2.2003 18:04

HBA

Sparta má problémy asi spíše v přebytku hráčů....
Pokud Kotrba řeší pouze problém levého beka pro zápas v Teplicích, pak je asi ve velké pohodě. Na jeho místě bych těch rébusů měl víc. Třeba složení útočné řady není asi vůbec jasné. A středová řada asi taky nebude definitivní. A obrana asi taky bude docela jiná než byla dříve. Počkejme na zápas v Teplicích a uvidíme. Jisté je, že Sparta má stále přebytek hráčů a jen dílčí problémy na levé straně defenzívy, které Labantovým uzdravením nebudou.
0/0
5.2.2003 10:58

sedinek

Kotrbo,zlom si klidne vaz!
Tvoje plky nikoho nezajímají a ta výhra s tima Střížkovem,nebo s kym,ta je fakt hodnotná,ty ses mezi ty buzeranty začlenil nebývale rychle!Od Straky si povezete bůra VY!!!
0/0
5.2.2003 10:48

Kocek

Re: Kotrbo,zlom si klidne vaz!
Kotrba se někam začlenil? On trénuje SPARTU, ne judeslávyji, to sis trochu splet ty buzeranty, magore vypatlanej slávistickej
0/0
5.2.2003 13:14

KARBOUS

Re:Sparta
To si piš, že budete všichni rudokožci zticha až budete odjíždět ze Stínadel se slzami v očích
0/0
5.2.2003 10:02

Kocek

Re: Re:Sparta
a sakra, Stínadla se bouří :o)) Neboj, bodík vám necháme, abyste ještě sešívance měli naději dohnat
0/0
5.2.2003 10:25

Anders Teplice

Re: Re:Sparta
To se vi. To bude pro Kotrbu poradnej sok. Vidim to tak na 3:0 pro zlutomodry. TEEEEPPPLLICCEEEEEEEE!!!!
0/0
5.2.2003 13:06

jirik22@atlas.cz

Problém je spíš v útoku.
Kotrba si láme hlavu jak složit obranu, ale jde jen o jeden zápas (i když důležitý) bez Grygery a jinak není moc co řešit. Mě spíš zajímá, jak bude vypadat záloha, když na kraji budou Karel se Zbončákem a jako defenzivní Pergl. Sázka na Michalíka se mi moc nezdá. Zatím vždy odešel v 60 minutě a nemyslím, že to bylo jen kondicí. Jako existují hodinové hotely, jsou i hodinoví hráči a Michalík je toho typickým příkladem. No a že by měl ofenzívu tlačit čudla držmíč Zelí bez timingu a bez dynamiky, se mi taky nezdá. Jsem na to dost zvědavej, ale vypadá to, že máme nadbytek defenzivních hráčů a nikoho do ofenzivý. Náš útok s Kinclem taky není žádný zázrak. Pospíšil je sice lepší než Vachoušek, ale v poslední době spaluje šance skoro stejně jako ten nazrzlej seSHIT a Junova efektivita taky zatím nic moc. O Liborovi v tomto směru darmo mluvit. Není to sice taková katastrofa jako např. Vachoušek-Kuka, ale opravdový koncový hráč jako býval Vráťa, Griga, Skuhroun nebo i Sigi nám chybí.
0/0
5.2.2003 9:45

Kocek

Re: Problém je spíš v útoku.
Jiříku neboj, pořád máme naději že se naši útočníci rozstřílí, to např. naši rivalové v okraje Prahy už se s tímto mohou rozloučit. Vachoušek Došek, možná herně lepší než naši, ale jinak totální lemra v koncovce :o)) A něco mi říká, že letos se ukáže Cesarec
0/0
5.2.2003 10:01

Peta

Re: Re: Problém je spíš v útoku.
Ha Ha dovol abych tě trochu poopravil tak lemry??!! Bohužel Slavie hraje týmově oproti sparte kde hraje akorát každej sám na sebe taky to dokazala predvedenou hrou.Takže je logické, že si goly rozdělilo více hráčů.A kde má sparta ty mašiny na goly???Kromě Pospíšila který má o gol vic něž Dostalek a dva co Došek.No ale to nemá stejně cenu.Už se těšim na Teplice sem zvědav jak to dopadne, ale na spartu bych si nesázel!!!!
0/0
5.2.2003 10:24

Kocek

Re: Re: Re: Problém je spíš v útoku.
:o))))))))))))))) jojo, BOHUŽEL slávie hraje týmově, jenom má trochu smůlu že z jejich hry těží většinou TÝMY soupeře. Zato ve Spartě hrajou kluci na sebe a proto vedou ligu a jdou si pro další titul :o)))
0/0
5.2.2003 10:32

Peta

Re: Re: Re: Re: Problém je spíš v útoku.
No teda ted si teda zamachroval.S rozpočtem co má sparta by to byla taky ostuda nevést ligu.Sparta vede jen o 4 body žádná sláva 1prohrala Slavie taky pouze má o dvě remiz mín.Že ze hry těží vždy soupeř hochu je vidět že fotbalu moc nerozumíš.Proč  se asi Slavie dostala tak daleko v poharu to bude tim že soupěř těžil tak dlouho až dotežil.Si opravdu směšný je mi líto že nedokážeš přijmout v klidu jiný argumen buhužel pravdivej.Že vyhrajete ligu to se ještě ukaže a když dobrý zas další tým v poharu UEFA.
0/0
5.2.2003 10:45

pan Feroslav

Re: Problém je spíš v útoku.
Jiříku, ty si teda eso! Řikat, že Pospíšil je lepší jak Vachoušek může asi jenom zaslepenej sparťan a to Vachoušek rozhodně nepatří mezi moje oblíbence, jeho sólování a válení se po trávníku mi leze dost krkem (ale co chtít od člověka, kterej používá 'inteligentní' označení seSHITci). A brát si do huby Kuku??? To je no comment. Když je to z jeho strany taková tragedie, tak jak je možný, že dal ve svý kariéře tolik gólů??? Ukaž mi z aktivních hráčů u nás někoho, kdo se jeho výkonu jenom blíží?! Nikdo.
0/0
5.2.2003 11:31

Kocek

Re: Re: Problém je spíš v útoku.
Sorry, ale co kdy Kuka dokázal? Že se dostal do Německa a tam rok střílel goly a dalších 5 byl tragéd?? To neni žádný umění, nikdy nebude mít na srovnání třeba se Skuhravým, Daňkem, Grigou, Drulákem a dalšími. Kuka byl jen uměle vytvořená figurka. Ovšem jako jeden z mála slávistů inteligentní.
0/0
5.2.2003 13:54

hepi

Re: Re: Re: Problém je spíš v útoku.
Daněk, Griga, Drulák? Nechci snižovat roli těchto hráčů, ale trošku mluvíš z cesty (i když u tebe je to normální). Srovnej laskavě, v jaké lize Kuka hrál, jak dlouho hrál za repre, počet branek, atd.  Mimochodem ve stejném mančaftu hrál tuším asi půl roku nějaký Hort Siegl (nebo tak nějak) a vydobyl si takovou slávu a renomé, že ho co nejrychleji poslali zpátky na nějakou Spartu (nebo tak nějak).
0/0
5.2.2003 15:32

pan Feroslav

Re: Re: Re: Problém je spíš v útoku.
Hele, Kuka třeba je vyhlášený palič, ale furt těch gólů dal hooodně velký množství. Píšeš o jedný vydařený sezoně v Německu a zbytku marnym...mrkni na statistiky, venku dal těch fíků úhrnem 64, a to za jednu sezonu zvládnout nemohl. A nebo třeba v repre - má jich na kontě 30, což je taky počet, ke kterýmu se s vyjímkou Kollera těžko někdo v dohledný době jenom přiblíží. A na závěr se ho snažíš srovnávat s dalšíma playerama - kromě Skuhravýho ty zbylý neberu, u nich si hodně ustřelil.
0/0
5.2.2003 16:54

Fila

Re: Problém je spíš v útoku.
Vráťa?!!!!! Děláš si legraci? Mimochodem ta poznámka "Pospíšil je lepší než Vachoušek" , to si jako vzal kde? Nevím o tom že by se třeba o Pospíšila zajímala Marseille atd... No jinak komu čest tomu čest - Vráťa, Sigi - neměli by jít rovnou do repre?
0/0
5.2.2003 20:59

Filip

Sparta
Ja nevim, jak ostatní, ale já trenérovi věřim. Uvidíme po zápase v Teplicích, to budete všichni z Ticha.
0/0
5.2.2003 9:37

Michal

Kincl ne.
Proč Kincl??? To je utočník tak do curlingu. Vždyť to dlohý bidlo běhá stovku za 45 vteřin. To už byl lepší Marek Trval.
0/0
5.2.2003 8:51

bellaman

před sezonou
Pakliže by J.Novotný odešel nebo zůstal jenom na lavici, tak bude Spartě chybět víc, než si kdo dokáže představit. Po odchodu Jarošíka není v kádru nikdo, kdo by to uhrál "sparťanským srdcem".
0/0
5.2.2003 8:43

jujki

Když nevíš jak na to, zeptej se Hřebíka !
0/0
5.2.2003 8:35

Kritik

To jsem zvědavej
jak to bude v Teplicích vypadat. Labanta je škoda, bude dobrej. Ale proč Kincl? Je to největší zoufalec v lize! Myslel jsem že Kotrba je inteligentní a uvidí že Kincl vůbec není fotbalista.
0/0
5.2.2003 8:25

Martin

Sestava
Podle mýho je tam Novotný už maličko zbytečnej a měl by to jít zkusit jinam. Nechápu, co dělá v záloze nekreativní a pomalej Michalík, spoléhal jsem, že se ho Sparta zbaví. Zelenka je o.k., dává hře Sparty šťávu. Konečně se uzdravil Holub, kterej je podle mýho nejlepší ze všech sparťanských útočníků. Dostane šanci i Cesarec? Asi těžko. Kopyto Kincl měl už být dávno zpátky na Žižkově...
0/0
4.2.2003 22:09

Eric

Re: Sestava
Na ubohé příspěvatele, kteří jen kritizují, jsem nikdy neregoval, ale teď jsem se neudržel. Asi si zapomněl že pomalej Michalík byl nejlepším hráčem v posledním kole v LIberce, zařídil první gól a kopyto Kincl zápas rozhodl. Navíc když se podíváš na statistiky, tak Michalík zařídil nejvíc sparťanskej gólů. V úterý jsem na Letné byl a můžu ti říct, že nejlepší byli Poborský, Zelenka a Michalík. Kincl se dostal za poločas do čtyřech šancí, ani jednu neproměnil, ale zase nahrál Junovi na gól, který střílel jen do prázdné. Tak anež zase budeš "chytrej"¨...
0/0
5.2.2003 9:17

Kocek

Re: Re: Sestava
Přesně tak, taktéž jsem neměl náladu na tento výlev reagovat. Díky že si to udělal za mě, a to tak, že naprosto famozně. Kdyby byl Kotrba tak hloupej a stavěl Kincla pro nic za nic, tak by zároveň stavěl asi i Novotňáka. Kincl klidně může na jaře ožít a vystřílet nám titul. V Liberci makal a týmu byl platnej stejně jako za Hřebíka.
0/0
5.2.2003 9:55

dary

Re: Re: Re: Sestava
To nam driv vystrili titul Jirka Novotnej, nez Kincl.
Vzdyt ten skoro na prvni ligu nema...
A to fandim Sparte.Ale s Kinclem v utoku a Michalikem v zaloze to asi nevyhrajeme...
0/0
5.2.2003 11:15

radek

Re: Re: Re: Sestava
co to kecáš Kincl má tak na okres kopyto  ani netrefí branu  jen ho prodejte
0/0
5.2.2003 12:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze